Gengster Tercicir Pistol Ketika Bergaduh


KLANG: Polis memburu seorang lelaki dipercayai ahli Geng 24 Apache yang tercicir senjata api jenis revolver ketika melarikan diri selepas bergaduh di Taman Sentosa di sini, Sabtu lalu. Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli, berkata suspek, K Parameswaran, 31, disahkan mempunyai empat rekod jenayah membabitkan kes pecah rumah, samun, dadah dan curi kenderaan.
Mengulas kejadian Sabtu lalu, beliau berkata sepasukan anggota Cawangan Jenayah Berat (D9) Daerah (IPD) Klang Selatan bergegas ke lokasi sejurus menerima maklumat mengenai pergaduhan di Taman Sentosa.
“Sebaik sampai, suspek sedang bergelut dengan seorang lelaki lain. Namun, menyedari kehadiran polis suspek terus melarikan diri.
“Hasil pemeriksaan, polis menemui pistol jenis Smith & Wesson buatan Amerika Syarikat di lokasi kejadian dipercayai milik suspek yang tercicir ketika bergaduh.
“Polis turut menemui kereta jenis Proton Iswara miliknya di lokasi tempat kejadian,” katanya ketika sidang media hari ini.
Shamsul Amar berkata, susulan itu polis menyerbu rumah suspek di lokasi berhampiran dan merampas enam peluru hidup bertulis ‘Gun Heaven’ dalam sebuah beg galas milik lelaki itu.
“Selain memiliki empat rekod jenayah, suspek pernah ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-langkah Khas) 2012 (SOSMA) membabitkan Geng 24 Apache.
“Kita masih menyiasat sama ada suspek masih lagi aktif sebagai ahli geng terbabit,” katanya mengesahkan kes disiasat mengikut Seksyen 8 Akta Senjata Api (Penalti Lebin Berat) 1971.
Orang awam yang mempunyai maklumat mengenai suspek diminta menghubungi mana-mana balai polis berhampiran untuk membantu siasatan.
Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli (tengah), menunjukkan revolver dipercayai milik ahli Geng 24 Apache yang tercicir selepas suspek bergaduh di Taman Sentosa Sabtu lalu. – Foto NSTP/ Faiz Anuar The post ‘Gengster’ tercicir pistol ketika bergaduh appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2020/11/03/gengster-tercicir-pistol-ketika-bergaduh/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dikata Selekeh Ketika Reviu Zarina Anjoulie Tempelak Orang Bayar Bukan Lacurkan Badan

Dikata Selekeh Ketika Reviu Zarina Anjoulie Tempelak Orang Bayar Bukan Lacurkan Badan

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 183 hits
Ada beberapa org cakap aku pakai selekeh ketika reviu Untuk akulah orang bayar aku untuk lakukan produk mereka Influencer lain kebanyakannya tak berbaloi sebab menayang Habuk pun tarak jadi motif kau pakai macam GRO tapi jualan tak banyak s...
Suatu Ketika Dahulu

Suatu Ketika Dahulu

papar berkaitan - pada 28/10/2020 - jumlah : 316 hits
Terkejut Kjee apabila foto hitam putih ditukar menjadi color oleh bff Kjee Khalid Rashid Pandai orang sekarang buat guna apps Warna almost perfect sebab Kjee masih ingat color gaun kami adik beradik warna purple Baju gaun kami semua mak yan...
7 Cara Atasi Mata Letih Tengok Komputer Ketika Wfh

7 Cara Atasi Mata Letih Tengok Komputer Ketika Wfh

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 653 hits
Mata korang tahan ke kalau menghadap komputer berjam jam Lagi lagi yang terpaksa WFH tu Ada tak rasa macam mata letih Sis pun tak betah kalau berlama lama duk menghadap komputer Bukan apa kalau kita asyik menghadap komputer dah tu berjam ja...
Gara2 Tak Buka Seluar Ketika Bersalin Dikec4m Hebat Ini Penjelasan Micheal Ang

Gara2 Tak Buka Seluar Ketika Bersalin Dikec4m Hebat Ini Penjelasan Micheal Ang

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 386 hits
FOTO salah satu babak dalam drama Perempuan Tanpa Dosa yang memperlihatkan lakonan Uqasha Senrose memakai seluar ketika melahirkan anak mendapat perhatian di laman sosial Rata rata netizen mengkr1tik foto berkenaan dan menganggap adegan itu...
Remaja Lelaki Lemas Ketika Menjala Di Sungai

Remaja Lelaki Lemas Ketika Menjala Di Sungai

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 209 hits
REMAJA LELAKI LEMAS KETIKA MENJALA DI SUNGAI KOTA TINGGI 251020 Seorang remaja lelaki lemas semasa menjala ikan di Sungai Linggiu Felda Linggiu dekat sini hari ini Dalam kejadian pada pukul 10 20 pagi Reyroieno Leo Anak Rosita 14 menjala ik...
Temui Ajal Ketika Tanam Sayur

Temui Ajal Ketika Tanam Sayur

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 266 hits
Mayat mangsa dibawa ke HPP untuk bedah siasat GEORGETOWN Seorang lelaki menemui ajal ketika sedang menanam sayur di kebun berhampiran kawasan Stesen Tengah Bukit Bendera Ayer Itam di sini pagi tadi Pegawai Operasi Balai Bomba dan Penyelamat...
Tidak Tunaikan Janji Selalu Marah Marah Ini Yang Ramai Silap Ketika Didik Anak

Tidak Tunaikan Janji Selalu Marah Marah Ini Yang Ramai Silap Ketika Didik Anak

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 389 hits
Anak kita ni amanah Allah dan mereka juga ujian untuk ibu ayah Elok yang kita tunjukkan eloklah peribadinya Ibarat kata pepatah anak anak kita ni ibarat kain putih yang bersih lagi suci Baik buruk akhlak anak ni kita sebagai ibu bapa yang t...
Kkm Saran Jangan Adakan Pilihan Raya Ketika Ini

Kkm Saran Jangan Adakan Pilihan Raya Ketika Ini

papar berkaitan - pada 28/10/2020 - jumlah : 292 hits
PUTRAJAYA 27 OKT Kementerian Kesihatan hari ini menyarankan agar tidak mengadakan sebarang pilihan raya buat masa ini kata Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah Bagaimanapun beliau berkata sekiranya pilihan raya itu tidak...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Evolution Of Adult Entertainment

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman