Dulu Kutuk Kini Pas Pilih Liberal



Ipohmali
Hari ini sekali lagi Allah menzahirkan kebenaran dihadapan kita, Aku tidak lah bermudah mudah menuduh seseorang dengan gelaran Liberal, mahupun kelompok LGBT.. apalagi melaknat sesama Muslim.. bagi aku itu urusan peribadi seseorang..
Cumanya hari ini, Allah perlihatkan wajah sebenar yang dikata Ulama’ PAS.. Yang katanya hanya takutkan Allah,sandarannya Quran Dan Sunnah.. Apalagi mereka sering melaknat sesama muslim, suka menuduh fulan dan sifulan liberal, anti Islam mahupun melaknat mereka dengan Azab dan Neraka..
Aku masih ingat bagaimana Haji Hadi bersetuju dengan fatwa Ulama PAS Permatang Pauh, Haram hukumnya mengundi Dr Wan Azizah dalam PRK Permatang Pauh hanya dengan tuduhan kononnya Dr Wan Azizah menolak RUU355.. apalagi kata Ulama’ Kedah yang Wan Azizah boleh ditanam dijirat cina hanya kerana tidak bersetuju dengan RUU355 ciptaan Ulama’ PAS…
Dalam hidup seorang Muslim, apalagi yang dikata Ulama.. setiap tindakan mereka ada pertimbangan atau Mizan, ataupun hak Khiyar(memilih).. sebagaimana dalam memilih pemimpin atau calon suami..samaada pertimbangan memilih yang baik dan buruk, Dosa dan pahala, Syurga dan Neraka.. Hari ini taqdir Allah telah menguji mereka dia antara dua timbangan..
Mizan dan timbangan hari ini Allah taqdirkan antara Datuk Mohamad Arif Md Yusuf dan Azhar Harun yang suatu ketika mereka tuduh liberal,pendokong Siti Kasim, Anti Islam apalagi menentang Hudud.. Mahupun Mohamad Ariff yang baik Akhlaknya, terbukti ada sifat Al Qawwi dan Al Amin, dan terbukti Adil sepanjang dia menjadi Speaker Dewan Rakyat..
Jadi yang mana jadi pilihan PAS ? Akhirnya sebulat suara tanpa ada seorang yang tertinggal termasuk seorang yang dikatakan Ulama Dunia seperti Haji Hadi memilih Azhar harun.. Sebenarnya itulah wajah sebenar PAS, Penunggang agama.. Inilah gambaran kelompok Khawarij dan Ruwaibidhah.. Kalau pilihan ini datang dari Bersatu,UMNO dan PKR, hatta MCA dan MIC tidak lah kita hairankan..
Tetapi Itulah juga yang berlaku dalam PRK Tanjong Piai.. Ketika ada pilihan antara Calon Muslim yang juga pengetua Maahad Tahfiz dari Bersatu, dan calon Kafir dari MCA, Mereka berkempen dan memilih calon MCA Wee Jeck Seng.. walaupun ketika itu ada calon Berjasa, sehinggakan PAS dan Haji Hadi mengeluarkan surat rasmi sokongan kepada MCA biarpun jelas calon itu terbukti ada rekod menentang Hudud dan secara terang terangan menentang Jawi dalam kempen dia..
Jadi benarkah kata kata Ulama PAS dalam ceramah mereka sebelum ini, Haram hukumnya memilih calon Kafir, mereka yang dituduh anti Islam, mereka yang menolak Hudud..Mereka yang liberal dan melaknat mereka atas nama LGBT ? Ketika ada dua pilihan dihadapan mereka, maka lihat siapakah yang mereka pilih ?
Itulah hakikatnya.. Ulama Jahat dan kelompok PAS, Mereka bukan lah benar benar membawa ajaran Islam, mahu menegakkan Islam..mereka hanya menjadikan Islam sebagai alat(Khadam) untuk Politik mereka..sama seperti kelompok Khawarij.. Matlamat mereka hanya kuasa dan kedudukan.. hari ini Allah Zahirkan..
Kata Sheikh ramadhan Al Bhuti , Kelompok Islamiyyin ini menggunakan dalil agama, hukum Syariah sebagai alat dalam mencapai cita cita politik mereka..Berkata Sheikh said Ramadhan di dalam Khutbahnya..
يتخذون من شرائع الله وأحكامه خادماً لإيصالهم إلى مبتغياتهم السياسية المختلفة…
” Mereka ini(Kelompok Islamiyyin) menjadikan hukum dan Syariat Allah , sebagai Khadam(Alat) bagi mencapai pelbagai tujuan tujuan Politik..”
Jadi bagaimana dengan dalil ,fatwa dan Hukum yang mereka katakan dahulu.. Berkata lagi Sheikh Said Ramadhan Al Bhuti ketika memberi ingatan kepada ummat Islam akan gambaran Islamiyyin..
الحكم هو هو والدليل هو هو ولكن المصلحة السياسية هي التي اختلفت… ”
” Hukumnya tetap sama, Dan dalilnya tetap Sama.. Yang berubah adalah cita cita dan kepentingan mereka(Islamiyyin) Di Dalam Politik.. ”
Maka benarlah apa yang diperingatkan Nabi ﷺ akan kelompok Khawarij dan Ruwaibidhah, begitu peringatan dari Sheikh Said Ramadhan Al Bhuti akan kelompok Islamiyyin ini..
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://suarapakatandaily.com/archives/28776

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dulu Pas Gelar Art Harun Liberal Sekarang

Dulu Pas Gelar Art Harun Liberal Sekarang

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 324 hits
Sikap Pas hari ini terhadap pelantikan Datuk Azhar Azizan Harun sebagai Yang Dipertua Dewan Rakyat adalah dipersoalkan selepas pernah menggelar bekas Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya itu sebagai liberal Ahli Jawatankuasa Pimpinan AMANAH N...
Pn Khianat Rakyat Dulu Lompat Ke Parti Amanah Tak Khianat Ke Soal Adun Pas

Pn Khianat Rakyat Dulu Lompat Ke Parti Amanah Tak Khianat Ke Soal Adun Pas

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 191 hits
Saari Sungib SHAH ALAM Ahli Dewan Undangan Negeri Hulu Kelang Saari Sungib tidak reda dengan pertukaran kerajaan Persekutuan sekarang kerana menganggap Perikatan Nasional telah mengkhianati mandat rakyat Kata Ketua Parti Amanah Negara Gomba...
Dulu Lawan Kini Najib Azmin Gelak Sakan Duduk Sarapan Semeja

Dulu Lawan Kini Najib Azmin Gelak Sakan Duduk Sarapan Semeja

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 499 hits
Mohamed Azmin duduk bersarapan bersama Najib pada hari terakhir kempen PRK Chini pada Jumaat Dulu Lawan kini Najib Azmin gelak sakan duduk sarapan semeja FOTO bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Menteri Perindustrian Antarabang...
Rj Yang Dulu Ngancam Tembak Jokowi Kini Kembali Berulah

Rj Yang Dulu Ngancam Tembak Jokowi Kini Kembali Berulah

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 166 hits
RJ tersangka kasus penghinaan dan pengancam Presiden Joko Widodo kembali berulah Remaja tersebut kembali bikin ulah setelah cekcok dengan petugas keamanan tempat tinggalnya di Perumahan Buana Kembangan Jakarta Barat Keributan itu terekam da...
Dulu Penuh Jemputan Ceramah Kini Ustaz Hanafi Cekal Bawa Grabfood

Dulu Penuh Jemputan Ceramah Kini Ustaz Hanafi Cekal Bawa Grabfood

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 297 hits
Pendakwah bebas Mohamed Hanafiah Abdul Malek tidak menjadikan keadaan kesihatannya sebagai penyebab untuk dia berhenti berusaha mencari rezeki Ketika banyak aktiviti ceramah terpaksa dihentikan semenjak Perintah Kawalan Pergerakan dilaksana...
Pas Hipokrit Terima Liberal Jadi Sekutu

Pas Hipokrit Terima Liberal Jadi Sekutu

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 321 hits
Via WhatsApp Ah PAS keluar dalil bagi mengabsahkan pelantikan Dewan Speakers yg Liberal totok anti hudud dan anti PAS dan seseorang yg nampak lelaki sepanjang di khalayak ramai Secara ringkas dalil berkisar pd 1 Asalkan bukan DAP 2 Masih mi...
Dulu Dia Tend4ng Muslimah Bertudung Kini Gilirannya Pula Makan Penend4ng Orang

Dulu Dia Tend4ng Muslimah Bertudung Kini Gilirannya Pula Makan Penend4ng Orang

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 470 hits
Dulu dia TEND4NG muslimah bertudung kini gilirannya pula makan PENEND4NG orangViral di serata dunia video seorang lelaki yang telah beberapa kali menend4ng seoraang wanita muslimah tanpa belas kasihan yang sedang berjalan bersama sama denga...
Dulu Tembam Kini Rosma Kurus Dengan Ms Senaros

Dulu Tembam Kini Rosma Kurus Dengan Ms Senaros

papar berkaitan - pada 20/7/2020 - jumlah : 575 hits
Jika mahu diselak kembali berbakul bakul cacian diterima penyanyi dan ahli perniagaan Rosma 35 sejak awal menceburi dunia seni kira kira 17 tahun lalu Kalau zaman media sosial ketika itu sudah sehangat dan serancak kebelakangan ini dek pena...
Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku

Perlis Tak Ada Airport Tapi Ada Flight

Selamat Hari Raya Aidilfitri Kepada Sahabat Ksdd Yang Tercinta

Barangan Wanita Rosak Selepas Tiga Jam Mencari Di Lapangan Terbang

Malaysian Tigers Senaraikan Dua Pemain Muda