Hanya Pada 12 12 Nova 5t Akan Dijual Rm200 Lebih Murah Dari Harga Asal


Kebiasaannya, pengguna akan menjadikan prestasi kamera sebagai salah satu sebab untuk memiliki telefon pintar baru. Apa tidaknya, mungkin mereka ini inginkan keunikan dalam setiap gambar dan video yang diambil. Antara salah satu peranti yang menjadi perhatian ialah Huawei Nova 5T yang menjanjikan persembahan kamera yang sangat menakjubkan.
Peranti yang mendapat pujian melambung ini dikatakan mempunyai prestasi kedudukan tertinggi dan juga kelebihan kamera yang sangat diidam-idamkan oleh kebanyakan orang. Model ini telah diperkenalkan ke pasaran tempatan dengan penuh gilang gemilang pada acara KLFW 2019 dan mendapat perhatian ramai pembeli. Namun, bagi sesiapa yang belum memiliki peranti berprestasi tinggi ini  lagi, inilah masa yang paling sesuai untuk anda bertindak.

Macam tak masuk akal pula, Huawei Nova 5T akan dijual dengan tanda harga kurang RM200 daripada harga asal. Anda boleh mendapatkan harga tersebut bermula pada kempen 12.12 yang bakal menjelang tiba. Apa yang anda perlu lakukan ialah untuk mendapatkan baucer online esklusif yang hanya terdapat di Huawei Online Official Store daripada sekarang dan lakukan pembelian peranti idaman anda itu.
Lima lensa kamera untuk kualiti gambar yang unik Berbalik kepada prestasi peranti ini, ianya hadir dengan lima lensa kamera berkuasa AI yang sangat mengagumkan. Jika ditoleh pada bahagian belakang, terdapat empat lensa kamera dengan kualiti 48MP + 16MP + 2MP + 2MP. Anda juga tidak perlu risau untuk mengambil gambar pada sudut yang kurang pencahayaan kerana peranti ini didatangkan dengan ciri AIS Super Night Mode. Bukan setakat itu sahaja, peranti ini juga dilengkapi dengan kamera selfie 32MP yang menjanjikan kualiti gambar yang sangat baik.

Prestasi yang sangat cemerlang Bagi penggemar game pula, peranti ini juga sangat bersesuaian kerana anda pasti berpuas hati dengan persembahannya. Lengkap dengan cip HiSilicon Kirin 980 beserta 8GB RAM dan simpanan dalaman 128GB, sebarang game yang dimainkan sudah confirm tidak akan mengalami masalah atau lag. Ditambah dengan GPU Turbo 3.0, prestasi gaming peranti ini pasti lebih memuaskan dan lebih tahan lama dengan pengurusan 10% yang lebih baik.

Huawei Nova 5T dikuasakan dengan 3750mAH bateri dan didatangkan dengan 22.5W teknologi SuperCharge yang membolehkan bateri dicas sehingga 50% dalam masa 30 minit. Tambahnya lagi, Huawei Nova 5T juga hadir dengan versi yang dipertingkatkan iaitu EMUI 9.1 yang menjanjikan persembahan prestasi yang terbaik.
Hadir dengan tiga pilihan warna yang elegan Huawei Nova 5T hadir dengan rekaan khas bentuk kaca 3D Holographic dengan tiga jenis pilihan warna berbeza iaitu Crush Blue, Midsummer Purple dan Black. Paling menarik ialah model berwarna ungu yang menampakkan dengan jelas logo terbaru siri Nova. Lengkap dengan paparan skrin seluas 6.25′, peranti ini menjanjikan kepuasan tontonan kepada anda.

Dengan prestasi terbaik peranti ini, tiada lagi alasan yang boleh anda utarakan untuk tidak memilikinya. Dengan potongan harga RM200 daripada harga yang sebenarnya, Huawei Nova 5T sememangnya peranti wajib dimiliki. Dengan pembelian bernilai RM 1,399, Huawei Nova 5T juga akan memberi hadiah percuma berbentuk AP38 SuperCharge Car Charger + Nova gift box + Tripod Freegifts yang bernilai RM285.

Jadi, apa tunggu lagi, dapatkan baucer RM200 dalam talian dan miliki peranti hebat ini pada 12 Disember ini. Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai Huawei Nova 5T ini dan mendapatkan baucer bernilai RM200, layari pautan ini.


