Hiburan 5 Info Produk Mekap Vegan Pengguna Kosmetik Kena Ambil Tahu


Sebelum ini kita mungkin dengar dan baca mengenai pemakanan vegan atau berasaskan sayur-sayuran kan? Tapi pernah tak dengar tentang produk kosmetik vegan? Selain 100% vegan, produk ini juga bebas kekejaman ke atas haiwan dalam proses penghasilannya.
Produk kosmetik di pasaran yang mungkin dari jenama-jenama besar mungkin menggunakan ujian ke atas haiwan sebelum dijual. Semuanya untuk menguji keberkesanan dan keselamatan sebelum menemui pengguna. Walaupun untuk kebaikan pengguna, perkara ini adalah sesuatu yang tidak beretika dan perlu kita elak sebagai pengguna.
AdvertisementAda ke produk yang 100% vegan, bersih dan telus memaklumkan bahan digunakan iaitu 94% bahan semula jadi? Selain itu, produk ini juga mestilah mesra haiwan di mana mereka komited menghentikan kekejaman ke atas haiwan dalam industri kecantikan. Kesian haiwan comel seperti arnab dan tikus jadi mangsa?
Yang paling penting, produk sebegini perlulah boleh digunakan semua jenis kulit dari kulit sensitif, non-comedogenic dan diuji dermatologi. Jawapan, ADA!
Kami menemukan satu jenama dari London yang ada semuanya aspek di atas iaitu Rimmel! Ini 3 produk yang wajib korang cuba:
AdvertisementRimmel Kind and Free Skin Tint Foundation
Seperti namanya, foundation ini melembapkan kulit dan dalam masa sama memberikan kemasan kulit lebih segar dan sihat berseri. Lebih glowing dan bercahaya! Produk ini juga dirumus dengan bahan anti-oksidan kompleks serta Vitamin E, Vitamin Pro B5 dan Aloe Vera.
Teksturnya yang ringan memberikan finishing dewy dan memberikan kelembapan sepanjang hari. Ada 6 tona warna kesemuanya untuk memenuhi keperluan tona wanita Asia.
Rimmel Kind and Free Hydrating Concealer
Bagi menutup cela, parut di wajah dan lingkaran gelap bawah mata, gunakan Rimmel Kind and Free Hydrating Concealer. Concealer dengan tekstur ringan ini memberikan litupan sederhana. Juga memberikan kemasan dewy dan membekalkan kelembapan seharian.
Produk ini dibuat menggunakan 80% bahan yang berasal dari alam semula jadi. Jadi tak perlu ragu-ragu untuk memasukkannya dalam rutin mekap korang. Tersedia dalam 3 rona pilihan.
Rimmel Kind and Free Pressed Powder
Tahu kan mimpi ngeri bila mekap dan kemudian muka bercapuk selepas seharian? Tapi jangan risau dengan Pressed Powder dari Rimmel ini kerana ianya tahan lama, memberikan kemasan matte dan paling paling penting mengurangkan kulit nampak berminyak! Sangat sesuai untuk touch-up mekap, barulah sentiasa on-point!
AdvertisementRimmel Kind and Free Pressed Powder ini diformulakan menggunakan bahan aloe vera dan ubi kayu serta 94% bahan semula jadi. Produk ini juga bebas talkum. Diuji oleh dermatologist dan sesuai untuk kulit sensitif. Ada 4 rona untuk dipilih mengikut warna kulit.

Menggunakan bahan semula jadi untuk penghasilannya, mesra haiwan dan menolak kekejaman dalam dunia kecantikan, sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif dan paling penting harga berpatutan, apa lagi korang tunggu?
Rangkaian produk Rimmel boleh didapati dengan harga RM49.90 (Skin Tint Foundation), RM29.90 (Hydrating Concealer) dan RM39.90 (Pressed Powder). Dengan kualiti diberikan, semestinya berbaloi-baloi untuk setiap sen dilaburkan!
Dapatkan keseluruhan rangkaian produk Rimmel di Shopee, Lazada, Zalora, Watsons dan Guardian sekarang. Untuk maklumat lanjut, boleh ikuti mereka di Facebook dan Instagram.
The post 5 Info Produk Mekap Vegan Pengguna Kosmetik Kena Ambil Tahu first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2022/04/hiburan-5-info-produk-mekap-vegan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ainz Tulpe Bawakan Produk Kosmetik Terbaik Jepun Ke Pasaran Malaysia

Ainz Tulpe Bawakan Produk Kosmetik Terbaik Jepun Ke Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 19/4/2022 - jumlah : 156 hits
Hi Korang Manjakan diri anda dengan rawatan kecantikan dan terpesona dengan kecantikan dalaman yang diserlahkan di Ainz Tulpe gedung pertamanya di Asia Tenggara yang akan dibuka di Pavilion Bukit Jalil Dibuka secara rasminya pada 20 Mei ged...
Hiburan Tak Semua Doktor Bijak Doktor Dikecam Netizen Didakwa Dedah Info Pesakit Hiv Demi Content

Hiburan Tak Semua Doktor Bijak Doktor Dikecam Netizen Didakwa Dedah Info Pesakit Hiv Demi Content

papar berkaitan - pada 27/4/2022 - jumlah : 112 hits
Baru baru ini tular di media sosial mengenai perkongsian daripada seorang individu yang mendakwa dirinya seorang doktor di mana dia ada bercerita mengenai salah seorang pesakitnya yang telah meninggal dunia akibat dijangkiti HIV Dalam untai...
Hiburan Tak Sangka Suspek Pembunuhan Bukit Putus Pernah Terlibat Kes Dera Dan Sembunyi Mayat

Hiburan Tak Sangka Suspek Pembunuhan Bukit Putus Pernah Terlibat Kes Dera Dan Sembunyi Mayat

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 126 hits
Tanggal 20 Mac yang lalu melaporkan mengenai satu kes jenazah di mana mayat seorang wanita telah ditemui di Bukit Putus dan juga satu rangka kanak kanak yang berusia lima tahun serta dua mangsa dera ibu dan anak di hospital Berikutan itu sa...
Hiburan Demi Content Bagi Suami Makan Bekas Makanan Yang Diluah Wanita Ini Undang Kecaman Netizen

Hiburan Demi Content Bagi Suami Makan Bekas Makanan Yang Diluah Wanita Ini Undang Kecaman Netizen

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 138 hits
Tular di media sosial hari ini apabila sebuah video memaparkan seorang wanita berkelakuan tidak senonoh dengan memberi makanan yang dijamah sebelum diluah kepada suaminya yang berada di sisi Dalam berdurasi 11 saat yang dimuat naik di TikTo...
Hiburan Sosejnya Mana Lelaki Kecewa Beli Corndog Tetapi Yang Dapat Hanyalah

Hiburan Sosejnya Mana Lelaki Kecewa Beli Corndog Tetapi Yang Dapat Hanyalah

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 112 hits
Berkunjung saja ke bazar Ramadan pastinya anda jadi rambang mata memilih juadah kerana terlalu banyak yang dijual buat pelanggan Seperti satu perkongsian pengguna ini dia ada membeli makanan untuk kudap kudapan iaitu corndog sebagai santapa...
Hiburan Sampai Kena Panggil Polis Beri Keutamaan Pada Wanita Mengandung Netizen Kata Pelanggan Tak Ada Hati Perut

Hiburan Sampai Kena Panggil Polis Beri Keutamaan Pada Wanita Mengandung Netizen Kata Pelanggan Tak Ada Hati Perut

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 114 hits
Belum habis nampaknya kisah mengenai nasi beriani lamb shank cef Ammar yang tular sejak beberapa hari ini Semalam tular pula mengenai kisah gerai milik cef Ammar didatangi pihak polis bantuan kerana kekecohan akibat pelanggan yang mengamuk ...
Hiburan Menangi Makeover Rumah Bernilai Rm50 000 Siap Perabot Ikea

Hiburan Menangi Makeover Rumah Bernilai Rm50 000 Siap Perabot Ikea

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 136 hits
Rumah bukan sekadar tempat tinggal sebab tulah ada ungkapan Rumahku Syurgaku Rumah tidak hanya berfungsi sebagai tempat tidur malahan tempat untuk berkasih sayang sekeluarga meluangkan masa bersama dan mencipta kenangan Membina rumah yang s...
Hiburan Bersyukur Sangat Kes Basikal Lajak Keluarga Mangsa Lega Akhirnya Dapat Pembelaan

Hiburan Bersyukur Sangat Kes Basikal Lajak Keluarga Mangsa Lega Akhirnya Dapat Pembelaan

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 149 hits
Semalam Mahkamah Tinggi Johor Bahru telah menjatuhkan hukuman penjara enam tahun dan denda RM6 000 ke atas Sam Ke Ting 27 selepas dia didapati bersalah di atas pertuduhan memandu secara melulu sehingga menyebabkan kematian lapan remaja berb...
Hiburan Craving Makanan Ringan Masa Diet Ini Snek Sihat Yang Boleh Naikkan Semangat Anda Untuk Kurus

Hiburan Craving Makanan Ringan Masa Diet Ini Snek Sihat Yang Boleh Naikkan Semangat Anda Untuk Kurus

papar berkaitan - pada 13/4/2022 - jumlah : 172 hits
Pasti ramai yang hendak memulakan cara hidup yang sihat ataupun tapi dalam pada masa yang sama mahukan snek kan Selalunya yang kita dapat lihat kebanyakkan website akan mencadangkan snek diet seperti sayur sayuran ataupun buah buahan saja A...
Catatan Hujung Minggu

Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Maksud All Eyes On Rafah

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group

Majlis Rumah Terbuka Koperasi Norras Berhad

Jengah Kebun Melihat Tanaman

3 Top Rated Things To Do In Jakarta



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Beware Misplaced Trust In Pseudo Intellectuals

Menu Tengahari Sup Ayam Ala Thai Kobis Goreng

Undang Luak Rembau Selamat Dikebumikan

Siri Oppo Reno12 Akan Dilancarkan Di China Pada 23 Mei

Arab Saudi Mahu Gencatan Senjata Kekal

Kembali Bersama Engku Emran Ini Jawapan Erra Fazira Jika Allah Aturkan Itu Takdirnya