Dr Mahathir Mesti Waspada Mac Hingga November Khairuddin


ISMA WEB
Penyelaras Parlimen Jasin anggap perbuatan Ahli Parlimen Permatang Pauh jatuhkan kredibiliti Perdana Menteri perbuatan tidak beretika


BANGI – Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan mendedahkan gerakan menggulingkan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri masih dilakukan oleh pihak tertentu bagi mencapai agenda politik mereka.
Sehubungan itu, beliau yang juga bekas calon Pakatan Harapan (PH) Parlimen Jasin pada Pilihan Raya Umum Ke-14 lalu, mengingatkan Dr Mahathir supaya terus berwaspada mulai sekarang hingga November ini.
“Ini adalah satu gerakan yang dirancang secara terancang untuk menjatuhkan kredibiliti Tun Dr Mahathir seterusnya menggulingkan beliau dari jawatan Perdana Menteri Malaysia.
“Tun Dr Mahathir harus terus berwaspada di antara bulan Mac sehingga November tahun ini. Seandainya kalangan parasit ini bersikap keterlaluan, saya akan perangi mereka secara habis-habisan walaupun terpaksa lawan seorang diri.
“Alang-alang seluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Pantang anak Melayu berundur sebelum melawan,” katanya dalam satu kenyataan, malam tadi.

Khairuddin berkata demikian ketika mengulas perbuatan Ahli Parlimen PKR Permatang Pauh, Nurul Izzah Anwar yang dianggap mengeluarkan kenyataan negatif terhadap Perdana Menteri di kepada akhbar Singapura – Straits Times.
“YB Nurul Izzah mempunyai pelbagai platfom terbaik di dalam negara untuk meluahkan perasaan tidak puas hati beliau pada Tun Dr Mahathir. Ahli Parlimen Permatang Pauh ini amat emosional dan tidak rasional.
“Sesungguhnya, adalah tidak wajar serta tidak beretika untuk YB Nurul Izzah meluahkan kata-kata tersebut pada Tun Dr Mahathir di dalam interbiu beliau dengan akhbar Straits Time Singapura dua hari lepas.
“Bagi saya, YB Nurul Izzah cukup matang di dalam politik dan saya juga amat yakin beliau sendiri akan setuju dengan pandangan yang beliau lontarkan pada Perdana Menteri Malaysia di Singapura, amat tidak beretika sama sekali… kerana ianya bukan saja bakal mengaibkan imej Tun Dr Mahathir tetapi juga maruah negara turut tercemar,” katanya.
Dalam temu bual itu, Nurul Izzah – anak Datuk Seri Anwar Ibrahim – mengakui cabaran bekerjasama dengan Dr Mahathir yang satu ketika dulu adalah seteru ayahnya.
“Bekerja dengan bekas diktator yang menyebabkan banyak kerosakan, bukan saja pada kehidupan keluarga kami, tapi juga sistem (pentadbiran negara). Ia bukan sesuatu yang mudah,” kata Nurul Izzah.
Pada masa sama, Khairuddin berkata, sikap tidak ikhlas dan tikam belakang sentiasa berlaku di kalangan parti gabungan PH.
“Inilah masalah di antara rakan-rakan dalam Pakatan Harapan. Segelintir daripada mereka tidak ikhlas sesama sendiri. Sekiranya inilah sikap tidak ikhlas dan tiada semangat kesetiakawanan sesama kita, macam mana Tun Dr Mahathir nak kemudi negara ke era lebih gemilang dan cemerlang?
“Tikam belakang sesama sendiri senantiasa berlaku yang akhirnya kita terpaksa buang masa untuk memikirkan bagaimana hendak menangkis serangan sesama kawan-kawan sendiri. Memberi komen-komen negarif terhadap Tun Dr Mahathir di luar negara amat tidak wajar. Ini cukup tidak beretika,” katanya.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://dialograkyat.blogspot.com/2019/03/dr-mahathir-mesti-waspada-mac-hingga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ini Gerakan Terancang Untuk Gulingkan Dr Mahathir Kata Khairuddin

Ini Gerakan Terancang Untuk Gulingkan Dr Mahathir Kata Khairuddin

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 439 hits
KUALA LUMPUR Kenyataan Nurul Izzah Anwar mengenai kepayahan beliau bekerja di bawah Tun Dr Mahathir Mohamad yang disifatkan sebagai bekas diktator yang telah banyak merosakkan negara dan keluarganya mendapat reaksi dari rakan rakan Pakatan ...
Big Bad Wolf Books Johor 21 31 Mac 2019

Big Bad Wolf Books Johor 21 31 Mac 2019

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 710 hits
Big Bad Wolf Books Johor untuk warga Johor ni umi nak war warkan kepda korang yang Big Bad Wolf akan diadakan di Johor Bahru Big Bad Wolf Books Johor So jangan ketinggalan ye 75 95 DISCOUNT 21 MARCH 31 MARCH 2019 10 AM 12 MIDNIGHT MYDIN MAL...
Madam King S Buat Hal Lagi Sehingga 31 Mac 2019

Madam King S Buat Hal Lagi Sehingga 31 Mac 2019

papar berkaitan - pada 13/3/2019 - jumlah : 1977 hits
Assalammualaikum Dunia Yaaa Madam King dia buat hal lagi dengan jualan murah nak mam Mari mari mari membeli belahKorang pun tahu kan bila adanya jualan cam gini sape syaye nak menolak yer iyo dak Sape suka nieMari kita lihat sebahagian yang...
Hari Hari Penting Untuk Brexit Dan Theresa May Pada 12 14 Mac

Hari Hari Penting Untuk Brexit Dan Theresa May Pada 12 14 Mac

papar berkaitan - pada 13/3/2019 - jumlah : 223 hits
Hari ini pada 12 Mac Kerajaan Britain mempertimbangkan kemungkinan menangguhkan Brexit Pada 13 Mac sekiranya perjanjian gagal dicapai pada hari ini terdapat pilihan untuk mengundi meninggalkan Britain dari EU tanpa persetujuan Pada 14 Mac t...
Fitbit Versa Lite Edition Inspire Hr Dan Inspire Akan Dilancarkan Di Malaysia Pada 21 Mac

Fitbit Versa Lite Edition Inspire Hr Dan Inspire Akan Dilancarkan Di Malaysia Pada 21 Mac

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 221 hits
Fitbit Versa Lite Edition Inspire HR Dan Inspire telah diperlihatkan minggu lalu Versa Lite Edition adalah jam tangan pintar manakala Inspire HR dan Inspire pula adalah penjejak kesihatan yang sebelum ini hanya ditawarkan kepada pengguna ko...
Analisis Eur Usd Untuk 11 Mac 2019

Analisis Eur Usd Untuk 11 Mac 2019

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 338 hits
Pasangan mata wang EUR USD ini telah diniagakan dalam aliran menaik sejak 2 hari lalu sebagai tindak balas terhadap klimaks jualan Pergerakan harga yang ketara adalah diramalkan Menurut carta harian kami mendapati bahawa band Keltner lebih ...
Koleksi Ujian Bulan Mac Bahasa Inggeris Tahun 6 Terkini

Koleksi Ujian Bulan Mac Bahasa Inggeris Tahun 6 Terkini

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 395 hits
Antara ujian bulanan yang dilaksanakan di sekolah adalah ujian bulan Mac Ujian bulan mei ujian bulan september dan ujian bulan november Ujian bulanan yang paling awal adalah ujian bulan mac Ada sekolah meminta guru mentadbir ujian untuk sem...
11 Mac 2019 Pasangan Mata Wang Gbpusd Menunjukkan Pemulihan Kenaikkan Harga Ketara Sekitar Garis Menaik Jangka Pendek

11 Mac 2019 Pasangan Mata Wang Gbpusd Menunjukkan Pemulihan Kenaikkan Harga Ketara Sekitar Garis Menaik Jangka Pendek

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 402 hits
Pada 2 Januari lalu pasaran memulakan aliran menaik yang digambarkan sekitar tahap 1 2380 Garis aliran menaik ini berjaya menolak harga ke arah tahap 1 3200 sebelum pasangan mata wang GBP USD ini menghampiri ke sekitar tahap 1 2775 Satu lag...
Pendaftaran Pengajian Kemasukan Ke Mahsa College Sabah Campus Ambilan Mac 2019 Di Buka Untuk Pelajar Lepasan Spm 2018

Pendaftaran Pengajian Kemasukan Ke Mahsa College Sabah Campus Ambilan Mac 2019 Di Buka Untuk Pelajar Lepasan Spm 2018

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 1196 hits
PENDAFTARAN PENGAJIAN KEMASUKAN KE MAHSA COLLEGE SABAH CAMPUS AMBILAN MAC 2019 DI BUKA UNTUK PELAJAR LEPASAN SPM 2018PENGAMBILAN PELAJAR SAINS KESIHATAN PERUBATAN MAC 2019 Informasi penting kepada lepasan SPM yang berminat dalam bidang Sain...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



7 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik


Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024

Terbukti Pasukan Terengganu Berkualiti

Asan Lembu The Movie

Flavour Mushroom Dadah Baru Kegilaan Remaja Ini Kesan Buruknya