Fazura Dedikasikan Ucapan Istimewa Buat Suami Raikan Harijadi Terakhir Fattah Sebelum Jadi Ibu Ayah


Pasangan selebriti Nur Fazura dan juga Fattah Amin memang sudah diketahui sentiasa sweet dan mengambil berat antara satu sama lain.
Baru-baru ini sempena harijadi Fattah Amin yang ke-30, isteri tercinta Fazura memuat naik sebuah video khas yang disunting untuk suaminya sebagai sebuah dedikasi ucapan istimewa sempena hari istimewa tersebut.
Menerusi video berdurasi 4:34 minit yang dimuat naik di ruangan Instagram TV, Fazura menghimpunkan foto dan video istimewa mereka sepanjang bergelar pasangan suami isteri.
 
 
View this post on Instagram  
It’s your birthday my love. This year’s video is probably the longest simply because, you’ve been nothing but absolutely wonderful to me in every way and that this time would be the last time to celebrate your birthday before we welcome our little one.. InsyaAllah. Just thinking about you bring tears to my eyes.. I can’t thank you enough for being my amazing husband, my baby daddy, my life partner and most importantly — my bestest friend. Throughout this new journey together, you’ve not only been so greatly patient and understanding with my ridiculous demands, mood swings and sleepless nights. You even took the blame when it was clearly mine, held me close when I cry for petty stuff, giving me countless of massages in the middle of the night, helped me put on my compression socks when I couldn’t go pass my knees, telling me I look beautiful even when I walk funny. In short, me and our baby are just beyond blessed to have you in our lives. You never cease to amaze me with your love, your beautiful heart and humility that reminds me everyday exactly why I married you. Happy happy birthday sayang. I love you then, I love you today and I love you always. May we continue being partners in love, partners in life, partners in Taqwa in this dunya and in the hereafter. To Jannah together.. InsyaAllah. Amin. We love you daddy.
A post shared by Nur Fazura (@missfazura) on Sep 13, 2020 at 9:13am PDT

Menerusi ucapan manis Fazura untuk Fattah, aktres yang sedang sarat hamil itu meraikan hari lahir terakhir suaminya sebelum mereka bertukar status sebagai ibu dan bapa.
Di ruangan komen, Fattah berterima kasih kepada isterinya di atas dedikasi ucapan yang menyentuh hati itu.
“You’re the sweetest ayang! I love you,” tulis Fattah.
Peminat dan rakan-rakan pasangan ini juga juga mengambil peluang mendedikasikan ucapan hari lahir untuk Fattah dan mereka turut mendoakan agar pasangan ini bahagia hingga ke syurga.
 
 
View this post on Instagram  
Happy Birthday in advance to my Hubsbaby @fattahaminz . Susah jugak nak plan, nasib baik ada fellow mastermind Faz.. @imantang75 untuk tolong arrange semua dengan @dee.aziz , @zieazmy , @chot and @balloon_bar . Birthday boy kita ni pemalu orangnya.. tapi nampak dia senyum ke telinga tu and mengaku dia sangat tak suspect apa-apa memang buat hati Faz semakin berbunga-bunga! Sampai sekarang ni dia masih senyum-senyum lagi. So kira berjaya lah ya? Yayy.. Alhamdulillah! Love you so much Sayang! I’m so happy that you’re happy.
A post shared by Nur Fazura (@missfazura) on Sep 13, 2020 at 4:06am PDT

Menghitung hari jadi mama dan papa
Sementara itu dalam laporan Harian Metro Fattah Amin sangat terkesan dengan sikap kerja keras isterinya yang juga pelakon, Nur Fazura apabila masih lagi bekerja walaupun sarat hamil anak sulung mereka.
Pelakon filem Miimaland itu berkata, justeru dia sentiasa meluangkan masa dengan isterinya memandangkan hanya tinggal beberapa minggu saja lagi sebelum mereka bergelar ibu bapa.

“Hanya tinggal beberapa minggu saja lagi sebelum isteri saya bersalin. Tapi, saya sendiri kadang-kadang bersimpati dengannya kerana masih rajin bekerja kerana dia seorang ‘workaholic’.
“Jadi, untuk pastikan dia berada dalam keadaan baik, saya sentiasa ada dan luangkan masa dengannya,” katanya.
Berkongsi mengenai persediaannya sebelum bergelar bapa, Fattah berkata, dia dan isteri sudah mempersiapkan barangan keperluan untuk bayi mereka.
“Saya dah beli beberapa barangan keperluan yang dirasakan penting untuk bayi kami.
“Selain itu, ada juga beberapa penelitian yang saya buat mengenai bagaimana menjadi bapa di samping meminta nasihat daripada mereka yang berpengalaman, terutama dalam kalangan keluarga,” katanya.

Ditanya mengenai nama anak, Fattah enggan mengulas lanjut.
“Nantikan,” jawabnya ringkas.
Fazura selamat mendirikan rumah tangga dengan Fattah dalam satu majlis tertutup di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada 27 November 2017.
Sumber: Gempak & Hmetro & IG Fazura Fattah
EPISOD 4 PA&MA JOURNEY BERSAMA JOVIANNINA : Persiapan Anak Terus Melawan Covid
Pandemik yang melanda dunia pada ketika ini amat membimbangkan ib ayah. Apatah lagi apabila anak-anak harus ke sekolah dan bergaul dengan kawan-kawan seperti biasa. Jadi apakah persiapan yang perlu ibuayah sediakan untuk anak-anak bagi melawan covid-19 ini?
Saksikan Episod ke 4, Journey Bersama Jovianina pada 16 September 2020, jam 9 malam hanya di Astro Ria saluran 104/124.
Nak macam-macam info? Join channel Telegram Pa&Ma D Parents

 
 
The post Fazura Dedikasikan Ucapan Istimewa Buat Suami. Raikan Harijadi Terakhir Fattah Sebelum Jadi Ibu Ayah appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/fazura-dedikasikan-ucapan-istimewa-buat-suami-raikan-harijadi-terakhir-fattah-sebelum-jadi-ibu-ayah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fattah Luah Syukur Ulang Tahun Kelahiran Ke 30 Ini Ucapan Istimewa Fazura

Fattah Luah Syukur Ulang Tahun Kelahiran Ke 30 Ini Ucapan Istimewa Fazura

papar berkaitan - pada 14/9/2020 - jumlah : 393 hits
Menerusi satu entri di laman Instagram pelakon Fattah Amin telah meluahkan rasa syukur di atas kurniaan yang diberikan oleh Allah bersempena dengan ulang tahun kelahirannya yang ke 30 tahun hari ini 14 September source
Hiburan Pesanan Ibu Buat Wan Emir Sebelum Bergelar Suami Mira Filzah

Hiburan Pesanan Ibu Buat Wan Emir Sebelum Bergelar Suami Mira Filzah

papar berkaitan - pada 3/9/2020 - jumlah : 729 hits
Umum mengetahui pelakon popular Mira Filzah bakal menjadi isteri kepada anak Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri YB Datin Mastura Yazid iaitu Wan Emir Astar Wan sekitar jam 8 30 malam ini Berikutan itu pasti ramai dalam kalangan pem...
Ucapan Deep Sempena Hari Ulangtahun Kelahiran Fattah Daripada Fazura Buat Ramai Seb4k

Ucapan Deep Sempena Hari Ulangtahun Kelahiran Fattah Daripada Fazura Buat Ramai Seb4k

papar berkaitan - pada 14/9/2020 - jumlah : 239 hits
Nama pasangan pelakon Fattah Amin dan Nur Fazura memang tidak asing lagi dalam dunia hiburan Bukan sahaja digandingkan menerusi drama malah populariti mereka terus melonjak naik selepas melangsungkan perkahwinan pada November 2017 Pasangan ...
Sebelum Bergelar Suami Mira Filzah Ini Pesanan Ibu Buat Wan Emir Astar

Sebelum Bergelar Suami Mira Filzah Ini Pesanan Ibu Buat Wan Emir Astar

papar berkaitan - pada 3/9/2020 - jumlah : 336 hits
Pelakon Mira Filzah dan pasangannya anak Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri YB Datin Mastura Yazid iaitu Wan Emir Astar Wan bakal disatukan sebagai suami isteri dalam beberapa jam sahaja lagi iaitu 8 30 malam ini source
Pesan Pada Anak Kurangkan Perkongsian Perlatan Peribadi Di Sekolah Ibu Ayah Kena Pesan Bahaya Covid 19

Pesan Pada Anak Kurangkan Perkongsian Perlatan Peribadi Di Sekolah Ibu Ayah Kena Pesan Bahaya Covid 19

papar berkaitan - pada 15/9/2020 - jumlah : 281 hits
Virus COVID 19 tidak mengenal sama ada usia darjat mahupun status seseorang di dalam masyarakat Di Malaysia selain daripada warga emas golongan kanak kanak merupakan antara golongan yang berisiko untuk dijangkiti wabak COVID 19 Memang benar...
Bermula Dengan Pm Tepi Kepada Ibu Mira Filzah Kongsi Kisah Pertemuan Dengan Bakal Suami

Bermula Dengan Pm Tepi Kepada Ibu Mira Filzah Kongsi Kisah Pertemuan Dengan Bakal Suami

papar berkaitan - pada 4/9/2020 - jumlah : 614 hits
Mungkin ramai yang sudah mengetahui pelakon dan pengacara Mira Filzah bakal melangsungkan perkahwinannya malam ini di sebuah pusat konvensyen di Bukit Kiara Tetapi mungkin ramai yang masih tidak tahu bagaimana jejaka pilihannya Wan Emir Ast...
Didik Anak Minta Izin Masuk Bilik Ibu Ayah Pada 3 Waktu Ini Baru Anak Tahu Hadnya

Didik Anak Minta Izin Masuk Bilik Ibu Ayah Pada 3 Waktu Ini Baru Anak Tahu Hadnya

papar berkaitan - pada 15/9/2020 - jumlah : 540 hits
Anak anak harus di didik adab adab meminta izin dan menjaga pandangan Di dalam Al Quran wujud ayat menekankan keperluan mendidik anak anak untuk menghormati waktu waktu tertentu dengan meminta izin sebelum memasuki bilik ibu bapa pada tiga ...
Dasar Anak Derhaka Penagih Dadah Pukul Ayah Dan Ibu Guna Kayu

Dasar Anak Derhaka Penagih Dadah Pukul Ayah Dan Ibu Guna Kayu

papar berkaitan - pada 12/9/2020 - jumlah : 322 hits
Seorang penagih dadah tergamak memukul ibu ayah dan adik perempuannya menggunakan kayu nbsp hanya kerana ditegur membuat bising dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Ara Kuda Tasek Gelugor di sini hari ini Ketua Polis Daerah Seberang Pe...
Peristiwa Lahad Datu Isteri Kehilangan Suami Anak Kehilangan Ayah Itu Sandiwara Video

Peristiwa Lahad Datu Isteri Kehilangan Suami Anak Kehilangan Ayah Itu Sandiwara Video

papar berkaitan - pada 21/9/2020 - jumlah : 350 hits
KOTA KINABALU Presiden Parti Cinta Sabah Datuk Seri Anifah Aman kesal dengan ucapan yang dikeluarkan oleh seorang pemimpin Parti Warisan Sabah berhubung pasukan keselamatan Anifah menerusi satu kenyataannya hari ini berkata beliau kecewa ap...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor