Filem Filem Sony Yang Akan Memasuki Netflix



Selain HBO Max, Netflix juga akan menjadi platform pelbagai filem yang ditayangkan di pawagam untuk mendapat tayangan hibrid secara strim melalui perkhidmatan penstriman itu. Bulan lepas, Netflix menandatangani perjanjian bersama Sony untuk strim filem-filem Sony secara eksklusif selepas tayangannya selesai di panggung wayang mulai tahun 2022.
Perjanjian tersebut dimeterai selama lima tahun, dan hanya terpakai untuk semua filem yang dilepaskan selepas 2022. Ini bererti filem Venom: Let There Be Carnage dan Spider-Man: No Way Home tidak termasuk ke dalam perjanjian ini melainkan sekuelnya.
Tayangan hibrid menjadi lebih penting terhadap syarikat penerbitan filem terutamanya selepas pandemik melanda dunia dan panggung wayang mula ditutup. Apabila dibuka sekalipun ia tidak dapat menempatkan tempat duduk penuh seperti dulu. Disebabkan itu, tayangan secara strim di rumah (panggung wayang rumah sendiri) mula menjadi kebiasaan dalam norma baharu.
Bezanya dengan tayangan hibrid secara serentak di HBO Max seperti yang telah kita lihat sebelum ini (contoh: Godzilla vs Kong), tayangan di Netflix akan dilepaskan jauh lebih lewat berbanding kombinasi serentak bersama pawagam.
Antara filem Sony yang akan ditayangkan di Netflix ialah:
Escape Room 2 Dijadual untuk tayangan pada 7 Januari 2022, dan akan memasuki Netflix pada musim luruh tahun yang sama.

Morbius Filem lakonan Jard Leto ini dijadual untuk tayangan pada 21 Januari 2022, dan akan memasuki Netflix pada musim luruh tahun yang sama.

Uncharted Filem lakonan Tom Holland, adaptasi dari permainan popular Uncharted, akan menjengah pawagam pada 18 Februari 2022. Manakala untuk tayangan di Netflix pula adalah menjelang akhir 2022.

Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 Ini merupakan filem animasi Spider-Man kegemaran saya. Sebuah multiverse komik yang berjaya mendapatkan sekuelnya dan akan ditayangkan di pawagam pada 7 Oktober 2022, dan di Netflix pada musim panas tahun 2023.

Bullet Train Mengisahkan mengenai lima orang pembunuh upahan yang menaiki sebuah ‘bullet train’ bersama dan menyedari bahawa mereka sedang menjalankan tugas yang sama. Bakal ditayangkan dalam tahun 2022, dan menyusul di Netflix sembilan bulan berikutnya.
Where The Crawdads Sing Filem ini masih belum ada tarikh untuk tayangan.

Masters of the Universe Seperti tajuknya, filem ini adalah mengenai superhero He-Man. Filem ini mengalami pelbagai masalah produksi, dan sekiranya tiada aral, tayangan di pawagam akan dilepaskan sekitar tahun 2022, dan masuk ke Netflix pada 2023.

Venom 3 Venom: Let There Be Carnage akan dilepaskan untuk tayangan pada 24 September 2021, dan jika ia mendapat kejayaan sama seperti filem asal, ia akan menempah satu lagi sambungan iaitu Venom 3 dan semestinya ia termasuk ke dalam perjanjian antara Sony dan Netflix ini.

Bad Boys 4 Filem Bad Boys 4 masih belum ada tarikh untuk tayangan kerana skripnya baru dibangunkan. Sabar, andai ia mendapat tayangan dalam panggung, ke Netflix jua ia akan berakhir.

Jumanji 4 Jika kita ambil filem Jumanji yang asal masuk ke dalam kesinambungan, maka filem Jumanji yang seterusnya akan menjadi Jumanji 4. Tetapi pengarahnya iaitu Jake Kasdan sendiri merujuk sekuel sebagai Jumanji 3.
Apa pun, Welcome to the Jungle dan The Next Level kedua-duanya menerima pelepasan pada bulan Disember (masing-masing 20 Disember 2017 dan 13 Disember 2019).
Tidaklah lari dari logik akal untuk menganggap bahawa Jumanji keempat ini akan mendapat pelepas pada bulan Disember 2021.

The post Filem-Filem Sony Yang Akan Memasuki Netflix appeared first on OMG! Hackers?.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/filem-filem-sony-yang-akan-memasuki-netflix/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Alfred Molina Sahkan Doc Ock Dalam No Way Home Adalah Dari Filem Spider Man 2

Alfred Molina Sahkan Doc Ock Dalam No Way Home Adalah Dari Filem Spider Man 2

papar berkaitan - pada 18/4/2021 - jumlah : 319 hits
Pelakon yang pernah memegang watak Doc Ock dalam filem Spider man 2 Alfred Molina mengesahkan yang wataknya yang bakal membuat kemunculan dalam filem Spider man No Way Home ialah watak yang sama seperti dalam filem Spider man 2 Sebelum ini ...
Marvel Studio Rancang Lamar Zack Snyder Untuk Arah Filem Reboot Ghoot Rider

Marvel Studio Rancang Lamar Zack Snyder Untuk Arah Filem Reboot Ghoot Rider

papar berkaitan - pada 19/4/2021 - jumlah : 227 hits
Marvel Studios nampaknya berada di landasan yang cukup baik sekarang Dengan pelbagai filem dan juga siri Original Series yang agak menarik Marvel Studios terus mengorak langkah menjadi antara francais filem terhebat di era ini Dengan filem ...
Filem The Flash Sudah Mulakan Penggambaran Michael Keaton Sah Kembali Sebagai Batman

Filem The Flash Sudah Mulakan Penggambaran Michael Keaton Sah Kembali Sebagai Batman

papar berkaitan - pada 21/4/2021 - jumlah : 198 hits
Penggambaran filem terbaru DC Extended Universe The Flash telahpun bermula secara rasmi di London Lebih menarik The Wrap telah mengesahkan penglibatan Michael Keaton dalam filem akan datang dengan memainkan peranan ikoniknya sebagai Bruce W...
Berbuka Puasa Dengan Teguk Arak Babak Siri Netflix Ini Jadi Kontroversi

Berbuka Puasa Dengan Teguk Arak Babak Siri Netflix Ini Jadi Kontroversi

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 235 hits
Netflix sekali lagi berhadapan dengan kontroversi apabila salah satu babak dari siri Netflix Originalnya memaparkan babak dimana memperlihatkan seorang watak wanita Muslim berbuka puasa dengan minuman keras Klip video tersebut dimuat naik o...
Jtbc Disaman Dek Guna Lukisan Tanpa Izin Run On Dipadam Dari Laman Penstriman Seperti Netflix

Jtbc Disaman Dek Guna Lukisan Tanpa Izin Run On Dipadam Dari Laman Penstriman Seperti Netflix

papar berkaitan - pada 20/4/2021 - jumlah : 270 hits
Hampir beberapa bulan menamatkan tayangan drama Run On terpalit dengan kontroversi kini Menurut laporan media seorang pelukis telah melaporkan JTBC kepada pihak polis atas dakwaan pelanggaran hak cipta Hal ini kerana drama tersebut telah me...
Sekuel 47 Ronin Bakal Diteruskan Di Laman Penstriman Netflix

Sekuel 47 Ronin Bakal Diteruskan Di Laman Penstriman Netflix

papar berkaitan - pada 21/4/2021 - jumlah : 203 hits
Filem 47 Ronin yang diterbitkan pada tahun 2013 merupakan sebuah filem yang gagal dari segi kutipan Filem tersebut namun antara yang diingati kerana lakonan Keanu Reeves Walaupun kutipan yang teruk 47 Ronin disahkan akan mendapat sekuel yan...
Pelbagai Genre 4 K Drama Baru Bakal Temui Anda Secara Eksklusif Di Netflix Pada Mei Ini

Pelbagai Genre 4 K Drama Baru Bakal Temui Anda Secara Eksklusif Di Netflix Pada Mei Ini

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 248 hits
Netflix sentiasa berada di hadapan dalam memberikan kandungan Korea terbaik kepada penontonnya Sebab itu peminat K Drama pastinya bersorak gembira kerana laman penstriman popular itu bakal menyajikan 4 drama baru bermula Mei nanti Mine 8 Me...
Meski Diselubungi Kontroversi Filem Thriller Misteri Lakonan Seo Yeji Recalled No 1 Di Carta Box Office

Meski Diselubungi Kontroversi Filem Thriller Misteri Lakonan Seo Yeji Recalled No 1 Di Carta Box Office

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 221 hits
Selepas terpali dengan pelbagai kontroversi ramai yang menduga bagaimana filem terbaru Recalled Seo Ye ji akan diterima oleh penonton Sama ada positif ataupun negatif Pada 21 April Persatuan Filem Korea mendedahkan bahawa tempahan tiket unt...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara