Evolusi Siri Galaxy Buds Inovasi Pendengaran Yang Menghapuskan Wayar


Fon telinga tanpa wayar telah menjadi aksesori penting bagi sesiapa sahaja yang aktif dan sentiasa bergerak termasuk peminat muzik, pelajar dan pekerja pejabat. Walaupun orang ramai telah mendengar muzik melalui fon telinga berwayar selama berdekad, kehadiran fon telinga tanpa wayar dengan cepat mengubah tingkah laku orang ramai berkat kebebasan pergerakan, kemudahan sambungan dan banyak ciri yang dipadatkan dalam bingkai yang padat.
Siri Galaxy Buds Samsung membezakan dirinya daripada fon telinga tanpa wayar lain yang terdapat di pasaran melalui kualiti bunyi yang dipertingkatkan, keselesaan pemakaian dan pengalaman bunyi yang lebih pintar yang dikuasakan oleh Galaxy AI. Samsung Newsroom mengimbas kembali sejarah siri Galaxy Buds — peranti yang telah menjadi barang yang mesti dimiliki bersama telefon pintar.

[2019] Galaxy Buds Fokus pada Asas: Permulaan Fon Telinga Tanpa Wayar Galaxy
Pada Februari 2019, Samsung melancarkan Galaxy Buds tanpa wayar untuk pengguna yang menghargai gaya hidup yang lebih mudah dan menarik. Dihiasi dengan tekstur berkilat dan reka bentuk bulat, peranti boleh pakai ini cukup padat untuk muat dengan mudah ke dalam poket pengguna. Fon telinga ini juga boleh dipasang dengan hujung sayap apabila diletakkan di telinga, supaya tidak tergelincir semasa senaman intensif.
Walau bagaimanapun, ciri yang paling mengagumkan adalah kualiti bunyi — intipati fon telinga. Samsung memberi tumpuan untuk memperkaya audio supaya pengguna dapat mendengar bunyi yang jernih tanpa mengira persekitaran mereka. Galaxy Buds menampilkan teknologi dari jenama akustik premium AKG Harman untuk memberikan pengalaman pendengaran yang kaya yang menyerupai bunyi asal. Teknologi Mikrofon Dwi Adaptif adalah kunci lain kepada kualiti bunyi yang jelas di mana dua mikrofon yang terletak di bahagian dalam dan luar setiap fon telinga disesuaikan dengan bunyi persekitaran. Pengguna boleh mengharapkan kualiti bunyi yang lancar walaupun semasa membuat panggilan telefon di tempat awam yang bising.
Galaxy Buds mudah alih ini memiliki jangka hayat bateri yang tahan lama. Dengan sekali cas, fon telinga ini menyediakan masa main sehingga 6 jam atau masa bercakap sehingga 5 jam. Di samping itu, pengguna boleh menikmati sehingga 13 jam main balik muzik dengan kotak cas khusus. Melalui ciri Wireless PowerShare Galaxy S10, Galaxy Buds boleh dicas menggunakan telefon pintar juga.
[2020] Galaxy Buds+ Bunyi Lebih Jelas, Lebih Banyak Jam Penggunaan

Diperkenalkan pada Februari 2020, Galaxy Buds+ mempamerkan kualiti bunyi yang dipertingkatkan. Menampilkan pembesar suara 2 hala dengan twiter untuk bunyi tinggi yang jelas dan woofer untuk bes yang kuat, fon telinga ini menghasilkan bunyi yang seimbang. Tiga mikrofon — satu di dalam dan dua di luar — mengurangkan bunyi luar sambil menangkap suara pengguna dengan tepat untuk membolehkan komunikasi yang jelas dalam mana-mana persekitaran.
Galaxy Buds+ menyediakan masa main sehingga 11 jam dengan sekali cas. Pengguna boleh menikmati 11 jam tambahan dengan kotak cas untuk jumlah 22 jam. Melalui keserasian peranti Android dan iOS, lebih ramai orang boleh menikmati ciri-ciri terkini Galaxy Buds+.
[2021] Galaxy Buds Pro Pembatalan Hingar yang Dipertingkatkan, Berpakaian dengan Bahan Lestari

Sebagai respons kepada pasaran fon telinga tanpa wayar yang berkembang, Samsung memperkenalkan Galaxy Buds Pro pada Januari 2021. Menawarkan prestasi premium, peranti boleh pakai ini menyerlahkan ciri Pembatalan Hingar Aktif (ANC) pintar — mengurangkan bunyi latar belakang dengan ketara supaya pengguna boleh menaikkan atau menurunkan bunyi dunia. Apabila Buds Pro mengenali suara pengguna, peranti akan beralih secara automatik ke bunyi Ambient dan melaraskan kelantangan muzik. Dengan mengurangkan bunyi yang tidak perlu, pengguna boleh mendengar apa yang mereka benar-benar ingin dengar.
Untuk kualiti bunyi yang tiada tandingan, Samsung menginovasikan reka bentuk dalaman dan luaran. Struktur baru mengurangkan kesan angin untuk bunyi yang lebih jelas, dan pembesar suara 2 hala menghasilkan audio dinamik merentasi seluruh julat bunyi. Dengan menggabungkan polikarbonat (PC) kitar semula ke dalam beberapa komponen fon telinga, Galaxy Buds Pro menyediakan tahap prestasi dan ketahanan yang sama seperti yang asal tetapi dalam reka bentuk lestari yang baru.
[2021] Galaxy Buds2 Fon Telinga Lebih Kecil, Lebih Ringan Selaras dengan Kehidupan
Samsung melancarkan fon telinga terkecil dan paling ringan dalam siri Galaxy Buds dengan Galaxy Buds2 pada Ogos 2021. Setiap fon telinga hanya seberat 5 gram, menjadikan peranti boleh pakai ini sempurna untuk pengguna dengan gaya hidup aktif. Dilengkapi dengan pembesar suara dinamik 2 hala, Pembatalan Hingar Aktif (ANC) dan penyelesaian berasaskan pembelajaran mesin baru yang bertindak balas terhadap tahap bunyi yang berbeza, Galaxy Buds2 berkesan menghalang bunyi latar belakang semasa panggilan telefon untuk menyampaikan suara yang jelas kepada orang di talian lain.
Memandangkan fon telinga digunakan sepanjang hari, Galaxy Buds2 menawarkan hujung telinga dalam tiga saiz dan Ujian Kesesuaian Fon Telinga untuk memastikan pengguna boleh memakai peranti dengan selesa untuk tempoh yang lama. Jika fon telinga tidak muat dengan rapat, hasil ujian akan menunjukkan “kesesuaian yang lemah” dan memberi pengguna arahan tentang cara untuk melaraskannya. Ciri Auto Switch membolehkan pengguna beralih sambungan antara peranti Galaxy mereka termasuk telefon pintar, jam tangan atau tablet dengan bebas dan mudah tanpa memutuskan sambungan Galaxy Buds2 mereka setiap kali.
[2022] Galaxy Buds2 Pro Membawa Bunyi Mendalam ke Tahap Seterusnya: Pengembangan Sambungan Lancar
Dilancarkan pada Ogos 2022, Galaxy Buds2 Pro menawarkan pengalaman bunyi paling mendalam dalam siri Galaxy Buds. Lengkap dengan Julat Dinamik Tinggi dan audio tanpa wayar 24-bit fideliti tinggi (Hi-Fi), fon telinga ini membayangkan semula cara pengguna mendengar muzik. Ciri Rakaman Audio 360 membolehkan pengguna merakam bunyi sekeliling dengan jelas pada video yang dirakam dengan telefon pintar, memberikan audio pelbagai dimensi yang membuatkan pengguna berasa seolah-olah mereka benar-benar berada di dalam video.
Fon telinga Galaxy Buds2 Pro direka untuk menjadi 15% lebih kecil dengan reka bentuk ergonomik, supaya pengguna boleh menonton kandungan media dengan lebih selesa. Melampaui alam peranti mudah alih, peranti boleh pakai ini boleh disambungkan ke TV Samsung tetapi boleh disambungkan secara automatik ke telefon pintar yang dipasangkan jika panggilan diterima semasa menonton. Apabila panggilan selesai, fon telinga akan disambung semula ke TV dengan lancar.
Galaxy Buds Generasi Seterusnya Akan Menjadi… Februari ini, Samsung mengeluarkan kemas kini perisian untuk siri Galaxy Buds. Kini, pengguna boleh menikmati teknologi AI siri Galaxy S24 bersama dengan pelbagai ciri AI bebas tangan lain pada siri Galaxy Buds. Di samping itu, kemas kini itu mengukuhkan pengalaman ekosistem peranti Samsung dengan menyambungkan siri Galaxy Buds ke lebih banyak produk termasuk siri Galaxy Book4, TV Samsung dan banyak lagi.
Walaupun bunyi tidak dapat dilihat, ia mempunyai kuasa untuk membangkitkan emosi, mencetuskan kenangan dan merangsang orang. Memandangkan siri Galaxy Buds sentiasa berkembang untuk mencerminkan nilai dan keperluan pengguna, Samsung mengubah pengalaman mendengar dengan menghasilkan fon telinga dengan kebolehpakaian yang selesa yang menghasilkan bunyi berkualiti dan mengembangkan sambungan. Siri Galaxy Buds akan terus berkhidmat sebagai medium mesra — membolehkan pengguna memasuki dunia bunyi baru setiap kali mereka memakai fon telinga mereka.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/evolusi-siri-galaxy-buds/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Siri Galaxy Buds3 Kini Dikuasakan Dengan Galaxy Ai Harga Dari Rm599

Siri Galaxy Buds3 Kini Dikuasakan Dengan Galaxy Ai Harga Dari Rm599

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 106 hits
Samsung di acara Galaxy Unpacked mereka sebentar tadi turut mengumumkan fon telinga baharu Siri Galaxy Buds3 Kini dengan kuasa Galaxy AI siri Galaxy Buds3 membawakan pengalaman komunikasi baharu di mana anda boleh menghidupkan ciri Interpre...
Hujung Telinga Samsung Galaxy Buds 3 Pro Dilaporkan Sangat Mudah Rosak

Hujung Telinga Samsung Galaxy Buds 3 Pro Dilaporkan Sangat Mudah Rosak

papar berkaitan - pada 20/7/2024 - jumlah : 135 hits
Para peminat Samsung Galaxy Buds 3 Pro sepatutnya menerima pesanan telinga tanpa wayar terbaru jenama ini pada penghujung bulan ini dan walaupun beberapa media sudah menerima unit ulasan mereka majoriti lain dimaklumkan bahawa mereka akan m...
Samsung Galaxy Z Fold6 Z Flip6 Kini Rasmi Harga Bermula Rm4 999

Samsung Galaxy Z Fold6 Z Flip6 Kini Rasmi Harga Bermula Rm4 999

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 164 hits
Melalui acara Galaxy Unpacked sebentar tadi Samsung secara rasmi telah memperkenal sejumlah produk baharu 8211 termasuk Galaxy Z Fold6 Galaxy Z Flip6 Galaxy Watch7 Galaxy Watch Ultra siri Buds3 dan sebagainya Untuk Galaxy Z Fold6 dan Galaxy...
Pembocor Maklum Samsung Galaxy Tab S10 Akan Dilancarkan Pada Bulan Oktober

Pembocor Maklum Samsung Galaxy Tab S10 Akan Dilancarkan Pada Bulan Oktober

papar berkaitan - pada 16/7/2024 - jumlah : 87 hits
Sebelum ini pelancaran Samsung Galaxy Tab S10 dilaporkan akan berlaku sebelum tahun berakhir oleh wakil syarikat Tiada tarikh yang tepat diberikan sebelum jendela tersebut yang masih setengah tahun penuh Kini leakster telah mendakwa bahawa ...
Reaksi Awal Samsung Galaxy Z Fold6 Flip6 Galaxy Ai Jadi Penyelamat

Reaksi Awal Samsung Galaxy Z Fold6 Flip6 Galaxy Ai Jadi Penyelamat

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 127 hits
Samsung dalam acara Galaxy Unpacked yang berlangsung di Paris Perancis telah melancarkan barisan produk baharu Seperti mana yang anda telah lihat di arena web beberapa minggu lepas kesemuanya adalah benar belaka Selain Samsung Galaxy Z Fold...
Inovasi Haji 2024 Ada 158 Pos Kesehatan Gratis Di 11 Sektor Hotel Penginapan Jemaah Haji

Inovasi Haji 2024 Ada 158 Pos Kesehatan Gratis Di 11 Sektor Hotel Penginapan Jemaah Haji

papar berkaitan - pada 21/7/2024 - jumlah : 132 hits
Mulai 2024 KKHI Makkah mengaktifkan 158 pos kesehatan agar lebih cepat menangani jemaah yang memiliki keluhan kesehatan
Ujian Pendengaran Dan Mata Bayi Aina

Ujian Pendengaran Dan Mata Bayi Aina

papar berkaitan - pada 7/7/2024 - jumlah : 151 hits
Akhirnya selesai juga ujian pendengaran dan ujian mata bayi Aina dalam dua hari berturut turut Ujian Pendengaran Bayi Ujian pendengaran bayi dilakukan di Hospital Bersalin Berisiko Rendah Precint 8 di Putrajaya pada 4 Mei 2017 Tampaknya ban...
Masa Depan Ai Mudah Alih Sorotan Panel Pakar Berkenaan Inovasi Ai Yang Kolaboratif Dan Bertanggungjawab

Masa Depan Ai Mudah Alih Sorotan Panel Pakar Berkenaan Inovasi Ai Yang Kolaboratif Dan Bertanggungjawab

papar berkaitan - pada 20/7/2024 - jumlah : 84 hits
Samsung Electronics telah memperkenalkan jumlah produk baru yang terbanyak di Galaxy Unpacked 2024 pada 10 Julai termasuk Galaxy Z Fold6 Galaxy Z Flip6 Galaxy Watch Ultra Galaxy Watch7 Galaxy Ring dan siri Galaxy Buds3 Kini ekosistem Galaxy...
Diskaun Pra Tempahan Eksklusif Untuk Ahli Galaxy Superfans

Diskaun Pra Tempahan Eksklusif Untuk Ahli Galaxy Superfans

papar berkaitan - pada 20/7/2024 - jumlah : 79 hits
Samsung berbesar hati menawarkan ganjaran pra tempahan istimewa khas untuk Galaxy Superfans kami yang setia Sokongan anda yang tidak berbelah bahagi terhadap produk utama tidak kami diabaikan Semasa tempoh pra tempahan ini anda akan mempuny...
Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Bufet Hari Ahad Dengan Harga Bawah Rm100 Di Hotel Lima Bintang Parkroyal Collection Kuala Lumpur

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group