Hellboy 2019



Peminat HELLBOY dahulu tentu sahaja akan mengingati tentang watak setan tanpa tanduk yang kelakau dalam menyelamatkan dunia manusia dari raksasa.

Dan versi baru HELLBOY 2019 baru telah muncul sebagai pengubat peminat Hellboy. Tapi bagi sesiapa yang tidak ikuti siri Hellboy terdahulu tidak mengapa kerana jalan ceritanya amat berlainan sama sekali. Tak kena mengena dengan sambungan terakhir Hellboy dahulu dimana makwenya mengandung dan mereka hilangkan diri dari dunia manusia.

Versi baru Hellboy 2019 kali ini menceritakan bagaimana Hellboy akan melawan Permaisuri Darah Nimue yang telah diceraikan 7 bahagian badan oleh Raja Arthur semasa hendak melepaskan wabak berdarah. Dan jasadnya di simpan diserata dunia.

Tapi setelah berabad lamanya , ada usaha untuk menyatukan kembali tubuh Nimue oleh musuh-musuh Hellboy. Bagaimana Hellboy hendak menentang Nimue yang abadi nanti?

Dalam cerita ni juga, ada terselit kelab Orisis yang meminta bantuan Hellboy menangani raksasa atau Troll yang merayau di Britain. Tapi beliau dikhianati dan cuba dibunuh oleh ahli Orisis.

Selain itu beliau juga menjumpai Alice yang mempunyai kuasa psikik dan berhubung dengan roh. Mereka berdua adalah kawan lama ketika  Alice diculik oleh pari-pari.

Tambahan lagi ialah pasukan Hellboy selain Alice dalam menangani Nimue mereka juga dibantu oleh agensi Britain M11 iaitu Daimio yang boleh berubah menjadi harimau jadian.

Rating filem ini aku berikan 4.9/5 kerana ia mempunyai konflik mainan dalaman yang diulas begitu baik oleh Hellboy.

Untuk pengetahuan untuk membunuh Nimue hanya boleh menggunakan pedang Excalibur milik Raja Arthur. Dan tragisnya , Hellboy adalah keturunan Raja Arthur dimana ibunya bercinta dengan setan. Disahaja mampu memegang pedang Excalibur ni.

Tapi jika ia memegang pedang Excalibur ni, Hellboy akan menjadi raksasa dan pembunuh manusia serta akan menyeru setan dari neraka keluar membunuh manusia. Bagaimana ia hendak atasi masalah ini?

Selain iti Daimo juga hadapi konflik samada hendak percayai Hellboy atau tidak? Dan pada masa yang sama, sumpahan harimau jadian yang berlaku pada dirinya itu.

Selain itu kasih sayang antara ayah angkatnya Profesor Broom dan Hellboy amat tinggi sekali. Kita dapat melihat lakonan yang hebat mereka berdua ini.

Hebat cerita ni, dah lama tak tengok cerita raksasa. Tapi dari segi gaduh lagi bagus filem superhero Marvel atau DC. Kadangkala aku rasa DC atau Marvel merosakkan genre filem-filem lain.







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kakipawagam.blogspot.com/2019/04/hellboy-2019.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Movie Hellboy 2019 Terlalu Padat Dan Biasa Je Ceritanya

Movie Hellboy 2019 Terlalu Padat Dan Biasa Je Ceritanya

papar berkaitan - pada 13/4/2019 - jumlah : 415 hits
Aku tak tahu nak tulis macam mana sebabnya movie ni punya trailer terasa hype dan nampak awesome cerita ini Tapi bila korang tengok je movie ini korang akan rasa meh Difahamkan movie ini bukan sambungan dari mana mana hellboy dan movie just...
Hellboy Versi 2019

Hellboy Versi 2019

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 407 hits
Peminat HELLBOY dahulu tentu sahaja akan mengingati tentang watak setan tanpa tanduk yang kelakau dalam menyelamatkan dunia manusia dari raksasa Dan versi baru HELLBOY 2019 baru telah muncul sebagai pengubat peminat Hellboy Tapi bagi sesiap...
Analisis Teknikal Eur Usd Untuk 05 April 2019

Analisis Teknikal Eur Usd Untuk 05 April 2019

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 363 hits
Pasangan mata wang EURUSD dilihat telah menguji rintangan jangka pendek pada tahap 1 1250 yang telah ditolak dan ditarik kembali untuk membentuk tahap yang lebih rendah setakat ini Sokongan yang terletak pada tahap 1 12 masih belum ditembus...
Kempen Makan Thai Lawat Thailand 2019

Kempen Makan Thai Lawat Thailand 2019

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 544 hits
KEMPEN MAKAN THAI LAWAT THAILAND 2019 Sebut Thailand pasti teringat Tomyam teringat Tomyam teringat Thailand hehe Sesungguhnya Thailand tu sentiasa dekat di hati mana taknya tak perlu naik tiket penerbangan tak perlu naik bot bagai kita bol...
Perpanjangan Izin Operasional Madrasah 2019

Perpanjangan Izin Operasional Madrasah 2019

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 265 hits
Persyaratan Perpanjangan Izin Operasional Madrasah di Kab Deli Serdang Ada 2 tahap pengajuan yaitu PERTAMA mengajukan permohonan rekomendasi ke Bapak Kepala Kantor Kementerian Agama Kabupaten Syarat 1 Surat Permohonan Rekomendasi dari Kepal...
6 Sd Latihan Soal Ujian Sekolah 2019

6 Sd Latihan Soal Ujian Sekolah 2019

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 680 hits
LATIHAN SOALUJIAN TERTULIS SEKOLAH DASAR MATA PELAJARAN ILMU PENGETAHUAN SOSIAL TAHUN PELAJARAN 2018 2019Berilah tanda silang pada huruf a b c atau d untuk jawaban yang paling tepat 1 Perhatikan gambar berikut Simbol peta adalah tanda pada ...
Edotco Rangkul Anugerah Syarikat Menara Telekomunikasi Asia Pasifik 2019

Edotco Rangkul Anugerah Syarikat Menara Telekomunikasi Asia Pasifik 2019

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 300 hits
Hari ini edotco sebuah syarikat perkhidmatan infrastruktur telekomunikasi bersepadu menerima anugerah penghargaan Frost Sullivan selaku Syarikat Menara Telekomunikasi Asia Pasifik Tahun 2019 Ini adalah tahun ketiga edotco menerima anugerah ...
Juknis Bos Madrasah Dan Juknis Bop Ra Tahun 2019

Juknis Bos Madrasah Dan Juknis Bop Ra Tahun 2019

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 348 hits
Juknis BOS Madrasah tahun 2019 sebagai dasar pencairan dan pedoman pelaksanaan Bantuan Operasional Sekolah pada madrasah telah dirilis untuk umum Adalah Keputusan Direktur Jenderal Pendidikan Islam Nomor 511 Tahun 2019 tentang Petunjuk Tekn...
Tol Manado Bitung Seksi I Ditargetkan Beroperasi Oktober 2019

Tol Manado Bitung Seksi I Ditargetkan Beroperasi Oktober 2019

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 212 hits
Kepala Badan Pengatur Jalan Tol Kementerian Pekerjaan Umum dan Perumahan Rakyat Danang Parikesit menargetkan Seksi I Jalan Tol Manado Bitung sepanjang 14 km bisa beroperasi Oktober 2019
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools