Hiburan Kulit Kusam Dan Kering Bukan Lagi Masalah Besar Dengan Penyelamat Khas Ini


Melihatkan dunia kini yang berubah 180 darjah dek serangan pandemik berbahaya, ternyata banyak benda yang terkesan kerana hal ini. Mungkin anda rasakan hanya gaya hidup yang mengalami perbezaan nyata tapi sebenarnya, secara dalaman, ia turut memberikan kesan kepada perasaan dan badan anda.
Muram tidak boleh keluar bergembira seperti dahulu dan semakin sedih apabila melihat kulit badan yang kini kelihatan tidak bermaya kerana kurang melakukan aktiviti luar. Seperti yang anda tahu gaya hidup yang aktif sebenarnya merupakan ‘trick’ hebat dalam memastikan kesihatan badan luar dan dalam.
Kondisi kulit anda sudah pasti akan terjejas teruk kerana gaya hidup kini yang berlainan daripada biasa. Tak cukup dengan itu, suasana dalam rumah yang kering juga ialah faktor utama kepada kulit menjadi kering dan tidak berseri. Dah lah hidup muram, kulit pula buat perangai.. sedih betul!
Advertisement
Pun begitu zero alasan buat anda dalam hal penjagaan kulit. Meskipun norma sudah berubah namun anda juga seharusnya mencari penyelesaian untuk memastikan kesihatan kulit terus mantap dan baik. Sebab itu anda perlukan bantuan bagi memastikan kulit nampak berseri dan sihat walaupun lebih banyak menghabiskan masa di rumah sahaja.
Nak tahu apa rahsianya? Mudah sangat sebenarnya! Dengan produk #myNIVEA iaitu NIVEA C&E Vitamin Lotion, segala masalah yang membelenggu kulit anda akan dapat diselesaikan. Memang hero buat anda yang dah lama runsing kerana masalah yang tiada jalan penyelesaian ini.

Best betul kalau anda amalkannya selalu sebab formula pekat ini pantas menyerap dengan kebaikan Nutrien Kulit 10-dalam-1. Malah kandungan 50 kali ganda Vitamin C akan membantu memulihkan kulit kusam dan Vitamin E pula merupakan pembantu hebat dalam melembapkan kulit dalam masa 7 hari sahaja. Nescaya kulit anda yang nampak tidak bermaya sebelum ini akan tampil lebih berseri-seri selain nampak lembap menawan. Yes!
AdvertisementTerpaling mengujakan ialah kerana NIVEA C&E Vitamin Lotion ini mengandungi anti-oksidan yang menghalang proses penuaan. Bayangkan dengan menggunakan losyen ini sahaja, anda susah mampu memiliki kulit yang muda dan sihat. Lagi pula, ia turut disertai dengan aroma yang menyenangkan sampaikan mood anda pun akan menjadi lebih baik apabila mengaplikasikannya.

Apabila kulit anda berseri-seri dan lembap, sudah pasti hari-hari anda akan menjadi lebih ceria kan? Sebab itu, anda perlu grab NIVEA C&E Vitamin Lotion sekarang di farmasi mahupun pasaraya berdekatan. Malas nak keluar? Dapatkan sahaja produk ini secara atas talian menerusi Shopee.
Kalau nak dapatkan maklumat lebih lanjut, anda boleh terus melawat laman web rasmi NIVEA atau pun media sosial Instagram dan Facebook. Jangan buang masa dan manjakan kulit anda sekarang juga!
Kulit jadi lembut berseri dengan #NIVEAC&E!
The post Kulit Kusam Dan Kering Bukan Lagi Masalah Besar Dengan Penyelamat Khas Ini first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/12/hiburan-kulit-kusam-dan-kering-bukan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Veena Amp Alya Gaduh Dalam Smk 2 Masalah Besar Pula Muncul

Veena Amp Alya Gaduh Dalam Smk 2 Masalah Besar Pula Muncul

papar berkaitan - pada 24/12/2020 - jumlah : 351 hits
If you re seeing this message that means JavaScript has been disabled on your browser please enable JS to make this app work this is a dummy content
Hiburan Bertahun Tahun Dibelenggu Masalah Bintik Hitam Kini Tidak Lagi Dek Trick Menakjubkan Ini

Hiburan Bertahun Tahun Dibelenggu Masalah Bintik Hitam Kini Tidak Lagi Dek Trick Menakjubkan Ini

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 270 hits
Nampak remeh tapi geram sangat apabila melihat bintik hitam menghiasi wajah Penat betul setiap kali pandang cermin dan bertambah lelah apabila kena tepek foundation dengan teliti supaya wajah nampak sekata dan licin Hailah nasib Mungkin and...
Masalah Besar Manapun Akan Selesai Dengan Doa Ini Jom Amalkan

Masalah Besar Manapun Akan Selesai Dengan Doa Ini Jom Amalkan

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 219 hits
Setiap makhluk yang bernyawa tidak akan lari dari masalah kerana ia adalah warna warna kehidupan yang perlu dicorak Masalah itu adalah ujian yang perlu dihadapi dengan hati yang terbuka bagi menjadikan kita sebagai muslim yang sentiasa reda...
Hiburan Mask Buat Bibir Jadi Kering Pstt Rahsia Ini Akan Jadi Hero Anda

Hiburan Mask Buat Bibir Jadi Kering Pstt Rahsia Ini Akan Jadi Hero Anda

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 197 hits
Dah biasa belum dengan norma pelitup muka Kalau dulu selalu guna pelitup muka apabila kurang sihat sahaja namun kini dah jadi item pemakaian kekal Bukan apa demi menjaga kesihatan diri dikala dunia yang sedang melalui saat genting dek uguta...
Hiburan Pembantu Rumah Lari Sharifah Shahira Penat Layan Masalah Bibik Dah Bagi Kebebasan Mula Buat Perangai

Hiburan Pembantu Rumah Lari Sharifah Shahira Penat Layan Masalah Bibik Dah Bagi Kebebasan Mula Buat Perangai

papar berkaitan - pada 30/12/2020 - jumlah : 294 hits
Sharifah Shahira yang kini bertugas di konti Suria FM meluahkan rasa kesal dan bingung memikirkan masalah pembantu rumah yang dipercayai melarikan diri pada hari Ahad lalu Sharifah Shahira yang lebih disapa sebagai Shiera menjelaskan bahawa...
Hiburan Rezeki Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Raih Anugerah Khas Wira Meletop

Hiburan Rezeki Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Raih Anugerah Khas Wira Meletop

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 257 hits
Terima Anugerah khas Wira Meletop di malam kemuncak Anugerah Meletop Era 2020 nama pendakwah bebas Ustaz Ebit Lew kini meraih perhatian netizen Bahkan penghargaan itu sudah pasti membuatkan ramai kini seakan berpuas hati dengan anugerah yan...
Hiburan Semakin Pulih Penyanyi Nana Sheme Berjaya Atasi Masalah Kemurungan

Hiburan Semakin Pulih Penyanyi Nana Sheme Berjaya Atasi Masalah Kemurungan

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 313 hits
Penyanyi Nana Sheme 25 memberitahu bahawa dia semakin pulih dan sihat daripada masalah kemurungan yang telah dialami sejak zaman kanak kanak lagi Nana Sheme atau nama sebenarnya Nabilah Hashimi berkata dia seorang sememangnya suka memendam ...
Hiburan Kongsi Pengalaman 12 Hari Jadi Pesakit Covid 19 Alif Satar Bakal Buat Video Khas Di Youtube

Hiburan Kongsi Pengalaman 12 Hari Jadi Pesakit Covid 19 Alif Satar Bakal Buat Video Khas Di Youtube

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 402 hits
Penyanyi dan juga pelakon Alif Satar memberitahu bahawa dia akan menggunakan pengaruhnya sebagai seorang artis dalam usaha untuk memberikan kesedaran dan informasi kepada masyarakat di luar sana mengenai pandemik COVID 19 Alif menjelaskan b...
Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven