Hiburan 10 Sebab Kenapa Anda Tak Boleh Hidup Tanpa Huawei Matepad Pro 5g Berbanding Tablet Tablet Lain


Memang ramai yang telah jatuh cinta apabila melihat kecantikan serta kesempurnaan rekaan HUAWEI Matepad Pro 5G.
meleleh air liur dibuatnya
Telah pun dilancarkan baru-baru ini, ada 10 sebab yang membuatkan anda tidak boleh hidup tanpa tablet tercanggih HUAWEI ini, berbanding tablet-tablet lain yang berada di pasaran. Setelah membaca 10 sebab ini, kami yakin anda pasti akan terus membeli HUAWEI Matepad Pro 5G di sini.
Tablet 5G pertama di Malaysia

Tahukah anda bahawa HUAWEI Matepad Pro 5G adalah satu-satunya tablet yang menyokong capaian 5G di Malaysia? Ini bermakna anda boleh menggunakan Internet yang amat pantas apabila “online” menggunakan tablet ini. Makin syok la buat kerja, main game atau menonton drama kegemaran anda. Laju berdesup dengan Internet 5G kelak.
Ratio screen-to-body paling besar
Dengan 90% skrin memenuhi badannya, HUAWEI Matepad Pro 5G menjanjikan pengalaman maksima yang memuaskan, tanpa mengira apa jua jenis aktiviti. Untuk makluman, ratio screen-to-body iPad Pro 11 hanya 83.08% sementara Samsung Tab S6 pula cuma 82.50%. Memang banyak bezanya.
Dijana dengan Kirin 990
Apa guna ada tablet canggih tapi lembap macam siput kan? Ha, dengan HUAWEI Matepad Pro 5G ini anda tak perlu risau bab kelajuan. Ia dijana dengan HUAWEI Kirin 990, chipset terpantas dan terbaik untuk peranti 5G. Confirm tak ada sebarang “lagging” apabila anda bermain game kegemaran.
RAM & ROM Paling Power

Apabila chipset Kirin 990 digandingkan dengan 8GB RAM dan 256 GB ROM, maka anda akan memiliki sebuah tablet yang TERBAIK di pasaran. Sebagai perbandingan, iPad Pro 11 cuma hadir dengan 2GB RAM & 64GB ROM, sementara Samsung Galaxy Tab S6 pula dengan 6GB RAM dan 128GB ROM. Memang HUAWEI Matepad Pro 5G jauh meninggalkan pesaing-pesaingnya.
Ada “reverse wireless charging”

Satu lagi keistimewaan dan kecanggihan HUAWEI Matepad Pro 5G ini ialah ia mempunyai fungsi “reverse wireless charging”. Maksudnya anda boleh menggunakan tablet ini sebagai “charger” untuk mengecas telefon pintar anda. Memang serius nampak cool kan?
Fungsi HUAWEI Share Yang Mantap

Satu lagi perkara yang kami gemari tentang peranti HUAWEI ialah kehadiran fungsi HUAWEI Share yang memudahkan perkongsian tablet dan telefon pintar HUAWEI anda. Sebagai contoh, sekiranya anda memiliki telefon HUAWEI P40 Pro+, dengan satu sentuhan sahaja anda boleh menyambungkannya ke skrin HUAWEI Matepad Pro 5G.
Anda boleh menghantar fail antara kedua-dua peranti ini dengan hanya “drag and drop”. Bukan itu sahaja, anda juga boleh menjawab panggilan telefon menggunakan HUAWEI MatePad Pro 5G selepas sambungan dilakukan. Fantastik kan?
Terbina dengan 4 Speaker Harman Kardon

Buat mereka yang gemar melayan filem/drama, pilihlah HUAWEI MatePad Pro 5G sebagai medium tontonan anda. Selain daripada skrinnya yang besar, tablet ini turut dilengkapi dengan 4 speaker Harman Kardon, memberikan anda “feel” seolah-olah sedang menonton di dalam panggung wayang.
Panggilan Video Dengan HUAWEI MeeTime

Semenjak PKP ini memang ramai yang mula bekerja dari rumah. Maka makin ramailah yang turut mula menggunakan panggilan video untuk bermesyuarat.
Wajah anda terpampang secara High Definition apabila menggunakan HUAWEI MatePad Pro 5G kerana ia memiliki applikasi HUAWEI MeeTime, sekaligus memastikan boss anda tidak melupakan wajah kacak/jelita anda.
Kerja pun jadi makin mudah sebab anda akan nampak kesemuanya dengan lebih jelas.
Boleh guna macam PC

Paling best, jika anda ingin meningkatkan produktiviti dan tahap effisiensi, anda juga boleh membeli Smart Magnetic Keyboard dan M-Pensil. Kepada anda yang jenis suka buat kerja di komputer, memang sesuai sangatlah 2 aksesori ini. Sangat-sangat memudahkan.
Hadiah PERCUMA

Last but not least, macam-macam hadiah PERCUMA menanti apabila anda membeli HUAWEI MatePad Pro 5G ini. Nak lagi best, kalau anda beli Smart Magnetic Keyboard yang berharga RM499 ini, anda juga akan mendapat M-Pensil secara PERCUMA!
Tak cukup menarik lagi? Anda juga dapat 3 bulan akses premium percuma HUAWEI Video di mana anda boleh menonton lebih 300 video dalam pelbagai kategori seperti sukan, pelajaran dan hiburan. Best kan?

Sebagai kesimpulannya, buat masa ini tiada tablet lain di Malaysia yang mampu menandingi kehebatan HUAWEI Matepad Pro 5G dari segi harga, kepantasan, keselesaan dan pengalaman penggunaan. Sekiranya anda sedang mencari sebuah tablet, ini adalah pilihan yang TERBAIK. Untuk maklumat lanjut layari laman rasmi Huawei 

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/07/hiburan-10-sebab-kenapa-anda-tak-boleh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kini Buka Kedai Runcit Lan Solo Akui Tidak Mudah Untuk Hidup Senang Orang Tak Nampak Kami Struggle Dari Bawah

Hiburan Kini Buka Kedai Runcit Lan Solo Akui Tidak Mudah Untuk Hidup Senang Orang Tak Nampak Kami Struggle Dari Bawah

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 556 hits
Penyanyi Lan Solo yang kini hidup lebih selesa selepas memulakan perniagaan runcit iaitu Solo Borneo Mart mengakui masih ada tanggapan negatif daripada segelintir pihak tentang apa yang dikecapinya kini Empunya nama Mohamed Razlan Yusof ini...
10 Tablet Ideal Dengan Harga Bajet Dan Mampu Milik Boleh Korang Miliki

10 Tablet Ideal Dengan Harga Bajet Dan Mampu Milik Boleh Korang Miliki

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 154 hits
Kita kalau boleh nak pakai tablet yang murah dan berkualiti Tapi kadang kadang tu pening juga nak pilih tablet mana yang sesuai dengan harga disamping spesifikasi yang baik Oleh itu ini kami senariakan 10 tablet ideal dengan harga bajet dan...
Pelompat Parti Boleh Sertai Parti Lain Lawan

Pelompat Parti Boleh Sertai Parti Lain Lawan

papar berkaitan - pada 10/7/2020 - jumlah : 227 hits
PELOMPAT parti selepas Barisan Nasional tewas dalam Pilihan Raya Umum ke 14 pada 2018 boleh bertanding kerusi sama tetapi lawan UMNO Ini kerana susulan kenyataan yang dikeluarkan Ahli Parlimen Mersing Dr Abdul Latiff Ahmad menghina parti ti...
Hiburan Leher Dah Boleh Nampak Vicha Gembira Berat Badan Turun 10kg Dalam 3 Minggu

Hiburan Leher Dah Boleh Nampak Vicha Gembira Berat Badan Turun 10kg Dalam 3 Minggu

papar berkaitan - pada 27/7/2020 - jumlah : 276 hits
Berkongsi berita gembira kepada umum mengenai kejayaannya menurunkan berat badan sebanyak 10 kilogram pelakon dan pelawak Vicha mendedahkan beliau hanya mengambil masa kurang sebulan selepas menjalani rutin gaya hidup yang lebih sihat Hasil...
Hiburan Jualan Terbesar Maxis Kini Tiba Miliki Huawei Nova 7 Se Dengan Hanya Rm1

Hiburan Jualan Terbesar Maxis Kini Tiba Miliki Huawei Nova 7 Se Dengan Hanya Rm1

papar berkaitan - pada 24/7/2020 - jumlah : 464 hits
Ha adakah anda sedang mencari sebuah telefon pintar untuk kegunaan harian Tentu anda mahukan sebuah telefon yang berkuasa rekaan menarik serta pantas kan Tapi yang PALING PENTING harga mestilah berbaloi Betul tak Jeng jeng jeng Kini anda bo...
Kenapa Perlu Bergayut Lagi Sejauh Mana Bersatu Boleh Hidup Lama

Kenapa Perlu Bergayut Lagi Sejauh Mana Bersatu Boleh Hidup Lama

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 173 hits
HAMDAN TAHAApabila DAP dan AMANAH juga WARISAN masih bergantung harapan dengan Dr Mahathir maka mereka apa keadaan pun akan bergayut dengan kononnya kekuatan extra Dr m dan mereka sendiri merasakan Anwar Ibrahim tidak akan mampu menjadi PM ...
Mengapa Tak Boleh Share Nama Penuh Emak Di Media Sosial Atau Pada Orang Lain

Mengapa Tak Boleh Share Nama Penuh Emak Di Media Sosial Atau Pada Orang Lain

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 295 hits
Wanita ini menerangkan kepada kita tentang sihir atau santau untuk perempuan dan lelaki Jadi berhati hati dan sentiasa berwaspada ya Berkenaan kenapa tak boleh share nama tu ada dinyatakan di bawah sebabnya Elak Jadi Mangsa Sihir Atau Santa...
Semasa Hidup Ternyata Rasulullah Telah Berkurban Sebanyak Ini

Semasa Hidup Ternyata Rasulullah Telah Berkurban Sebanyak Ini

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 243 hits
Sangat disayangkan jika ada seorang muslim yang mampu dan memilki kelapangan harta di bulan ini untuk membeli hewan kurban dan menyembelihnya nanti tanggal di 10 Dzulhijjah namun ia enggan untuk melakukannya Mungkin karena eman atau karena ...
Bosan Jadi Manusia Wanita Cantik Dan Seksi Ini Memilih Hidup Seperti Anjing

Bosan Jadi Manusia Wanita Cantik Dan Seksi Ini Memilih Hidup Seperti Anjing

papar berkaitan - pada 25/7/2020 - jumlah : 486 hits
Gadis dari Texas Amerika Serikat bernama Jen baru baru ini viral di media sosial terutama Tik tok Karena ia sering memamerkan dirinya yang bertingkah tidak wajar layaknya anjing Namun karena tingkah laku anehnya tersebut Jen malah dibanjiri...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau