Hiburan 3 Bahan Wajib Ada Dalam Sabun Mandi Untuk Me Time


Seharian berpanasan, berpeluh, melekit terutamanya dalam cuaca Malaysia yang panas dan lembap, masa untuk mandi seperti satu saat ‘me-time’ sehari-hari. Masa mandilah kita boleh membersihkan badan dan masa sama memanjakan diri, barulah lebih segar selepas keluar bilik air!
Jenama penjagaan badan dari Korea, PASSION & BEYOND setia memberikan yang terbaik untuk penggunanya. Setiap produk PASSION & BEYOND dirumus khas dengan 3 bahan utama yang wajib ada untuk saat ‘me-time’ korang dalam bilik mandi.
AdvertisementEkstrak Bunga Calendula
Bunga ini mujarab dalam merawat masalah kulit seperti dermatitis dan eczema. Ianya anti-bakteria, anti-radang dan memberi kesan nyahtoksin sesuai untuk kulit kering serta sensitif.
Ekstrak Akar Marshmallow
Tumbuhan ini mempunyai flavonoids yang bertindak efektif sebagai agen anti-radang. Juga membantu mengurangkan eczema dan melegakan sunburn, mengembalikan kulit lembut & anjal.
AdvertisementEkstrak Lady’s Mantle
Lady’s Mantle mengandungi tannin, astringent semulajadi pembersih kulit. Efek anti-oksidan mengurangkan penuaan pramatang dan memperbaiki keanjalan kulit.
Tahun ini, PASSION & BEYOND memberi nafas baru untuk 2 rangkaian produk mereka, Deep Moisture dan Total Recovery Body Care bagi menyediakan produk lebih berkualiti bagi pengguna setia.
Rangkaian Deep Moisture Body Care
Bagi korang dengan kulit normal hingga kering, rangkaian produk ini boleh digunakan untuk penjagaan badan harian. Bahan-bahan terkandung zaitun, madu dan susu beras membantu memperbaiki kelembapan kulit.

Untuk yang berkulit kering dan mencari produk yang boleh melembapkan kulit walaupun selepas mandi, korang kena cuba Deep Moisture Shower Cream. Produk ini menanggalkan sebum, peluh dan kotoran dengan lembut dalam bentuk krim.
Deep Moisture Body Scrub pula menyingkirkan secara lembut sel kulit mati menjadikan kulit licin. Untuk formula baru diperkaya dengan Spruce pulp organik bagi pengalaman menyental lebih lembut. Lepas mandi je rasa halus je kulit, macam baby terus!
Advertisement
Dah scrub, risau pula kulit jadi kering kan? Sapukan Deep Moisture Body Emulsion iaitu pelembap badan dengan tekstur ringan, sesuai untuk diguna setiap hari. Untuk formula baru produk ini tidak mempunyai minyak mineral dan TEA (triethanolamine), kulit sensitif tak perlu risau dah.
Rangkaian Total Recovery Body Care
Bagi mereka dengan kulit terlalu kering dan matang, rangkaian Total Recovery akan memanjakan dan memberikan penjagaan intensif diperkaya dengan bahan anti-penuaan.
Semakin menginjak usia, lembapan pada kulit pun senang hilang, gunakan Total Recovery Shower Cream setiap kali mandi untuk melindungi kehilangan lembapan kulit.
Ramai yang mengelak menggunakan mandian dengan bahan sabun bagi mengurangkan risiko kulit kering. Tapi jangan risau dengan Total Recovery Bubble Bath kerana buih mandian ini mewah dengan bahan hypoallergenik membersih tanpa menghilangkan lembapan semulajadi.
Siapa tak suka 2 produk dalam 1 kan? Contohnya macam pencuci dan skrub 2 dalam 1 Total Recovery Gentle Polish dengan  Spruce pulp organik untuk pengalaman pengelupasan kulit secara lembut.

Bukan kulit muka je kena dijaga elak nampak tua sebelum usia tau, badan pun wajib juga. Masukkan Total Recovery Body Moisturizer dalam rutin penjagaan badan kerana emulsion anti-penuaan ini melembapkan secara menyeluruh dan menganjalkan kulit. 
Kedua-dua rangkaian Deep Moisture Body Care dan Total Recovery Body Care ini boleh didapati di cawangan THE FACE SHOP terpilih. Atau dapatkan menerusi THE FACE SHOP online DI SINI dan juga di ZALORA.
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post 3 Bahan Wajib Ada Dalam Sabun Mandi Untuk ‘Me-Time’ first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/10/hiburan-3-bahan-wajib-ada-dalam-sabun.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Takut Gemuk Atikah Suhaime Dilema Nak Makan Tauhu Seketul

Hiburan Takut Gemuk Atikah Suhaime Dilema Nak Makan Tauhu Seketul

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 277 hits
Pelakon jelita Atikah Suhaime nampaknya masih mengalami dilema mengenai berat badan dan kini sedang berusaha untuk menguruskan berat badan ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementUjar pelakon drama Dendam Cinta Arissa ini lagi dia telah merancang un...
Hiburan Hantar Makanan Sambil Lewa Letak Atas Tempat Pembuangan Sampah Buat Rita Rudaini Bengang

Hiburan Hantar Makanan Sambil Lewa Letak Atas Tempat Pembuangan Sampah Buat Rita Rudaini Bengang

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 224 hits
Semalam pelakon kontroversi Rita Rudaini ada meluahkan rasa berang apabila ada segelintir penghantar makanan didakwa telah melakukan kerja sambil lewa Manakan tidak Rita Rudaini memaklumkan bahawa dia telah menerima makanan yang ditempah de...
Hiburan Sentuh Macam Mana Tu Dsv Wanita Pertama Disentuh Netizen Hairan Dengan Pernyataan Iqbal

Hiburan Sentuh Macam Mana Tu Dsv Wanita Pertama Disentuh Netizen Hairan Dengan Pernyataan Iqbal

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 259 hits
Kemunculan usahawan yang sedang hangat diperkatakan oleh orang ramai iaitu Iqbal Zulkefli dalam sesi siaran langsung Datuk Seri Vida dengan muka yang masam tidak tersenyum baru baru ini telah menarik perhatian ramai ARTIKEL BERKAITAN Advert...
Penyanyi Rudy Zil Terus Mewarnai Industri Hiburan Tempatan Dengan Single Terbari Jaga Dirimu Di Kala Pandemik Melanda

Penyanyi Rudy Zil Terus Mewarnai Industri Hiburan Tempatan Dengan Single Terbari Jaga Dirimu Di Kala Pandemik Melanda

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 315 hits
Penyanyi Rudy Zil Terus Mewarnai Industri Hiburan Tempatan Dengan Single Terbari Jaga Dirimu Di Kala Pandemik Melanda RUDY ZIL Semangat yang tidak pernah putus asa di waktu pandemik ketika ini Penyanyi muda tempatan Sabah Rudy Zil atau nama...
Hiburan Banjir Ke Dah Macam Kain Pelikat Intan Najuwa Dikecam Netizen Pakai Skirt Pendek

Hiburan Banjir Ke Dah Macam Kain Pelikat Intan Najuwa Dikecam Netizen Pakai Skirt Pendek

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 315 hits
Perkongsian foto terkini pelakon yang kian popular Intan Najuwa dalam Instagramnya menarik perhatian netizen yang tertarik dengan fesyen skirt pendek yang digayakannya apabila dikatakan seperti tuala mandi ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementMen...
Hiburan Nafi Takut Kena Caras Wany Hasrita Tak Dedah Kekasih Hati Sebab

Hiburan Nafi Takut Kena Caras Wany Hasrita Tak Dedah Kekasih Hati Sebab

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 203 hits
Penyanyi Wany Hasrita memberitahu bahawa dia masih tetap dengan pendiriannya untuk tidak berkongsi identiti teman lelaki kepada umum bukan kerana takut dicaras orang ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementJelas Wany dia tidak mahu melebih lebih dal...
Hiburan Dulu Takut Juga Nana Mahazan Syukur Rezeki Melimpah Ruah Selepas Bertudung

Hiburan Dulu Takut Juga Nana Mahazan Syukur Rezeki Melimpah Ruah Selepas Bertudung

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 348 hits
Penyanyi dan juga personaliti media sosial Nana Mahazan meluahkan rasa syukur apabila penghijrahannya memakai tudung tidak sama sekali mengehadkan tawaran kerjanya dalam industri seni hiburan ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementUjar Nana dia men...
Hiburan Nafi Dah Enggan Nyanyi Lagu Cinta Alyah Tak Mahu Terlalu Meratap Dan Berduka

Hiburan Nafi Dah Enggan Nyanyi Lagu Cinta Alyah Tak Mahu Terlalu Meratap Dan Berduka

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 175 hits
Penyanyi terkenal Datin Alyah tampil menjelaskan kekeliruan apabila ada segelintir pihak mendakwa dia sudah tidak mahu menyanyikan lagu berunsurkan percintaan sesama kekasih ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementAlyah atau nama sebenarnya Noor Has...
Hiburan Satu Lagi Kejayaan Dah Dapat Kunci Peminat Puji Rumah Baru Nabila Razali

Hiburan Satu Lagi Kejayaan Dah Dapat Kunci Peminat Puji Rumah Baru Nabila Razali

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 269 hits
Penyanyi dan juga pelakon Nabila Razali baru baru ini ada memuat naik kejayaan terbaru apabila dia telah berjaya memiliki rumah idamannya ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementPenyanyi lagu Peluang Kedua itu berkongsikan berita gembira tersebut me...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Lirik Lagu Kembali Pulang Feby Putri Ft Suara Kayu

Filem Memoir Seorang Guru

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Stpm Ulangan Tarikh Stpm Ulangan 2024

Himpunan Resepi Ayam Goreng Tepung Mudah

Why Choose Private Hire In London A Traveler S Perspective