Hanez Suraya Kecewa Dengan Netizen






Sejak kebelakangan ini, termometer industri hiburan tempatan dipanaskan dengan isu buka tudung dalam kalangan artis wanita.

Selepas Uqasha Senrose dan Sara Ali, peminat dikejutkan pula dengan keputusan Emma Maembong yang kembali tidak mengenakan hijab sekitar beberapa bulan lalu.

Terbaharu, nama Fathia Latiff menjadi sebutan selepas dia yang telah berhijrah sekitar tiga tahun lalu tampil ke sebuah acara pertunjukan fesyen dengan menggayakan potongan rambut pendek.

Isu-isu sebegini tidak hanya menjadi bualan ramai, malah membuatkan pengguna media sosial bertindak memberikan kritikan terbuka kepada artis-artis terbabit bahkan menjalar ke ruang peribadi selebriti berhijab yang lain.

Hanez Suraya merupakan antara artis bertudung yang turut menerima kecaman daripada netizen. Hanez yang ditemui pada majlis pelancaran produk pewarna bibir CakePop baru-baru ini berkata, namanya disenaraikan oleh netizen sebagai artis yang bakal membuka tudung dalam masa terdekat.

Kecewa dengan andaian tersebut, Hanez mampu berjanji tidak akan membuka tudung dan cuba mempertahankan pemakaian hijabnya sehingga bila-bila.

Menurut Hanez yang mula bertudung sekitar empat tahun lalu, banyak hati yang perlu dijaga lebih-lebih lagi dia kini sudah bergelar isteri sejak berkahwin dengan Romie Razin Adilha Abd. Rais sejak 2015.

Dalam pada itu, Hanez turut bercerita mengenai kandungannya yang kini sudah memasuki bulan ketujuh dan produk kosmetik pertamanya yang kini telah mula dipasarkan.

Apa khabar Hanez, bagaimana dengan kandungan? Khabarnya, anda akan melahirkan anak kedua sekitar Julai depan?

HANEZ: Khabar baik. Benar, kandungan saya kini telah memasuki bulan yang ketujuh. Menurut doktor, saya akan melahirkan bayi perempuan awal Julai depan.

Apakah perbezaan hamil anak pertama dengan yang kedua?

Sewaktu mengandungkan Putri Aleesya, 4, saya sangat pasif. Ketika itu, saya jarang keluar dan kerap duduk di rumah. Namun, lain pula dengan kehamilan kali ini. Saya terlalu obses dengan budaya dan industri hiburan Korea.

Seperti wanita hamil lain yang mengidam pelbagai jenis makanan, saya mengidam untuk menonton drama dan mendengar muzik Korea. Mungkin disebabkan hal tersebut, saya mendapat ilham untuk memasarkan produk kosmetik sendiri, iaitu pewarna bibir, CakePop.

Jadi, adakah produk ini terinspirasi daripada solekan dunia K-Pop?

Tidak dinafikan, pelakon-pelakon Korea mempunyai kulit yang cantik. Mereka juga mempunyai bibir yang sangat mulus. Jadi, saya cuba untuk hasilkan produk pewarna bibir yang lebih ringan berbanding gincu dan selamat untuk setiap peringkat umur.

Hanez, ramai artis mula membuka tudung sejak akhir-akhir ini. Apakah reaksi anda terhadap isu berkenaan?

Saya tidak mahu memberikan komen kerana kita sendiri tidak tahu apa yang bakal berlaku pada masa akan datang. Apa yang pasti, kita doakan agar kembali mengenakan tudung. Namun, saya berasa hairan dengan segelintir netizen. Setiap kali ada artis buka tudung, pasti nama saya akan diandaikan sebagai artis seterusnya yang akan berbuat demikian.

Apakah perasaan andai apabila sering dikatakan bakal membuka tudung?

Sejujurnya, dalam keadaan sekarang, banyak hati yang perlu saya jaga. Saya sudah berkahwin dan perlu memelihara air muka suami.

Selain itu, saya perlu menghormati keluarga saya dan keluarga mertua. Saya sendiri berasa kurang selesa sebenarnya sewaktu masih tidak bertudung dahulu. Jadi, saya cuba pertahankan hijab yang saya pakai dengan kerelaan hati.

Sudah lama anda tidak muncul menerusi televisyen. Adakah anda ada merancang untuk kembali aktif seperti dahulu?

Perasaan mahu berlakon itu ada. Cuma, saya perlu meminta kebenaran daripada suami. Saya tidak boleh berjanji kerana segala keputusan datang daripadanya.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://artismeletop.blogspot.com/2019/05/hanez-suraya-kecewa-dengan-netizen.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hamil Anak Kedua Hanez Suraya Obses Industri Drama Korea

Hamil Anak Kedua Hanez Suraya Obses Industri Drama Korea

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 395 hits
Hanez majlis pelancaran produk pewarna bibir Cake Pop di Hotel Grand Millennium baru baru ini Pelakon Hanez Suraya mengakui terlalu obses dengan drama drama Korea dan muzik K Pop sejak hamil anak kedua Menurut Hanez dia sering menghabiskan ...
Video Sorry Netizen Saya Dah Berpunya Demam Challenge Kenyit Mata Mula Menjadi Ikutan Pelajar Universiti Di Negara Ini

Video Sorry Netizen Saya Dah Berpunya Demam Challenge Kenyit Mata Mula Menjadi Ikutan Pelajar Universiti Di Negara Ini

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 396 hits
Sorry Netizen Saya Dah Berpunya Demam Challenge Kenyit Mata Mula Menjadi Ikutan Pelajar Universiti Di Negara ini Jika sebelum ini tarian Kiki Challenge tular di seluruh dunia terbaharu demam kenyit mata mula menjadi ikutan pelajar universit...
Demam Abang Macam Ni Netizen Mula Buat Parodi Baby Sayang Mira Filzah

Demam Abang Macam Ni Netizen Mula Buat Parodi Baby Sayang Mira Filzah

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 673 hits
Baru baru ini telah tular video IG Live pelakon popular Mira Filzah yang sedang melakukan Ask Me Question bersama peminat Pertanyaan daripada peminat yang bertanyakan soalan sama ada pelakon itu lebih gemar menggunakan panggilan baby atau s...
Nakal Lah Mommy To Be Ni Tidak Dengar Nasihat Doktor Netizen Kata Anzalna Nasir Nakal

Nakal Lah Mommy To Be Ni Tidak Dengar Nasihat Doktor Netizen Kata Anzalna Nasir Nakal

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 479 hits
Pelakon Anzalna Nasir kini sedang sarat mengandung dan meniti hari untuk melahirkan permata hati sulungnya itu Baru baru ini Anzalna telah memuat naik beberapa keping gambar menerusi akaun Instagram miliknya Kongsi pelakon yang berusia 31 t...
Diddy Melompat Dengan Tinggi Sekali Hampir Menyentuh Awan Hahaha Netizen Terhibur Dengan Cerita Sukan Tahunan Murid Ini

Diddy Melompat Dengan Tinggi Sekali Hampir Menyentuh Awan Hahaha Netizen Terhibur Dengan Cerita Sukan Tahunan Murid Ini

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 325 hits
Diddy melompat dengan tinggi sekali hampir menyentuh awan Hahaha Netizen terhibur dengan cerita sukan tahunan murid iniViral di media sosial video seorang murid sekolah yang bercerita mengenai Sukan Tahunan dalam Pertandingan Bercerita Taha...
Bantuan Samarata Kepada Semua Netizen Yang Layak

Bantuan Samarata Kepada Semua Netizen Yang Layak

papar berkaitan - pada 5/5/2019 - jumlah : 175 hits
Itu saranan limguaneng atas kapasiti SEBAGAI setiausaha agung DAP 80 Melayu adalah layak Dan selebihnya Dari kaum lain SEBAGAI Melayu yang mendabik dada KETUANAN Melayu peratus itu sangat MEMALUKAN Lebih jijik jika kita bersikap menghalang ...
Pendek Rare Betul Nama Anak Nama Anak Kepada Blogger Ini Jadi Perhatian Netizen

Pendek Rare Betul Nama Anak Nama Anak Kepada Blogger Ini Jadi Perhatian Netizen

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 475 hits
Insta famous dan blogger yang terkenal Cik Epal akhirnya selamat melahirkan cahaya mata perempuan yang sangat comel seminggu yang lalu BACA Hari ini menerusi akaun instagramnya dia mengumumkan nama anak perempuannya yang agak rare dan memua...
Perlu Kos Sebanyak Rm45 000 Pendapatan Saya Tidak Seberapa Bayi Hidap Penyakit Jantung Perlukan Sumbangan Netizen

Perlu Kos Sebanyak Rm45 000 Pendapatan Saya Tidak Seberapa Bayi Hidap Penyakit Jantung Perlukan Sumbangan Netizen

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 230 hits
RM45 000 itulah kos pembedahan yang diperlukan oleh bayi perempuan berusia 18 yang dijadualkan menjalani pembedahan jantung kali kedua pada hujung tahun ini di Institut Jantung Negara Kuala Lumpur nbsp Maizun Din 42 berkata anaknya Nurul Dh...
Iphone Is Cancelled Netizen Mula Pilih Vivo Selepas Lihat Selfie Tokti

Iphone Is Cancelled Netizen Mula Pilih Vivo Selepas Lihat Selfie Tokti

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 281 hits
Nama Dato Sri Siti Nurhaliza tidak lagi asing buat rakyat Malaysia malah menjadi salah seorang penyanyi lagenda tanah air Bukan sahaja terkenal di Malaysia Siti Nurhaliza turut dikenali sehingga di Indonesia dan Eropah kerana kelunakan suar...
Pilih Peruntukan Atau Muhyiddin

Amerika Syarikat Fakta Menarik Unik Dan Aneh

Combine Best Of Both Worlds To Train Cardiothoracic Surgeons

Our Corrupt And Exploitative Business Community Is A Part Of The Problem Not A Part Of The Solution

Kad Bank Malaysia Support Apple Pay Google Pay

Private Hospitals Ready To Receive Cardiac Surgery Patients From Serdang Centre

Bimbang Tentang Keselamatan Anak Anda Ketika Naik Motorsikal Dapatkan Helmet Ltd J

Flanders House By Saota In Belgium



10 Fakta Biodata MK K Clique Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Gandingan Erysha Emyra Yang Beristerikan Siti Hajaar Syeikh Nordin

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria


Drama Nuh Dan Nayla

Ita Medin Wai Setak Nyin Chord

Anneth Pandai Bicara Chord

Himpunan Soal Jawab Qurban Sempena Hari Raya Aidiladha

Hijau Biru Purple Mata Hitamku

What S Behind The Security Warnings For Pride Events