Dia Tertidur Rupanya Kanak Kanak Dilaporkan Hilang Rupa Rupanya Tertidur Dalam Bas Sekolah


“Dia Tertidur Rupanya..” – Kanak-kanak dilaporkan hilang, rupa-rupanya tertidur dalam bas sekolah. Seorang kanak-kanak yang dilaporkan hilang ketika berada di bawah jagaan sebuah tadika di Presint 3, di sini, ditemui selamat selepas tertidur dalam sebuah bas sekolah di Cheras pada Rabu.
Ketua Polis Daerah Putrajaya ACP Rosly Hassan berkata, kehilangan kanak-kanak lelaki berusia empat tahun itu disedari pihak tadika selepas ibu mangsa berusia 40 tahun memberitahu bahawa anaknya tidak ditemui di tadika berkenaan.
Menjemput Anak “Kira-kira pukul 4.50 petang, ibu mangsa yang bekerja sebagai pembantu tadbir telah pergi ke tadika untuk menjemput anaknya balik tetapi mendapati kanak-kanak itu tidak ada di tadika tersebut.
“Kami dimaklumkan bahawa, kanak-kanak itu dibawa oleh pihak tadika ke Padang Agrobank, Bangi untuk menyertai raptai hari sukan tadika. Pihak tadika telah membuat pemeriksaan di sekitar tadika namun kanak kanak tersebut tidak dijumpai,” katanya ketika dihubungi.
Beliau menambah, susulan kejadian itu, pihaknya menjalankan temubual dengan kesemua guru tadika bagi membantu siasatan.
Terlibat dengan Raptai  
“Hasil siasatan mendapati, kanak- kanak tersebut terlibat dalam raptai hari sukan bersama 87 orang kanak kanak lain di Pusat Latihan Agrobank Bangi. Kesemua pelajar terbabit menaiki tiga buah bas sekolah yang disewa dengan diiringi 11 orang guru.
Bas yang dinaiki kanak-kanak tersebut diiringi oleh tiga guru. Hasil temubual juga mendapati guru pengiring ada membuat semakan pelajar sebelum balik selain membuat pemeriksaan di kawasan raptai dan dapati jumlah pelajar cukup 87 orang,” katanya.
Katanya, guru pengiring juga membuat kiraan jumlah pelajar dalam bas semasa perjalanan balik dan mendapati jumlah pelajar cukup. Bagaimanapun, setelah tiba di tadika, guru berkenaan tidak mengira mengenai jumlah pelajar yang keluar dari bas.
“Kesemua pelajar kemudian diarahkan masuk ke dalam kelas masing masing. Kira-kira pukul 3.20 petang, seorang guru baru menyedari pelajar tersebut tiada dalam kelas tetapi beg sekolah dan tilam pelajar itu masih berada dalam kelas.
“Guru kelas mulanya menyangka pelajar itu dijemput oleh ibu bapanya sebelum mengetahui bahawa kanak-kanak itu tiada di tadika. Justeru, pihak tadika mencari di seluruh kawasan tadika namun pelajar tersebut tidak dijumpai,” katanya.
Beliau berkata, susulan itu, pada pukul 7.05 malam, pemilik tadika telah menghubungi pemandu bas untuk membuat pemeriksaan dalam bas dan mendapati kanak-kanak itu tertidur di kerusi bas,” katanya sambil menambah laporan bahawa kanak-kanak itu telah ditemui semula akan dibuat oleh pengadu.
— BERNAMA
The post “Dia Tertidur Rupanya..” – Kanak-kanak dilaporkan hilang, rupa-rupanya tertidur dalam bas sekolah! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/dia-tertidur-rupanya-kanak-kanak-dilaporkan-hilang-rupa-rupanya-tertidur-dalam-bas-sekolah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ingatkan Hilang Rupanya Anak 4 Tahun Gagal Dikesan Ditemui Selamat Tertidur Dalam Bas

Ingatkan Hilang Rupanya Anak 4 Tahun Gagal Dikesan Ditemui Selamat Tertidur Dalam Bas

papar berkaitan - pada 18/4/2019 - jumlah : 272 hits
Tidak dapat dibayankan perasaan apabila anak hilang walau pun sesaat Syukur anak ditemui dalam keadaan yang baik Kehilangan anak kecil berusia empat tahun ini cukup mendebarkan Selepas usaha mencari temu bual akhirnya dia ditemui semula dal...
Disangka Bunuh Diri Rupa Rupanya Dibunuh Suami Sendiri

Disangka Bunuh Diri Rupa Rupanya Dibunuh Suami Sendiri

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 265 hits
TASEK GELUGOR Seorang wanita yang ditemui mati bersama suaminya di dalam bilik rumah sewa mereka di Jalan Pokok Machang di sini pada Isnin sebenarnya telah dibunuh suami sendiri Disangka Bunuh Diri Rupa Rupanya Dibunuh Suami Sendiri
Pucuk Ubi Kayu Bukan Sekadar Sayur Kampung Banyak Khasiat Pucuk Ubi Kayu Rupa Rupanya Yang Kita Tidak Tahu

Pucuk Ubi Kayu Bukan Sekadar Sayur Kampung Banyak Khasiat Pucuk Ubi Kayu Rupa Rupanya Yang Kita Tidak Tahu

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 1261 hits
Pucuk Ubi siapa yang tak kenal dengan pucuk ubi Ada yang kata pucuk ubi adalah sayur kampung Tak kisah la sayur kampung pun kan tapi tahukah anda pucuk ubi yang anda makan adalah sayuran organik 100 kerana pokok ubi kayu boleh ditanam diham...
Rupa Rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse

Rupa Rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse

papar berkaitan - pada 13/4/2019 - jumlah : 1106 hits
Perkenalan selama dua tahun antara pelawak kumpulan Bocey Fad dengan ADIK ANGKAT kepada pelawak Jehan Muse iaitu Nur Syahirah A Rahman 21 akhirnya membawa mereka ke jenjang pelamin Berkongsi lanjut hari istimewa itu Fad atau nama sebenarnya...
Kanak Kanak Berusia 8 Tahun Hilang

Kanak Kanak Berusia 8 Tahun Hilang

papar berkaitan - pada 16/4/2019 - jumlah : 315 hits
Kanak Kanak Berusia 8 Tahun Hilang Seorang kanak kanak berusia 8 tahun Muhammad Zahiruddin Putra Bin Mohd Fauzi dipercayai hilang selepas kali terakhir dilihat di Pangsapuri Seri Dahlia Kajang Facebook rasmi Jabatan Kastam Diraja Malaysia m...
Saya Tak Tahu Dia Selamat Ke Siapa Jaga Dia Luahan Ibu Kanak Kanak Hilang Runtun Hati

Saya Tak Tahu Dia Selamat Ke Siapa Jaga Dia Luahan Ibu Kanak Kanak Hilang Runtun Hati

papar berkaitan - pada 20/4/2019 - jumlah : 357 hits
Saya Tak Tahu Dia Selamat Ke Siapa Jaga Dia Luahan Ibu Kanak Kanak Hilang Runtun Hati Usaha giat untuk mencari kanak kanak 8 tahun Muhammad Zahiruddin Putra Mohd Fauzi sedang giat dijalankan selepas dia dilaporkan hilang empat hari lalu Men...
Comelnya Rupa Rupanya Wujud Spesies Lebah Yang Tidur Pada Bunga

Comelnya Rupa Rupanya Wujud Spesies Lebah Yang Tidur Pada Bunga

papar berkaitan - pada 19/4/2019 - jumlah : 331 hits
Manusia sememangnya memerlukan lebah Ya kita memerlukan madu hasil daripada tuaian lebah pada debunga Malahan menurut fakta 1 3 daripada makanan yang kita makan bergantung pada pendebungaan oleh lebah Mereka sungguh sibuk bekerja dan sudah ...
Rupa Rupanya Lebih 100 Bayi Dibuang Setiap Tahun Di Malaysia

Rupa Rupanya Lebih 100 Bayi Dibuang Setiap Tahun Di Malaysia

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 360 hits
Bernama Menurut laporan media purata 18 000 gadis belasan tahun di Malaysia hamil setiap tahun Gambar hiasan INSIDEN bayi yang baru lahir dibuang semakin menjadi jadi sejak kebelakangan ini dan orang ramai turut melahirkan rasa marah terhad...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik

Pertiwi Trending Boikot Bangkit Usahawan Bumiputera Tv Pertiwi 23 04 2024

Piala Presiden 2024 Senarai Pasukan Format

Saff One Zaidie Shidee Izmir Zoul Dzikri Sor Maaf Raya Kosong Kosong Chord

Kebenaran Lain Di Luar Pengadilan By Dr Rakib Dosen Akademi Dakwah