Hiburan 22 5w Super Charge Rm799 Akan Dilancarkan 30 Oktober Ini 7 Sebab Anda Akan Jatuh Cinta Dengan Huawei Y7a


Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) kembali lagi untuk beberapa buah negeri di Malaysia. Namun tinggal di rumah bukanlah bermakna anda kebosanan sepanjang masa.
Inilah masa terbaik untuk menonton kembali drama-drama Korea yang tidak sempat anda habiskan sebelum ini. Atau mungkin anda juga boleh mengasah bakat menjadi Youtuber dengan merakam video ketika meluangkan masa bersama ahli keluarga tercinta. Untung-untung boleh viral!

Sudah tentu anda memerlukan sebuah telefon pintar untuk melakukan aktiviti-aktiviti di atas tetapi taknak lah yang mahal sangat sampai habis duit simpanan.
Time-time PKP ini kenalah berjimat cermat kan? Ha, sebab itulah kami cadangkan HUAWEI Y7a, sebuah telefon pintar terbaru HUAWEI yang penuh berkuasa. Tak caya? Ini 7 sebab yang akan buatkan anda jatuh cinta dengannya:-

Satu-satunya telefon pintar di bawah RM800 yang hadir dengan 22.5W Superfast charging

Terpaksa “pause” ketika bermain game sambil menunggu telefon pintar anda dicas sememangnya satu “mood killer”. Tetapi dengan keupayaan 22.5 super charging HUAWEI Y7a, anda hanya perlu hidupkan pengecas, mandi sebentar dan telefon anda akan tersedia untuk digunakan sebaik sahaja anda selesai.
Bateri sebesar 5,000 mAh

Dah la cas pun laju, bateri HUAWEI Y7a ini pun sebesar 5,000 mAh. Tahap ketahanan bateri HUAWEI Y7a ini ialah anda boleh layan video selama 16.6 jam dan bergayut dengan kekasih tercinta selama 38.2 jam. Memang puas hati!
Ruang simpanan 128GB
Mesti stress kan kalau ada telefon pintar tapi asyik-asyik kena delete gambar, video dan applikasi sebab ruangan tak cukup. Memang membazir masa. Sebab itulah HUAWEI Y7a ini hadir dengan ruangan simpanan 4GB+128GB untuk anda menyimpan segala apa yang diinginkan. Lagi syok, boleh tambah ruangan simpanan luaran sehingga 512GB kalau anda nak. Confirm tak payah delete dah lepas ini.
48MP Quad Kamera Yang Dilengkapi AI


Bukan sahaja harga HUAWEI Y7a adalah antara yang paling berbaloi di pasaran, kehebatan kameranya juga amat mengkagumkan. Hadir dengan 4 lensa kamera iaitu 48MP lensa utama, 8MP lensa ultra-wide, 2MP lensa macro dan 2MP lensa kedalaman.
Kesemua lensa HUAWEI Y7a ini dilengkapi dengan Artificial Intelligence untuk memudahkan anda merakam detik-detik bersama keluarga dengan lebih menarik serta cantik. Lagi best, ambil gambar pada waktu malam pun amat mudah kerana HUAWEI Y7a dilengkapi dengan pilihan Ultra Night Mode. Tekan je terus dapat gambar cun melecun.
Skrin 6.7 inci full HD

Memang puas hati kalau marathon drama dengan HUAWEI Y7a ini. Mana taknya skrin HUAWEI Y7a adalah sebesar 6.7 inci dengan 90% screen-to-body ratio. Full HD pulak tue. Paling penting, ia turut diiktiraf mempunyai “low blue light” oleh TÜV Rheinland bagi membolehkan anda menatap skrin berjam-jam tanpa merosakkan mata anda.
Rekaan yang menarik
HUAWEI Y7a didatangkan dalam 3 pilihan warna yang memukau iaitu Blush Gold, Crush Green dan Midnight Black. Kalau anda jenis telefon sering terjatuh dari genggaman tangan, jangan risau kerana HUAWEI Y7a ini mempunyai rekaan 3D ergonomic yang memberikan keselesaan, kejituan dan ketepatan ketika memegangnya. Barulah boleh layan Kdrama tanpa takut telefon terhempap atas muka.

HUAWEI MeeTime

Last but not least, jangan jadikan PKP sebagai alasan untuk anda tidak berhubung dengan keluarga tercinta. Gunakan HUAWEI MeeTime yang ada di dalam HUAWEI Y7a untuk membuat panggilan video kepada ibu bapa dan ahli keluarga anda. Siap boleh kongsi skrin lagi tau! Bolehlah shopping sekali.

Ha camner? Dah jatuh cinta kan dengan HUAWEI Y7a? Last but not least, di dalam telefon pintar terbaru HUAWEI ini turut terpasang HUAWEI AppGallery dan Petal Search Widget. Sama ada untuk mencari makluman, ber”window shopping” secara online, bermain game atau menonton drama kegemaran anda, kesemua applikasi yang diperlukan ada di dalam HUAWEI AppGallery yang turut mempunyai kebanyakan applikasi kegemaran rakyat Malaysia. Sebagai tambahan, anda juga boleh gunakan Petal Search Widget untuk mencari applikasi yang diinginkan secara pantas dan mudah. Senang kan?
Harga dan Ganjaran
Seperti yang dimaklumkan, harga HUAWEI Y7a adalah RM799 sahaja. Telefon pintar ini boleh dimiliki di seluruh Malaysia bermula 30 Oktober 2020 ini. Yang lagi menyeronokkan, anda akan mendapat ganjaran akses ke HUAWEI Video selama 30 hari secara PERCUMA.
Bolehlah tengok saluran seperti Qello Concert, The Explorer dan HUAWEI Academy. Tak lupa juga 15GB ruangan penyimpanan di HUAWEI Cloud Storage selama 12 bulan. Memang terlebih berbaloi jika anda beli HUAWEI Y7a ini.
Apa tak cukup lagi? Ok, ok. HUAWEI Member Centre turut sama akan memberikan anda ganjaran-ganjaran berikut sekiranya anda menjadi pembeli HUAWEI Y7a kelak:-
Satu (1) FREE Double Junior Sundae dari Baskin Robbins*Satu (1) FREE Milk Tea dari Tealive*Satu (1) FREE Chicken Rice dari The Chicken Rice Shop* (akan datang)Banyak lagi ganjaran hebat yang boleh anda lihat di HUAWEI Member CentreJadi tunggu apa lagi? Untuk makluman lanjut tentang HUAWEI Y7a, layari laman web HUAWEI dan juga Facebook HUAWEI Malaysia.
Kongsi & Berpeluang Memenangi HUAWEI Y7a

Inginkan peluang membawa peluang HUAWEI Y7a yang awesome ini? Anda cuma perlu lakukan
3 langkah mudah di bawah ini:-
Ikuti Facebook HUAWEI Mobile MYLike & Kongsi video ini. Pastikan perkongsian anda adalah “public”Tag 3 kawan anda di ruangan komenMana tahu rezeki anda kan? Tak cuba tak tahu. Semoga berjaya!

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/10/hiburan-225w-super-charge-rm799-akan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Huawei Y7a Hadir Ke Pasaran Malaysia Dilengkapi Pengecasan Pantas 22 5w Berharga Rm799

Huawei Y7a Hadir Ke Pasaran Malaysia Dilengkapi Pengecasan Pantas 22 5w Berharga Rm799

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 465 hits
Huawei kini telah membawa masuk satu lagi telefon pintar baru dibawah siri Y iaitu Huawei Y7a Telefon pintar ini dilengkapi spesifikasi asas tetapi turut menyertakan sokongan pengecasan pantas 22 5W bersama sama dengannya Dari segi spesifik...
Hiburan Cinta Berputik Di Tiktok Hati Pelakon Alif Muhaimin Sudah Dimiliki

Hiburan Cinta Berputik Di Tiktok Hati Pelakon Alif Muhaimin Sudah Dimiliki

papar berkaitan - pada 28/10/2020 - jumlah : 467 hits
Juara Hero Remaja edisi 2017 2018 yang kini bergelar pelakon Alif Muhaimin mendedahkan bahawa hatinya kini sudah dimiliki Alif yang ditemui media mengakui dia kini sedang menjalinkan hubungan cinta bersama seorang wanita yang dikenali ramai...
Kisah Romantis Bule Kanada Yang Jatuh Cinta Dengan Tkw Dari Desa

Kisah Romantis Bule Kanada Yang Jatuh Cinta Dengan Tkw Dari Desa

papar berkaitan - pada 30/10/2020 - jumlah : 188 hits
Menikah dengan bule tentu menyimpan berbagai cerita Mulai dari awal perkenalan menyatukan berperbedaan bahasa budaya dan juga kebiasaan sehari hari Seperti kisah cinta wanita yang berprofesi sebagai TKW ini yang menikah dengan pria asal Kan...
Hiburan 10 Tahun Sebagai Usahawan Vivy Yusof Luah Rasa Mahu Tulis Buku Kongsi Jatuh Bangun Berniaga

Hiburan 10 Tahun Sebagai Usahawan Vivy Yusof Luah Rasa Mahu Tulis Buku Kongsi Jatuh Bangun Berniaga

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 255 hits
Tak sangka dalam diam FashionValet yang diusahakan oleh usahawan wanita terkenal iaitu Vivy Yusof sudah pun menjangkau usia 10 tahun Cepat betul masa berlalu Bukan sahaja FashionValet yang mencapai perjalanan sejauh itu namun ia juga menand...
Hiburan Sanggup Buat Apa Saja Michael Ang Bergurau Nak Jual Maruah Demi Iphone 12 Yang Baru Dilancarkan

Hiburan Sanggup Buat Apa Saja Michael Ang Bergurau Nak Jual Maruah Demi Iphone 12 Yang Baru Dilancarkan

papar berkaitan - pada 16/10/2020 - jumlah : 436 hits
Sanggup buat apa saja pengarah dan pelakon Michael Ang telah memuat naik sebuah video di ruangan Instagram miliknya yang memaparkan dirinya sedang bergurau dengan peminat gara gara ingin memiliki Iphone terbaru yang baru sahaja dilancarkan ...
Rasmi Proton X50 Dilancarkan 27 Oktober Ini

Rasmi Proton X50 Dilancarkan 27 Oktober Ini

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 269 hits
Setelah hampir dua tahun menanti nampaknya penantian peminat jenama automotif tempatan khususnya Proton X50 bakal berakhir selepas Poto secara rasmi mengumumkan akan melancarkannya pada 27 Oktober ini Menerusi satu perkongsikan di laman Fac...
Hikmah Dan Keutamaan Memperingati Maulid Nabi Muhammad Saw Jatuh Pada Kamis 29 Oktober 2020

Hikmah Dan Keutamaan Memperingati Maulid Nabi Muhammad Saw Jatuh Pada Kamis 29 Oktober 2020

papar berkaitan - pada 29/10/2020 - jumlah : 277 hits
Berikut ini hikmah dan keutamaan memperingati Maulid Nabi Muhammad SAW Peringatan Maulid Nabi Muhammad SAW tahun ini jatuh pada Kamis Maulid Nabi diperingati setiap 12 Rabiul Awal dalam penanggalan Hijriyah Maulid Nabi menjadi perayaan yang...
Giliran Istana Pasca 13 Oktober

Giliran Istana Pasca 13 Oktober

papar berkaitan - pada 15/10/2020 - jumlah : 302 hits
1 Malaysia unik dalam sistem pemerintahannya Sebagai sebuah demokrasi dalam kerangka Raja Berperlembagaan peranan Institusi Raja kekal terutama dalam menentukan dan melantik Perdana Menteri 2 Dinamika politik di kalangan rakyat walau suhu m...
Kadar Kemiskinan Ramai Rakyat Jatuh Miskin Bpn Sahaja Masih Belum Cukup

Kadar Kemiskinan Ramai Rakyat Jatuh Miskin Bpn Sahaja Masih Belum Cukup

papar berkaitan - pada 4/11/2020 - jumlah : 332 hits
Kadar kemiskinan dekat Malaysia akan semakin meningkat disebabkan peratusan rakyat Malaysia yang mudah jatuh ke dalam kemiskinan selepas kehilangan pekerjaan atau dipotong gaji akibat pandemik Covid 19 dikatakan sangat ramai Dr Muhammed Abd...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

My Duty Role As Src Director Only Existed In Name Shahrol Tells Court

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Tuah Adzmi Zack Zakwan Adikkk Muna Shahirah Wani Syaz Nurul Iman Ya Raya Chord

Neoclassical Apartments Interior Decor Inspirations



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tadabbur Surah Surah Lazim Qarin Persiapan Mencari Lailatulqadar

Singo Pear Manfaat Pada Kesihatan Dan Petua Redakan Batuk

10 Malam Akhir Ramadan 2024 Kelebihan Tarikh Amalan Sunat

Cara Daftar Lalamove Online Driver Motor Dan Kereta

Hablun Minallah By Dr Hm Rakib S H M Ag Nurul Ikhlas Pekanbaru

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan