Hiburan Bosan Asyik Duduk Rumah Jom Sahut Cabaran Hanya Dengan Berjalan


Bermula dari Perintah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP) kemudian beralih ke Pelan Pemulihan Negara, boleh dikatakan tahun ini rakyat Malaysia lebih banyak menghabiskan masa di rumah dan kurang berjalan.
Tapi duduk di rumah pun, tidak bermakna korang tak boleh mengamalkan gaya hidup yang sihat. Dengan kekal aktif, korang tidak akan rasa begitu tertekan dan badan pun kekal cergas dan sihat.
AdvertisementWalaupun ramai bagi alasan sukar nak kekal aktif kerana ada ‘kawalan’ dan terhad kepada aktiviti tertentu.
Kali ni, kami nak share cara paling mudah untuk kekal aktif iaitu hanya dengan berjalan.

ARTIKEL BERKAITAN Selesa, Simple & Sempoi, Kasut YOU by Skechers Ini Jadi Kegilaan RamaiMulakan langkah pertama hari ini!
AdvertisementBerjalan ni merupakan aktiviti yang paling mudah untuk kekal aktif kerana setiap hari kita akan berjalan. Tapi yang membezakan ‘jalan’ setiap individu ialah dari segi kelajuan, jarak dan berat badan.
Oleh itu, sangat penting untuk korang memilih teman yang selesa untuk kaki setiap kali hendak memulakan langkah.
Kasut terbaik untuk berjalan ialah kasut yang mampu menyerap tekanan kaki dan memberikan sokongan yang diperlukan. 
Tambah pula dengan cuaca panas di Malaysia, pastikan kasut yang dipilih mempunyai ruang pengudaraan supaya kaki tak terasa kempap apabila berjalan untuk tempoh yang lama.
Skechers GOwalk 6, pilihan terbaik untuk berjalanKalau korang mencari kasut berjalan terbaik, hanya satu jenama yang korang perlu ingat iaitu Skechers.
Jenama Skechers sentiasa meningkatkan teknologi kasutnya untuk memberikan pengguna kegembiraan setiap kali berjalan. Pakai Skechers ni, kami berani cakap yang kaki korang akan kurang rasa sakit walaupun berjalan lama tau.
Paling best, Skechers kali ni memperkenalkan rangkaian kasut berjalan GOwalk 6, dengan inovasi yang terbaru.
Siri GOwalk 6 ni menggabungkan tapak kusyen Ultra GO® dengan Hyper Pillars ultra ringan, yang memberikannya kemampuan untuk menyerap tekanan dan keselesaan kepada pengguna.
AdvertisementHyper Pillars ini dibina bersama ciri Hyperburstuntuk meningkatkan pengembalian tenaga dan menjadikan setiap langkah lebih ringan dan efisien.
GOwalk 6 ni juga sangat sesuai dengan cuaca panas di Malaysia kerana ia mempunyai tapak kasut dengan ciri pengudaraan teknologi Air Cooled Goga Mat
Lepas ni tak kira, di mana je korang berjalan sama ada di kawasan rumah, taman atau kawasan rekreasi, kaki korang akan tetap rasa sejuk dan selesa.
Bila dah biasa berjalan, barulah korang enjoy untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih sihat.
Skechers Friendship Walk 2021 (Online Edition)Kredit gambar: @syazayusof
Acara tahunan Skechers Friendship Walk 2021 (Online Edition) yang dinanti-nantikan kembali buat tahun keempat.
Tahun ini ia diadakan secara virtual ini bermula dari 30 Julai sehingga 19 September 2021.
Terbuka kepada semua rakyat Malaysia, acara santai ini dianjurkan secara PERCUMA bagi mengalakkan gaya hidup sihat dalam kalangan rakyat Malaysia.

Cara nak sertai:
1) Daftarkan diri di  https://bit.ly/SFWIMEDIA
2) Pilih kategori yang ingin disertai (diselesaikan dalam masa 2 minggu)
3) Pilih untuk add on t-shirt dan medal (pada harga RM40)
Jangan lupa set peranti kecergasan korang untuk kira langkah setiap hari. Bila ada acara macam ni, baru lebih semangat nak amalkan gaya hidup sihat walaupun berada di rumah.
Dengan setiap penyertaan,  korang tak pulang dengan tangan kosong tau. Semasa mendaftar korang akan dapat e-baucar eksklusif daripada Skechers iaitu potongan 20% untuk kasut, beg dan pakaian pada harga biasa.
Bagi pembelian Premium Pack pula, peserta akan menikmati potongan 30% untuk kasut, beg dan pakaian dengan harga biasa. E-bib juga akan diberikan untuk semua penyertaan, bolehlah tayang kat social media korang!
Peserta yang berjaya menamatkan cabaran juga akan menerima ganjaran extra tau. Selain dapat sijil penghargaan digital, finisher  juga akan menikmati potongan 30% untuk kasut GOwalk 6.
Manakala, potongan 40% diberikan untuk mereka yang mendaftar dengan Premium Pack. Berbaloinya!
Hadiah menarik menanti peserta bertuah!Bagi finisher, mereka turut berpeluang merebut baucar tunai RM300. (1 pemenang setiap kategori)
Bukan itu saja, peserta juga boleh berkongsi foto di Facebook melalui HeyJom. Seorang pemenang akan dipilih untuk memenangi sepasang kasut berjalan GOwalk 6.

Hadiah paling istimewa, bagi peserta yang mendaftar pakej premium dan berjaya perlumbaan dalam kategori pilihan, berpeluang untuk menang bekalan kasut Skechers untuk setahun dalam cabutan bertuah. 
Jadi tunggu apa lagi? Daftarkan diri korang sekarang, mungkin koranglah peserta yang bertuah tu!
Sebelum tu, jangan lupa dapatkan GOwalk 6 korang, mana tau jadi lebih bersemangat kan?
Skechers GOwalk 6 boleh didapati secara atas talian di Skechers Official Store, Lazada dan Shopee. 
Psstt.. Sempena pelancaran siri GOwalk 6, semua pelanggan akan mendapat potongan harga RM50 bila membeli siri GOwalk 6 di kedai Skechers terpilih di seluruh negara atau secara dalam talian di Skechers Official Store Tertakluk kepada terma dan syarat.
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post Bosan Asyik Duduk Rumah? Jom Sahut Cabaran Hanya Dengan Berjalan! first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/08/hiburan-bosan-asyik-duduk-rumah-jom.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Asalkan Gembira Izara Aishah Gemar Hias Diri Meskipun Hanya Duduk Di Rumah

Hiburan Asalkan Gembira Izara Aishah Gemar Hias Diri Meskipun Hanya Duduk Di Rumah

papar berkaitan - pada 30/7/2021 - jumlah : 214 hits
Pelakon jelita Izara Aishah memberitahu bahawa sikap menyayangi diri sendiri atau dengan kata lain self love sangat penting dalam kehidupan seseorang ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementIsteri kepada Adib Khalid ini berkata dia sering mempraktik...
Hiburan Hanya Berada Di Rumah Aeril Zafrel Dedah Positif Covid 19 Buat Kali Kedua

Hiburan Hanya Berada Di Rumah Aeril Zafrel Dedah Positif Covid 19 Buat Kali Kedua

papar berkaitan - pada 4/8/2021 - jumlah : 441 hits
Semakin risau apabila saban hari kian meningkat jumlah kes COVID 19 Malah jumlah harian kini hampir mencecah 20 000 kes sekaligus mencetuskan rasa bimbang dalam hati penduduk rakyat Malaysia ARTIKEL BERKAITAN Jaga Pengurus Demam Aeril Zafre...
Hiburan Produksi Artis Anti Vaksin Mereka Boleh Duduk Rumah Selamanya Jinggo

Hiburan Produksi Artis Anti Vaksin Mereka Boleh Duduk Rumah Selamanya Jinggo

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 301 hits
Pengarah dan juga penerbit drama terkenal Jinggo ada meluahkan pendapatnya serta pendirian mengenai golongan anti vaksin dalam kalangan artis dan pasukan produksi filem atau drama tempatan Kata Jinggo atau nama sebenarnya Azman Yahya setiap...
Hiburan Positif Covid 19 Ashira Hanya Risaukan Keadaan Suami Dan Anak

Hiburan Positif Covid 19 Ashira Hanya Risaukan Keadaan Suami Dan Anak

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 261 hits
Penyanyi Ashira Aziz dilaporkan telah positif wabak COVID 19 semalam selepas dia melakukan ujian di klinik kerana mengalami masalah pernafasan dan hidung tersumbat ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementAshira yang dihubungi media memaklumkan bahaw...
Hiburan Nak Dapat Rumah Dengan Senang Jadi Ahli Watsons Anniversary Ke 11 Watsons Nak Bagi Rumah Tau

Hiburan Nak Dapat Rumah Dengan Senang Jadi Ahli Watsons Anniversary Ke 11 Watsons Nak Bagi Rumah Tau

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 237 hits
Bukan biasa biasa buat pertama kali bagi meraikan kesetiaan ahlinya menawarkan sebuah pangsapuri mewah di Maya Bay Residences Gamuda Cove sempena menerusi kempen Siapa nak bagi rumah dengan syarat perlu shopping je guys AdvertisementPangsap...
Hiburan Jom Dengar 5 Ost Filem Malaysia Yang Ikonik

Hiburan Jom Dengar 5 Ost Filem Malaysia Yang Ikonik

papar berkaitan - pada 14/8/2021 - jumlah : 165 hits
Apabila sesebuah filem itu terkenal selalunya ia mempunya runut bunyi lagu atau OST yang melekat kuat sehingga kini dalam ingatan penonton yang menontonnya ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementTidak dinafikan lagi runut lagu atau OST mampu mengua...
Duduk Rumah Je Pun Izara Tetap Bersolek Bersiap Cantik Cantik Sambil Layan Anak

Duduk Rumah Je Pun Izara Tetap Bersolek Bersiap Cantik Cantik Sambil Layan Anak

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 243 hits
Pelakon Izara Aishah yang juga mama kepada Irisa Alaia 1 tahun 3 bulan memberitahu sikap menyayangi diri sendiri atau self love adalah perkara sangat penting dalam kehidupan seseorang Kata Izara lagi yang juga menantu Datuk Seri Siti Nurhal...
Lama Sangat Duduk Rumah Gara Gara Pkp Terkejut Ini Perubahan Pada Man Raja Lawak Buat Ramai Yang Tak Sangka

Lama Sangat Duduk Rumah Gara Gara Pkp Terkejut Ini Perubahan Pada Man Raja Lawak Buat Ramai Yang Tak Sangka

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 408 hits
IMPIAN pelawak Man Raja Lawak untuk memiliki berat badan idaman tercapai selepas dia melalui rutin harian ketat sejak beberapa bulan lalu Wah patutlah makin kurus dan tampan sekarang ni ya
Hiburan Pembantu Rumah Keluar Buang Sampah Dan Bersalaman Punca Satu Keluarga Shuib Positif Covid 19

Hiburan Pembantu Rumah Keluar Buang Sampah Dan Bersalaman Punca Satu Keluarga Shuib Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 248 hits
Pelawak Shuib ada mendedahkan tentang bagaimana dia dan ahli keluarganya yang lain dijangkiti COVID 19 sehingga menyebabkan dia dan anak anaknya kehilangan Siti Sarah Baca AdvertisementJelas Shuib dia sekeluarga disahkan positif selepas pem...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Kempen Ramadan Dan Raya 2024 Kuskop Mari Beli Lokal Kembali Lagi

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024

Suspek Simbah Asid Faisal Halim Ditahan Direman Hari Ini