Hiburan Huawei Nova 7 Series Bakal Tiba Muat Turun Applikasi Kegemaran Anda Dengan 3 Cara Mudah Ini


Yang dinanti-nanti akhirnya bakal tiba jua. Telefon pintar pilihan ramai iaitu, HUAWEI nova series bakal membuat kemunculan semula dengan nova 7 yang LEBIH berkuasa dan LEBIH bergaya.


Pergh. Sekali pandang terus jatuh cinta dibuatnya. Pasti ramai yang tertanya-tanya sama ada boleh menggunakan applikasi di telefon pintar lama sekiranya membeli HUAWEI nova 7 series ini kan? Jangan risau sebab ada 3 cara yang SANGAT MUDAH untuk memastikan anda dapat menggunakan applikasi kegemaran tanpa sebarang masalah:-
HUAWEI Phone Clone
Cara pertama yang paling mudah dan pantas tak lain tak bukan ialah menggunakan applikasi HUAWEI Phone Clone. Boleh didapati di Google Play serta App Store, applikasi ini akan membuatkan anda kagum dengan kemajuan teknologi HUAWEI. Katakanlah anda baru membeli HUAWEI nova 7 Series dan sebelum ini anda menggunakan iPhone, maka dengan HUAWEI Phone Clone akan membolehkan kesemua gambar, video, contact, fail dan applikasi dari iPhone tersebut dipindahkan ke nova 7 Series anda dengan pantas dan mudah.

Dengan kepantasan sehingga 1GB/minit, anda hanya perlu scan QR code yang ada pada telefon lama menggunakan HUAWEI nova 7 Series anda dan segala pemindahan akan dilakukan secara automatik. Tak perlu Internet, tak perlu data dan tak perlu sebarang wayar untuk melakukan pemindahan ini. Anda cuma perlu pastikan kedua-dua telefon tersebut disambungkan ke Wi-Fi yang sama sahaja.

Dalam sekelip mata, segala applikasi kegemaran anda seperti Facebook, Instagram, Whatsapp, Telegram dan TikTok akan terpasang ke dalam HUAWEI nova 7 series. Tak akan ada satu pun yang tertinggal. Telefon sahaja yang baru, tapi applikasi tetap kekal sama seperti telefon sebelumnya. Best kan?

HUAWEI AppGallery
Lebih Selamat, Lebih Storan, Lebih Ganjaran

HUAWEI AppGallery adalah cara kedua untuk anda memuatturun segala applikasi kegemaran anda dengan pantas, mudah dan selamat. Sudah terpasang di dalam HUAWEI nova 7 series, AppGallery yamg juga App Store yang ketiga terbesar mempunyai ribuan applikasi untuk memenuhi keperluan anda. Sekiranya anda seorang yang suka berkongsi aktiviti seharian, memuatnaik gambar OOTD atau berhubung dengan yang tersayang secara atas talian, anda boleh memuatturun applikasi seperti Whatsapp, Instagram dan TikTok menerusi HUAWEI AppGallery ini.


Kalau anda seorang kaki shopping, jangan risau sebab di dalam HUAWEI AppGallery turut mempunyai applikasi seperti Shopee, Lazada dan Shopee. Pilih je mana satu yang anda nak gunakan untuk membeli-belah. Applikasi McDonalds, Foodpanda, dahmakan pun ada. Lapar je boleh terus order menerusi HUAWEI nova 7 Series anda yang laju dan cantik. Senang gila-gila!!!

Buat peminat drama Korea pula anda boleh menonton hero serta heroin kegemaran anda sampai lebam kerana applikasi seperti Viu, Tonton, Astro, iFlix dan macam-macam lagi ada tersedia di dalam HUAWEI AppGallery.
Itu belum kira applikasi muzik yang membolehkan anda melayan lagu Blackpink, BTS, Girl’s Day dan banyak lagi artis Kpop yang ada dalam AppGallery tersebut. Senang cakap, gabungan HUAWEI nova 7 Series dan AppGallery ini memang sempurna untuk para pencinta Kpop.

HUAWEI FindApps
Last but not least, sekiranya ada applikasi yang sering anda gunakan tetapi tidak ditemui di dalam HUAWEI AppGallery, jangan risau sebab ada applikasi FindApps yang membolehkan anda mencari applikasi tersebut dengan mudah. Hanya perlu muatturun applikasi FindApps di AppGallery dan anda boleh cari terus menggunakan applikasi seperti Grab, Facebook dan Telegram.
Selain itu, anda juga boleh memuatturun APK applikasi yang diingini menerusi HUAWEI Browser atau applikasi pihak ketiga seperti Aptoide atau Aurora Store. Senang cakap, semua applikasi yang anda inginkan pasti boleh ditemui di dalam HUAWEI nova 7 series ini.
Cuba tengok video ni untuk info lebih mengenai Huawei AppGallery.
?
Kesimpulan…
Ha, pasti ramai yang dah tak sabar kan nak tunggu kehadiran HUAWEI nova 7 series ini, lebih-lebih lagi selepas mengetahui 3 cara di atas untuk memasang applikasi kegemaran tanpa sebarang masalah.
Telefon pintar terbaru dari HUAWEI ini akan tiba di Malaysia tidak lama lagi, jadi anda boleh mula berjimat-cermat untuk memilikinya. Ia pasti akan menjadi satu pembelian yang amat berbaloi. Kalau anda risau tak applikasi Google yang sering digunakan, jangan risau sebab ada je applikasi dari HUAWEI yang lebih power berbandingnya. Tak caya?
Cuba tengok perbandingan di bawah ini:-
Huawei App Gallery
Google Play Store
MeeTIME
Perkongsian skrin yang leibh baik ketikak sesi panggilan video

Pemindahan fail dengan satu sentuhan menggunakan Huawei Share
Google Hangout
Menggunakan kabel untuk berkongsi fail
Huawei Browser
Google Chrome
News & AI Assistant
Hanya 1 aplikasi untuk menggantikan 2 aplikasi yang digunakan oleh Google
Google Assistant & Google Play Newsstand
Huawei Email
Lebih banyak ciri-ciri komprehensif seperti Excel, Gmail, Outlook, Yahoo Mail
Gmail
Hanya Gmail
Huawei Cloud Storage
*Percuma ruang storan dan penyimapanan dadta sehingga 50GB untuk 12bulan
Google Drive
Penyimpanan data percuma hanya ditawarkan sebanyak 15GB
Video App
Huawei Video* (sehingga 3 bulan akses premium dan versi Youtube Web)
Video App
Hanya Youtube
Huawei Music
Google Play Music
Huawei Reader
Dapatkan e-book dan audio book termasuk dari luar negara
Google Reader
Huawei Welink
Google Hangout
Huawei Calendar
Google Calendar
Huawei Quick App
Kesemua disimpan di Huawei Cloud

Dapatkan pelbagai hadiah dan ganjaran, termasuk ruang penyimpanan Cloud sebanyak 50GB, dan promosi ekslusif untuk ahli-ahli.

Bermain aplikasi permainan di luar negara
Google PlayStore
Menggunakan ruang storan dalam smartphone anda.

Tiada ganjaran atau hadiah yang ditawarkan

Tiada khidmat Google Playstore di Jepun dan China.
Huawei App Gallery
Pensijilan industry dan keselamatan terbaik di bawah piawaian CC EAL5.

Pengguna Huawei juga mempunyai pilihan  untuk beralih ke wilayah berlainan untuk muat turun aplikasi yang dikhusukan untuk negara tertentu.

Contohnya, jika aplikasi tertentu hanya ekslusif di China, anda masih boleh muat turun aplikasi tersebut jika anda berubah wilayah melalui smartphone Huawei anda.
Google Play Protect
Untuk makluman anda semua, siri terbaru Huawei Nova 7 ini akan dilancarkan secara rasmi di Malaysia pada 19 Jun ini. Pasti ramai yang tertunggu-tunggu untuk memilikinya. Jadi jangan lupa pangkah calendar anda siap-siap!
Maklumat lanjut mengenai Huawei Nova 7e layari laman rasmi Huawei . Jika anda ingin tahu dengan lebih mendalam mengenai Huawei AppGallery pula anda boleh layari laman rasmi yang dikhususkan untuk Huawei AppGallery.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/06/hiburan-huawei-nova-7-series-bakal-tiba.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sudah Bersedia Dengan Siri Huawei Nova 7 Muat Turun Aplikasi Kini Lebih Mudah Dengan Appgallery

Sudah Bersedia Dengan Siri Huawei Nova 7 Muat Turun Aplikasi Kini Lebih Mudah Dengan Appgallery

papar berkaitan - pada 13/6/2020 - jumlah : 391 hits
Siri HUAWEI nova merupakan telefon pintar keluaran HUAWEI yang mempunyai pengikutnya tersendiri Ini kerana model nova tampil dengan kemasan yang trendy tampak bergaya mempunyai spesifikasi dan kamera yang beresolusi tinggi Paling penting mo...
Huawei Nova 7 Series Is Coming Soon Your Fave Apps Are Already On The Huawei Appgallery

Huawei Nova 7 Series Is Coming Soon Your Fave Apps Are Already On The Huawei Appgallery

papar berkaitan - pada 14/6/2020 - jumlah : 632 hits
You can even transfer all the data over from your old phone with HUAWEI Phone Clone small Cover image via HUAWEI span span small The most affordable 5G smartphone the HUAWEI nova 7 series is coming really soon The good news is that it s not...
Huawei Nova 7 Dan Nova 7 Se Bakal Dipasarkan Di Malaysia Bermula 19 Jun 2020

Huawei Nova 7 Dan Nova 7 Se Bakal Dipasarkan Di Malaysia Bermula 19 Jun 2020

papar berkaitan - pada 11/6/2020 - jumlah : 494 hits
Huawei Malaysia kini telah hadir dengan video acah baru untuk siri peranti Huawei Nova 7 sekaligus memperlihatkan mereka akan memasarkannya bermula 19 Jun 2020 ini di Malaysia Huawei Nova 7 merupakan sebuah telefon pintar dengan spesifikasi...
Smartphone 5g Paling Mampu Milik Di Malaysia Standby Kemunculan Phone Baru Huawei Nova 7 Series 19 Jun Ini

Smartphone 5g Paling Mampu Milik Di Malaysia Standby Kemunculan Phone Baru Huawei Nova 7 Series 19 Jun Ini

papar berkaitan - pada 16/6/2020 - jumlah : 350 hits
Pasti ada diantara kita yang sedang survey survey handphone di pasaran untuk menukar telefon yang sedang dipakai Untuk membeli handphone pula sudah pastinya yang paling terbaru di pasaran menjadi antara shortlisted yang akan dipertimbangkan...
Abadikan Kenangan Dengan Mudah Atas Telapak Tangan Muat Turun Aplikasi Photobook Sekarang

Abadikan Kenangan Dengan Mudah Atas Telapak Tangan Muat Turun Aplikasi Photobook Sekarang

papar berkaitan - pada 4/6/2020 - jumlah : 336 hits
Assalamualaikum Gambar dan kenangan tahun lepas sewaktu bercuti di Cameron Highland telah Fiza abadikan dalam photobook Bukan itu sahaja berapa gambar juga Fiza personalisasi sendiri untuk kelainan dengan menjadikan ia sebagai photo puzzle ...
Tiga Cara Mudah Kenal Pasti Durian Masak Atau Tidak Jangan Sampai Kena Tipu Dengan Penjual

Tiga Cara Mudah Kenal Pasti Durian Masak Atau Tidak Jangan Sampai Kena Tipu Dengan Penjual

papar berkaitan - pada 8/6/2020 - jumlah : 679 hits
Durian raja buah disukai lapisan masyarakat tak kira Melayu Cina India Iban mahu pun pelancong asing Musimnya umpama pesta perang harga di antara penjual kita jangan tahu makan je ilmu memilih durian kena ada kalau tak kena ketuk la dengan ...
Hiburan Syura Badron Muat Naik Status Bosan Hidup Menjanda

Hiburan Syura Badron Muat Naik Status Bosan Hidup Menjanda

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 959 hits
Menggunakan gambarnya di Facebook dan memuat naik status seolah menjatuhkan maruahnya penyanyi Syura Badron luah rasa kesal terhadap individu yang bertindak menyamar sebagai dirinya Menurutnya kesalahan itu amat serius kerana semua status y...
12 Idea Mudah Dekorasi Atau Cara Hiasan Pokok Sensevieria Snake Plant Dalam Rumah

12 Idea Mudah Dekorasi Atau Cara Hiasan Pokok Sensevieria Snake Plant Dalam Rumah

papar berkaitan - pada 8/6/2020 - jumlah : 1688 hits
As Salam 12 Idea Mudah Dekorasi Atau Cara Hiasan Pokok Sensevieria Snake Plant Dalam Rumah Wahh wahh kemain seronok akhkak akhkak dan mak mak se Malaya yang dapat pokok Snake Plant Senseviera tu ya Ada yang bekejar ke nursery bunga ada yang...
Smartphone 5g Paling Berbaloi Huawei Nova 7 Se Hanya Rm1 499 Lengkap 7 Ciri Hebat Isabel Koh

Smartphone 5g Paling Berbaloi Huawei Nova 7 Se Hanya Rm1 499 Lengkap 7 Ciri Hebat Isabel Koh

papar berkaitan - pada 16/6/2020 - jumlah : 590 hits
Kehidupan kita selepas bermulanya Perintah Kawalan Pergerakan jelas sekali berubah 360 darjah Kini dunia terasa lebih perlahan Ruang untuk diri dan keluarga terasa lebih penting dan sebagai wanita kita mahu keseimbangan dalam serba serbinya
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Continuous Learning

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Meneladani 3 Nilai Semangat Ki Hajar Dewantara Sebagai Bapak Pendidikan Indonesia

Beyond The Buzz Exploring The Science Behind Mushroom Gummie

Senandung Buruh Kasar

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Pertahan Keharmonian Bagi Mengukuhkan Ekonomi Negara Mohamad Sabu

Jangan Nanti Plot Twist Didakwa Ambil Barang Terlarang Sarah Yasmine Tak Takut Buat Ujian Air Kencing