Hiburan Cinta Jarak Jauh Mampu Diubati Dengan Percutian Ke Maldive 3 Tips Awesome Huawei Ini Memang Best


Percintaan jarak jauh sememangnya menguji kesetiaan, kepercayaan dan kesungguhan antara 2 insan. Merindui seseorang yang jaraknya beribu batu dengan kita pasti membuatkan hati gundah gulana, murung dan tidak keruan. Inilah yang dikatakan mabuk cinta.
Seiring dengan kecanggihan dan kemajuan teknologi hari ini, pasangan bercinta boleh berhubung setiap masa dan “berjumpa” setiap hari. Hari ini, kami nak kongsikan 3 tips PERCINTAAN jarak jauh dengan produk HUAWEI yang akan membantu mengukuhkan, memesrakan dan mengeratkan lagi rasa sayang di antara anda berdua.
Sentiasa stay in touch dengan hantar gambar/video
Perkara paling asas dalam percintaaan (sama ada jarak jauh ataupun tidak) ialah stay in touch. Untuk berhubung, anda berdua sudah tentu perlukan sebuah smartphone yang mampu melakukan perkara-perkara di bawah:
Kongsi aktiviti harian andaBuat video call apabila ada masa terluangHantar gambar selfie andaBuat video kelakar untuk hiburkan hati si dia
Smartphone TERBAIK untuk melakukan kesemua perkara ini tidak lain tidak bukan ialah HUAWEI nova 7i yang hadir dengan kamera hadapan 16MP. Selain boleh mengambil selfie pada waktu malam menggunakan “Super Night Mode”, ia juga mempunyai selfie video effects dengan pelbagai filter applikasi TikTok. Barulah si dia gelak tak berhenti-henti melihat video anda kelak.



Selain itu, HUAWEI nova 7i juga mempunyai algorithm AI Beauty yang membuatkan selfie anda tampak lebih jelita, menawan dan semulajadi. Last but not least, smartphone terbaru HUAWEI ini juga mempunyai fungsi smart slimming apabila merakam video. Senang cakap, anda akan sentiasa nampak CANTIK dan KACAK sepanjang masa bersama HUAWEI nova 7i.
Berhubung tanpa jejaskan prestasi harian
Apabila bercinta jarak jauh ini, memang kita akan cuba membalas mesej si dia secepat mungkin tanpa mengira masa. Iyerlah, kalau lambat jawab, tup-tup kena tuduh macam-macam.
Sedangkan kita sedang sibuk bekerja, ada kuliah dan sebagainya. Jadi macam mana kita nak berhubung dengan pantas tanpa melihat telefon 24 jam sekaligus mengelakkan diri daripada “kantoi” dengan boss? Jawapannya tak lain tak bukan ialah HUAWEI Matebook D 15!!

Anda boleh menghubungkan smartphone HUAWEI nova 7i anda dengan HUAWEI Matebook D 15 menerusi “multi-screen collaboration” yang sangat mudah. Kolaborasi ini membolehkan skrin telefon anda terpampang di skrin laptop. Sambil menyiapkan kerja, anda boleh membalas mesej si dia tanpa perlu melihat telefon. Kerja pun siap, si dia pun dapat kasih secukupnya. Boss pun makin sayangkan anda. Power kan produk HUAWEI?

Nak lagi hebat, anda juga boleh pasangkan HUAWEI nova 7i anda dengan jam tangan pintar HUAWEI Watch GT2. Bila masuk je mesej daripada si dia, terus akan ada notifikasi di jam tangan anda. Siap boleh jawab panggilan telefon lagi. Selain itu, ada juga fungsi-fungsi kesihatan seperti memerika denyutan jantung, aktiviti senaman dan banyak lagi.
Jangan risau kalau anda terlupa nak cas HUAWEI Watch GT2 ini kerana ia boleh bertahan selama 14 hari. Last but not least, letakkan gambar anda dan si dia sebagai wallpaper HUAWEI Watch GT2 sebagai tanda akan mengingati si dia sepanjang masa. So sweet!!!


Berjumpa tanpa sebarang gangguan
Detik paling mengujakan buat pasangan bercinta jarak jauh ialah apabila akhirnya dapat bertemu untuk melepaskan rindu di dada. Ketika ini memang terasa dunia seperti anda yang punya tanpa mengira apa jua aktiviti yang dilakukan, sama ada makan malam bersama, tengok Netflix sambil duduk atas sofa atau duduk minum kopi sambil menatap wajah masing-masing.

Untuk detik yang lebih intim dan bebas daripada sebarang gangguan luar, dapatkan HUAWEI Freebuds 3 yang mempunyai Active Noise Cancellation dan sangat mudah digunakan. Ia membenarkan anda berdua memasuki dunia yang hanya ada anda dan si dia. Senang cakap, lagi romantik, lagi sweet dan lagi mesra.

Promosi Hari Kekasih HUAWEI

Anda juga berpeluang untuk bercuti bersama si dia ke Maldives kerana ada peluang untuk memenangi 3 voucher bercuti ke Maldives yang bernilai sehingga RM36,000 apabila anda membeli sebarang produk HUAWEI terpilih dari 10 Februari hingga 16 Februari 2020.
Cuma perlu ikuti langkah-langkah di atas sahaja dan tunggu pengumuman pemenangan pada 14 Mac 2020. Mana tahu ada rezeki anda kan?Bolehlah bercuti dengan si dia sebelum kembali terpisah beribu-ribu batu.

Last but not least, HUAWEI kini menyediakan pakej yang sesuai untuk semua tanpa mengira keperluan dan kemahuan (kesihatan, pembelajaran, melancong, bekerja) dengan faedah 0% dan juga 0% bayaran pemprosesan. Ini semua boleh anda nikmati menerusi pakej Together 2020 HUAWEI SMART LIFE Package Installment Plan yang menawarkan pembayaran sehingga 12 bulan dengan bayaran serendah RM4.87/sehari. Memang tak akan akan jumpalah syarikat lain buat tawaran yang sehebat ini. Maklumat lanjut di https://huaweitogether2020.3ex.com.my/.

Paling penting, sambar HUAWEI nova 7i sekarang dan hadiahkan kepada si dia supaya cinta jarak jauh anda akan terasa lebih dekat. Cuma RM1099 sahaja. Tempah sekarang di sini
Bersempena dengan Hari Kekasih pada 14 Februari ini, HUAWEI bukan sahaja menerima pre-order untuk nova 7i yang berharga CUMA RM1,099 + percumah HUAWEI Band 4, malah turut memberikan diskaun untuk produk-produk di bawah:-
1. HUAWEI Nova 5T dengan warna baru Crush Green cuma RM1,399
2. HUAWEI Freebud 3 berwarna merah pada harga RM679
3. Watch GT 42mm warna Rose Gold, harga RM899
4. RM699 HUAWEI Y7p (sesuai dijadikan telefon kedua)
5. RM2,299 MateBook D 15 Versi Baharu (8GB + 256GB)
Selamat membeli!

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.superpantas.com/2020/02/hiburan-cinta-jarak-jauh-mampu-diubati.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
3 Trick Nak Jaga Hubungan Jarak Jauh Sampai Bawa Pasangan Korang Ke Maldives

3 Trick Nak Jaga Hubungan Jarak Jauh Sampai Bawa Pasangan Korang Ke Maldives

papar berkaitan - pada 15/2/2020 - jumlah : 294 hits
Orang kata yang paling sakit ketika bercinta adalah peritnya menahan rindu Nak lagi kalau hubungan jarak jauh atau short form yang selalu disebut LDR Seminggu sebulan setahun tak bertentang mata mahu jadi gila dibuatnya Semestinya setiap pa...
Krabi Tempat Percutian Yang Best Di Thailand

Krabi Tempat Percutian Yang Best Di Thailand

papar berkaitan - pada 19/2/2020 - jumlah : 287 hits
Orang lain sibuk persiapan raya aku sibuk nak pergi travel Dok Google mana yang best sekali tertarik dengan Krabi Orang cakap di sini tempat percutian yang best di Thailand Krabi terkenal dengan makanan yang lazat dan pulau yang cantik Past...
Tips Paling Best Bila Melabur Dalam Unit Trust

Tips Paling Best Bila Melabur Dalam Unit Trust

papar berkaitan - pada 6/2/2020 - jumlah : 336 hits
Kebanyakan kaki kaki pelabur menjadikan pakar pelaburan Warren Buffet sebagai idola
7 Tips Awesome Untuk Solo Travellers

7 Tips Awesome Untuk Solo Travellers

papar berkaitan - pada 2/2/2020 - jumlah : 287 hits
Assalamualaikum Hai Lama dah kan CikSha tak membebel kat blog ni Dah berderet entri postpone tau dalam draft tu Tulis sikit tinggal Lepas tu duduk la dendiam entri tu kat situ Konon azam tahun 2020 nak membebel hari hari kat blog Tapi azam ...
Nak Bercuti Tapi Bajet Takde Ikut Tips Ni Boleh Dapat Pakej Percutian Percuma

Nak Bercuti Tapi Bajet Takde Ikut Tips Ni Boleh Dapat Pakej Percutian Percuma

papar berkaitan - pada 17/2/2020 - jumlah : 315 hits
Percutian sememangnya merupakan perkara yang disukai oleh semua orang tanpa mengenal usia Bukan sahaja dapat menenangkan minda percutian juga adalah salah satu terapi diri bagi menangani stres dalam menjalani rutin kehidupan seharian Namun ...
Tips Ubati Luka Putus Cinta Akibat Pasangan Curang

Tips Ubati Luka Putus Cinta Akibat Pasangan Curang

papar berkaitan - pada 11/2/2020 - jumlah : 437 hits
Pernah putus cinta Same goes to me Tapi itu dulu sekarang tengah bercinta lagi dengan lelaki hensem kacak rupawan encik suami yang macho bombastik Entry ni ditulis sebab akan ada orang yang nak pergi jauh lagi dalam hidup ni sedih tau terin...
Hiburan 7 Tawaran Digi Awesome 2020 Ini Pasti Akan Buatkan Anda Gatal Tangan

Hiburan 7 Tawaran Digi Awesome 2020 Ini Pasti Akan Buatkan Anda Gatal Tangan

papar berkaitan - pada 3/2/2020 - jumlah : 357 hits
Pejam celik pejam celik bulan Januari sudah pun berlalu dan kita kini berada di bulan Februari pada tahun 2020 ini Sungguh pantas masa berlalu kan Tarikh hari ini pula memang sangat memang sesuai sangat untuk memulakan sesuatu yang PENTING ...
Mereka Sahaja Yang Faham Hubungan Percintaan Jarak Jauh Bukanlah Mudah

Mereka Sahaja Yang Faham Hubungan Percintaan Jarak Jauh Bukanlah Mudah

papar berkaitan - pada 8/2/2020 - jumlah : 263 hits
Bukan mudah hanya orang yang kuat semangat sahaja yang mampu melalui perjalanan hubungan percintaan jarak jauh ini Buat yang sedang melalui hubungan jarak jauh jangan mudah putus asa ini tips buat anda ubat rasa rindu 1 Terus BerhubungBiar ...
Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Asal Usul Coca Cola

Ikan Buntal Risiko Dan Gejala Keracunan

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Crisis Management 101



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Shanghai Dim Sum Dan Big Bowl Noodles Di Dorsett Grand Subang

Siri Iqoo Z9 Yang Dikuasakan Oleh Snapdragon 7 Gen 3 Kini Dilancarkan Di Malaysia

Hantar Anak Ke Sekolah Tidak Pakai Topi Keledar

Nak Rasa Musim Sejuk Jom Bawa Anak Ke Immersive Winterland Tarikan Terbaharu Di I City Shah Alam

Buaya Jantan 5 Meter Tersangkut Pada Pukat

Lori Tanah Jatuh Gaung Wanita Maut Suami Patah Tangan