Hiburan Berita Baik Barenbliss Dah Ada Dalam Pasaran Malaysia Tau Dapatkan Segera


K-beauty kini telah menjadi fenomena global, kalau sebelum ini memiliki kulit yang licin atau ‘glass skin’ menjadi trend, kini makeup look ala-ala artis Kpop pula yang menjadi tumpuan para wanita.
Tidak dinafikan, salah satu perkara utama yang sering menarik perhatian ramai adalah betapa cantiknya solekan artis Korea dalam music video atau drama. Tetapi, macam mana nak dapatkan solekan sempurna macamtu?
AdvertisementDengan jenama produk kecantikan terbaru dari negara Korea Selatan, barenbliss (BNB), anda kini dah boleh nampak cantik seperti artis Kpop. Bestnya!
Kalau anda nak tahu, jenama barenbliss (BNB) yang famous di Korea Selatan dan Indonesia ni, kini dah available dekat Malaysia juga tau! Jom BeautifulNara nak share apa yang menarik dengan produk barenbliss ni.
Penghasilan barenbliss (BNB)
barenbliss (BNB) merupakan jenama K-beauty hasil kerjasama jurusolek terkenal Korea, Jina  Kim yang berpengalaman menata rias ramai artis Korea popular. 
AdvertisementApa yang istimewa tentang jenama BNB ini ialah semua produk kecantikannya menggunakan bahan-bahan semula jadi yang tidak membahayakan kulit, malah memulihkan kulit yang rosak, menjadikannya cantik secara berperingkat dan sesuai untuk digunakan untuk semua jenis kulit.
BNB percaya bahawa solekan bukanlah sesuatu untuk menyembunyikan kelemahan atau ketidaksempurnaan, namun sebagai alat untuk menyerlahkan kecantikan dan gaya peribadi anda.
Bukan itu sahaja, dalam masa kurang dari setahun jenama BNB telah memenangi banyak anugerah kecantikan di peringkat antarabangsa seperti GlowPick, Beauty+, Allure dan majalah kecantikan lain. 
barenbliss (BNB) Jenama ‘Aesthetic’
Sumber : Instagram Jenama produk barenbliss (BNB) ni menggunakan formula dengan penyelidikan makmal yang mengutamakan bahan-bahan Bare Essentials (B) + No Harm (N) + Bliss Moments (B), dimana wangian dan teksturnya telah direka dengan teliti.
Bare Essentials (B) dimana BNB percaya bahawa formula saintifik mempunyai kuasa untuk mengubah kulit dan semua produk BNB mengandungi bahan yang berguna untuk kulit. 
Bahan No Harm (N) adalah berdasarkan piawaian kosmetik global yang ketat dan pensijilan bahan keselamatan EWG. BNB mengharamkan lebih daripada 1,000 bahan yang berbahaya pada kulit dan semua bahan yang berasal dari haiwan, alkohol, minyak mineral dan talkum.
Pengalaman kecantikan Bliss Moments (B) yang menyenangkan datang daripada inovasi dan penemuan wangian, tekstur dan penampilan reka bentuk jenama BNB yang teliti. 
AdvertisementReka bentuk jenama BNB selari dengan sikap dan warna aesthetic golongan muda yang sukakan reka bentuk minimalistik dan penggunaan warna lembut. Nama produk BNB itu sendiri kreatif, unik, dan mempunyai daya tarikan tersendiri. Memang patut la produk ini menjadi tarikan orang muda di Korea!
Koleksi Produk BNB barenbliss Yang Wajib Anda Miliki
Koleksi produk BNB menawarkan rangkaian lengkap warna yang bergaya, fashionable dan paling penting selari dengan peredaran zaman. 
Bukan itu saja, teksturnya yang licin seperti baldu menawarkan penggunaan solekan yang mudah dan bahan-bahan penjagaan kulit yang menyuburkan serta melembabkan kulit.
Antara produk yang best dari barenbliss:
1. Berry Makes Comfort Lip Matte
Sumber : Instagram Lip matte BNB ini sangat lembut teksturnya seperti sutera dengan bau buah beri yang menarik serta mengandungi bahan semula jadi minyak Macadamia, Vitamin E dan Hyaluronic Acid yang bagus dan berkhasiat untuk bibir yang gebu dan lembap.
Untuk pengetahuan anda, ini antara warna bestseller lip matte BNB iaitu Berry Set (01), Maple Mingle (04) dan Chapter Nude (06). Cantiknya!
Kalau tanya pendapat BeautifulNara, Maple Mingle (04) dan Chapter Nude (06) merupakan warna kegemaran kami sebab dua warna ni mempunyai warna ‘earth tone’ yang menenangkan dan akan menampakan kita lebih anggun, manis, dan bergaya.
Tetapi, kalau anda mahu tampil seksi dan menggoda, anda boleh pakai kod 01 (Berry Set) sebab warna Pink yang pekat itu akan menyerlahkan lagi makeup look dan memberikan tumpuan pada bibir anda.
Malah, BeautifulNara sendiri berpeluang untuk mencuba lip matte BNB ni dan terbukti memang akan melembapkan bibir kita, ringan dan tidak melekit langsung!
2. Machi Peachy Micellar Water
Sumber : Instagram Apa yang istimewa tentang Machi Peachy Micellar Water ini adalah ia merupakan air micellar yang disertakan minyak dengan bau Peach yang sangat manis.
Bukan sahaja bau Peach itu mendatangkan bau yang harum dan menenangkan, tetapi ekstrak daun Peach ini bertindak sebagai pembersih semula jadi yang mengurangkan tanda-tanda pigmentasi dan meningkatkan penghidratan kulit anda tau. 
Air micellar ini juga mampu untuk membersihkan makeup yang tahan lama dan waterproof tanpa membuatkan kulit anda rasa berminyak.
3. Soul-Matte Loose Powder
Sumber : Instagram Kalau anda mempunyai kulit muka yang cepat berminyak, Loose Powder BNB ini sangat sesuai untuk anda. Ini kerana, ia akan meliputi pori-pori dan membuatkan kulit anda bebas minyak.
Tambahan lagi, bedak tabur ini juga mempunyai bau sakura mekar yang mendatangkan rasa sensasi sejuk pada kulit kerana bahan yang digunakan mengandungi mint menthol sebagai kompaun semula jadi daripada daun pudina.
4. Highlight! Rich Girl in Area
Sumber : Instagram Highlighter BNB ini didatangkan dengan bau vanilla segar yang cair secara sekata apabila disapu pada kulit muka kita tau.
Ia juga mengandungi bahan semula jadi seperti Macadamia oil, Shea butter, dan vVitamin E yang akan menampakkan muka kita ‘glowy’ dan berseri-seri.
5. Spark-Tacular Party Blush
Sumber : Instagram Pemerah pipi atau Blusher BNB ini dibuat dengan serbuk halus mikro dengan bau vanila segar yang diadun secara semula jadi, warnanya yang pigmented akan kekal sepanjang hari tanpa menyebabkan makeup anda merekah dan berminyak.
Shea Butter yang digunakan sebagai bahan semula jadi dalam Fortune Spark-Tacular Party Blush ini mengandungi 5 asid lemak penting yang secara langsung menghidrat dan menenangkan kulit pengguna.
6. Fortune Cookie Eyeshadow
Sumber : Instagram Koleksi solek mata atau eyeshadow ini mempunyai warna yang pigmented, teksturnya yang matte, dan berkilauan boleh dicampur dan disapu mengikut kehendak dan cita rasa anda.
Apa yang istimewa ialah bahan semula jadi yang digunakan untuk eyeshadow ini mengandungi Macadamia Organic Oil dari Australia yang kaya dengan Omega 7 dan terbukti menyuburkan kelopak mata anda.
Tampil cantik Sengan Skin Care BNB barenbliss
Sumber : Instagram Selain makeup,  barenbliss (BNB) turut mempunyai rangkaian produk kecantikan lain seperti produk penjagaan muka, Vitamin Lip Mask dan produk penjagaan badan yang akan dilancarkan tidak lama lagi.
Tunggu apa lagi, produk BNB barenbliss dah ada dalam pasaran Malaysia, jom dapatkan segera di laman Shopee. 
Untuk info lanjut, layari ke akaun rasmi Facebook, Instagram dan TikTok barenbliss (BNB) Malaysia.
The post Berita Baik! barenbliss (BNB) Dah Ada Dalam Pasaran Malaysia Tau, Dapatkan Segera! first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2022/04/hiburan-berita-baik-barenbliss-bnb-dah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Samsung Memperkenalkan Airdresser Di Pasaran Malaysia

Samsung Memperkenalkan Airdresser Di Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 6/4/2022 - jumlah : 131 hits
SAMSUNG MEMPERKENALKAN AIRDRESSER DI PASARAN MALAYSIA Assalammualaikum semua Penjagaan pakaian generasi kini Samsung memperkenalkan AirDresser di Malaysia Teruja Ruby ingin berkongsi produk Samsung kali ini AirDresser menawarkan penyelesaia...
Ainz Tulpe Bawakan Produk Kosmetik Terbaik Jepun Ke Pasaran Malaysia

Ainz Tulpe Bawakan Produk Kosmetik Terbaik Jepun Ke Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 19/4/2022 - jumlah : 153 hits
Hi Korang Manjakan diri anda dengan rawatan kecantikan dan terpesona dengan kecantikan dalaman yang diserlahkan di Ainz Tulpe gedung pertamanya di Asia Tenggara yang akan dibuka di Pavilion Bukit Jalil Dibuka secara rasminya pada 20 Mei ged...
Rakyat Malaysia Beralih Ke Atas Talian Untuk Dapatkan Keperluan Ramadan Mereka

Rakyat Malaysia Beralih Ke Atas Talian Untuk Dapatkan Keperluan Ramadan Mereka

papar berkaitan - pada 12/4/2022 - jumlah : 323 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraBaju Kurung dicari hampir 3 3 juta kali sepanjang Ramadan 2021Kawalan pergerakan telah mengubah cara kami membeli belah sejak beberapa tahun kebelakangan ini Data bulan Ramadan Shopee dari tahun 2019 ke 20...
Hiburan Welcome Back Sempadan Buka Semula Rakyat Malaysia Berarak Dari Singapura Sambil Nyanyi Negaraku

Hiburan Welcome Back Sempadan Buka Semula Rakyat Malaysia Berarak Dari Singapura Sambil Nyanyi Negaraku

papar berkaitan - pada 1/4/2022 - jumlah : 165 hits
Bukan tempoh yang sekejap untuk menunggu saat ini setelah dua tahun menunggu sempadan Malaysia Singapura dibuka semula akhirnya rakyat Malaysia dibenarkan untuk pulang ke tanah air Sedia maklum sempadan dua buah negara ini telah dibuka berm...
Hiburan Belanja Ibu Bapa Lebih Baik Ustazah Asma Harun Tegur Peminat Justin Bieber

Hiburan Belanja Ibu Bapa Lebih Baik Ustazah Asma Harun Tegur Peminat Justin Bieber

papar berkaitan - pada 31/3/2022 - jumlah : 117 hits
Terdahulu kecoh di media sosial apabila penyanyi antarabangsa terkenal Justin Bieber dilaporkan akan membuat persembahan konsert jelajah Justice World Tour di Kuala Lumpur pada bulan Oktober ini di Stadium Nasional Bukit Jalil Namun baru ba...
Hiburan Nasib Baik Tak Jatuh Netizen Rakam Video Lelaki Belasah Wanita Atas Motosikal

Hiburan Nasib Baik Tak Jatuh Netizen Rakam Video Lelaki Belasah Wanita Atas Motosikal

papar berkaitan - pada 18/4/2022 - jumlah : 215 hits
Tular di media sosial mengenai sebuah memaparkan aksi bahaya penunggang motosikal yang membawa dua orang pembonceng dipercayai ister dan anaknya di sebuah jalan raya Apa yang menjadi tumpuan warga maya adalah apabila video berdurasi 11 saat...
Hiburan Susah Nak Dapat Snek Segera Yang Lebih Sihat First Pride Green Series Kan Ada

Hiburan Susah Nak Dapat Snek Segera Yang Lebih Sihat First Pride Green Series Kan Ada

papar berkaitan - pada 4/4/2022 - jumlah : 163 hits
Lapar pula malam malam ni nak goreng nugetlah Hidup yang sibuk dan waktu makan yang tidak menentu membuatkan ramai yang memilih snek segera untuk hilangkan rasa lapar dengan pantas Selalunya snek macam ni senang je nak masak tak payah nak g...
Penduduk Kesal Jmb Dakwa Azan Terlalu Kuat Dari Surau Avenham Garden Malaysia Gazette 07 04 2022

Penduduk Kesal Jmb Dakwa Azan Terlalu Kuat Dari Surau Avenham Garden Malaysia Gazette 07 04 2022

papar berkaitan - pada 9/4/2022 - jumlah : 136 hits
KUALA LUMPUR Penduduk Avenham Garden Eco Grandeur di Puncak Alam kesal tindak tanduk Badan Pengurusan Bersama taman perumahan itu yang didakwa tidak sensitif dengan penghuni muslim terutama pada bulan Ramadan sekarang Ia termasuklah aduan a...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Tak Cukup Tangan Caprice Terkejut Terima Lebih 900 Aduan Baru

Benci Kesalahan Jangan Benci Orang Yang Salah Ig Ibu Lesap Aisyah Aziz Kongsi Quote Nasihat

Apa Yang Perlu Anda Tahu Tentang Penstrukturan Semula Kwsp 2024