Ditanya Adakah Betui Jejaka Bertuah Yang Dimaksudkan Itu Anak Ahli Pariimen Lni Jawapan Mira Fiizah


Kisah si manis Mira Filzah sentiasa menjadi pujaan satu negara. Sejak memberikan kenyataan dia sedang mengenali seseorang, pasti peminat tertanya-tanya siapa gerangan jejaka bertuah itu.
Menurut sumber, jejaka yang mencuri hati Mira Filzah itu dikatakan anak kepada seorang Ahli Parlimen dan adik kepada seorang pengacara, namun apabila ditanya, pelakon Lelaki Kiriman Tuhan itu memilih untuk mengunci mulut.
Berdasarkan sumber Cik Pang (penulis Harian Metro) pula, jejaka berkenaan individu sama yang pernah rapat dengan Mira ketika mereka sama-sama belajar dulu. Cuma, hubungan terputus di tengah jalan apabila lelaki berkenaan melanjutkan pelajaran ke luar negara.
Mira Filzah Biarpun pelbagai spekulasi tercetus sejak dia membuat pengakuan sedang mengenali hati budi seseorang, Mira Filzah, tetap tegas dengan pendirian untuk tidak berbicara mengenai perkara itu.
Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-32 itu berkata, dia tidak perlu melatah, sebaliknya membiarkan sahaja orang luar membuat telahan mengenai identiti jejaka itu.
Kata Cik Pang lagi, kalau jejaka yang dikatakan Mira dalam kenyataan terbarunya itu sama dengan individu dari masa silamnya, mungkin jejaka itu sudah kembali ke tanah air dan cinta lama berputik semula.
” Saya sedar, selagi perkara ini disimpan, semakin banyak spekulasi yang akan timbul. Namun, saya tidak akan berganjak daripada pendirian untuk tidak mendedahkan identiti jejaka itu selagi belum ada kepastian.
” Saya perlu hormat permintaan kedua-dua keluarga. Siapa yang tahu, tahulah… Sekiranya ada yang nampak kami di tempat umum, terpulang untuk mereka membuat andaian.
” Tiada apa yang saya sembunyikan, apatah lagi membiarkan perkara ini menjadi teka-teki. Saya hanya menghormati permintaan keluarga,” katanya.
Prinsip yang dipegangnya itu juga membuatkan Mira enggan terlalu terbuka bercerita mengenai perancangan masa depan.
” Belum masanya untuk saya bercakap mengenai perkara itu. Bukan nak berahsia, tetapi apa sahaja kemungkinan boleh berlaku pada masa akan datang.
” Seperti yang pernah saya katakan sebelum ini, setiap pasangan yang bercinta pasti mengharapkan hubungan mereka melangkah ke alam perkahwinan. Saya juga mengharapkan perkara sama,” katanya.

Baca : Sekarang Dah Boleh Nampak Leher Dan Betis – Diperli Netizen, Ini Respon Padu Mira Filzah
Sementara itu, ditanya mengenai tindakan Remy Ishak yang memadam gambar, selain tidak lagi mengikutinya di laman sosial, Instagram, sebelum menukar fikiran, Mira berkata, perkara itu di luar bidang kuasanya.
” Saya tidak tahu mengenai hal itu. Mungkin Remy mahu memulakan sesuatu yang baharu sempena kedatangan 2020, jadi dia membuat keputusan untuk mengemas kini pengisian kandungan gambar dan video yang ingin dikongsinya di media sosial.
” Mengenali Remy, dia sangat selektif, terutama dalam berkawan dan siapa yang mahu diikut di media sosial,” katanya yang menyifatkan, hubungan mereka selama ini berjalan atas dasar profesional.
Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.
Kredit : bharian dan hmetro
The post Ditanya Adakah BetuI Jejaka Bertuah Yang Dimaksudkan Itu Anak Ahli ParIimen, lni Jawapan Mira FiIzah appeared first on Suara Viral Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://suaraviral.org/ditanya-adakah-betui-jejaka-bertuah-yang-dimaksudkan-itu-anak-ahli-pariimen-lni-jawapan-mira-fiizah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mira Filzah Bercinta Dengan Anak Ahli Parlimen

Mira Filzah Bercinta Dengan Anak Ahli Parlimen

papar berkaitan - pada 6/1/2020 - jumlah : 727 hits
Sebelum ini Mira Filzah mengakui sedang mengenali hati budi seseorang sekaligus menimbulkan spekulasi netizen siapa gerangan jejaka bertuah itu Namun Mira tegas The post appeared first on
Selepas 6 Bulan Susu Sahaja Tak Cukup Untuk Tampung Keperluan Anak Sebab Itu Makanan Diperkenalkan Kepada Bayi

Selepas 6 Bulan Susu Sahaja Tak Cukup Untuk Tampung Keperluan Anak Sebab Itu Makanan Diperkenalkan Kepada Bayi

papar berkaitan - pada 26/12/2019 - jumlah : 257 hits
Memberi makan bayi baru lahir adalah cabaran besar kerana keperluan pemakanan mereka berubah mengikut masa Anda perlu memberi perhatian kepada setiap perubahan kecil dalam bayi anda dan memastikan bahawa makanan yang anda sediakan untuknya ...
Tak Lepas Pegang Tangan Tenung Muka Anak Tak Cakap Tapi Itu Tanda Dia Sayang Ibu Ayah

Tak Lepas Pegang Tangan Tenung Muka Anak Tak Cakap Tapi Itu Tanda Dia Sayang Ibu Ayah

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 408 hits
Anak yang masih kecil tidak pandai untuk menunjukkan penghargaan kepada ibu Dalam fasa untuk membesar mereka cenderung untuk mencuba banyak perkara baharu yang kadang kadang membuatkan Mama stres dan marah pada mereka Manalah tidak bising k...
Anak Akan Tengok Cara Ayah Layan Mak Sebab Itu Kena Tunjuk Yang Baik Baik

Anak Akan Tengok Cara Ayah Layan Mak Sebab Itu Kena Tunjuk Yang Baik Baik

papar berkaitan - pada 26/12/2019 - jumlah : 404 hits
Sebagai seorang ayah anak perlu berwaspada dengan tingkah laku anda bila berhadapan dengan anak anak Anak anak cenderung menjadikan ayahnya sebagai role model dalam hidupnya Pernah tak dengar bila cikgu tanya anak anak anda nak jadi apa bes...
Bilik Tidur Itu Privasi Laki Bini Je Ajar Anak Supaya Tak Boleh Suka Suka Masuk

Bilik Tidur Itu Privasi Laki Bini Je Ajar Anak Supaya Tak Boleh Suka Suka Masuk

papar berkaitan - pada 8/1/2020 - jumlah : 318 hits
Ramai yang tidak peka dengan isu masuk bilik tidur pasangan suami isteri tanpa kebenaran Ramai juga yang mengambil remeh perkara ini terutama sekali apabila yang memasuki bilik itu adalah kanak kanak Ibu bapa seharusnya mengambil perhatian ...
Ramai Tak Tahu Apa Itu Ihtilam Ini 4 Perkara Ibu Bapa Perlu Ajar Anak Anak

Ramai Tak Tahu Apa Itu Ihtilam Ini 4 Perkara Ibu Bapa Perlu Ajar Anak Anak

papar berkaitan - pada 9/1/2020 - jumlah : 1100 hits
Tanda tanda seseorang itu mencapai umur baligh adalah mimpi basah atau ihtilam Apa itu ihtilam Ihtilam akan berlaku ketika seseorang itu tidur dan bangun dalam keadaan basah dipenuhi dengan air mani Bagi anak remaja yang meningkat dewasa ke...
Setiap Perangai Bertuah Anak Sebenarnya Sedang Menguji Kasih Sayang Ibu Ayah

Setiap Perangai Bertuah Anak Sebenarnya Sedang Menguji Kasih Sayang Ibu Ayah

papar berkaitan - pada 7/1/2020 - jumlah : 322 hits
Kadang kala sikap nakal si kecil buat anda hilang sabar dan tentu ada cara untuk atasinya Macam macam perangai akan pun panjang Ada saja perkara yang ingin dibuatnya Dalam usia 2 4 tahun kanak kanak dalam tempoh belajar Artikel Menarik Mere...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Reaching Out



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Panduan Produk Kesihatan

Grab Nanyang Siang Pau 27 04 2024

Selamat Hari Gawai Maksud Dan Contoh Ucapan

Piala Thomas 2024 Senarai Pemain Malaysia Jadual Live