Guna Apps Ini Bawah Untuk Tukar Pdf Ke Word




Assalamualaikum dan salam sejahtera. Selamat datang ke blog aku. Dalam post kali ini, aku akan kongsikan beberapa website yang menawarkan servis converting PDF to Word. 

Aku pernah kena isi borang yang di hantar melalui email. Siap download, bersemangat nak isi, tapi tengok-tengok tak boleh edit sebab ianya dalam bentuk PDF. Jadi aku pun isi la guna cara ini. Selesai isi, email balik.

Kemudian aku dapat reply. Aku disuruh pulak edit hampir semua. Jadi untuk edit guna cara tadi memang susah. Aku buat lah research dan dapat tahu yang ada beberapa website yang bagi servis tukar PDF kepada Word.

Tapi, tak semua PDF to Word converters berfungsi sama. Ada yang kena bayar. Ada yang freemium. Ada yang bila korang dah edit font dia  tak sama. Macam-macam lagi.
Walau bagaimanapun, aku dah pilih yang terbaik untuk korang gunakan. Setiap pilihan aku ini ada pros and cons sendiri. So korang boleh pilih yang mana korang suka.


Free Online OCR - visit site


Website ini adalah favourite aku. Korang boleh scan file dan terus edit. Tak perlu nak taip balik panjang-panjang.  Tapi korang hanya boleh convert satu file sahaja pada satu masa dan tak boleh lebih dari saiz 5 gb.

Kekurangannya kalau teks yang ada colored backgrounds kadang-kadang tak nampak. Jadi kena edit sikitlah. Korang tak boleh download app ini sebab hanya boleh guna online.

Nitro PDF to Word Converter - visit site

Ada dua versi. Satu desktop app for Windows dan satu lagi online version. Tapi versi desktop app korang kena bayar. Kalau nak guna yang versi free boleh guna online version sahaja.
Kalau korang guna Word, Powerpoint, dan Excel, korang akan suka sebab boleh export dan import file dalam format tersebut. Tapi yang tak seronok tentang app ini korang hanya boleh convert file tak lebih dari 5 file sebulan. 
Jadi agak limited file penggunaan itu. Korang tak boleh terus print sebab app ini akan email dulu file tu kat korang. So leceh sikitlah.

UniPDF - visit site

App ini sangat sesuai kalau internet connection korang slow sebab ianya adalah desktop app. Kalau korang yang jenis tak percaya takut file korang kena curi bila diupload online, korang boleh guna app ini. 
Untuk versi trial, korang hanya boleh convert tiga muka surat. Nak lebih, kenalah bayar ataupun upgrade ke paid version. Kalau teks korang terlalu kompleks contoh dalam jadual atapun mindmap, app ini tak boleh nak hasilkan finishing yang cantik. Habis nanti semua columns bercampur dan ada teks yang jadi besar. Lari jauh dari yang original.



Sebagai penutup, banyak app online ataupun desktop yang menawarkan servis tukar PDF kepada Word. Korang boleh cuba apps yang aku cadangkan di atas. Korang ada apps kegemaran pilihan sendiri? Boleh share dan komen di bawah. Jangan lupa untuk share post ini di media sosial dan messenger. Terima kasih dan assalamualaikum.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://cikgushuhaizi.blogspot.com/2020/02/guna-apps-ini-bawah-untuk-tukar-pdf-ke.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Mudah Hilangkan Jeragat Muka Gelap Bawah Mata Guna 2 Bahan

Cara Mudah Hilangkan Jeragat Muka Gelap Bawah Mata Guna 2 Bahan

papar berkaitan - pada 13/2/2020 - jumlah : 913 hits
CARA MUDAH HILANGKAN JERAGAT MUKA GELAP BAWAH MATA GUNA 2 BAHAN Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Semalam umi mengadu katanya muka penuh dengan jeragat bintik bintik hitam Hmm macam mana nak hilangkan ni Mungkin sebab umi jenis ya...
Dron Bawah Laut Swalayar Berbentuk Ikan Pari Dibangunkan Oleh Lockheed Martin

Dron Bawah Laut Swalayar Berbentuk Ikan Pari Dibangunkan Oleh Lockheed Martin

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 369 hits
Dron swaterbang telah oleh pelbagai pasukan tentera dunia bagi tujuan pemantauan pergerakan musuh dan melakukan rondaan di perbatasan Evolusi seterusnya untuk teknologi ini ialah penggunaannya di bawah permukaan laut Lockheed Martin minggu ...
Smelter Freeport Di Gresik Bakal Berada Di Bawah Wewenang Kemenperin

Smelter Freeport Di Gresik Bakal Berada Di Bawah Wewenang Kemenperin

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 158 hits
Aturan terkait wewenang smelter tersebut sudah didorong masuk ke regulasi pemerintah entah itu Peraturan Pemerintah RUU Minerba atau RUU Omnibus Law Cipta Kerja Yang pasti hal ini dilakukan demi penyederhanaan kebijakan supaya pengawasan us...
Cara Mewujudkan Butang Home Search Dan Tab Di Bahagian Bawah Pelayar Chrome Untuk Android

Cara Mewujudkan Butang Home Search Dan Tab Di Bahagian Bawah Pelayar Chrome Untuk Android

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 251 hits
Ciri tersembunyi yang sesuai untuk pengguna peranti pintar berskrin besar Jika anda pengguna aplikasi pelayar Chrome anda mungkin akan berdepan kesukaran mengakses ciri butang Home Search atau Tab Ini kerana kedudukan 3 butang utama itu ter...
Kalau Nampak Isteri Tengah Marah Kepit Dia Bawah Ketiak Suami Hilang Angin

Kalau Nampak Isteri Tengah Marah Kepit Dia Bawah Ketiak Suami Hilang Angin

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 526 hits
Mungkin sesetengah isteri akan menolak apabila suami nak peluk cium selepas pulang dari kerja atau selepas dia keluar berjoging di luar Yalah siapa yang tahan bau ketiak suami bila dah dibasahi peluh kan Menciumnya saja boleh buat hidung hi...
Tips Melaksanakan Pertandingan Bolasepak Mssd Bawah 12 Tahun

Tips Melaksanakan Pertandingan Bolasepak Mssd Bawah 12 Tahun

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 190 hits
Pada tarikh 3 7 Febuari 2020 sekolah saya telah ditugaskan untuk menjadi tuan rumah pertandingan Pertandingan Bolasepak MSSD Bawah 12 Tahun Saya akan kongsi kepada cikgu cikgu yang membaca post ini bagaimana saya dan rakan rakan setugas mel...
Beko Wmb101433lw Mesin Basuh Terbaik Bawah Myr 1700

Beko Wmb101433lw Mesin Basuh Terbaik Bawah Myr 1700

papar berkaitan - pada 24/2/2020 - jumlah : 646 hits
Beko adalah jenama dari Turki yang menghasilkan banyak produk nilai terbaik dan digemari pengguna Mesin basuh ini boleh memuatkan 10 kilogram basuhan dan menggunakan motor inverter dengan jaminan 10 tahun Ia juga mempunyai kitaran basuhan y...
Th Hotel T Ganu Untung Wajib Kekal Bawah Th

Th Hotel T Ganu Untung Wajib Kekal Bawah Th

papar berkaitan - pada 20/2/2020 - jumlah : 299 hits
DATO DR MOHD KHAIRUDDIN AMAN RAZALI AT TAKIRISAYA telah membuat semakan ke atas prestasi TH Hotel Convention Centre Terengganu di Kuala Nerus dan mendapati bahawa ia telah mencatatkan keuntungan pada tiap tiap tahun Rekodnya seperti berikut...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Pusing Bandar

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia

Sejarah Ringkas Siapa Yahudi Israel Dan Zionis

Aktiviti Undangan Menghadiri International Conference Of Religious Leaders 2024 Ppim 07 05 2024

Kecederaan Acl Gejala Diagnosis Dan Rawatan Pemulihan

Eli Eli Lama Sabactani Matius 27 Ayat 46 By Dr Haji Murariau Dosen A