Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris Baharu Belaian Romantis Mandianmu



Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris baharu ~ Belaian Romantis Mandianmu : Sebagai wanita yang inginkan kecantikan luaran dan dalaman, memilih gel mandian yang sesuai dengan kulit serta memberikan keselesaan adalah amat dititikberatkan. Malahan pemilihan wangian yang kekal sepanjang hari memang menjadi pilihan ramai. Selama seminggu lebih mencuba Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR ini, tidak dinafikan ianya memberikan kesegaran sepanjang hari. Cik akak syorkan wanita diluar sana memilih untuk mendapatkan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris baharu ini. Harga yang ditawarkan pun lebih murah dan mampu milik. Untuk mengetahui harga di pasaran, boleh rujuk di akhir entri ini. 


Wangian berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa. Menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari, merupakan rutin harian yang wajib diamalkan para wanita. Sebaik sahaja anda menjejakkan kaki di bawah pancuran bilik mandi, sentuhan gel mandian beserta wangian yang menyerap lembut memberikan ketenangan minda dan jiwa menjadikan setiap saat waktu bermanja dan bersendiri yang paling menyenangkan.

Apakah yang membuatkan masa mandian itu mewah? Memilih gel mandian yang sesuai merupakan faktor utama, dan yang menjadikanya lebih menarik adalah menggunakan gel mandian yang diadun dengan wangian mempesona. Bayangkan perasaan tenang yang menyusup masuk disaat pintu bilik mandi tertutup rapat, dan bila pancuran air suam yang mengalir mengembalikan semula kesegaran. Bunyi titisan air mencipta melodi halus yang menenangkan minda, sementara kemanisan aroma dari gel mandian yang memukau dan buih-buih lembut yang membelai kulit, melengkapkan masa mandian termewah. Saat mandian dengan belaian romantis sememangnya merupakan waktu terapeautik yang berupaya menyegarkan dan mengecas semula tenaga yang hilang akibat tekanan sepanjang hari.





Demi memberi wanita lebih peluang untuk memanjakan diri, Enchanteur, wangian yang diilhamkan Perancis paling laris dan digemari ramai ini telah memperkenalkan Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris. Diadun dengan wangian Perancis, rangkaian mandian ini meransangkan deria dan menjadikan setiap waktu mandian anda sebuah pengalaman yang mewah. Formulasi bebas sabun dan paraben ini diperkaya dengan bahan berkhasiat yang mampu memberikan manfaat pada kulit, melembapkan dan melembutkan kulit sambil membersihkannya; menjadikan kulit anda kekal sihat dan berbau harum.

Kini, pengalaman di bilik mandi anda boleh dipertingkat. Dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, saat bermanja bagi tubuh badan dan minda anda kini lebih menyeronokkan. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, boleh didapati dalam 3 variasi, setiap satunya diadun dengan wangian ENCHANTEUR Paris yang sangat digemari dan diperkaya dengan ramuan uniknya tersendiri.



Manjakan diri anda dengan produk baharu dari ENCHANTEUR Paris Parfum Shower Gel:

1. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Belle Amour Bright & Smooth (Mencerah & Melicin)

Serlahkan kelembutan kulit anda dengan adunan sebati pati wangian bunga Lily dan Ylang-ylang. Diperkaya dengan pati minyak mawar dan Vitamin B3, ia menjadikan kulit anda lebih halus, cerah dan menawan.

2. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Mon Amie Fresh & Cool (Menyegar & Menyejuk)

Tingkatkan daya tarikan dengan personaliti ceria dan menyegarkan dengan gabungan wangian Fresh Citrus dan Pink Peonies. Diperkaya dengan pati minyak Lemon dan Menthol, ia memberikan kulit anda sensasi menyegarkan sambil menyediakan anda untuk temujanji kasual.

3. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris – Adore Soothe and Care (Menenang & Melega)

Serlahkan dirimu dengan gabungan wangian Pink Mimosa dan Golden Pear. Diperkaya dengan ekstrak Chamomile bagi melegakan tekanan dan memberikan perasaan tenang pada kulit serta tubuh badan, membolehkan anda berehat selepas hari yang sibuk.

Tidak ada yang lebih baik daripada menikmati waktu belaian romantis mandian yang berkualiti. Ia memberikan keselesaan fizikal dan mental agar anda dapat merehatkan diri selepas kesibukan harian. Saat terindah yang melegakan waktu tidur atau memulakan harian anda dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR merupakan masa yang paling diraikan setiap hari.

Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris boleh didapati dalam saiz 750g pada harga runcit RM16.75 (Semenanjung) / RM17.55 (Sabah Sarawak). Produk ENCHANTEUR boleh didapati di pasaraya besar dan pasaraya terkemuka di seluruh negara.


Sebarang informasi boleh melayari : Echanteur Malaysia





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2019/02/gel-mandian-wangian-enchanteur-paris.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ikea Batu Kawan Bakal Perkenal Gaya Baharu Kehidupan Di Rumah Menjelang 14 Mac 2019

Ikea Batu Kawan Bakal Perkenal Gaya Baharu Kehidupan Di Rumah Menjelang 14 Mac 2019

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 454 hits
Ribuan penyelesaian kelengkapan rumah bilik pameran berinspirasi hidangan ala Sweden yang enak serta pengalaman beli belah di IKEA yang unik menanti penduduk di Utara Malaysia dalam tempoh 26 hari lagi nbsp nbsp PULAU PINANG 15 Februari 201...
Agong Perkenan Lantik Azmi Sharom Sebagai Timbalan Pengerusi Spr Baharu

Agong Perkenan Lantik Azmi Sharom Sebagai Timbalan Pengerusi Spr Baharu

papar berkaitan - pada 15/2/2019 - jumlah : 319 hits
THE MALAYSIAN TIMES PUTRAJAYA Profesor Madya Dr Azmi Sharom pensyarah undang undang Universiti Malaya dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya baharu demikian umum Ketua Setiausaha Negara Datuk Seri Dr Ismail Bakar Ismai...
Realitinya Malaysia Baharu

Realitinya Malaysia Baharu

papar berkaitan - pada 13/2/2019 - jumlah : 250 hits
Sanggah segera gelagat sentuh sensitiviti kaumJagalah sensitiviti kaum Jagalah Basuh anjing dalam bilik tukar lampin bayi di hentian rehat rawat bawa anjing masuk pusat beli belah dan dalam troli di pasar raya ini semua perbuatan yang bukan...
Ijazah Palsu Ukuran Integriti Malaysia Baharu

Ijazah Palsu Ukuran Integriti Malaysia Baharu

papar berkaitan - pada 13/2/2019 - jumlah : 346 hits
SYAHIR SULAIMANPAKATAN Harapan kini berdepan dengan krisis integriti yang menghakis keyakinan rakyat dan anak muda khususnya dalam empat perkara iaitu kegagalan menunaikan janji perbalahan sesama sendiri pembahagian jawatan kepada kroni dan...
Kaji Semula Dasar Baharu Tanpa Subsidi Haji Perkasa

Kaji Semula Dasar Baharu Tanpa Subsidi Haji Perkasa

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 339 hits
Dr Amini Amir AbdullahKUALA LUMPUR Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia menggesa kerajaan mengkaji semula dasar baharu subsidi haji dengan mengenakan caj penuh kepada mereka yang berjaya dalam rayuan pertama kerana ia akan membebankan bakal ...
Dasar Baharu Tunai Haji Membebankan Asyraf Wajdi

Dasar Baharu Tunai Haji Membebankan Asyraf Wajdi

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 346 hits
MalaysiaGazette Para jemaah haji mengaminkan doa pada Majlis Perlepasan dan Mengucapkan Selamat Jalan Kepada Jemaah Haji Kementerian Pertahanan Malaysia ke Tanah Suci Musim Haji 1438H di Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya Selangor foto HAZROL...
Lihat Pandang Pertama Model Baharu Adidas Oz Adiprene Triple Black

Lihat Pandang Pertama Model Baharu Adidas Oz Adiprene Triple Black

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 257 hits
adidas menerusi akaun Instagram Randy Galang dan Lutz telah berkongsikan gambar model Ozweego generasi baharu yang dijangka akan dijual untuk musim Luruh Sejuk 2019 Model ini akan dikenali sebagai OZ adiPRENE dan untuk keluaran pertama warn...
The Bos Gaurus Tekad Pahat Sejarah Baharu Di Bumi Ulsan

The Bos Gaurus Tekad Pahat Sejarah Baharu Di Bumi Ulsan

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 251 hits
SHAHRIZAL AHMAD ZAINI Hanya iringan doa dan sokongan penyokong dari jauh menjadi azimat paling ampuh buat Perak apabila berdepan gergasi Korea Selatan Ulsan Hyundai pada pusingan ketiga Liga Juara Juara 2019 di Stadium Ulsan Munsu hari i
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Pengalaman Kerja Sambil Belajar

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Terkejut Dr M Rakib Sampai Di Pelabuhan Udara Bandung

Cara Atasi Rambut Gugur Dengan Mudah

Medical Follow Up With Dato Dr Marina Di Kpj Seremban

Sarapan Di Kacang Pool Haji Larkin