Ezbuy Daftar Keahlian Prime Untuk Tawaran Lebih Hebat


EZBUY Daftar keahlian Prime untuk tawaran lebih hebat | Di zaman serba moden ni, ramai yang membeli belah dalam talian kerana ianya lebih mudah dan menjimatkan masa.
Dan, umi antara salah seorang dari mereka yang membeli belah secara talian tau.Selalunya website online Shopping mana yang akan umi terjah apabila mencari keperluan yang umi inginkan.Memang terlalu banyak online shopping yang memberikan tawaran hebat dan pastinya sebagai pengguna kita berhak untuk memilih dan membandingkan harga yang jauh lagi murah di antara shopping online ni kan.Antara Shopping online yang umi suka sangat terjah adalah EZBUY.Sebab apa dan kenapa EZBUY menjadi pilihan umi? Hah..kena baca lah sampai bawah kan.
 

APA ITU EZBUY EZBUY juga sama seperti platform membeli belah antarabangsa yang memberikan kemudahan kepada pelanggan mereka bagi mendapatkan produk yang lebih kualiti dari Negara luar.Yang paling penting yang perlu korang tahu adalah EZBUY memberikan kos pengangkutan termurah berbanding platform yang lain.
Di EZBUY terdapat lebih beribu item dengan setiap kategori yang korang nak.Antara kategori yang boleh korang lihat di website EZBUY adalah Fashion bagi wanita, lelaki.Terdapat juga produk penjagaan kecantikkan, bayi dan kanak-kanak,Sukan dan peralatan office serta macam-macam lagi tau.Di samping itu,korang boleh terus memilih barangan yang di bawah RM30.So tak susah nak cari harga ikut budget korang je kan.Belum cerita pasal Flash Deal dari EZBUY, haruslah korang akan ternanti-nanti kan offer dari EZBUY . Mereka juga menyediakan voucher untuk pelanggan setia mereka tau.
Memang masalah kos penghantaran yang tinggi  menjadi satu masalah besar kepada pembeli mereka,tetapi apa yang best tentang EZBUY, mereka memudahkan pengguna dengan memberikan perkhidmatan keahlian PRIME iaitu dengan menjadi ahli PRIME, mereka jimat untuk kos penghantaran barang.Mesti korang tak tau kan tentang perkhidmatan keahlian PRIME tu..Hah..baca lagi di bawah ni nanti umi share Bagaimana nak mendaftar menjadi ahli PRIME?


 KEAHLIAN PRIME EZBUY Ezbuy telah membuat satu program keahlian yang dinamakan PRIME bagi memudahkan pengguna berbelanja lebih banyak barang di EZBUY tanpa membebankan mereka tentang kos penghantaran yang tinggi.PRIME memudahkan mereka yang berbelanja di EZBUY dengan menawarkan  kos penghantaran tanpa had  dengan hanya RM8.80 jika menjadi ahli PRIME.Murah ke murah??
Terdapat 3 jenis keahlian PRIME untuk korang pilih.Korang boleh pilih samada  PRIME TRIAL, PRIME LITE atau PRIME ANNUAL

PRIME TRIAL
Prime  Trial ni sesuailah untuk korang yang baru pertama kali mencuba membeli belah di EZBUY.No wishlist maksudnya bukan barangan yang ada di dalam katergori wishlist korang ye.Untuk Trial ni, korang hanya perlu membayar RM18.80 dan hanya untuki 5 hari sahaja.So jimatkan.Untuk lebih jimat mybe korang boleh pilih untuk memiliki keahlian Prime Lite atau Annual
PRIME LITE
Prime Lite hanya untuk 6 bulan keahliannya dan untuk kos keahlian ini adalah RM99 untuk 24Wishlist korang.
PRIME ANNUAL
Prime Annual pula untuk setahun dan kos keahliannya berjumlah RM188

MANFAAT APABILA MENJADI AHLI PRIME Korang boleh menikmati penghantaran antarabangsa tanpa had.Tidak kiralah berapa jenis kuantiti ,jumlah dan berat atau size item, ianya hanya RM8.80 sahaja untuk barangan yang layak. Untuk ahli PRIME korang boleh membeli belah tanpa yuran ejen.Maksudnya korang tak perlu bayar orang tengah untuk mendapatkan barangan dari luar negara tu. Khas untuk ahli PRIME, barang korang akan dilindungi oleh  insuran sebanyak RM2,000 .Polisi ini tertakluk kepada terma dan syarat EZBUY Ahli Annual Prime berhak menukar 42 produk yang bukan dari kategori penghantaran Prime ke dalam wishlist produk mereka. Ahli akan mendapat promosi dan vaucer eksklusif dari EZBUY . Apa yang best lagi, menjadi Ahli PRIME membolehkan korang membuat pembelian secara pukal dan hanya membayar RM8.80 nett tanpa mengira saiz dan berat bungkusan.Terpulang kepada korang untuk memilih keahlian yang mana satu.Tetapi setiap pilihan keahlian ada keistimewaannya masing-masing.So, kalau korang rasa antara salah satu lebih baik untuk korang pilih, so pilihlah secara bijak ye.
 
Korang boleh lihat perbezaan antara ahli PRIME dengan pengguna biasa.Memang banyak beza dari segi harga kos penghantaran mereka

 
Contohnya korang nak beli Case Study 3 seater  seperti di atas ni kan.Korang boleh tengok pembelian dengan EZBUY tanpa PRIME dan EZBUY PRIME ni.Memang banyak bezanya kan.So, untuk selamatkan duit korang, haruslah menjadi ahli PRIME kan.
 
BAGAIMANA NAK DAFTAR SEBAGAI AHLI PRIME
Masuk ke https://ezbuy.my dan klik di  butang PRIME Selepas itu pilih samada korang nak pilih PRIME TRIAL,PRIME LITE atau PRIME ANNUAL. Pilih barangan yang korang nak beli samada di PRIME COLLECTION atau yang biasa. Kemudian add to cart sebelum membuat bayaran. Meh aku tunjukkan kat korang apa beza korang pilih PRIME atau bukan ahli PRIME ye
AHLI PRIME
 

Ini aku ambil harga jika korang menjadi ahli PRIME.Kalau korang tengok  yang bertanda tu,maknanya korang hanya perlu membayar kos penghantaran hanya RM8.80 dan penghantaran adalah di antara 21- 27 hari.
BUKAN AHLI PRIME

Ini yang aku pilih untuk pembelian bukan ahli PRIME.Jika korang bukan ahli PRIME, korang dikenakan charge penghantaran yang tinggi iaitu sebanyak RM286.00 dengan waktu penghantaran yang sama.Sangat berbeza kan.Sebab tu EZBUY menyeru agar pengguna yang membuat pembelian di website mereka menjadi ahli PRIME untuk penjimatan yang lebih banyak.
 
DAFTAR AKAUN EZBUY DAN DAPATKAN CASH VOUCHER SEBANYAK RM15 Untuk korang yang baru pertama kali mendaftar akaun di EZBUY, korang akan dapat cash Voucher sebanyak RM15.Hanya perlu isikan maklumat di bawah ini ,selepas pendaftaran berjaya, korang akan terus dapat RM15 masuk ke dalam acc EZBUY korang.

 
Isi maklumat yang dikehendaki, selepas selesai, tunggu sehingga keluar paparan yang korang telah berjaya untuk mendaftar di EZBUY.Bukan itu sahaja, korang akan dapat juga tambahan 15% diskaun  kos penghantaran apabila korang mendaftar di Link
> EZBUY REGISTRATION<  
LIVE CHAT SUPPORT Hanya di EZBUY korang boleh terus live chat dengan customer service jika korang tak faham atau nak mengetahui lebih lanjut tentang barang yang korang nak beli tu.Oh ya, perlu diingat live chat ni cuma pada office hour sahaja tau.

 
EZBUY 12.12 AKAN KEMBALI LAGI Hah..yang ni part yang korang akan tunggu kan.Jangan lupa untuk mendapatkan pelbagai lagi tawaran menarik apabila korang berbelanja pada 12.12.18. Pelbagai diskaun menarik menanti korang pada tarikh 12.12 tu.So, korang dah boleh cari barangan yang korang nak dan masuk ke dalam wishlist ye.Kalau nak super jimat lagi, daftarlah sebagai ahli PRIME
 

https://ezbuy.my/promotion1/12-12-year-end.html The post EZBUY Daftar keahlian Prime untuk tawaran lebih hebat appeared first on Kisahsidairy.com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kisahsidairy.com/ezbuy-daftar-keahlian-prime-untuk-tawaran-lebih-hebat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Keahlian Prime Rahsia Membeli Belah Dengan Jimat Dan Istimewa Daripada Ezbuy

Keahlian Prime Rahsia Membeli Belah Dengan Jimat Dan Istimewa Daripada Ezbuy

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 298 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Maha tak perlu tanya siapa kat sini yang suka membeli secara dalam talian memang hampir semua yang menggunakan internet akan membuat pembelian dila...
Tawaran Menarik Ezbuy Dan Diskaun Hebat Sampena 12 12

Tawaran Menarik Ezbuy Dan Diskaun Hebat Sampena 12 12

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 369 hits
Tawaran Menarik ezbuy dan Diskaun Hebat Sampena 12 12Bercakap tentang shopping mesti ramai yang sekarang memilih untuk berbelanja melalui laman online saja Termasuklah Lisa pon lebih suka berbelanja secara online je kalau nak harapkan datan...
Daftar Prime Membership Di Ezbuy Ezbuy 12 12 Campaign

Daftar Prime Membership Di Ezbuy Ezbuy 12 12 Campaign

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 282 hits
Assalamualaikum Hai ezbuy Malaysia Kini semua perkhidmatan sudah berada di hujung jari kan Sesetengah dari kita juga lebih selesa dan memilih untuk beli belah secara atas talian berbanding berkunjung ke kedai fizikal Lebih mudah lebih cepat...
Ezbuy Prime Jauh Lebih Jimat Untuk Kos Penghantaran

Ezbuy Prime Jauh Lebih Jimat Untuk Kos Penghantaran

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 266 hits
ezbuy satu lagi platform membeli belah online yang menjadi pilihan utama di Malaysia Kalau di lihat dari pelbagai tawaran harga yang di paparkan memang amat berbaloi dan murah murah Pelbagai pilihan kategori juga ada pendek kata sebut sahaj...
34 Kahwin Bawah Umur Lulus Di S Gor Syar Ie Lebih Hebat Dari Aqli

34 Kahwin Bawah Umur Lulus Di S Gor Syar Ie Lebih Hebat Dari Aqli

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 257 hits
SEBANYAK 34 permohonan bagi perkahwinan bawah umur 18 tahun bagi orang Islam di Selangor diluluskan antara Januari hingga Oktober tahun ini Menteri Besar Selangor Amirudin Shari berkata kerajaan negeri menerima sebanyak 48 permohonan keselu...
Sertai Keahlian Beetribe Dengan Hanya Rm39 Setahun Nikmati 1 For 1 Dari Lebih 100 Restoran Terpilih

Sertai Keahlian Beetribe Dengan Hanya Rm39 Setahun Nikmati 1 For 1 Dari Lebih 100 Restoran Terpilih

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 238 hits
Sekarang beli apa pun kita prefer secara online kan Sebab tu la honestbee apps jadi pilihan utama lebih 1000 restoran dan 100 pasaraya yang menjual barangan runcit Lebih best lagi sekarang kita dah boleh subscribe dan jadi ahli beeTribe Bes...
Tawaran Ekslusif Dari Ezbuy

Tawaran Ekslusif Dari Ezbuy

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 231 hits
Ezbuy Malaysia Online Shopping Saya paling suka online shopping Hampir setiap barang keperluan saya sekarang hanya beli di online sebab ianya memudahkan Bila tak ada masa nak ke pasaraya atau butik saya hanya perlu buka handphone pilih bara...
Aliff Syukri Naik Angin Hutang Lebih Rm2 Juta Tak Dibayar Posting Di Media Sosial Semua Hebat Belaka

Aliff Syukri Naik Angin Hutang Lebih Rm2 Juta Tak Dibayar Posting Di Media Sosial Semua Hebat Belaka

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 638 hits
Aliff Syukri naik angin hutang lebih RM2 juta tak dibayar posting di media sosial semua hebat belaka Jumaat 7 Disember 2018 2 51 PM Oleh IWAN SHU ASWAD SHUAI Aliff Syukri Kamarzaman PETALING JAYA Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman berang de...
Kuasa Doa Ya Latif Pada Anak Anak Kesannya Lebih Hebat Daripada Guna Rotan

Kuasa Doa Ya Latif Pada Anak Anak Kesannya Lebih Hebat Daripada Guna Rotan

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 631 hits
boleh denda tetapi itu tidak mencukupi dan anda patut doakan manis manis Segala kata kata keyakinan doa harapan dan impian ibu bapa adalah sebenarnya doa dan akan terkesan ke dalam jiwa anak Doa mestilah disusuli dengan tindakan yang hikmah...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau