Dia Dah Lama Buat Kerja Diampang Hans Isaac Bertanding Calon Ketua Cabang Keadilan Ampang




Hans Isaac bertanding calon Ketua Cabang KEADILAN AmpangPosted By: Redzuan RF8 Mediaon: April 22, 2022 ShareAmpang merupakan kawasan parlimen yang seolah olah ditinggalkan apabila pimpinan utama KEADILAN, Datuk Zuraida Kamarudin keluar parti pada Februari 2020 lalu.
Sejak itu pengurusan parti tidak berjalan lancar dan suara akar umbi kurang didengari. Bertekad untuk memperbaiki situasi berkenaan, aktivis masyarakat Hans Isaac menawarkan diri untuk bertanding Ketua Cabang Ampang bagi mengangkat suara rakyat di parlimen berkenaan.
Menurutnya, biar pun beliau baharu di dalam parti namun yakin akan membawa perubahan kepada kepimpinan dan gerak kerja KEADILAN di sana.
“Mengambil kira tragedi Langkah Sheraton yang berlaku tidak lama dahulu, telah menggoncang kesetiaan dan kepercayaan rakyat yang selama ini bertindak berani membawa dinamik perubahan terhadap tampuk kepimpinan yang pada ketika itu terpalit dengan pelbagai skandal dalaman.
“Iklim politik tanah air yang semakin tidak menentu dan ekonomi yang mendesak nyata tidak membantu rakyat dalam meniti kehidupan yang semakin mencabar.
“Bertitik tolak dari peristiwa ini, saya berpendapat betapa jelas perlunya perubahan di Ampang dan kepimpinan yang lebih kukuh dalam memastikan setiap suara rakyat didengari. Ternyata aspek ‘seniority’ di pentas politik tidak menjanjikan kecemerlangan maka tidak seharusnya ‘ahli baru’ dipertikai,” kata Hans dalam satu kenyataan.
Menurut beliau, sejak 3 tahun lalu beliau dan rakan rakan telah melakukan pelbagai aktiviti kemasyarakatan bagi memperbaiki imej KEADILAN Ampang agar kembali diyakini rakyat melalui NGO Kita Budang Ampang dan sebagainya.
“Demi mengekalkan gelombang KEADILAN di Ampang, wajar untuk menggamit kembali keyakinan rakyat khasnya di peringkat akar umbi, sekaligus memperjuang serta memperkasa idealisme parti.
“Misi kita adalah jelas dalam memastikan Ampang dipimpin oleh mereka yang berkemampuan membawa KEADILAN kembali dipercayai rakyat.
“Setelah mendapatkan pandangan keluarga dan rakan-rakan seperjuangan di dalam KEADILAN, saya dengan rendah dirinya mengumumkan saya menawarkan diri untuk bertanding jawatan Ketua Cabang KEADILAN Ampang pada Pemilihan Parti 2022,” katanya lagi.
Ampang merupakan kerusi panas dalam Pilihan Raya Umum akan datang kerana parti masih tidak membayangkan siapakah calon yang sesuai diletakkan bagi menggalas cabaran.
Sesiapa yang terpilih sebagai ketua cabang memiliki potensi besar untuk dinobatkan sebagai calon di parlimen tersebut.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2022/04/dia-dah-lama-buat-kerja-diampang-hans.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Datuk Seri Anwar Kekal Presiden Keadilan Menang Tanpa Bertanding

Datuk Seri Anwar Kekal Presiden Keadilan Menang Tanpa Bertanding

papar berkaitan - pada 12/4/2022 - jumlah : 129 hits
Keputusan pertama Pemilihan KEADILAN 2022 diketahui semalam iaitu kekalnya kedudukan presiden parti Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disyitihar menang tanpa bertanding selepas proses pencalonan selesai Setiausaha Agung KEADILAN Datuk Seri Saif...
Calon Pkr Cabang Temerloh Berwibawa Dan Ahli Masyarakat

Calon Pkr Cabang Temerloh Berwibawa Dan Ahli Masyarakat

papar berkaitan - pada 16/4/2022 - jumlah : 160 hits
Rosli Golf Nama Rosli bin Ismail AhmadTarikh Lahir 29 Mac 1960Tempat Lahir Kg Batu Kapor Mentakab Pahang Status BerkahwinBil anak 2 lelaki 2 perempuan Alamat 23 Jalan Ketapang Taman Rimba 28400 Mentakab Latar Belakang Pendidikan Sek Keb Bat...
Maszlee Malik Sahkan Bertanding Ketua Bahagian Simpang Renggam

Maszlee Malik Sahkan Bertanding Ketua Bahagian Simpang Renggam

papar berkaitan - pada 13/4/2022 - jumlah : 98 hits
Bekas menteri pendidikan yang juga Ahli Parlimen Simpang Renggam yang menyertai semula PKR Nov lalu akan bertanding merebut jawatan ketua bahagian Simpang Renggam KUALA LUMPUR Ahli Parlimen Simpang Renggam Maszlee Malik mengesahkan bertandi...
Ramai Tanya Kenapa Saya Sertai Politik Ini Jawapannya Hans Isaac Malaysia Post 24 04 2022

Ramai Tanya Kenapa Saya Sertai Politik Ini Jawapannya Hans Isaac Malaysia Post 24 04 2022

papar berkaitan - pada 25/4/2022 - jumlah : 176 hits
RAMAI bertanya kenapa saya sertai politik kerana mereka menganggap pelakon tak tahu selok belok dunia politik demikian kata pelakon Datuk Hans Isaac Beliau bakal bertanding jawatan Ketua Cabang PKR Ampang pada pemilihan parti itu Mei secara...
Pkr Cabang Gombak Tidak Perlukan Ketua Baharu

Pkr Cabang Gombak Tidak Perlukan Ketua Baharu

papar berkaitan - pada 24/4/2022 - jumlah : 119 hits
Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak GOMBAK Parti Keadilan Rakyat Cabang Gombak tidak perlukan ketua baharu dan yakin dengan kepimpinan Menteri Besar Datuk Seri Amirudin Shari untuk mengemudi Gombak dan Selangor Calon Ketua Angkatan Muda Kea...
Umno Pilih Ismail Calon Pm Pru15

Umno Pilih Ismail Calon Pm Pru15

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 123 hits
freemalaysiatoday com April 14 2022 7 59 PMIsmail Sabri Yaakob KUALA LUMPUR Umno mencadangkan naib presiden Ismail Sabri Yaakob sebagai calon perdana menteri parti itu bagi menghadapi pilihan raya umum ke 15 Setiausaha Agung Ahmad Maslan me...
Mkt Umno Sebulat Suara Namakan Ismail Sabri Calon Pm Bagi Pru15

Mkt Umno Sebulat Suara Namakan Ismail Sabri Calon Pm Bagi Pru15

papar berkaitan - pada 15/4/2022 - jumlah : 161 hits
MKT UMNO sebulat suara namakan Ismail Sabri calon PM bagi PRU15 Majlis Kerja Tertinggi UMNO yang bermesyuarat hari ini sebulat suara menamakan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob sebagai calon Perdana Menteri Mesyuarat yang dipengerusikan Presid...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City