Hiburan Insiden Sukar Dielak Paling Relatable No 2 Paling Tahan Sabar


Dalam hidup seharian, kadang kala walaupun sudah dibuat perancangan, ada saja insiden berlaku di luar jangkaan. Tips untuk menghadapi semua ini hanyalah kekal tenang dan tidak tergopoh-gapah, bertambah teruk jadinya nanti. Jom kami share insiden tidak dijangka yang mungkin ramai boleh kaitkan dan pernah alami sendiri.
WFH, kena masuk pejabat mengejut
AdvertisementSekian lama bekerja dari rumah (WFH), tiba-tiba ada mesyuarat tergempar perlu dihadiri di pejabat dan mewajibkan ujian Covid-19 menggunakan test kit. Stok test kit pula sudah kehabisan di rumah, dapat emel pula dah malam, macam mana nak buat? Ini yang terjadi kepada Nani, 27, seorang eksekutif jualan syarikat swasta.
Lampin anak bocor di rumah orangBagi Azira, 32, dia berdepan detik mencemaskan apabila anaknya Zafran, berumur setahun yang kebocoran lampin ketika berkunjung ke rumah kawannya yang tidak mempunyai anak. Ah, sudah, lampin pakai buang pun lupa dibawa kerana kunjungan tidak dirancang.
Mentua buat kejutan depan rumah
Balik je kerja, ada mentua depan pagar rumah Zalif & Amy. Mereka terkejut dan dalam masa sama gelabah kerana ibu Zalif itu memang tak makan makanan luar, semuanya perlu dimasak. Masalahnya barang dapur pun tak cukup, macam mana nak masak?
AdvertisementAlat tulis anak tak cukup, esok sekolah!
Biasalah budak-budak, bila esok nak guna, barulah takut-takut nak beritahu mak ayah alat tulis apa perlu dibawa keesokan harinya. Momen ‘nak-marah-tapi-kena-sabar’ itu dihadapi sendiri, Nora, ibu muda kepada Anaqi, darjah 2. Apa boleh buat, anak kan?
Sibuk kerja sampai masakan pun rentungMasih lagi isu bekerja dari rumah. Apabila perlu memasak sambil bekerja, mesyuarat online, sedar-sedar dah hangit ayam goreng atas dapur. Anak pula dah merengek lapar, si ayah dah dalam perjalanan balik. Panik kan? Tapi Nur Imani tenang je melalui detik sebegini, kata orang, alah bisa, tegal biasa.
Situasi-situasi di atas mungkin korang sendiri pernah alami kan? Tapi tahu tak kini segalanya lebih mudah dengan aplikasi foodpanda. Bukan hanya makanan, macam-macam pun boleh dipesan melalui aplikasi yang memudahkan urusan harian ini.
Dari barangan dapur, barangan elektrik & elektronik, keperluan kesihatan, minuman, produk bakeri & pencuci mulut, kelengkapan rumah, barangan sukan, produk kecantikan, segalanya tersedia di kedai foodpanda. Sekarang ni, keperluan seperti facemask amat penting, kehabisan stok, juga boleh dipesan di kedai foodpanda atau foodpanda shops.

Kalau sebelum ini foodpanda lebih sinonim dengan perkhidmatan penghantaran makanan, kalau nak tahu, sekarang lebih banyak lagi korang boleh dapatkan dengan aplikasi ini. pandamart menjadi ‘kedai runcit’ online untuk membeli-belah lebih 4,5000 barangan, siap dengan penghantaran terus ke rumah dalam masa 30 minit. Untuk mereka yang sibuk dengan kerja di rumah atau tidak boleh meninggalkan anak, ini adalah pilihan paling bernas.
Untuk memudahkan pengguna, produk dijual diasingkan mengikut kategori seperti snek, minuman, barangan tenusu, daging, produk bayi, penjagaan diri, barangan memasak dan bermacam lagi. foodpanda juga mempunyai makanan sedia dimakan didapati secara eksklusif di pandamart di bawah Pandabites. Istimewanya, Pandabites ini mengetengahkan produk snek tempatan dari usahawan kecil & sederhana (IKS). Nak lagi senang, boleh je terus taip di search bar.
AdvertisementBerpatutan ke harga foodpanda ni?
Bagi korang yang tak pernah menggunakan perkhidmatan foodpanda ini, mungkin antara persoalan utama adalah harga yang dicaj. Jangan risau sebab foodpanda ada pandapro. pandapro adalah pelan langganan bulanan yang membolehkan pengguna untuk makan, berbelanja, hidup dan jimat dengan pandapro juga!
Pelanggan pandapro mendapat keistimewaan diskaun 20% untuk pesanan pandamart, bukan sekali tapi dua kali sebulan. Sangat berbaloi dan jimat! Selain itu, jom kami share kod promo lain untuk korang gunakan untuk penjimatan berganda.
PESTAPANDA – 40% diskaun bagi penghantaran makanan untuk restoran terpilih
PICKUPFEST – 28% diskaun untuk pick-up di restoran terpilih 
PESTASHOP – Potongan harga RM12 dari RM60 di kedai foodpanda
6OFFMART – Potongan RM6 dari RM70 untuk pesanan pandamart
Giveaway untuk pelanggan bertuahSekarang, foodpanda ada giveaway yang menawarkan 2 bulan langganan percuma dan RM50 baucar tambahan untuk 4 JUTA pelanggan bertuah. Korang mungkin salah seorang yang bertuah itu! Jangan lupa periksa app foodpanda setiap hari.
Bagi yang mahu melanggan pandapro, ini harga langganannya, memang mampu milik. Banyak pula kelebihan korang akan dapat juga.
-1 bulan berharga RM8.90 (Diskaun 70%)
-6 bulan berharga RM6.90 sebulan (Diskaun 77%)
-12 bulan berharga RM4.90 sebulan (Diskaun 84%)

Korang juga akan menikmati 12 penghantaran percuma untuk pesanan melebihi RM25. Bukan tu je, ahli juga akan menikmati tambahan diskaun 5% untuk pesan ambil (pickup) beserta dua baucar diskaun 20% untuk pembelian melebihi RM45 di pandamart (dihadkan kepada RM10). Untung kan? Siapa kata mahal, kena cuba dulu okay?
Nak tahu apa ada lagi di foodpanda, muat turun sekarang di App Store dan Google Play. Mana tahu korang sendiri pun akan berdepan dengan situasi tak diduga kan? Ikuti foodpanda di Facebook dan Instagram untuk promosi terkini.
The post Insiden Sukar Dielak Paling Relatable, No 2 Paling Tahan Sabar first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2022/06/hiburan-insiden-sukar-dielak-paling.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mental Saya Jun Somin Akui Sukar Imbangi Kerjaya Lakonan Program Hiburan

Mental Saya Jun Somin Akui Sukar Imbangi Kerjaya Lakonan Program Hiburan

papar berkaitan - pada 3/6/2022 - jumlah : 159 hits
Setelah hampir setahun Show Window tamat Jun So min kembali dengan drama baru iaitu Cleaning Up ARTIKEL BERKAITAN Terbaru sidang media untuk drama JTBC itu telah dijalankan di Seoul dan dihadiri oleh Jun So min Yeom Jung ah dan Kim Jae hwa ...
Banyak Job Saya Dibatalkan Ali Puteh Akui Kehidupannya Sukar Sedia Berdamai Dengan Hidayah

Banyak Job Saya Dibatalkan Ali Puteh Akui Kehidupannya Sukar Sedia Berdamai Dengan Hidayah

papar berkaitan - pada 3/6/2022 - jumlah : 143 hits
Banyak job saya dibatalkan Ali Puteh akui kehidupannya sukar sedia berdamai dengan HidayahPelawak Ali Puteh 33 mengakui kehidupannya menjadi sukar dan tidak mendapat banyak tawaran kerja sejak tercetusnya kemelut di antara dia dan balu Alla...
Sukar Dapat Subsidi Punca Bekalan Ayam Terganggu

Sukar Dapat Subsidi Punca Bekalan Ayam Terganggu

papar berkaitan - pada 3/6/2022 - jumlah : 102 hits
Sukar dapat subsidi punca bekalan ayam tergangguPosted By on June 03 2022Kerajaan BN PN seharusnya mengkaji secara terperinci punca penternak gagal menternak ayam memenuhi permintaan atau menangguhkan usaha niaga mereka Menurut Jurucakap Pe...
Ayah Tegas Dengan Saya Terus Popular Lepas Debut Lee Hyori Dedah Waktu Sukar Ketika Kecil

Ayah Tegas Dengan Saya Terus Popular Lepas Debut Lee Hyori Dedah Waktu Sukar Ketika Kecil

papar berkaitan - pada 3/6/2022 - jumlah : 138 hits
Baru baru ini penyanyi popular Lee Hyo ri telah bercerita tentang zaman kanak kanaknya yang sukar ARTIKEL BERKAITAN Pada 31 May Lee Hyo ri telah menjadi tetamu dalam program MBC Tteokbokki Brothers Ketika sedang berbual dia ditanya tentang ...
Dah Tak Ada Sebab Sorn Kongsi Kisah Disebalik Pembubaran Clc Waktu Sukar Jadi Pelatih

Dah Tak Ada Sebab Sorn Kongsi Kisah Disebalik Pembubaran Clc Waktu Sukar Jadi Pelatih

papar berkaitan - pada 12/6/2022 - jumlah : 113 hits
Baru baru ini bekas ahli CLC Sorn telah menghadiri temu bual bersama dengan saluran YouTube Thai di mana dia menceritakan kisah disebalik pembubaran CLC dan banyak lagi ARTIKEL BERKAITAN Pada awalnya Sorn bercerita tentang waktu sukarnya di...
Sukar Untuk Berjalan Bertutur Sejak Usia 2 Tahun Ahmad Idham Gembira Anak Istimewa Dah Boleh Berjalan

Sukar Untuk Berjalan Bertutur Sejak Usia 2 Tahun Ahmad Idham Gembira Anak Istimewa Dah Boleh Berjalan

papar berkaitan - pada 31/5/2022 - jumlah : 125 hits
Di Instagram pengarah dan pelakon Ahmad Idham bersyukur apabila anak istimewanya sudah boleh berjalan meskipun memerlukan alat sokongan Daddy bangga dengan abang Abang Walaupun kadang kadang ada benda kita rasa mustahil untuk kita capai nam...
Kembali Sebagai Captain America Adalah Satu Permintaan Sukar Chris Evans

Kembali Sebagai Captain America Adalah Satu Permintaan Sukar Chris Evans

papar berkaitan - pada 13/6/2022 - jumlah : 125 hits
Khabar angin mengenai Chris Evans akan kembali ke Marvel Cinematic Universe sebagai Captain America telah berputar sekian lama lebih lebih lagi ketika MCU mula menonjolkan multiverse dan filem mereka Tetapi dalam temu bual baru baru ini pel...
Insiden Pergaduhan Rakan Gaduh Sebab Hantaran Di Facebook

Insiden Pergaduhan Rakan Gaduh Sebab Hantaran Di Facebook

papar berkaitan - pada 20/6/2022 - jumlah : 84 hits
Akibat perselisihan faham berkaitan hantaran di Facebook seorang lelaki cedera dipukul rakannya di sebuah restoran di Bandar Mahkota Cheras pada Sabtu Timbalan Ketua Polis Daerah Kajang Superintendan Mohd Nasir Drahman berkata pihaknya mene...
Will Smith Rancang Muncul Semula Dengan Filem I Am Legend 2 Selepas Insiden Menampar Chris Rock

Will Smith Rancang Muncul Semula Dengan Filem I Am Legend 2 Selepas Insiden Menampar Chris Rock

papar berkaitan - pada 13/6/2022 - jumlah : 194 hits
Bintang Hollywood dilaporkan sedang merancang untuk muncul semula dengan filem baharunya selepas dilanda kontroversi di pentas Oscar di mana dia telah menampak pelawak Chris Rock di khalayak ramai nbsp Ekoran tindakannya itu Will dikenakan ...
Touch N Go Launches Its First Sports Edition Charm In Collaboration With The Badminton Association Of Malaysia

Boikot Pengusaha Melayu Sendiri

Pengambilan Besar Besaran Jawatan Ukm Mei 2024

Introducing Munchy S Lexus Gold A Joyful Golden Delight In Every Bite

Park Hyatt Milano Hotel By Flaviano Capriotti Architetti In Italy

Freelance Isi Tax E Filing Cukai Pendapatan

Gumhealthfirst Utamakan Kesihatan Gusi Anda Dengan Systema

Is The Kuala Lumpur Singapore High Speed Rail Project A Good Idea



5 Sisi Gelap Perangai Guru di Malaysia Yang Kita Takut Nak Perkatakan

Info Sinopsis Kutipan The Experts Filem Malaysia 2024

10 Fakta Biodata MK K Clique Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Gandingan Erysha Emyra Yang Beristerikan Siti Hajaar Syeikh Nordin

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia


Saya Tak Pernah Sangka Awak Tak Kerja Takde Dalam Plan Kahwin Pun Awak Tak Kerja

Panasonic Beauty Lancar Pengering Rambut Nanocare Eh Na0j

Say Goodbye To Dust Bunnies Merv 13 Filters For Cleaner Air

Pertuduhan Bermula Nasib Anak Mb Perlis Akan Diketahui

Penuntut Ipts Maut Terjatuh Dari Tingkat 21 Sebuah Hotel

Binalah Takwa