Duit Sam4n Wartawan Boleh Beli Rumah Shila Amzah Menyesal Dan Mohon Maaf


ANDAI boleh diundurkan waktu, penyanyi Shila Amzah berkata dia tidak akan meneruskan sam4n terhadap sekumpulan wartawan pada tahun 2015.
Menurut Shila atau nama sebenar Nur Shahila Amir Amzah, dia menyesal kerana membazirkan masa serta wang ringgit untuk sesuatu hal yang boleh diselesaikan secara berhemah tanpa perlu melibatkan mahk4mah.
Kata Shila, 32, apa yang berlaku bukanlah atas kerelaan kerana ketika itu hidupnya dikawal oleh kedua ibu bapanya.
“Sejujurnya saya dapat kebebasan buat apa saya nak dalam tiga tahun kebelakangan ini… apa berlaku sebelum ini saya boleh kata bukan keputusan saya. Saya bukan nak menidakkan jasa ibu bapa membesarkan dan melindungi saya, ketika itu saya pun berada dalam keadaan tertekan, memang kita saling memerlukan.
“Kalau boleh undur waktu saya tak nak membazirkan duit dan masa. Saya habiskan amaun duit yang saya boleh beli rumah hanya untuk turun naik mahk4mah. Setiap kali nak pergi mahk4mah rasa berat kaki. Seandaikan saya ada kebebasan masa itu, saya akan selesaikan tapi malangnya mereka (wartawan) tak boleh terus kepada saya, tak ada nombor untuk tanya, kalau saya ada ruang mesti saya jawab.

Shila tampil membuat permohonan maaf di Melodi.
“Memang keputusan itu bukan keputusan saya! Of course masa muda saya ada emosi… saya tak boleh keluar, tak boleh berkawan dengan sesiapa yang saya nak, saya dikawal rapi,” katanya.
Shila berkongsi luahan hatinya itu menerusi temu bual bersama program hiburan Melodi pada Ahad.
Ini merupakan satu titik hitam paling bvruk dalam hidup saya, saya harap kita dapat berbaik semula kerana kita tak tahu esok ada lagi tak untuk kitaSHILA AMZAHPENYANYIEnggan konflik ini terus berlanjutan, penyanyi lagu Pelukan Angkasa ini turut mengambil kesempatan memohon maaf kepada rakan media yang tergores hati dengan tindakannya sebelum ini.
“Sekarang ini saya menjalani kehidupan untuk hari ini, kita tak tahu apa akan berlaku esok, saya tak nak berdend4m dengan orang. Kalau boleh sesiapa yang tergores hati perasaan, seandainya bermula dari saya atau orang lain saya mohon maaf.
“Semasa itu pandangan saya tentang kehidupan berbeza, saya harap sangat ini tak berpanjangan, kita semua nak hidup tenang sahaja dan semoga menjadi pengajaran dan iktibar untuk anak seni dan kawan-kawan yang lain.

Shila mahu berbaik semula dengan rakan media.
“Apabila dah ada dalam industri selesaikan dengan cara baik. Saya mohon maaf sangat, tak nak hidup dalam dend4m dan pergi event pun rasa best je.
“Ini merupakan satu titik hitam paling buruk dalam hidup saya, saya harap kita dapat berbaik semula kerana kita tak tahu esok ada lagi tak untuk kita. Kalau tak nak berkawan lagi pun, jauh di hati saya anda dapat memaafkan saya,” ujarnya.
Ditanya adakah dia bersedia untuk bertentang mata dengan media yang pernah terpalit isu sebelum ini, Shila berharap proses berbaik ini berlaku secara semulajadi.
“Untuk masa sekarang ini saya lebih selesa berlaku secara semulajadi. InsyaAllah! Saya harap lepas ni kita buang yang keruh dan ambil yang jernih, ni pun nak bulan Ramadan dah, mana tahu masa raya nanti saya boleh undang datang ke rumah.

Shila bersama bapanya, ND Lala.
“Saya tak mahu hidup dalam penyesalan, tak nak apa-apa berlaku terhadap mereka yang tersinggung benda itu, ia buat hidup saya tak best.
“Saya terkilan apa yang berlaku, kalau boleh pusing masa semula saya tak nak pergi ke mahk4mah. Saya tak boleh bayangkan mereka yang terkesan, saya doakan yang baik-baik untuk semua,” katanya.
Dalam temu bual berkenaan, Shila turut menjawab d4kwaan kononnya hubungan rumah tangga ibu bapanya iaitu Datuk ND Lala dan Datin Fauziah Sarman kini sedang berdepan masalah.
“Dia macam separuh pokok bergoyang, memang mereka sedang melalui waktu sukar tapi tidak lagi bersama itu tak betul!
“Selepas 30 tahun berkahwin mereka sedang melalui fasa sukar… saya harap doakan yang terbaik untuk mereka terutamanya ibu saya,” ujarnya.
Untuk rekod, Shila Amzah pada tahun 2015 meny4man Kosmo selepas akhbar itu melaporkan penyanyi tersebut membuat persembahan dengan tajaan sebuah syarikat jvdi.
Dalam sam4n itu Shila Amzah kalah dan diperintahkan membayar kos sebanyak RM20,000 kepada akhbar itu selaku defendan.
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : mStar


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://encikpenyu.blogspot.com/2022/03/duit-sam4n-wartawan-boleh-beli-rumah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Sog Shila Amzah Dikompaun Langgar Sop Berpelukan Atas Pentas Ajl

Hiburan Sog Shila Amzah Dikompaun Langgar Sop Berpelukan Atas Pentas Ajl

papar berkaitan - pada 8/3/2022 - jumlah : 223 hits
Melalui laporan semalam dipercayai polis telah mengesan sekumpulan individu berpelukan di atas pentas Anugerah Juara Lagu 36 yang berlangsung pada hari Ahad Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Dang Wangi Superitendan Naazron Abdul Yusof pol...
Hiburan Terus Terang Kami Ada Saling Mesej Sharnaaz Ahmad Tak Tolak Takdir Kembali Pada Shila Amzah

Hiburan Terus Terang Kami Ada Saling Mesej Sharnaaz Ahmad Tak Tolak Takdir Kembali Pada Shila Amzah

papar berkaitan - pada 10/3/2022 - jumlah : 99 hits
Pelakon kini sering diusik oleh orang ramai untuk kembali bercinta dengan peyanyi selepas dia dilihat memberi sokongan secara terbuka kepada penyanyi lagu Pelukan Angkasa di Anugerah Juara Lagu 36 baru baru ini Sharnaaz atau nama sebenarnya...
Kejutan Sog X Shila Amzah Bawa Pulang Trofi Juara Anugerah Juara Lagu Ke 36

Kejutan Sog X Shila Amzah Bawa Pulang Trofi Juara Anugerah Juara Lagu Ke 36

papar berkaitan - pada 8/3/2022 - jumlah : 166 hits
Tiada siapa menyangka malah menduga bahawa lagu Pelukan Angkasa dendangan gabungan SOG X Shila Amzah diumumkan sebagai juara Anugerah Juara Lagu Ke 36 yang disiarkan secara langsung TV3 dari Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur K...
Hiburan Jangan Feeling Didakwa Bukan Yang Pertama Netizen Tak Setuju Sog X Shila Amzah Jadi Juara Ajl36

Hiburan Jangan Feeling Didakwa Bukan Yang Pertama Netizen Tak Setuju Sog X Shila Amzah Jadi Juara Ajl36

papar berkaitan - pada 7/3/2022 - jumlah : 484 hits
Semalam industri seni negara telah menyaksikan kumpulan muzik dan juga Shila Amzah telah merangkul gelaran juara bagi anugerah muzik berprestij negara Anugerah Juara Lagu edisi ke 36 Membawa rentak hardcore dalam muzik mereka juara AJL36 ka...
Rupanya Boleh Keluarkan Duit Di Mesin Atm Tanpa Guna Kad Bank Mudah Saja Caranya

Rupanya Boleh Keluarkan Duit Di Mesin Atm Tanpa Guna Kad Bank Mudah Saja Caranya

papar berkaitan - pada 16/3/2022 - jumlah : 184 hits
Rupanya boleh keluarkan duit di mesin ATM pun tanpa guna kad bank ini caranya Ada masa waktu rush nak keluar kita boleh pulak tertinggal beg duit dan kad bank kat rumah Dah sampai destinasi baru perasan Haha Kalau macam ni kita selalu patah...
Saya Tak Kata Ya Atau Tidak Sharnaaz Tak Tolak Jika Dijodohkan Dengan Shila Amzah

Saya Tak Kata Ya Atau Tidak Sharnaaz Tak Tolak Jika Dijodohkan Dengan Shila Amzah

papar berkaitan - pada 11/3/2022 - jumlah : 113 hits
Baru baru ini pelakon Sharnaaz Ahmad menyatakan sokongan terbuka kepada Shila Amzah ketika memenangi Anugerah Juara Lagu 36 Disebabkan itu ada netizen yang cuba menyakat Sharnaaz kononnya akan kembali bersama dengan Shila Amzah semula Bagai...
Hiburan Kau Dah Panggil Family Aku Barua Adik Shila Amzah Tak Suka Kakak Dikenen Dengan Sharnaaz

Hiburan Kau Dah Panggil Family Aku Barua Adik Shila Amzah Tak Suka Kakak Dikenen Dengan Sharnaaz

papar berkaitan - pada 11/3/2022 - jumlah : 144 hits
Seperti diketahui ramai sejak kebelakangan ini pelakon Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah sering kali dikaitkan bersama dan ramai yang minta untuk mereka kembali bercinta Baru baru ini juga Sharnaaz ada memberitahu kepada media dia tidak mengha...
5 Hukum Gambar Yang Boleh Dan Tidak Boleh Digantung Di Dalam Rumah Ustaz Buya Yahya

5 Hukum Gambar Yang Boleh Dan Tidak Boleh Digantung Di Dalam Rumah Ustaz Buya Yahya

papar berkaitan - pada 7/3/2022 - jumlah : 525 hits
Berikut adalah penjelasan dari video Ustaz Buya Yahya mengenai hukum menggantung gambar di dalam rumah Penjelasannya lebih terperinci dan mudah difahami Semoga bermanfaat Saksikan videonya di bawah 1 Gambar bernyawa dan berbentuk Mutlak har...
Alami Gejala Ringan Covid Ni Cara Yang Boleh Buat Di Rumah Masa Tengah Kuarantin

Alami Gejala Ringan Covid Ni Cara Yang Boleh Buat Di Rumah Masa Tengah Kuarantin

papar berkaitan - pada 21/3/2022 - jumlah : 227 hits
Dalam entry sebelum ni k fiezz ada kongsikan yang k fiezz dan mr hubby positif covid Jadi kena kuarantin di rumah saja sebab mengalami gejala ringan covid 19 So selain dari makan ubat klinik yang Dr bagi sebelum tu k fiezz ada buat beberapa...
Eugene Levy S Toronto

Ptptn Invites Stakeholders To Collaborate In New Scheme

Ge14 S Impact On State Federal Relations

Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

Ringgit Opens Lower Ahead Of Bnm S Opr Release

Kaya Raya Bayar Rm17 Juta Secara Tunai Rumah Mewah Jennie Bp Didedahkan

Jangan Pandang Belakang 2

Pembukaan Akaun Kanak Kanak Tabung Haji



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


The Houston Hemp Flower Community Connecting With Like Minded Users

Sanggup Bawa Asid Dari Johor Ke Kelantan Simbah Rakan

5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Tips Hadapi Anak Anak Tantrum

The Lies And Fraudulent Claims Of Matcvs Proven

Berhenti Menjaja Serangan Bola Sepak