Hari Ke 3 Baru Dapat Dak4p Anak Ardell Aryana Mvntah Dan Pengsn Banyak Turun Drah


Sesungguhnya besar pengrbanan seorang ibu melahirkan anak. Dua hari yang lepas pelakon Ardell Aryana, selamat melahirkan anak pertama selepas hampir 16 jam menahan s4kit.
Berita gembira dimaklumkan menerusi IG suaminya, yang juga pelakon, Nadzmi Adhwa. Bagaimanapun, pasangan itu masih belum lagi mended@hkan jantina dan wajah bayi mereka.
Lepas 3 hari baru dapat dakap anakNamun, dalam perkembangan terbaru, di dalam IG bayi mereka, iaitu @babyadhwardell yang dikelolakan oleh pasangan itu, telah memuat naik vide0 memaparkan keadaan terkini Ardell selepas bersalin.
     View this post on Instagram         Hari ke 3 baru dapat merasa dalam dakapan umie 🥰. Selepas je selamat melahirkan saya umie muntah terus pengsan sampai keesokkan harinya umi cuba bangun nurse mandi kan umie muntah lagi kemudian umie pengsan terus dalam tandas sebab umie turun banyak darah 🥺 tapi umie tetap juga kuat. Alhamdulillah hariini umie saya da makin kuat tak pengsan lagi 🤲🏻👶🏻 dapat duduk dalam dakapan umie sekejap semalam dan pagi tadi . Get well soon umie 💋 Baby dan abie doakan ❤️
A post shared by @ babyadhwardell on Jun 6, 2020 at 10:15pm PDT

Menerusi kapsyen, selepas tiga melahirkan, barulah Ardell berpeluang mendakap bayinya, kerana keadaan kesihatan agak terjejas sejurus bersalin kerana mengalami turun d4rah yang banyak, sehingga mntah dan pengsn.

IG bayi pasangan itu kini sudah mencecah sebanyak 47.8 ribu pengikut, rata-ratanya mendoakan agar Ardell dan bayi berada dalam keadaan sihat.
Sumber:babyadhwardell
Terdahulu: Setelah mengambil keputusan untuk berkahwin pada tahun lalu, keluarga pasangan selebriti terkenal Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa kini semakin bahagia dengan kehadiran seorang cahaya mata sulung mereka.
Tahniah diucapkan, selepas Nadzmi Adhwa menerusi Instagram berkongsikan keadaan isteri yang sudah sampai masa untuk melahirkan cahaya mata mereka.
Akhirnya pelakon ini berkongsi keadaan terbaru isterinya dengan memberitahu bahawa Ardell Aryana selamat melahirkan anak mereka secara normal.
     View this post on Instagram         Sayu hati 😢 Masuk ward malam ni 🤲🏻Thankyou Dr Kam 🤲🏻 Minta doakan isteri saya dan baby kami @babyadhwardell dipermudahkan ya ❤️ Kalau ada kami mengguriskan hati minta ampun maaf ya. Awak kuat saya tahu, semoga Allah merahmati awak dan permudahkan semua. Saya ada sebelah nak tarik rambut saya tarik la nanti ya. Sayang awak @ardellaryana ❤️ Selamat Berjuang 💪🏻👶🏻 @ardellaryana @babyadhwardell 🤲🏻
A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on Jun 3, 2020 at 6:01am PDT

Berkongsikan sekeping foto dia bersama anak, Nadzmi turut berkongsikan perasaan yang dialaminya sejak semalam selain meluahkan rasa syukur dengan kurniaan anak buatnya.
“Alhamdulillah. Terima kasih Allah. Terima kasih keluarga kami yang tak tido tak lekang dengan mendoakan kami. Terima kasih atas doa baik-baik dari kalian semua.
“Isteri saya telah selamat melahirkan baby secara normal pada hari Jumaat yang mulia ini. 5 June 2020, pvkul2.2.2.22 s pagi tadi selepas berjuang menahan s4kit lebih 16 jam.
“Tak tahu nak cakap mana perasaan tu. Sedih, sayu, gembira semua bercampur melihat kes4kitan dan perjuangan isteri. Terima kasih Dr…”
     View this post on Instagram         Alhamdulillah. Terima kasih Allah. Terima kasih keluarga kami yang tak tido tak lekang dengan mendoakan kami 😘Terima kasih atas doa baik baik dari kalian semua. Isteri saya telah selamat melahirkan @babyadhwardell secara normal pada hari Jumaat yang mulia ini , 5 June 2020 , Pukul 2.22.22s pagi tadi selepas berjuang menahan sakit lebih 16 Jam. Tak tahu nak cakap mana perasaan tu. Sedih , Sayu , Gembira semua bercampur bila melihat sendiri kesakitan dan perjuangan isteri. Terima kasih Dr Khamsiah Muda @andorrahospitalofficial ❤️ kerana sama sama berjuang dengan @ardellaryana Sekali lagi terima kasih atas doa kalian semua.
A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on Jun 4, 2020 at 7:39pm PDT

Nadzmi berterima kasih dengan doa semua selepas Ardell selamat bersalin.
Perkongsian Ardell selamat bersalin sebentar tadi itu sekali gus membuatkan peminat, followers dan rakan selebriti turut tumpang gembira dan mendoakan yang baik-baik keluarga pasangan selebriti ini.
Semalam pula, selain Nadzmi Adhwa menerima kehadiran baru dalam keluarganya, penyanyi popular isteri Tomok juga selamat bersalin anak ketiga mereka.
Sumber: HCL/trendinggiler
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/06/hari-ke-3-baru-dapat-dak4p-anak-ardell.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Genap Usia 7 Hari Ardell Aryana Kongsi Foto Dan Nama Anak Sulung Comel Betul

Hiburan Genap Usia 7 Hari Ardell Aryana Kongsi Foto Dan Nama Anak Sulung Comel Betul

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 492 hits
Usai tempoh 7 hari selepas melahirkan puteri sulung Ardell Aryana dan suami Nadzmi Adhwa akhirnya mendedahkan jantina dan nama bayi mereka Pasangan tersebut juga ada memuat naik video momen sebaik sahaja cahaya mata mereka berdua dilahirkan...
Ardell Aryana Kongsi Gambar Anak Sulung

Ardell Aryana Kongsi Gambar Anak Sulung

papar berkaitan - pada 13/6/2020 - jumlah : 1125 hits
Tahniah Ohmedia ucapkan kepada pasangan selebriti Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa atas kelahiran cahaya mata sulung pada Jumaat lalu Apa yang lebih menarik mereka akhirnya mendedahkan jantina dan nama bayi tersebut Alhamdulillah nama Arwa Ma...
Banyak Kali Panggil Potong Kek Bapa Terkejut Anak Maut Terjerut Tuala Masa Majlis Hari Jadi

Banyak Kali Panggil Potong Kek Bapa Terkejut Anak Maut Terjerut Tuala Masa Majlis Hari Jadi

papar berkaitan - pada 8/6/2020 - jumlah : 683 hits
Malang tidak berbau begitulah yang berlaku buat seorang kanak kanak berusia lapan tahun yang ditemui mati oleh ibu bapanya di besi penghadang katil dipercayai terjerut kain tuala dalam kejadian di Kuala Nal di Kuala Krai kira kira 9 30 mala...
Tahniah Ardell Aryana Selamat Bersalin Anak Sulung

Tahniah Ardell Aryana Selamat Bersalin Anak Sulung

papar berkaitan - pada 5/6/2020 - jumlah : 388 hits
Selepas dikhabarkan terpaksa menahan sakit lebih 16 jam pelakon Ardell Aryana telah selamat melahirkan anak sulungnya awal pagi tadi Menurut suaminya Nadzmi Adhwa isterinya melahirkan anak mereka secara normal pada jam 2 22pagi var curren
Putih Melepak Genap Umur 7 Hari Ardell Amp Nadzmi Dedah Wajah Anak

Putih Melepak Genap Umur 7 Hari Ardell Amp Nadzmi Dedah Wajah Anak

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 263 hits
fb comments fb comments span fb comments span iframe style min width 100 important width 100 important Selepas genap seminggu isterinya Ardell Aryana bersalin pelakon Nadzmi Adhwa mendedahkan jantina dan wajah serta mengumumkan nama bayi su...
Anak Tiga Berat Maintain 48kg Rosma Pesan Jangan Timbang Hari Hari Baru Tak Stres

Anak Tiga Berat Maintain 48kg Rosma Pesan Jangan Timbang Hari Hari Baru Tak Stres

papar berkaitan - pada 10/6/2020 - jumlah : 459 hits
Masih ingat lagi penyanyi kelahiran Akademi Fantasia pertama Rosmayati Sidik atau lebih dikenali sebagai Rosma yang sebelum ini popular dengan beberapa lagu tetapi kini sudah mula memperlahankan karier nyanyiannya dan hanya fokus pada anak ...
10 Kes Baru 86 Pulih Dan 6 Hari Tanpa Kematian

10 Kes Baru 86 Pulih Dan 6 Hari Tanpa Kematian

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 238 hits
Malaysia hari ini terus mencatatkan kes baru jangkitan Covid 19 pada dua angka selama dua hari berturut turut Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah pada sidang akhbarnya di Putrajaya hari ini berkata sebanyak 10 kes Covid 19 baru...
Covid 19 Kes Baharu Turun Berbanding Semalam 30 Kes Sahaja Hari Ini Kkm

Covid 19 Kes Baharu Turun Berbanding Semalam 30 Kes Sahaja Hari Ini Kkm

papar berkaitan - pada 30/5/2020 - jumlah : 366 hits
Kementerian Kesihatan melaporkan sebanyak 30 kes baharu jangkitan COVID 19 dicatatkan setakat hari ini Ketua pengarahnya Datuk Dr Noor Hisham Abdullah berkata angka tersebut menjadikan jumlah keseluruhan terkini adalah sebanyak 7 762 kes Se...
Tak Semua Pesakit Akan Discaj Lepas 14 Hari Kp Kkm Jelaskan Protokol Baru

Tak Semua Pesakit Akan Discaj Lepas 14 Hari Kp Kkm Jelaskan Protokol Baru

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 319 hits
Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah menjelaskan bahawa pesakit Covid 19 yang terus menunjukkan gejala selepas 14 hari akan tetap menerima rawatan di hospital Pesakit yang mempunyai komplikasi juga akan dirawat selama yang diper...
Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih

Reaching Out

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Penuhkan Keseniangan Anda Dengan Kedatangan Terbaru Vivo V30e 5g Di Malaysia

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


The Infinite Rise House By Earthscape Studio In Anaikatti India

Territorial Sea Act Still Valid And Applicable Including In T Ganu Pmo

Bomba Extinguishes Blaze That Razed 40 Of Pasir Gudang Palm Oil Factory

Towards More Comprehensive Pension Reform

Sayur Tauge Masak Lemak Putih Untuk Lunch

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah