Hiburan 93 Pengguna Setuju Liang Pori Mengecil Selepas Gunakan Produk Ni Dengan 3 Langkah Mudah Semua Settle


Memiliki kulit wajah yang sihat berseri dan tak kusam merupakan impian semua tanpa mengira jantina dan usia. Namun begitu, masalah seperti kulit berminyak dan liang pori besar sering menjadi penghalang.
Jadi kali ni team BeautifulNara nak kongsikan penyelesaian terhadap masalah ini. Sebelum tu, anda kena tahu yang wajah kita sememangnya mempunyai pori yang menghasilkan minyak tetapi masalah minyak yang berlebihan inilah yang kita nak atasi.
AdvertisementMinyak ini puncanya daripada pori yang merupakan bukaan kecil pada kulit wajah. Pori ni bersambung ke folikel rambut dan setiap liang ini mempunyai kelenjar sebum yang menghasilkan minyak.
Masalah pori besar pada dasarnya disebabkan oleh rembesan sebum yang berlebihan yang terkumpul kemudian dan folikel rambut tidak dapat mengeluarkannya dari wajah.
Sebum yang terkumpul ini pula, akan menyerap debu di udara dan menyekat liang yang menyebabkan pori pada wajah perlahan-lahan ditutup oleh bendasing dan kotoran. Inilah punca yang menyebabkan kulit muka kita berminyak dan pori kelihatan lebih besar. Tak sukanya!

Jadi macam mana nak dapatkan kulit wajah yang bersih dan pori yang lebih kecil? Mudah saja, bagi anda yang mempunyai kulit wajah jenis berminyak, kami mengesyorkan penggunaan produk yang mengandungi asid serum atau gel yang membantu menghilangkan sel-sel kulit mati dan minyak yang berlebihan. Barulah pori-pori tak kelihatan besar!
AdvertisementSelain tu, kami yakin ramai yang suka menyembunyikan pori dengan solekan untuk kelihatan flawless.

Tak salah pun, tapi tips penting yang anda kena lakukan ialah memastikan pembersih solekan dan pelembab kulit yang digunakan mempunyai fungsi untuk melawan pembesaran pori. Hmm produk apa yang sesuai?
Haa.. Ni kami nak share yang Eucerin baru je melancarkan Eucerin Poreless Solution Pore Minimizer Serum yang dapat membantu mengecilkan pori-pori dan menjadikan tekstur wajah lebih sekata. Paling best, produk ni sangat disyorkan untuk kulit berminyak dan boleh didapati secara eksklusif di Watsons.
Bukan itu je tau, terdapat juga Siri ProACNE Solution yang diformulasikan khas bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak dan berjerawat. Ia telah terbukti secara klinikal dapat membantu mengurangkan jerawat dan parut dengan berkesan dalam masa 7 hari je, serta mencegah jerawat daripada kembali. 
93 peratus pengguna yang mencuba inovasi terbaru Eucerin Poreless Solution Pore Minimizer Serum ni bersetuju pori mereka mengecil dalam masa 4 minggu penggunaan. Wow anda tak nak cuba juga ke?
Penyelesaian kulit berminyak dan liang pori terbuka
Mengapa kami recommend Eucerin Poreless Solution Pore Minimizer Serum ni, pertama sekali kerana tekstur serum ni yang sangat ringan dan tidak berminyak. Menjadikan wajah terasa lebih segar selepas digunakan. 
Gunakan serum sebelum memakai pelembab bagi membantu penyerapan yang lebih maksimum.

Sebagai tambahan kepada Poreless Solution Pore Minimizer Serum, anda disyorkan menggunakan Eucerin ProACNE Solution Cleansing Foam bersama Eucerin ProACNE Solution A.I. Matt Fluid, bagi mengawal minyak dan mengecilkan liang pori dengan berkesan dalam satu masa!

Langkah 1: Bersihkan muka dengan Eucerin ProACNE Solution Cleansing Foam
AdvertisementPembersih wajah ini sangat sesuai untuk kulit berminyak. Ia dapat membersihkan kotoran pada wajah dan liang pori dengan lembut dan mendalam bagi menghalang jerawat dan bintik hitam.
Eucerin ProACNE Solution Cleansing Foam ni tidak mengandungi alkohol dan dengan kandungan Bisabolol yang bersifat anti radang, ia membantu melegakan masalah kerengsaan kulit selepas mencuci muka. Wajah lebih bersih dan segar tanpa rasa kering pada kulit.

Langkah 2: Eucerin Poreless Solution Pore Minimizer Serum
Tekstur serum ini yang ringan, memudahkannya cepat menyerap sebaik sahaja disapukan pada wajah. Paling best kulit tak terasa berminyak pun.
Komponen AHA berganda Poreless Solution Pore Minimizer Serum ini terdiri daripada Asid Glikolic (Glycolic Acid) dan Asid Laktik (Lactic Acid),  merupakan asid yang boleh larut dalam air.
Asid Glikolik merupakan salah satu molekul terkecil dalam asid buah yang diekstrak daripada tebu. Ia dapat menghilangkan kulit mati pada wajah dengan lembut, mencegah pori tersumbat, dan mengecilkan pori seterusnya menjadikan kulit wajah tampak lebih licin. 
Manakala Asid Laktik (Lactic Acid) membantu pengelupasan dengan kesan yang sangat ringan dan melembapkan kulit, selain dapat memetabolismakan sel-sel kulit mati, membersihkan liang pori yang tersumbat, serta mengekalkan kelembapan wajah.
Kesemua bahan-bahan ni terbukti berkesan mengecilkan saiz pori dan mengembalikan kehalusan kulit, agar wajah tidak kelihatan kasar dan kusam!

Langkah 3: Eucerin ProACNE Solution A.I. Matt Fluid
Langkah terakhir ialah dengan menggunakan pelembap kawalan minyak dengan kesan anti-sinar yang dapat bertahan sehingga 8 jam. Kulit tidak cepat berminyak dan wajah pun tak kelihatan berkilat!
Dengan kandungan Licochalcone A, ia berkesan sebagai anti-radang dan anti-kerengsaan, yang membantu mengurangkan inflamasi. Ia juga mengandungi Asid Salisilik, bahan anti-bakteria yang dapat menghilangkan jerawat dan kesan jerawat!
Hanya dengan menggunakan Eucerin Poreless Solution, masalah kulit berminyak dan liang pori besar dapat diselesaikan dan wajah pun kelihatan lebih sihat dan sekata.

Jika anda menggunakan 3 produk seperti yang kami sarankan di atas, kami pasti ia berkesan membantu membersihkan dan mengawal minyak punca jerawat pada wajah!
Kalau anda nak dapatkan wajah yang “bebas pori” dan kulit yang cantik sekata, pastikan Eucerin pilihan anda. Lepas ni, tak perlu lagi solekan yang tebal untuk menutup pori di wajah.
Selain disyorkan oleh pakar dermatologi, Eucerin juga telah menjalani ujian klinikal dan terbukti selamat untuk digunakan. 
Jadi tunggu apa lagi? Segera dapatkan Eucerin Poreless Solution Pore Minimizer Serum di Watsons Malaysia atau klik di SINI untuk membeli!
Untuk maklumat lanjut, ikuti Facebook dan Instagram Eucerin Malaysia.
The post 93% Pengguna Setuju Liang Pori Mengecil Selepas Gunakan Produk Ni. Dengan 3 Langkah Mudah, Semua Settle! first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/05/hiburan-93-pengguna-setuju-liang-pori.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kes Covid 19 Menaik Mimi Fly Minta Semua Tidak Salahkan Selebriti Dan Kerajaan

Hiburan Kes Covid 19 Menaik Mimi Fly Minta Semua Tidak Salahkan Selebriti Dan Kerajaan

papar berkaitan - pada 25/5/2021 - jumlah : 236 hits
Sedia maklum kes COVID 19 di negara Malaysia makin meningkat penyanyi Mimi Fly yakin akibat penularan wabak makin meningkat atas sebab sikap sesetengah masyarakat yang tidak mematuhi prosedur operasi standard Penyanyi tersebut tidak menyala...
Hiburan Perasaan Anggap Kita Ini Kayangan Patut Dihentikan Pada Saya Kita Semua Sama Que Haidar

Hiburan Perasaan Anggap Kita Ini Kayangan Patut Dihentikan Pada Saya Kita Semua Sama Que Haidar

papar berkaitan - pada 25/5/2021 - jumlah : 183 hits
Tegas pelakon hebat Que Haidar hanya kerana segelintir selebriti yang mengambil kesempatan melanggar prosedur operasi standard seperti yang telah ditetapkan ia telah menjejaskan reputasi industri hiburan hingga ada yang menggelarkan selebri...
Hiburan Biar Semua Susah Sama Sama Nabila Huda Terima Baik Pkp 3 0 Dilaksanakan

Hiburan Biar Semua Susah Sama Sama Nabila Huda Terima Baik Pkp 3 0 Dilaksanakan

papar berkaitan - pada 12/5/2021 - jumlah : 259 hits
Pelakon popular Nabila Huda terima baik dengan keputusan pihak kerajaan melakukan Perintah Kawalan Pergerakan 3 0 baru baru ini Menurut anak kepada penyanyi legenda Amy Search tersebut PKP ini sepatutnya dilakukan lebih awal lagi berbanding...
Hiburan Berdoalah Agar Kita Semua Berjumpa Lagi Fauziah Nawi Titip Pesanan Raya Penuh Pilu

Hiburan Berdoalah Agar Kita Semua Berjumpa Lagi Fauziah Nawi Titip Pesanan Raya Penuh Pilu

papar berkaitan - pada 10/5/2021 - jumlah : 269 hits
Pelakon veteran Fauziah Nawi menerusi aplikasi TikTok ada menitipkan pesanan hari raya buat mereka yang tidak dapat pulang berhari raya gara gara Perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan dek wabak COVID 19 yang melanda negara ketika ini Fau...
Dua Langkah Kurangkan Kulit Berminyak Selepas Bangun Tidur

Dua Langkah Kurangkan Kulit Berminyak Selepas Bangun Tidur

papar berkaitan - pada 12/5/2021 - jumlah : 216 hits
Dua Langkah Kurangkan Kulit Berminyak Selepas Bangun Tidur Hello guys berjumpa lagi kita harini sejak kebelakangan ni sis agak sibuk dengan tugasan harian kadang tak sempat nak update blog ni ada masa sikit sis nak share la dengan korang ti...
Hiburan Ramai Dah Berjaya Hilangkan Masalah Mulut Berbau Dengan Cara Mudah Ni Anda Kena Cuba

Hiburan Ramai Dah Berjaya Hilangkan Masalah Mulut Berbau Dengan Cara Mudah Ni Anda Kena Cuba

papar berkaitan - pada 13/5/2021 - jumlah : 265 hits
Malulah nak bercakap bulan puasa ni mulut aku berbau pastu gigi aku tak putih Masalah gigi selalu menjadi punca hilang keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang lain Ada yang segan untuk senyum mempamerkan gigi kerana gigi kuning dan t...
Hiburan Rakyat Biasa Pun Rentas Negeri Michael Ang Tak Setuju Selebriti Dan Golongan Kayangan Disalahkan

Hiburan Rakyat Biasa Pun Rentas Negeri Michael Ang Tak Setuju Selebriti Dan Golongan Kayangan Disalahkan

papar berkaitan - pada 19/5/2021 - jumlah : 242 hits
Sedia maklum isu berkenaan artis dan golongan kayangan tidak mematuhi peraturan operasi standar sering kali dilihat di media sosial terutamanya ketika hari raya ini Kebanyakkan netizen tidak berpuas hati dengan tindakan yang diambil oleh se...
Hiburan Rezeki Allah Bagi Pengikut Ig Sweet Qismina Turun Mendadak Selepas Kongsi Isu Palestin

Hiburan Rezeki Allah Bagi Pengikut Ig Sweet Qismina Turun Mendadak Selepas Kongsi Isu Palestin

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 269 hits
Pelakon Sweet Qismina memberitahu di Instagram Story baru baru ini bahawa followers di akaun Instagram menurun secara mendadak apabila beliau berkongsi berita mengenai isu keganasan yang berlaku di Palestin sekarang ini Menurut pelakon ters...
Hiburan Scha Alyahya Dan Awal Ashaari Ambil Langkah Berjaga Jaga Bila Muat Naik Sesuatu Di Media Sosial

Hiburan Scha Alyahya Dan Awal Ashaari Ambil Langkah Berjaga Jaga Bila Muat Naik Sesuatu Di Media Sosial

papar berkaitan - pada 17/5/2021 - jumlah : 243 hits
Pasangan popular Awal Ashaari dan Scha Alyahya mengakui kedua duanya lebih berhati hati apabila memuatnaik sesuatu di platform media sosial agar tidak berlakunya salah faham diantara peminat Menurut Scha setiap seorang mempunyai cara pemaha...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ

Wanita Cedera Diragut Ketika Menunggang Motosikal

Kes Lelaki Israel 10 Ditahan Semula Bawah Sosma

Pelbagai Cara Memakai Samping

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Prove Existence Of Addendum Decree For Najib S House Arrest Experts Say