Deslim Pre Probiotik Dan Fiber Mampu Bantu Penghadaman Pelihara Usus Dan Menguatkan Sistem Imun Badan


Kesihatan yang baik bermula dari sistem penghadaman yang baik. MUNGKIN ramai yang tidak tahu sistem penghadaman yang sihat adalah asas kepada tubuh yang sihat. Amalan pemakanan tidak seimbang boleh menjadi antara faktor yang membawa kepada masalah penghadaman seterusnya seseorang itu boleh mengalami penyakit termasuk sembelit, kembung atau cirit-birit.






Sistem penghadaman juga berfungsi sebagai sebahagian daripada sistem imun badan yang membentuk sehingga 80 peratus pertahanan tubuh terhadap penyakit. Dengan fungsi penghadaman atau usus yang sememangnya sangat penting terhadap tubuh manusia, kesihatan usus sangat perlu diambil berat.



Justeru, prinsip asas dalam menjaga kesihatan usus cukup ringkas. Amalkan gaya hidup sihat dengan pengambilan makanan seimbang, bersenam, minum lapan gelas air sehari dan dapatkan tidur yang berkualiti. Walaubagaimanapun ada diantara kita yang mungkin mengalami masalah pencernaan. Disini Cik iena ingin berkongsi tentang satu produk yang bagus untuk masalah pencernaan tersebut.

Produk yang Cik iena maksudkan adalah DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber.  Ianya merupakan produk keluaran DeSlim Malaysia (DeSlim). Berikut Cik iena kongsikan tentang produk ini dan juga video semasa Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

Baru-baru ini Cik iena berkesempatan menghadiri Sesi Media & Blogger bersama DeSlim. di Pejabat  DeSlim Healthfood Malaysia Sdn Bhd yang terletak diSeri Gembira Avenue.  DeSlim Malaysia (DeSlim) selaku pembekal produk DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber yakin dapat mencapai jualan produk kesihatan itu sebanyak RM5 juta sepanjang tahun ini.


Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.







Ketua Wakil Perniagaannya, Lee Hui Ling berkata, pihaknya membuat sasaran itu berasaskan sambutan hebat yang bakal diterima seperti di negara-negara luar sebelum ini.

Menurut beliau, ini adalah kerana DeSlim merupakan produk yang unik serta ianya juga merupakan produk yang pertama menggunakan formula 3 In 1 dalam menyelesaikan masalah penghadaman manusia.



“DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber merupakan satu-satu produk yang memiliki tiga kandungan utama iaitu probiotik, prebiotik dan fiber dengan paten teknologi microkapsul.“Sebelum ini di pasaran, kita hanya boleh mendapatkan produk  penjagaan usus yang mengandungi paling banyak dua bahan utama sama ada prebiotic dan fiber dan sebaliknya.
“Ianya produk yang unik dan baharu dalam pasaran di negara ini namun popular di negara luar. Malah produk ini juga sesuai untuk semua lapisan umur dan mudah dibawa ke mana mana sahaja dan memiliki ramai testimoni yang mengakui keberkesannya,” katanya.
DeSlim mengambil langkah berani untuk memasarkan DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber ke negara ini selepas melihat sambutan hebat yang diterima di negara seperti China, Hong Kong, Taiwan, Jepun, Singapura, Korea, Indonesia, Myamar, Filipina dan Thailand.


Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

Produk yang dipatenkan di Singapura dan dihasilkan di Malaysia itu dicipta untuk membantu melindungi sistem penghadaman, melawaskan usus, menggurangkan simptom sembelit dan cirit-birit serta menguatkan sistem imun badan

Lebih menarik lagi, produk ini memiliki Sijil Halal dan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia serta pensijilan lain seperti GMP, HACCP, Mesti dan SGS selain mendapat pengiktirafan pelbagai anugerah di luar negara.



Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

Mengulas lanjut, Hui Ling memberitahu DeSlim akan bergerak secara agresif sepanjang tahun ini dalam mempromosi dan memberi kesedaran kepada orang ramai termasuk Sabah dan Sarawak.

Jelas beliau, pihaknya akan mengadakan penjenamaan di media sosial, cetak dan televisyen, dengan aktiviti jelajah dalam usaha memberi kefahaman tentang penjagaan usus yang betul. Usus yang bersih dan sihat dapat mencegah daripada kanser, masalah kulit kusam, masalah berat badan dan jerawat.

“Hari ini kita tidak boleh menafikan ramai yang mengalami kesukaran untuk membuang air besar namun malu untuk ke depan berkongsi masalah dan membiarkan ianya berlarutan.
“Justeru DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber dapat membantu mencuci dan mengembalikan usus seperti bayi untuk melancarkan sistem penghadaman secara teratur dan semula jadi” katanya.


Untuk pengetahuan harga sekotak DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber adalah  RM118 namun pengguna disarankan mengambil pakej selama sebulan yang berharga RM328 bagi mendapat kesan yang lebih efektif.










Review DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber


Cik iena juga telah mencuba produk DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber ini. Dari segi rasa ianya sedap dan boleh ditelan lah. Kebanyakan produk fiber rasanya tak berapa sedap. Cik iena pernah cuba jenama lain tapi rasa agak pekat fibernya. Rasa macam makan daun inai. Berbeza dengan DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber. Ianya enak untuk di minum.



Sesi Media & Blogger bersama DeSlim.

DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber mempunyai rasa buah Passion Fruit. Jadi tidak menjadi masalah untuk anda amalkan produk ini. Kesannya pula untuk Cik iena selepas tiga hari pengambilan baru Cik iena membuang dengan lawas. Ouh ya sebelum itu Cik iena lupa maklumkan Cik iena memang mengalami masalah sembelit yang teruk.



Agak sukar untuk Cik iena jumpa produk yang sesuai yang mana produk tersebut tidak terlalu menyiksakan Cik iena dari segi menahan sakit perut untuk membuang. Pada yang mengalami masalah seperti ini pasti akan faham apa yang Cik iena maksudkan..

Dengan DeSlim Pre & Probiotik dan Fiber anda tidak akan rasa sakit perut teramat untuk membuang. Anda akan membuang air besar secara mudah dan perut tidak sakit. Cuma untuk produk ini ianya mengambil masa 3 hari untuk memberi kesan membuang air besar pada cik iena.



Pada pengambilan hari pertama dan kedua cik iena cuma membuang angin sahaja. Membuang angin luar biasa dari kebiasaan. Pada hari ketiga baru menampakkan hasil pembuangan air besar. Mungkin sebab masalah sembelit yang teruk ia agak makan masa untuk berkesan.




Walaubagaimanapun kesan adalah berbeza bagi setiap individu. Jadi tak salah anda mencuba bukan.


Kepada anda diluar sana yang berminat untuk mencuba produk ini anda boleh membuat pembelian terus di pejabat mereka iaitu di Seri Gembira Avenue, menerusi agen-agen berdaftar dan anda juga boleh membuat pembelian secara online di http://bit.ly/deSlim




Untuk maklumat lanjut, sila hubungi talian 012-292 3161.

DeSlim Healthfood Malaysia Sdn Bhd
Unit A G 7, Seri Gembira Avenue,
Jalan Senang Ria, Taman Gembira,
58200 Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
03-7972 8226












Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2020/02/deslim-pre-probiotik-dan-fiber.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
4 Makanan Bantu Diet Sihat Dan Jaga Berat Badan

4 Makanan Bantu Diet Sihat Dan Jaga Berat Badan

papar berkaitan - pada 24/2/2020 - jumlah : 402 hits
Banyak makanan yang boleh membantu diet sihat anda Kebanyakan makanan yang bagus adalah makanan yang tidak diproses dan rendah kandungan kalorinya Anda mahu sihat dan menjaga berat badan Di bawah ini ada disenaraikan 4 makanan yang dapat me...
Susu Karihome Membantu Meningkat Perkembangan Sistem Imun Kanak Kanak

Susu Karihome Membantu Meningkat Perkembangan Sistem Imun Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 28/2/2020 - jumlah : 473 hits
Susu Karihome Membantu Meningkat Perkembangan Sistem Imun Kanak Kanak Hi ibu ibu semua Sis nak tanya lah anak uols cerewet tak minum susu Anak sis wafiy ni cerewet dan memilih kalau nak minum susu agak susah nak cari susu yang kena dengan t...
Koronavirus Lumpuhkan Sistem Imunisasi Badan Yang Cuba Menghalang Jangkitan

Koronavirus Lumpuhkan Sistem Imunisasi Badan Yang Cuba Menghalang Jangkitan

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 456 hits
Wabak koronavirus atau dikenali Covid 19 yang sedang melanda dunia menunjukkan peningkatan kematian Sehingga kini jumlah keseluruhan kes adalah 90 306 melibatkan kematian 3 085 nyawa di 70 negara manakala jumlah kes sembuh sebanyak 45 603 t...
Tips Meningkatkan Sistem Imun Tubuh Dan Elak Jangkitan Virus

Tips Meningkatkan Sistem Imun Tubuh Dan Elak Jangkitan Virus

papar berkaitan - pada 29/2/2020 - jumlah : 355 hits
Tips Meningkatkan Sistem Imun Tubuh Dan Elak Jangkitan Virus Isu novel coronavirus merupakan topik hangat yang melanda hampir semua negara terutamanya negara China Perkataan novel coronavirus itu sendiri membawa maksud baru dalam bahasa Per...
Sistem Ekonomi Yang Dianut Indonesia Saat Ini

Sistem Ekonomi Yang Dianut Indonesia Saat Ini

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 238 hits
Zonanesia Apa sih sistem ekonomi itu Yang dimaksud sistem ekonomi adalah suatu cara untuk mengatur dan mengorganisasi segala aktivitas ekonomi dalam masyarakat baik yang dilakukan oleh pemerintah atau swasta berdasarkan prinsip tertentu dal...
Sistem Pemerintahan Indonesia Sekarang

Sistem Pemerintahan Indonesia Sekarang

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 236 hits
Zonanesia Setiap negara pasti memiliki sistem untuk menjalankan kehidupan permerintahannya Sistem tersebut adalah sistem pemerintahan Di dunia ini ada beberapa macam sistem pemerintahan yang masing masing memiliki kelebihan dan kekurangan k...
Periodisasi Sistem Pemerintahan Indonesia

Periodisasi Sistem Pemerintahan Indonesia

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 237 hits
Zonanesia Perkembangan ketatanegaraan Indonesia dapat dibagi menjadi beberapa periode sejak masa Proklamasi Kemerdekaan 17 Agustus 1945 sampai sekarang Walaupun sebenarnya tonggak ketatanegaraan Indonesia telah ada jauh sebelum proklamasi B...
Asap Mengepul Di Dpr Bukan Kebakaran Tapi Sistem Aerosol Rusak

Asap Mengepul Di Dpr Bukan Kebakaran Tapi Sistem Aerosol Rusak

papar berkaitan - pada 24/2/2020 - jumlah : 106 hits
Sekjen DPR RI Indra Iskandar meluruskan kabar kebakaran yang terjadi di lantai dua gedung Nusantara III DPR MPR Jakarta Indra menyebut bahwa ada sistem peringatan kebakaran atau Aerosol yang berbunyi
Rekaan Nubia Red Magic 5g Tertiris Dengan Lubang Udara Untuk Sistem Penyejukan

Rekaan Nubia Red Magic 5g Tertiris Dengan Lubang Udara Untuk Sistem Penyejukan

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 169 hits
Pada tahun 2018 Nubia memasuki pasaran peranti untuk permua dengan Tahun ini mereka akan melancarkan sebuah lagi peranti berkuasa dengan dan skrin dengan kadar segar semula 144Hz Rekaan Nubia Red Magic 5G ini telahpun tertiris selepas ia di...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Faisal Halim Kini Di Icu Tangan Kiri Tiada Tindak Balas

Pusing Bandar

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia

Sejarah Ringkas Siapa Yahudi Israel Dan Zionis

Aktiviti Undangan Menghadiri International Conference Of Religious Leaders 2024 Ppim 07 05 2024

Kecederaan Acl Gejala Diagnosis Dan Rawatan Pemulihan