Dundee U 2 2 Hati




Kiper Hearts Craig Gordon mengalami cedera kaki yang mengerikan saat timnya bangkit dari ketinggalan dua kali untuk bermain imbang 2-2 dengan Dundee United dalam pertarungan Malam Natal yang penuh aksi di Tannadice.
Pemain berusia 39 tahun itu dibawa pergi dengan penyangga kaki di pertengahan babak kedua setelah bertabrakan dengan penyerang United Steven Fletcher, dan gambar-gambar selanjutnya dari insiden tersebut menunjukkan bahwa pemain nomor satu Skotlandia itu telah melakukan kerusakan serius.
Gambar:
Craig Gordon terluka dalam tabrakan ini dengan Steven Fletcher dari Dundee United

Jambos – yang mengamankan satu poin melalui penalti waktu tambahan dari Lawrence Shankland – juga kehilangan bek tengah utama Craig Halkett dan Stephen Kingsley karena cedera dalam pertandingan yang melihat kedua belah pihak memiliki hadiah penalti yang dibatalkan setelah tinjauan VAR.
Hearts dimulai dengan tim yang sama yang mengalahkan Kilmarnock 3-1 di pertandingan pertama mereka setelah jeda Piala Dunia.
Ada tiga perubahan pada tim United yang memulai pertandingan terakhir mereka melawan Aberdeen enam minggu sebelumnya saat Scott McMann, mantan gelandang Hearts Arnaud Djoum dan Ian Harkes mengambil alih dari Ross Graham, Craig Sibbald dan Jamie McGrath.
Hati dipaksa melakukan perubahan awal ketika Halkett – yang mengalami cedera akibat cedera pada tahun 2022 – terjatuh dengan canggung saat menggiring bola kembali ke kiper Gordon dan harus keluar. Ia digantikan oleh bek Australia Kye Rowles.
United membuat terobosan pada menit ke-20 ketika tendangan setengah voli Fletcher dari jarak 20 yard dibelokkan Rowles dan mengalahkan Gordon di tiang kanannya setelah mantan striker Skotlandia itu mengunci bola di atas dari Aziz Behich.
Gambar:
Steven Fletcher dari Dundee United merayakan setelah mencetak gol vs Hearts

Josh Ginnelly hampir menemukan respons untuk Hearts di menit ke-31 ketika dia berlari ke umpan indah dari Barrie McKay dan menerobos masuk ke kotak United tetapi usahanya melengkung di atas mistar.
Tim tamu kehilangan bek tengah kedua karena cedera pada menit ke-38 ketika Kingsley berbenturan dengan Djoum saat melakukan tendangan sudut dan dipaksa keluar, dengan Toby Sibbick masuk menggantikannya.
Tapi Hearts menyamakan kedudukan di menit ke-40 ketika Cammy Devlin memenangkan tekel di luar kotak United dan mendorong bola melewati Smith untuk melewati Mark Birighitti dari jarak 15 yard.
Hearts diberikan penalti pada menit keenam waktu tambahan babak pertama ketika bola membentur tangan Djoum saat ia meluncur masuk untuk menantang Devlin. Namun, wasit Colin Steven disarankan oleh VAR untuk meninjau kembali insiden tersebut dan membatalkan keputusannya dengan alasan bahwa insiden tersebut mengenai lengan pendukung gelandang United tersebut.
Gambar:
Dylan Levitt dari Dundee United merayakan golnya untuk menjadikannya 2-1 vs Hearts

Itu terbukti menjadi momen penting saat United unggul hanya dua menit setelah babak kedua dimulai ketika Dylan Levitt mencetak gol indah dari tepi kotak penalti setelah mendapat umpan dari Glenn Middleton.
Fletcher tampak siap untuk memperpanjang keunggulan tuan rumah pada menit ke-58 ketika dia menyundul umpan silang Middleton ke arah gawang tetapi Gordon bereaksi dengan luar biasa untuk menepisnya ke atas mistar.
Gambar:
Lawrence Shankland melakukan selebrasi setelah mengonversi penalti akhir untuk menjadikannya 2-2

United diberikan penalti pada menit ke-69 ketika Gordon memukul Fletcher saat ia melepaskan umpan Levitt. Sekali lagi, wasit Steven membatalkan keputusan awalnya setelah diinstruksikan untuk meninjau video tersebut, tetapi masalah yang lebih besar adalah melihat penjaga gawang Hearts dibawa pergi dalam kesulitan yang jelas.
Hearts terus berjalan, bagaimanapun, dan memaksa menyamakan kedudukan jauh ke dalam waktu tambahan ketika Shankland mencetak gol ke-15 musim ini dari titik penalti setelah ia dianggap telah ditarik oleh pemain pengganti United Graham.
Apa berikutnya? Dundee United kembali beraksi di Liga Utama Skotlandia pada 28 Desember di kandang melawan Ross County.
Hati pergi ke St Johnstone pada malam yang sama. Kedua pertandingan dimulai pukul 19.45.


Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/dundee-u-2-2-hati/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Selamat Tinggal Ayah Mino Winner Luah Kesedihan Di Hati Setelah Pemergian Bapa

Selamat Tinggal Ayah Mino Winner Luah Kesedihan Di Hati Setelah Pemergian Bapa

papar berkaitan - pada 18/12/2022 - jumlah : 306 hits
Kesiannya Song Mino ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Song Mino yang merupakan ahli kumpulan WINNER mengadakan pameran individu pertamanya Thanking You Ohnim Solo Exhibition di Start PLUS Seongdong gu Seoul Terdapat hampir 20 hasil karya yang...
Soalnya Hati

Soalnya Hati

papar berkaitan - pada 17/12/2022 - jumlah : 179 hits
Soal hati adalah soalan yang paling rumit sekali Paling sukar untuk dijawab Paling sukar untuk difahami And once I have chosen you I akan simpan you dalam hati tempat paling selamat dalam hidup seorang Misz ella kerana rahsia hatiku hanya A...
Sayu Hati Mayat Ibu Anak Perempuan Lingkungan 3 Tahun Ditemui Berpelukan

Sayu Hati Mayat Ibu Anak Perempuan Lingkungan 3 Tahun Ditemui Berpelukan

papar berkaitan - pada 17/12/2022 - jumlah : 281 hits
Mayat mangsa ke 17 dan ke 18 ditemui di bawah runtuhan dekat tepi sungai jam 4 40 petang tadi Mangsa ditemui berpelukan ialah pasangan ibu dan anak perempuan berusia kira kira tiga tahun ARTIKEL BERKAITAN Foto REUTERS Kedua dua mangsa diper...
Berhati Hati Lelaki Ini Gemar Menyamar

Berhati Hati Lelaki Ini Gemar Menyamar

papar berkaitan - pada 18/12/2022 - jumlah : 216 hits
Yang Berhormat Anthony Loke kembali dipilih sebagai Menteri Pengangkutan di bawah Kabinet Kerajaan Perpaduan yang diterajui Perdana Menteri Dato Seri Anwar Ibrahim Tetamu kehormat turut diraikan dalam satu majlis santapan pagi bersama DYMM ...
Semoga Jumpa Magic Kat Mamak Peminat Puas Hati Dengan Konsert Jackson Wang Di Kl

Semoga Jumpa Magic Kat Mamak Peminat Puas Hati Dengan Konsert Jackson Wang Di Kl

papar berkaitan - pada 18/12/2022 - jumlah : 179 hits
Tahun ini je dah berapa kali Jackson Wang datang ke Malaysia kan ARTIKEL BERKAITAN Mesti semua dah tahu bahawa semalam Jackson Wang mengadakan konsert MAGIC MAN World Tour In KL yang bertempat di Axiata Arena Cukup meriah cukup luar biasa d...
Luluh Hati Lihat 3 Anak Bergelimpangan Dalam Air Bapa Mangsa Renjatan Elektik

Luluh Hati Lihat 3 Anak Bergelimpangan Dalam Air Bapa Mangsa Renjatan Elektik

papar berkaitan - pada 20/12/2022 - jumlah : 111 hits
Berita pemergian 3 beradik yang terkena renjatan elektrik semalam di Kampung Bendang Surau Morak Tumpat sememangnya menghadirkan rasa sedih dalam diri sebahagian besar rakyat Malaysia Difahamkan jenazah mereka telahpun diuruskan dan disemad...
Tak Puas Hati Istilah Kerajaan Perpaduan Rafizi Sindir Pembangkang Rujuk Pada Pagoh Dan Marang

Tak Puas Hati Istilah Kerajaan Perpaduan Rafizi Sindir Pembangkang Rujuk Pada Pagoh Dan Marang

papar berkaitan - pada 20/12/2022 - jumlah : 174 hits
FAZLI RADZIPembangkang pada hari pertama sidang Dewan Rakyat pasca Pilihan Raya Umum ke 15 dilihat tidak puas hati benar dengan istilah Kerajaan Perpaduan Sehubungan itu Rafizi Ramli ketika membahaskan usul undi percaya terhadap kepimpinan ...
Cara Buat Ayam Masak Merah Macam Kenduri Kahwin Puas Hati

Cara Buat Ayam Masak Merah Macam Kenduri Kahwin Puas Hati

papar berkaitan - pada 19/12/2022 - jumlah : 135 hits
Ayam masak merah adalah lauk yang selalu dihidangkan di kenduri kahwin Selain sedap dan semua orang makan ayam masak merah juga memang digemari Jom kita lihat resipinya AYAM MASAK MERAHBAHAN BAHANMinyak masak untuk menggoreng1 2 ekor ayam1 ...
Konsortium Mahb Jangan Politikkan Dana Antarabangsa Blackrock

Amalan Menyambut Kelahiran Bayi

When Elite And Masses Don T See Eye To Eye On Israel Boycott

20 Sekolah Terbaik Keputusan Spm 2023 Mengikut Gred Purata Sekolah

Bolehkah Hamil Walaupun Dara Tak Pecah

Bukit Aman To Summon All Officers Probing Assault Case Igp

Primary School Teacher Crowned Kaamatan Queen

Setan Menyukai Musik



5 Tanggapan Buruk Tentang Penjawat Awam Yang Susah Nak Dilupakan

5 Faktor Paling Menakutkan Golongan Ibu Bapa Dalam Abad ke 21

Bandar Kantubek Lokasi Terbesar Tapak Pelupusan Bakteria Berbahaya Dunia

5 Pengajaran Bodoh Yang Kita Boleh Belajar Dari Filem Adiwira Barat

Resepi Sotong Masak Hitam Lauk Legend Orang Johor Nostalgia Habis


Buat Lakonan Ni

Apakah Maksud Dadah Bahan Psikoaktif

Menulis Biar Dari Hati

Wanita Racun Kekasih Kerana Gelap Mata Dengan Harta Rm141 Juta

What Does Umno S Willingness To Take Back Sacked Members Signal Analysts Weigh In

Six Mps Who Back Pm Anwar No Longer Bersatu Members Says Party Deputy President