The post Hanya Pada 12.12, Nova 5T Akan Dijual RM200 Lebih Murah Dari Harga Asal appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/12/09/hanya-pada-12-12-nova-5t-akan-dijual-rm200-lebih-murah-dari-harga-asal/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
16 Tips Dan Cara Dapatkan Hotel Dan Tempat Penginapan Dengan Harga Yang Lebih Murah

16 Tips Dan Cara Dapatkan Hotel Dan Tempat Penginapan Dengan Harga Yang Lebih Murah

papar berkaitan - pada 13/12/2019 - jumlah : 504 hits
Bagaimana kalau dekat luar sana sebenarnya ada cara untuk dapatkan bilik hotel dan juga tempat penginapan dengan harga yang lebih murah Orang yang tahu teknik dan rahsianya mereka dengan senang hati boleh pergi bercuti pada bila bila masa A...
Redmi K30 Versi 4g Turut Akan Ditawarkan Dengan Harga Yang Lebih Murah Berbanding K30 5g

Redmi K30 Versi 4g Turut Akan Ditawarkan Dengan Harga Yang Lebih Murah Berbanding K30 5g

papar berkaitan - pada 6/12/2019 - jumlah : 682 hits
Redmi K30 5G akan dilancarkan tidak lama lagi Ia adalah peranti 5G pertama Redmi atau peranti 5G ketiga dalam keluarga Xiaomi Ia sudah disahkan akan menggunakan cip Qualcomm Snapdragon 765 yang baru sahaja dilancarkan dan juga akan menyokon...
Nak Menang Chicken Dinner Pastilah Dengan Skrin Storan Dan Bateri Besar Huawei Y9 Series Daripada Harga Hanya Rm799

Nak Menang Chicken Dinner Pastilah Dengan Skrin Storan Dan Bateri Besar Huawei Y9 Series Daripada Harga Hanya Rm799

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 346 hits
Lepak mamak setiap malam dengan kawan kawan untuk layan PUBG Mobile mestilah anda mahu tunjuk hebat bukan Lebih lebih lagi bila tinggal 2 The post appeared first on
The Regency Waterfront Kuala Terengganu Bilik Besar Harga Murah

The Regency Waterfront Kuala Terengganu Bilik Besar Harga Murah

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 625 hits
The Regency Waterfront Kuala Terengganu Bilik Besar Harga Murah l Assalamulaikum Balik Terengganu kali ni Ana request nak stay di hotel lain Selalunya Ana akan stay di Hotel Permai sebab puas hati dengan bilik family di sana Lagipun breakfa...
Dapatkan Harga Tiket Malaysia Airlines Promotion Murah

Dapatkan Harga Tiket Malaysia Airlines Promotion Murah

papar berkaitan - pada 7/12/2019 - jumlah : 429 hits
SOURCE appeared first on Dapatkan Harga Tiket Malaysia Airlines Promotion murah Setakat ini terus terang kami boleh katakan Malaysia Airlines tetap dihati setanding dengan Qatar Emirates dan Singapore Airlines Ranking yang dikeluarkan oleh ...
Tip Trik Tempah Hotel Dengan Harga Murah Yang Anda Perlu Tahu

Tip Trik Tempah Hotel Dengan Harga Murah Yang Anda Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 370 hits
Tip Trik Tempah Hotel Dengan Harga Murah Yang Anda Perlu Tahu Selain destinasi bagi anda apa yang penting untuk melancong Pasti rata rata daripada anda menjawab tempat penginapan Penginapan yang bagaimana selalu menjadi pilihan anda Adakah ...
Daripada Harga Rm799 Je Huawei Y9 Series Bagi Korang Storan Skrin Lebih Besar Dan Bateri Tahan Lebih Lama

Daripada Harga Rm799 Je Huawei Y9 Series Bagi Korang Storan Skrin Lebih Besar Dan Bateri Tahan Lebih Lama

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 389 hits
Kalau sebut pasal telefon pintar dekat Malaysia memang banyak jenama jenama yang terkenal ada dalam pasaran Tapi bila sebut je jenama Huawei rasanya satu Malaysia akan teruja dan sentiasa tertunggu tunggu produk terbaru daripada Huawei seba...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened