Evo7 Guna Teknologi Nano Produk Kesihatan Yang Terlaris Untuk Lelaki Perkasa Di Malaysia


 

Produk EVO adalah MAKANAN KESIHATAN (bukan ubat) yang dihasilkan menggunakan teknologi nano dari negara Jepun. Bahan-bahan yang digunakan terdiri dari herba serta buah-buahan terpilih tanpa unsur-unsur haiwan. Ianya boleh digunakan oleh semua peringkat umur. Fungsi utamanya adalah membantu mempertingkatkan tahap kesihatan seseorang.
EVO 7 bertindak dengan memperbaiki Sistem “Mikrosirkulasi”. Mikrosirkulasi adalah jantung kedua bagi tubuh kita. Mikrosirkulasi terdapat di dalam pembuluh darah kita. Kandungan Natto yang di dalam EVO 7 mampu melancar perjalanan darah yang kental dan membuat darah di dalam tubuh kita mengalir lebih cepat dan mendorong lemak-lemak jahat yang menempel pada pembuluh darah untuk mencegah terjadinya stroke dan kegagalan jantung.
KELEBIHAN EVO 7
Melancar pengaliran darahMemperkuat metabolismeMengawal atur fungsi organMeringankan sindrom nyeri neuropatikMengurangkan kencing malamAnti-pembesaran prostat tubuhMeningkatkan daya tahan/imunasiAnti-penuaan dan detoksifikasiMeningkatkan mikrosirkulasi dan mengelakkan strokeMenguat kembali tenaga syahwat
Sebab-sebab Anda Harus Memilih EVO 7:
Produk Bio-Teknologi JepunBukan Ubat, Viaga atau Ubat PerangsangTanpa HormonTanpa UbatanTanpa DadahTiada Kesan SampinganDisahkan HalalDiinsurankan RM1,000,000.00
KANDUNGAN PRODUK EVO7 DAN FUNGSINYA
Cynomorium Coccineumawet mudamengatasi masalah impotensi dan infertilitasSilk Amino Acidmerawat rambut dan kulitdetoksifikasimembersih darah dan melindungi hatimenurun lemak dan gula darahperlindungan kardiovaskularNatto powdermenghapus akumulasi bahan-bahan yang menempel di dinding saluran darahmelarut gumpalan lemak dan menghilang toksin di dalam tubuhmelancar mikrosirkulasimencegah strokeRed yeast ricemengurangi kolestrolmeningkat pengedaran darahmengatur fungsi fisiologiTribulus Terrestrismeningkat sekresi testosteronmeningkat staminamenurun tekanan darahmeningkat kualiti spermBarbary Wolfberrymenurun tekanan lemak dan gula darahmencegah penimbunan lemak hatimempercepat regenerasi sel hatiCordycepsmenguat paru-paru dan ginjalmengatur endokrinmengurangi keletihan fisikGreen Tea Extractmengurangi radikal bebasmencegah kansermenurun lemak dan tekanan darahmencegah penyakit jantungXylitolrendah kalorimenekan kadar glukosa darahmencegah kerosakan gigi dan plak gigi
ANTARA SIJIL-SIJIL YANG MENGESAHKAN EVO7 INI SELAMAT
Produk dikelaskan sebagai makanan oleh Kementerian Kesihatan MalaysiaSijil Halal oleh IFRCTest report oleh PERMULAB SDN. BHD.Test report oleh TOXICOLOGY LABORATORY (USM)Test report oleh SGSSijil ALLIANZ INSURANCE RM 1 JUTA
INILAH PRODUK YANG TERLARIS MASA KINI
Lelaki perlu mendapatkan herba-herba yang boleh membantu untuk lebih bertenaga dan menjadikan anda lebih bersemangat!
Pencemaran alam sekitar, udara, air serta makanan; tambahan pula penyalahangunaan ubat-ubatan, diet, lemak dan gula yang tinggi, menyebabkan sebahagian besar masyarakat moden mengalami tahap cecair asid yang berlebihan. Ini mengakibatkan antaranya ganguan pengedaran darah dan metabolisme, ketidakseimbangan hormon dan gangguan tahap kesihatan seseorang.
Komposisi tubuh manusia terdiri lebih daripada 60 trillion sel di mana sirkulasi darah adalah untuk mempertahankan fungsi asas kehidupan dan kesihatan. Mikrosirkulasi kapilari yang tidak lancar akan menjadikan sel-sel tidak menerima oksigen, bekalan nutrisi, sisa metabolik tidak dapat disingkirkan, sel-sel mengalami degradasi, penuaan, karsinogenesis dan apoptosis.
Sebagai akibatnya, timbullah pelbagai jenis penyakit. Oleh kerana itu, mikrosirkulasi yang lancar akan menghasilkan sel badan yang sihat yang menentukan tahap kesihatan tubuh yang baik seterusnya menjadikan tenaga syahwat anda bertenaga kembali
KENAPA ANDA MESTI AMAL EVO7
Seks ialah satu keinginan yang timbul secara semulajdi dan ianya mesti dipenuhi tanpa mengira status seseorang, Jika tidak ia banyak memberi kesan yang negatif. Sebab itulah Islam sangat menggalakkan umatnya supaya berkahwin agar nafsu seks dapat disalurkan secara halal. Malah ia dijadikan syarat perkahwinan di mana sisuami wajib memuaskan isterinya. Mana-mana suami yang gagal berbuat demikian, adalah wajib untuk berubat jika tidak siisteri berhak meminta cerai. Jadi janganlah memandang ringan jika anda lemah syahwat dan gagal memenuhi tuntutan batin isteri. Dari sudut kesihatan pula, seks yang berkualiti banyak manfaatnya seperti baik untuk jantung, panjang umur, awet muda, jiwa tenang, tidur lena, elak prostat, harga diri, erat hubungan suami isteri dll. Malangnya tidak semua suami mampu memuaskan isterinya kerana lemah syahwat disebabkan faktor penyakit, peningkatan umur, penat/stress kerja, jarang/tidak eksesais, gemuk, rokok/arak dan kecederaan oleh kemalangan dll.
Selalunya suami yang bermasalah pasti akan mencari jalan keluar dengan membeli ubat-ubatan yang berlambak di pasaran. Kebanyakan ubat-ubat kuat lelaki ini sangat bahaya dan tidak mendapat kelulusan KKM. Ubat-ubat begini memang murah harganya dan cepat menjadi kerana mengandungi bahan perangsang kimia yang terlampau tinggi dosnya. Akibatnya ada yang mati mengejut jika badanya lemah/masalah jantung/orang tua atau akan pendek umur jika diambil secara berterusan. Kes terbaru ialah seorang lelaki 37 tahun mati mengejut selepas minum ubat kuat kopi jantan (METRO 19 sep 2014) Kejadian seperti ini sepatutnya menjadi pengajaran kepada suami yang lemah syahwat supaya tidak mengambil ubat kuat yang tiada kelulusan KKM.
Oleh sebab itulah jika anda lemah syahwat, amallah EVO7. Produk ini telah diluluskan oleh KKM kerana bahan kandungannya 100% herba. Tanpa unsur haiwan, tanpa perangsang, tanpa kimia dan yang pentingnya tiada kesan sampingan. Pusat Racun Negara USM juga mengesahkan EVO7 bebas dari kimia. EVO7 juga dilindungi oleh insurans ALLIANZ sebanyak RM 1 juta. Ia juga mendapat sijil HALAL dari IFRC ASIA.
Sebagai pemakanan kesihatan, EVO7 bertindak dengan merawat atau mencegah penyakit-penyakit yang menyebabkan lemah syahwat seperti diabetes, darah tinggi, jantung, stroke, prostat, lelah, letih, gout dll. Apabila tahap kesihatan anda menjadi baik, secara semuladinya tenaga syahwat anda kembali bertenaga.
Tempoh rawatan dan pemulihan ini bergantung pada tahap masalah anda.. Jika penyakit kronik anda di tahap yang serius, jangkamasa untuk pulih agak lambat sedikit.. Anda perlu bersabar jika anda di dalam kategori ini. Sekiranya tahap masalah kesihatan anda ringan atau sederhana,sahaja, tempoh pemulihan menjadi lebih cepat. Anda akan berasa lebih sihat dan tenaga syahwat anda kuat kembali. Anda pasti berpuashati dengan EVO7.
ATURAN MAKAN
Jika anda mengalami masalah penyakit kronik yang agak serius, ambil 1-2 peket sehari supaya cepat sembuh.Jika masalah anda sederhana sahaja, ambil 1 peket untuk 2-3 hari sekaliJika anda tiada masalah kesihatan, ambil 1 peket 2 jam sebelum bersama isteri
Cara makan, buka peket dan terus tuang ke dalam mulut. Ia akan cair dalam masa beberapa saat. Terus telan dan sebaik-baiknya minum air selepas itu.
Masa makan, lebih kurang 30 minit selepas makan malam
TINDAK BALAS – HEALING CRISIS
Di awal pengambilan EVO7 ni, sesetengah orang akan merasa tindak balas healing crisis. Ia adalah reaksi positif yang tidak perlu dibimbangkan. Oleh itu jika anda mengalami tindakbalas healing crisis, jangan bimbang kerana ia adalah proses penyembuhan biasa. Tempoh reaksi healing crisis ini bergantung pada tahap masalah seseorang. Ia mungkin mengambil masa beberapa hari atau minggu. Sekiranya anda tidak tahan dengan reaksi healing crisis ini, anda boleh mengambil separuh peket dan banyakkan minum air kosong sehinggalah anda rasa selesa.
SOALAN LAZIM
EVO 7 itu ubatkah?
* Tidak, EVO 7 bukanlah ubat. Ia adalah makanan tambahan yang seharusnya diamal setiap hari. EVO 7 menggunakan nano-tech atau ukurannya diperkecil satu per 10.000 dari helai rambut kita.
Bolehkah EVO7 Menyembuhkan Berbagai Macam Penyakit ? Betul kah?
*Ya, boleh sebab EVO 7 berfungsi memperbaiki tisu dari kerosakan pada tubuh kita. Ilustrasi jika kita sakit kepala lalu mengambil ubat sakit kepala. Apa yang berlaku, sakitnya akan reda disebabkan paracetamol yang mampu mengurangi rasa sakit namun penyakitnya tetap ada.
Adakah ia mengandungi kimia berbahaya?
* EVO 7 terdiri dari buah-buahan pilihan tanpa mengandung unsur haiwan, tanpa perangsang, tanpa zat kimia, dan tidak menyebabkan efek sampingan.
Apakah EVO 7 ini UBAT KUAT LELAKI?
* Tidak, EVO 7 bukanlah “ubat kuat” tetapi ia dapat meningkatkan kejantanan dan keperkasaan lelaki. Ia dapat mengatasi lemah syahwat dan dapat bertahan lama walau pun seseorang itu menghidap penyakit-penyakit kronik . Ubat Kuat Lelaki kebanyakanya terdiri dari bahan kimia berbahaya. Ia akan meningkatkan denyutan jantung, meningkatkan risiko stroke dan dapat menyebabkan kematian. Dan pengambilannya secara berterusan akan membuatkan seseorang itu makin lemah.
EVO 7 bertindak dengan membersihkan saluran mikrosirkulasi anda dengan membuang toksin-toksin, melunturkan lemak dan trigeliserida dalam pembuluh darah sehingga mempercepat aliran darah dan menurunkan kolesterol dan lemak jahat. Hasilnya anda akan menjadi sihat. Tubuh yang sihat mampu meningkat hormon lelaki yang membuat anda tenaga seks anda kuat kembali sehingga mampu memuaskan isteri. Setiap lelaki sudah pasti ingin membahagiakan pasangan dan menjadi laki-laki sejati. Pengambilan EVO 7 mampu membuat anda bertahan lebih lama pada saat berhubungan seks dengan isterinya tanpa merasakan jantung berdebar seperti yang ada pada ubat kuat.
CEPAT DAPATKAN SEKARANG !!
Produk ini mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan HALAL. Malah keputusan makmal juga menunjukkan produk ini tiada racun terlarang, dadah, bahan kimia serta ubat-ubatan yang dilarang


Produk ini terbukti mampu untuk merawat pelbagai penyakit kronik seperti :-
✅  Kencing manis✅  Darah tinggi✅  Kolestrol✅  Penyakit Gout✅  Kebas kaki tangan✅  Masalah urat saraf✅  Sakit sendi✅  Kencing tak lawas✅  Lemah tenaga batin ✅  Lambat terangsang sex✅  Cepat terpancut air mani✅  Mudah tewas di ranjang

Kami telah membantu mengembalikan tenaga lelaki perkasa dengan EVO7

Dengan satu produk EVO7 mampu merawat berbagai jenis penyakit kronik. Mengapa anda tidak mahu mencuba jika anda ada masalah tenaga batin sejak sekian lama
Bagaimana rasa dari produk EVO 7. Pahit atau Manis?
* Rasa EVO 7 sangat lazat sehingga disukai banyak orang. Rasanya seperti lemon menjadikan iaya produk yang enak tetapi sihat..
Hubungi kami demi kesihatan anda.
Anda tak perlu risau, sudah terbukti amat berkesan! Produk ini dalam bentuk serbuk.
Harga yang kami tawarkan untuk sekotak EVO7 (lelaki) atau pun EVO8 (wanita) :-
✅  RM180 (Semenanjung Malaysia)
✅  RM190 (Sabah Dan Sarawak)
✔  Harga termasuk Caj penghantaran
Beli 2 kotak diskaun ditawarkan
🔴  Sekotak ada 15 sachet
🔴  Guna 2 hari sekali (sebulan)
🔴  Letak bawah lidah (biar larut)
Untuk tempahan klik pada link dibawah :-
www.wasap.my/601120682238/OrderEVO7
www.wasap.my/601120682238/OrderEV07




http://www.pahangdaily.blogspot.com

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://pahangdaily.blogspot.com/2021/02/evo7-guna-teknologi-nano-produk.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/LWFdy+(Pahang+Daily+Online)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Immunitee Ialah Pasport Kesihatan Pertama Malaysia

Immunitee Ialah Pasport Kesihatan Pertama Malaysia

papar berkaitan - pada 12/2/2021 - jumlah : 134 hits
Wabak COVID 19 yang membelenggu dunia selama setahun telah menyukarkan perjalanan diantara negara kerana samada kita suka ataupun tidak pengangkutan udara ialah salah satu cara yang paling mudah untuk penyakit berjangkit merebak ke orang ra...
Pos Malaysia Akan Guna Kod Pengesahan 6 Digit Melalui Sms Ketika Terima Bungkusan Tidak Perlu No Ic Atau Tanda Tangan

Pos Malaysia Akan Guna Kod Pengesahan 6 Digit Melalui Sms Ketika Terima Bungkusan Tidak Perlu No Ic Atau Tanda Tangan

papar berkaitan - pada 31/1/2021 - jumlah : 256 hits
Pos Malaysia kini mengumumkan pengenalan penghantaran nirsentuh kepada pengguna dan mengamalkan penjarakkan sosial Melaluinya kini Pos akan menggunakan ciri pengesahan 6 digit yang dihantar melalui SMS kepada penerima dan tidak perlu lagi m...
Bersiap Sedia Ini Taktik Bakal Peiarian R0hingya Guna Untuk Masuk Malaysia Hanya Tunggu Masa Je

Bersiap Sedia Ini Taktik Bakal Peiarian R0hingya Guna Untuk Masuk Malaysia Hanya Tunggu Masa Je

papar berkaitan - pada 31/1/2021 - jumlah : 260 hits
Semalam berita berkenaan kehilangan etnik Roh1ngya di kem peIaarian di lndonesia menarik perhatian warganet
Jokowi Calls For Better Protection Of Indonesian Workers In Malaysia

Jokowi Calls For Better Protection Of Indonesian Workers In Malaysia

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 150 hits
A new system is needed for recruitment of Indonesian workers says the Indonesian president JAKARTA Indonesian President Joko Widodo hopes to sign an understanding with Malaysia to protect Indonesian workers in the country from falling victi...
Rakyat Malaysia Tunjuk Inspirasi Luar Biasa Sanggup Berjuang Habis Habisan Demi Masyarakat Terima Kasih Wira Bersama

Rakyat Malaysia Tunjuk Inspirasi Luar Biasa Sanggup Berjuang Habis Habisan Demi Masyarakat Terima Kasih Wira Bersama

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 253 hits
Rakyat Malaysia tunjuk inspirasi luar biasa Sanggup berjuang habis habisan demi masyarakat terima kasih Wira BERSAMA Sabtu 06 Februari 2021 10 30 AM Foo dan Dr Anand antara 30 individu yang terpilih sebagai wira menerusi kempen BERSAMA 2 0 ...
Pelabur Cabut Lari Fdi Di Malaysia Jatuh Merudum Pengarah Asia Group

Pelabur Cabut Lari Fdi Di Malaysia Jatuh Merudum Pengarah Asia Group

papar berkaitan - pada 7/2/2021 - jumlah : 231 hits
February 7 2021 Pakar percaya bahawa penyumbang utama prestasi Malaysia yang jatuh merundum dalam memperoleh aliran masuk pelaburan langsung asing tahun lalu disebabkan kestabilan politik negara yang tidak menentu Portal yang berpusat di Si...
Panasonic Akan Henti Pengeluaran Kilangnya Di Malaysia

Panasonic Akan Henti Pengeluaran Kilangnya Di Malaysia

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 136 hits
KUALA LUMPUR Panasonic akan menghentikan pengeluaran bateri dan panel solar selepas bekas pengeluar terkemuka itu kini berdepan persaingan sengit dari syarikat China yang menghasilkan produk berkaitan pada kos lebih rendah Memetik laporan N...
Membedah Mesej Anonymous Malaysia

Membedah Mesej Anonymous Malaysia

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 213 hits
Tanggal 25 Januari 2021 yang lalu Hacktivist Anonymous Malaysia membuat satu hantaran video yang boleh dikatakan sebagai ancaman kepada sysadmin jabatan kerajaan Malaysia Rujuk Satu operasi dinamakan sebagai OpsWakeUp21 dituju kepada para p...
5 Makanan Best Kegemaran Ramai Rakyat Malaysia Yang Patut Dicuba

5 Makanan Best Kegemaran Ramai Rakyat Malaysia Yang Patut Dicuba

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 232 hits
5 Makanan Best Kegemaran Ramai Rakyat Malaysia Yang Patut Dicuba Malaysia dengan makanan memang sudah tidak dapat dipisahkan lagi Makanan di Malaysia ini tersangat banyak hingga kadangkala rasa tak tahu nak nikmati menu makanan apa hari ini...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Titah Addendum Kenyataan Dan Pendirian Anwar Didorong Pemegang Saham Terbesar Pakatan Harapan

Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams