Dia Buli Pelajar Oku Yang Lemah Mangsa Dedah Kisah Ketika Sekolah Park Kyung Block B Mohon Maaf


Baru-baru ini, seorang individu telah tampil dan mendedahkan bahawa Park Kyung (kumpulan BLOCK B) pernah menjadi seorang buli ketika di sekolah.
Menurut individu tersebut, Park Kyung dan juga rakannya yang lain akan mengambil duit dan barangan daripada pelajar yang lebih lemah di pagar belakang sekolah mereka. Malah, dia juga didedahkan turut merokok, meminum arak dan mencarut sejak sekolah pertengahan lagi. Tambahnya lagi, Park Kyung turut berlagak bahawa dia sudah pun melakukan hubungan intim dengan pelajar perempuan daripada sekolah lain memandangkan mereka sekolah lelaki.
Park Kyung adalah seorang yang menakutkan kepada pelajar yang lebih lemah, Dia akan memukul pelajar kurang upaya dan juga pelajar yang lebih muda. Bahkan dalam rakan sekelasnya, dia akan memilih pelajar yang paling lemah dan memukul mereka.
Sebagai salah seorang mangsa, individu tersebut berasa sedih melihat Park Kyung mencapai kejayaan dan menggambarkannya sebagai hipokrit dan menyarungkan imej palsu. Dengan mendedahkan hal tersebut, dia berharap agar penyanyi itu akan berasa menyesal.
Apabila ditanya kenapa tidak mendedahkan hal ini lebih awal, individu tersebut menjelaskan bahawa Park Kyung yang tidak mempunyai peranan yang besar dalam BLOCK B ataupun muncul sendirian, jadi ia tidak berapa menyakitkan. Walaubagaimanapun, memori hitam itu kembali menghantuinya selepas penyanyi itu digelar sebagai ‘seorang yang baik dan hebat’ oleh media.

Lebih megejutkan apabila individu tersebut turut mengatakan bahawa Park Kyung sedar mengenai mangsanya dan pernah melawat mereka dua ke tiga tahun lepas bagi meminta mereka untuk menutup mulut.
Selepas berita ini hangat diperkatakan, Park Kyung telah menjelaskan segalanya menerusi laman media sosial miliknya,
Hello, ini adalah Park Kyung. Saya ada melihat entri yang dimuat naik mengenai kisah ketika saya masih bersekolah.
Saya memohon maaf dan jujur meminta maaf kepada semua yang terluka disebabkan oleh saya pada ketika itu. Dan juga kepada mereka yang terus disakiti apabila memori tersebut kembali setiap kali melihat saya.
Ketika saya masih di sekolah rendah, saya hanya fokus terhadap pelajaran. Tetapi saya sering diusik dan dipandang rendah oleh rakan sebaya yang lain kerana ahal tersebut.
Saya berbadan kecil berbanding rakan saya yang lain dan saya membawa memori tersebut ketika memasuki sekolah pertengahan.
Saya benci dipandang sebagai ‘pelajar contoh’ dan saya sukakan perhatian dan rakan-rakan yang berada di sekitar saya nampak hebat.
Saya mahu menyesuaikan diri dengan mereka dan melakukan perkara memalukan bersama mereka. Saya berasa bahawa saya tak akan dipijak oleh orang lain sekiranya saya bersama mereka. Saya menyesal dengan perangai tidak matang saya semasa remaja.
Saya sedar bahawa saya sedang melalui kehidupan yang sibuk dan orang yang disakiti tidak akan lupa mengenai memori tersebut. Malah kesalahan itu tidak boleh dilihat dalam sudut yang wajar.
Saya meminta semua yang terluka kerana perbuatan tersbeut menghubungi saya secara terus ataupun menerusi agensi. Saya akan berjumpa dengan anda secara peribadi dan memohon maaf.
Saya sangat takut anda akan merasakan bahawa saya hanya berlakon dan tidak konsisten selepas membaca isu ini, Walaubagaimanapun, saya akan berasa lebih malu jikalau saya menjelaskan isu ini menerusi agensi. Sebab itu saya menulisnya sendiri.
Saya mohon maaf sekali lagi.
Semoga Park Kyung akan muhasabah diri dan mangsanya juga akan dapat memadam memori hitam tersebut dan hidup bahagia selepas ini.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/dia-buli-pelajar-oku-yang-lemah-mangsa-dedah-kisah-ketika-sekolah-park-kyung-block-b-mohon-maaf/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gengster Berperang Tembak Menembak Pelajar Sekolah Jadi Mangsa Langgar

Gengster Berperang Tembak Menembak Pelajar Sekolah Jadi Mangsa Langgar

papar berkaitan - pada 26/9/2020 - jumlah : 462 hits
Hari ini Banting Selangor dikejutkan dengan satu adegan tembak menembak yang disyaki melibatkan anggota gangster di Selangor Kejadian yang berlaku dekat dengan sebuah sekolah pada waktu petang yang cerah semasa pelajar sekolah bersiap untuk...
Saya Mohon Maaf Ustaz Ebit Terpaksa Tangguh Bas Percuma Bawa Pulang Pelajar Terkandas Buat Sementara Waktu

Saya Mohon Maaf Ustaz Ebit Terpaksa Tangguh Bas Percuma Bawa Pulang Pelajar Terkandas Buat Sementara Waktu

papar berkaitan - pada 4/10/2020 - jumlah : 290 hits
807 total views 807 views today Pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew sebentar tadi memohon maaf dan terpaksa menangguhkan sementara waktu khidmat 20 buah bas percuma kepada para pelajar yang terkandas di sebuah universiti dipercayai sementara ...
Bantu Pelajar Upsi Terkandas Ebit Lew Mohon Maaf

Bantu Pelajar Upsi Terkandas Ebit Lew Mohon Maaf

papar berkaitan - pada 5/10/2020 - jumlah : 323 hits
Pendakwah Ebit Lew membawa pulang pelajar Upsi menaiki bas selepas kerajaan memutuskan pembelajaran IPT dibuat secara atas talian Foto ihsan Facebook Ebit LewKUALA LUMPUR 4 Okt Pendakwah terkenal Ebit Lew memohon maaf kepada Universiti Perg...
Ustaz Ebit Lew Mohon Maaf Secara Terbuka Kerana Sewa Bas Hantar Pelajar Pulang Ke Kampung

Ustaz Ebit Lew Mohon Maaf Secara Terbuka Kerana Sewa Bas Hantar Pelajar Pulang Ke Kampung

papar berkaitan - pada 5/10/2020 - jumlah : 331 hits
Selepas keputusan penangguhan pendaftaran institusi pengajian tinggi Pelajar diminta pulang ke kampung dan rumah masing masing Namun ada sebahagian pelajar yang tidak mampu berbuat demikian oleh kerana kekangan kewangan Ustaz Ebit Liew tamp...
Kisah Riwayat Jenazah Kubur Berdarah Ketika Hayatnya

Kisah Riwayat Jenazah Kubur Berdarah Ketika Hayatnya

papar berkaitan - pada 21/9/2020 - jumlah : 971 hits
KISAH RIWAYAT JENAZAH KUBUR BERDARAH KETIKA HAYATNYA Alor Setar Kami harap siapa yang menular berkaitan kisah kubur berdarah atau menyebarkan berita tidak sahih itu supaya memadam atau menghentikan komen perkara belum tentu kesahihannya Kam...
Isu Bantuan Bas Pelajar Ebit Lew Mohon Maaf Pada Upsi

Isu Bantuan Bas Pelajar Ebit Lew Mohon Maaf Pada Upsi

papar berkaitan - pada 5/10/2020 - jumlah : 294 hits
Pendakwah bebas Ebit Lew menyatakan permohonan maaf secara terbuka kepada pihak pentadbiran Universiti Pendidikan Sultan Idris selepas diminta berbuat demikian oleh Naib Cancelornya Prof Dr Shatar Sabran Dia pendedahkan perkara itu melalui ...
Saya Mohon Maaf Pelajar Sudah Tiba Di Ipt Boleh Kekal Di Kampus Kata Noraini

Saya Mohon Maaf Pelajar Sudah Tiba Di Ipt Boleh Kekal Di Kampus Kata Noraini

papar berkaitan - pada 3/10/2020 - jumlah : 223 hits
Menteri Pengajian Tinggi Noraini Ahmad berkata cadangan penangguhan serta merta pendaftaran pelajar baharu dan lama di semua IPT dibuat susulan peningkatan mendadak kes Covid 19 sejak beberapa hari lalu selaras dasar kerajaan memberi autono...
2 Pelajar Sekolah Di Selangor Seorang Kakitangan Bank Di Jb Positif Covid 19

2 Pelajar Sekolah Di Selangor Seorang Kakitangan Bank Di Jb Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 317 hits
Jabatan Kesihatan Negeri Selangor memaklumkan terdapat dua pelajar di sebuah sekolah menengah di Pandamaran Jaya Pelabuhan Klang Selangor dikesan positif Covid 19 Bagaimanapun Pengarahnya Dr Sha ari Ngadiman ketika dihubungi berkata kedua d...
Saya Alami Kebimbangan Melampau Insomnia Bulimia Lepas 11 Tahun Jang Jaein Dedah Kisah Serangan Seksual

Saya Alami Kebimbangan Melampau Insomnia Bulimia Lepas 11 Tahun Jang Jaein Dedah Kisah Serangan Seksual

papar berkaitan - pada 23/9/2020 - jumlah : 236 hits
Selepas 11 tahun mendiamkan diri penyanyi Jang Jae in mendedahkan kisah silam di mana dia merupakan mangsa serangan seksual selain menyebabkan wanita itu mengalami pelbagai masalah kesihatan mental Kisah itu dikongsi menerusi laman Instagra...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Resepi Tortilla Wrap

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara