Hari Hari Pakai Korset Walaupun Waktu Tidur Macam Ini Rupanya Cara Ramping Little Miss Khan


Makin hari makin cantik adik Neelofa ni! Selain terpikat dengan kemulusan kulit Little Miss Khan, pasti ramai wanita di luar sana yang mencemburui susuk tubuh langsing gadis kacukan Arab-Pakistan tersebut. Mana tidaknya, pinggang ramping macam kerengga!
Peluang bertemu dengan pemilik nama Nur Ameera Khan ketika sesi fotografi bersama Majalah Nona baru-baru ini, penulis sempat bertanyakan tip cantik yang diamalkan hingga mampu memiliki bentuk tubuh langsing. Tanpa berselindung, Ameera tenang membongkar rahsia.
“Tip cantik? I pakai korset all the time. Sebenarnya I dah mula pakai korset ni sejak tiga bulan lalu dan amalkannya setiap hari walaupun ketika tidur. Ada satu saiz untuk dipakai waktu tidur je.
Tak ada sesiapa pun yang paksa, memang Iyang nak pakai sendiri dan mama pun benarkan. Kalau nak tahu, sejak muda lagi dan sebelum ada anak… mama dah start pakai korset. Dengan dah ada 10 orang anak dan body dia maintain macam tu buatkan I pun nak jadi macam mama,” kongsinya sambil ketawa.


Jelas Ameera lagi, “Kakak sulung, Sara yang memperkenalkan I dengan korset ini sebab dia pun pakai. Korset ni dari US.. ada agen yang datang ambil ukuran badan dan dalam masa kurang dari seminggu dah sampai. Selesa pakai korset ni lagipun panjangnya sampai ke peha. Kalau ada photo shoot pun senang, sebab tu I beli tiga color.. putih, nude dan hitam.”
Selain mengamalkan pemakaian korset secara konsisten, Ameera juga rajin pergi ke gym. Patutlah dia nampak fit. “I pergi ke gymdalam 5 ke 6 kali seminggu. Memang I addicted to gym dan ia macam my stress free zone. Jenis dan rutin senaman semuanya bergantung kepada trainer.
Di rumah, I akan buat senaman yang I tahu atau call trainer dan tanya dia apa yang patut Ibuat. Kebiasaannya, I akan buat senaman yang lebih tertumpu dekat pinggang dan punggung.”


Wanita mana yang tak suka dengan kecantikan. Seperti wanita lain, Ameera mengakui betapa pentingnya menjaga kecantikan diri termasuk penjagaan kulit wajah. Menariknya, tip penjagaan wajah Ameera cukup mudah dan tidak memerlukan belanja yang mahal.
Tidak lokek berkongsi petua, ini yang lazimnya dia lakukan. “Mungkin ada yang tak percaya tapi I tak pakai pelembap, serum ataupun krim mata. Kalau ada event atau photo shoot, balik je dari rumah I akan mandi dan lepas tu letak mask Kora Organics.

Pencuci muka pun I guna dari Kora Organics sebab ia organik. Setiap pagi dan malam pula I akan ambil ais letak dekat muka selama tiga minit. Ia bagus untuk kecilkan liang pori, mengurangkan dark circle, cegah pembentukan jerawat dan buatkan muka jadi lebih glowing.
Hasilnya, my cheek jadi kemerah-merahan since the day I buat ice facial ni. Pastikan ais diletakkan terus on your skin. Selain itu, I juga minum banyak air kosong sehari. Boleh dikatakan dalam 5 ke 6 liter. Untuk pagi, I akan minum lemon yang direndam dengan air panas. Malam, makan madu sekali dengan ‘sarang’ dia tu. Untuk buah-buahan pula I suka makan buah delima dan mangga.”
Rupa-rupanya tak susah pun nak nampak fit,cantik dan langsing macam Ameera. Kunci utamanya ialah rajin! Kena rajin bersenam, rajin jaga pemakanan dan rajin minum air secukupnya.
Sumber: nona
Kredit: Instagram Little Miss Khan
The post Hari-Hari Pakai KORSET Walaupun Waktu Tidur, Macam Ini Rupanya Cara Ramping LITTLE MISS KHAN appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/01/13/hari-hari-pakai-korset-walaupun-waktu-tidur-macam-ini-rupanya-cara-ramping-little-miss-khan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ibu Menyusu Yang Anak Suka Mengempeng Hingga Waktu Solat Hampir Terlajak Buat Cara Ini

Ibu Menyusu Yang Anak Suka Mengempeng Hingga Waktu Solat Hampir Terlajak Buat Cara Ini

papar berkaitan - pada 12/1/2019 - jumlah : 731 hits
Bagaimana untuk solat awal waktu bila anak suka mengempeng Ini antara dilema yang ramai ibu menyusu selalu tanya Kadang tu tak khusyuk untuk solat kerana anak merengek di tepi Kaunselor Laktasi ada kongsi tip yang dilakukannya sendiri bila ...
Otak Lebih Banyak Bekerja Wanita Butuh Waktu Tidur Lebih Lama Dibanding Pria

Otak Lebih Banyak Bekerja Wanita Butuh Waktu Tidur Lebih Lama Dibanding Pria

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 269 hits
Berdasar hasil penelitian yang dilakukan oleh Horne itu disebut bahwa secara rata rata wanita membutuhkan tidur dua puluh menit lebih lama Namun hal ini dapat berbeda antara satu orang dengan yang lainnya
Nafas Bayi Berbunyi Masa Menangis Dan Waktu Tidur Lagi Kuat Bunyinya Jangan Ambil Mudah

Nafas Bayi Berbunyi Masa Menangis Dan Waktu Tidur Lagi Kuat Bunyinya Jangan Ambil Mudah

papar berkaitan - pada 16/1/2019 - jumlah : 557 hits
Anak saya ini semenjak lahir kerap sangat berbunyi nafasnya Bila menangis masa tidur lagi kuat bunyinya Kenapa doktor Ini info ringkas yang semua ibu bapa MESTI tahu seperti dikongsikan oleh Laryngomalacia adalah masalah kongenital tisu lar...
2 Waktu Doa Pada Hari Jumaat Tidak Tertolak Insyaallah Rileks Media

2 Waktu Doa Pada Hari Jumaat Tidak Tertolak Insyaallah Rileks Media

papar berkaitan - pada 14/1/2019 - jumlah : 370 hits
Umum kita mengetahui hari Jumaat adalah penghulu segala hari dan menurut hadis nabi Sallallhu Alaihi Wasallam juga hari Jumaat merupakan hari yang paling mulia di sisi Allah malah lebih mulia berbanding Hari raya Aidilfitri Aidil Adha Pada ...
Macam Tidak Percaya Hanya Guna Cat Ini Cara Makeover Bilik Air Lama Jadi Baru Dengan Bajet Rendah Dan Paling Senang

Macam Tidak Percaya Hanya Guna Cat Ini Cara Makeover Bilik Air Lama Jadi Baru Dengan Bajet Rendah Dan Paling Senang

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 1969 hits
Dalam sebuah kediaman bilik air atau kamar mandi merupakan salah satu ruangan yang paling penting Bak kata orang kalau nak tahu individu itu pembersih atau tidak lihatlah bilik airnya Selain daripada kebersihan ada sesetengah orang sangat m...
Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

papar berkaitan - pada 14/1/2019 - jumlah : 719 hits
12 Cara Tidur Yang Betul Untuk Ibu Mengandung1 Posisi tidur mengiring ke kiriMemandangkan posisi tidur terbaik yang disyorkan sepanjang hamil ialah tidur mengiring ke kiri maka usahakan untuk tidur dalam posisi ini setiap malam 2 Mandi air ...
5 Macam Kerusakan Ritsleting Dan Cara Membetulkannya Jangan Dibiarin Melongo Gitu Aja

5 Macam Kerusakan Ritsleting Dan Cara Membetulkannya Jangan Dibiarin Melongo Gitu Aja

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 238 hits
Sayang banget kalau sampai membuang baju celana tas atau jaket yang masih bagus hanya gara gara ritsletingnya rusak
Anak Dah Dua Tapi Body Macam Anak Dara Rupanya Fatin Afeefa Buat Benda Ini Setiap Malam

Anak Dah Dua Tapi Body Macam Anak Dara Rupanya Fatin Afeefa Buat Benda Ini Setiap Malam

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 1544 hits
10695 SHARES Meski dikurniakan dua orang cahaya mata namun penampilan dan fizikal pelakon Fatin Afeefa kekal bagaikan seorang anak dara Lalu impiannya juga adalah untuk kekal langsing dengan miliki pinggang ramping Kisahnya pelakon berusia ...
Sebab Suami Isteri Harus Tidur Berpelukan Setiap Hari

Sebab Suami Isteri Harus Tidur Berpelukan Setiap Hari

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 310 hits
Pelukan merupakan salah satu luahan rasa cinta dan kasih sayang terhadap pasangan Ia bukan sahaja sentuhan secara fizikal namun juga secara emosi Jika sebelum ini suami isteri jarang sekali nak tidur berpelukan mungkin sebab rasa rimas pana...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buah Berangan Snek Sihat Keluarga Manfaat Pada Kesihatan

Buah Markisa 8 Khasiat Pada Kesihatan Cara Makan

Bab 2 Ciptakanlah Sesuatu Yang Baru By Dr Hm Rakib S H M Ag Dosen Ak

Kewajiban Menciptakan Sesuatu Yangbaru By Dr Hm Rakib S H Dosen Akade

Lirik Lagu Kami Guru Malaysia Dan Ikrar Guru Yang Boleh Digunakan Sambutan Hari Guru

Tok Nenek Opah