Hiburan Akhirnya Terungkai Ini 5 Tafsir Mimpi Ganjil Ramai Tak Tahu


Mimpi adalah mainan tidur. Ada mimpi yang boleh diingati selepas terjaga dan ada juga mimpi yang kekal misteri kerana keGANJILannya. Tapi, apa sebenarnya maksud mimpi tersebut? Adakah benar ada maksud tersirat? Atau sekadar mainan perasaan semata? Ini 6 jenis mimpi dan maksudnya:
Tercabut/patah gigi
AdvertisementSelalunya mimpi sebegini dikaitkan dengan bakal kehilangan orang tersayang. Sebenarnya, mengikut ahli psikologi, mimpi ini bermaksud orang yang bermimpi mengalami sesuatu yang membuatkannya hilang keyakinan diri.
Terjatuh
Mesti ramai yang bermimpi macam ni kan? Elok je terlelap lepas tu tersentak rasa macam terjatuh. Mimpi ini menandakan korang sedang fokus dan serius dalam sesuatu hal. Penganalisis mimpi, Lauri Loewenberg pula berpendapat mimpi GANJIL sebegini dialami orang yang mengalami tekanan perasaan.
Terbang
AdvertisementBertentangan dari terjatuh, mimpi ini dikaitkan dengan kejayaan. Mungkin korang ada mencapai sesuatu atau berjaya menyelesaikan masalah tanpa sedar.
Meninggal
Bukanlah seseram disangka! Mimpi GANJIL ini dikatakan sebagai simbolik korang mahu melepaskan diri dari sesuatu keadaan misalnya hubungan, tempat kerja atau situasi lain.
Dikejar
Mungkin orang yang bermimpi sedang berdepan masalah yang tidak ditemui hujung puncanya. Jika benar, jangan ragu-ragu untuk melawan dan merungkai masalah di alam realiti.

Bercakap pasal mimpi, pernah tak korang bermimpi sesuatu yang GANJIL? Contohnya, berjumpa seseorang dan merasakan individu itu sebenarnya wujud. Wujudkah orang yang dimimpikan di alam nyata! GANJIL tapi benar, tapi itulah yang terjadi kepada Amry (Fattah Amin) dan Nabila (Diana Danielle) dalam Viu Original terbaru, GANJIL!
Detik pertemuan dalam mimpi mereka bermula apabila Amry cuba menyelamatkan Nabila dari terjatuh ke dalam gaung dalam. Namun, percubaan itu gagal, Nabila terlepas dari genggaman dan dia tersentak dan terjaga.
Advertisement
Tidak terhenti di situ, dalam mimpi berikutnya, Amry kembali cuba menarik Nabila dari jatuh di tempat yang sama. Kali ini dia berjaya. Mungkin beranggapan Amry cuba mengambil kalungnya, tingkah laku Nabila membuatkan lelaki itu meninggalkannya.
GANJILnya, Amry beredar keluar menggunakan pintu misteri. Pintu usang yang menghubungkan dua dunia berbeza. Atas rasa ingin tahu dan mahu memulangkan barang Amry yang tercicir, Nabila tanpa berfikir panjang melangkah masuk menerusi pintu berkenaan.
Kedua-dua mereka tambah keliru apabila mendapati mimpi mereka ‘bersambung’ ke alam nyata. Satu-persatu petanda diperhalusi untuk merungkai keGANJILan yang berlaku di antara mereka.
Bagaimana agaknya mereka dipertemukan di alam nyata? Atau mimpi hanya mempermainkan mereka? Atau realiti ada rencana lebih baik untuk Amry-Nabila? Saksikan Viu Original terbaru, GANJIL di Viu, 2 episod pertama kini boleh ditonton secara percuma. Jangan lupa muat turun aplikasi Viu di App Store & Play Store sekarang.
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post Akhirnya Terungkai, Ini 5 Tafsir Mimpi GANJIL Ramai Tak Tahu first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/10/hiburan-akhirnya-terungkai-ini-5-tafsir.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Mimpi Ex Dunia Nak Kiamat Pembaca Kongsi Mimpi Ganjil Yang Meresahkah

Hiburan Mimpi Ex Dunia Nak Kiamat Pembaca Kongsi Mimpi Ganjil Yang Meresahkah

papar berkaitan - pada 11/10/2021 - jumlah : 200 hits
Setiap daripada kita mesti pernah mempunyai pengalaman bermimpi ketika tidur Ada mimpi yang indah menakutkan stress atau pelik Sering kali mimpi dikatakan sebagai mainan tidur dan konsep yang diterima umum mimpi merupakan proses emosi dari ...
Hiburan Comel Shuib Akhirnya Dedah Wajah Ayash Affan Ramai Peminat Sebak

Hiburan Comel Shuib Akhirnya Dedah Wajah Ayash Affan Ramai Peminat Sebak

papar berkaitan - pada 2/10/2021 - jumlah : 227 hits
Comel sungguh penantian peminat nampaknya untuk melihat bayi kesayangan ramai Ayash Affan akhirnya berakhir apabila Shuib telah mendedahkan wajah si kecil itu di Instagram miliknya sebentar tadi ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementKelihatan siha...
Hiburan Lain Daripada Yang Lain Fattah Amin Diana Danielle Teraju Siri Original Viu Ganjil

Hiburan Lain Daripada Yang Lain Fattah Amin Diana Danielle Teraju Siri Original Viu Ganjil

papar berkaitan - pada 1/10/2021 - jumlah : 314 hits
Lama tak nampak kelibat Fattah Amin dan Diana Danielle di kaca televisyen Buat julung kali kedua duanya bergandingan dan memilih naskah GANJIL yang bertemakan romantik fantasi sebagai kemunculan semula sekali gus mengubat rindu peminat Apak...
Hiburan Penat Duduk Hospital Berbulan Terseksa Zahir Batin Akhirnya Adik Balik Rumah Ibu Izuan Fitri

Hiburan Penat Duduk Hospital Berbulan Terseksa Zahir Batin Akhirnya Adik Balik Rumah Ibu Izuan Fitri

papar berkaitan - pada 23/9/2021 - jumlah : 248 hits
Ibu kepada pelakon remaja Izuan Fitri iaitu Nor Abdul Rani memaklumkan anak lelakinya sudah pulang ke rumah pada Isnin lalu setelah berbulan dirawat di hospital akibat jangkitan tibi ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementMenurut Nor dia menitipkan...
Nenek Mimpi Ke Netizen Terharu Lihat Pertemuan Cucu Nenek Akhirnya Dapat Jumpa Lepas 1 Tahun

Nenek Mimpi Ke Netizen Terharu Lihat Pertemuan Cucu Nenek Akhirnya Dapat Jumpa Lepas 1 Tahun

papar berkaitan - pada 12/10/2021 - jumlah : 235 hits
Selepas menerima berita gembira daripada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob semalam mengenai kebenaran untuk merentas negeri bagi seluruh Malaysia ramai di antara kita sudah merancang untuk pulang ke kampung Mana tidakn...
Hiburan Hikmah Berkahwin Zizi Akhirnya Temui Bapa Setelah 33 Tahun Terpisah

Hiburan Hikmah Berkahwin Zizi Akhirnya Temui Bapa Setelah 33 Tahun Terpisah

papar berkaitan - pada 3/10/2021 - jumlah : 241 hits
Siapa sangka penyanyi rap wanita yang baru sahaja mendirikan rumah tangga Zizi Kirana akhirnya kembali menjalin kasih bersama bapa setelah 33 tahun berpisah ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementMenurut penyanyi yang terkenal dengan lagu Eh itu ka...
Hiburan Perasaan Bercampur Baur Azmi Saat Excited Dapat Pegang Anak Sendiri Setelah 10 Tahun Menanti

Hiburan Perasaan Bercampur Baur Azmi Saat Excited Dapat Pegang Anak Sendiri Setelah 10 Tahun Menanti

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 290 hits
Penyanyi dan juga vokalis kumpulan Caliph Busker Azmi Saat menarik nafas lega setelah isteri kesayangan Naziah Muhammad dilaporkan telah selamat menimang cahaya mata pertama mereka pada jam 9 09 pagi tadi ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementUjar...
Hiburan Saya Bukan Lurus Bendul Cuma Mengalah Iqbal Dedah Dipujuk Dengan Kereta Rm3 Juta

Hiburan Saya Bukan Lurus Bendul Cuma Mengalah Iqbal Dedah Dipujuk Dengan Kereta Rm3 Juta

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 217 hits
Hasrat usahawan muda Ahmad Iqbal Zulkefli untuk mengahwini usahawan kosmetik Datuk Seri Vida nampaknya tidak kesampaian Ahmad Iqbal yang merupakan bekas pembantu peribadi usahawan sensasi itu dipercayai telah menarik diri selepas mendapat t...
Hiburan Biodata Ringkas Firdaus Wong Wai Hung

Hiburan Biodata Ringkas Firdaus Wong Wai Hung

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 351 hits
Nampaknya insan bernama Firdaus Wong Wai Hung semakin menjadi sebutan apabila aktif membantu mangsa mangsa gangguan seksual Firdaus yang sebelum ini hanya berdiam dan menyerahkan segala bukti kepada pihak polis akhirnya berkongsi bahan bukt...
Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Rumah Terbuka

Jangan Kahwin Pada Usia Terlalu Muda

Akhyar Cedera Dipukul Dompet Telefon Bimbit Disamun

Drama My Stolen First Kiss

Emy Yusuf Feat Driant Kenyang Beraya Chord

Dani Kurama Sumpah Kali Ini Chord