Denaihati 4 Perkara Best Yang Abam Kongsikan


Denaihati. Mereka yang berada di dalam dunia blogging atau media sosial pasti kenal dengan nama ini. Kalau tak kenal tu mungkin kalian masih baharu atau bukan blogger kihihkih.
Kali ni abam nak kongsi 4 perkara best tentang Denaihati.
4 Perkara Best Tentang Denaihati No 1. Siapa di sebalik Denaihati. Mungkin ada yang kenal dengan Denaihati tetapi kurang mengenali empunya nama besar di sebaliknya. Tuan Haji Amir Hassan merupakan pengasas Denaihati. Beliau abam dah anggap sebagai guru serta mentor. Bukan sahaja dalam dunia blog, malah banyak ilmu kehidupan dan perniagaan yang dikongsikan bersama abam.
Sebagai pengasas blog Denaihati.com sejak 13 Julai 2008, Tuan Haji Amir banyak berkongsi bagaimana dengan blog dapat menghasilkan pendapatan. Abam kagum dengan cara kerja beliau iaitu digital nomad.
Banyak mengembara dan berkongsi dengan pembaca. Sama seperti slogan Denaihati, Hidup Untuk Memberi. Sudah menjejaki kaki di Indonesia, Singapore, Brunei, Thailand, Kemboja, Hong Kong, Macau, Cina, Arab Saudi, Qatar, UAE. Malah sudah ke Jordan, Palestine, German, Austria, Republik Czech, Italy, England, Perancis, Afrika Selatan, Jepun, Turki dan New Zealand. Abam pun nak ikut jejak beliau juga.
No. 2  Mempunyai Team Yang Hebat Di sebalik perjalanan hebat Tuan Haji Amir dalam dunia blog, beliau tidak bergerak keseorangan. Beliau dibantu oleh team yang hebat. Walaupun team mereka silih berganti, gerak kerja mereka cukup teratur.
Kini team ini diterajui oleh anak-anak muda yang berwawasan tinggi. Mereka bukan sahaja hebat dalam media sosial malah dalam bidang bisnes.
No 3. Ada Kedai Online Sendiri Hebat bukan. Hanya sebagai blogger, Denaihati mempunyai kedai online sendiri.  kedai online Denaisell.com  bukan sahaja tempat mereka memasarkan produk juga memberi peluang kepada usahawan online baru bertapak untuk memasarkan produk dengan yuran penyertaan yang minima.
No. 4 Mempunyai Pengikut (Follower) Yang Tersendiri Dengan pengikut seramai 7,666 (setakat 10 September) di  Facebook , Tuan Haji Amir mempunyai cara penulisan yang tersendiri. Setiap penulisan status beliau pasti memberi inspirasi kepada pengikut. Beliau bukan sekadar berkongsi tentang bagaimana buat duit, malah berkongsi kehidupan beliau yang boleh dijadikan teladan.
Walaupun mempunyai nama yang besar, beliau masih mengamalkan cara hidup yang sederhana. Kini beliau giat memperkenalkan produk Black G iaitu kunyit hitam keluaran MARDI.
Sebenarnya tak rugi dapat mengenali Denaihati. Banyak yang jasa dan ilmu yang diberikan kepada abam sampai tak tertulis di sini. Biar simpan sebagai kenangan.
The post Denaihati |4 Perkara Best Yang Abam Kongsikan appeared first on cikpinz.com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.cikpinz.com/denaihati-4-perkara-best/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
You Re The Best Bonda Ayah Cuba Luangkan Masa Bersama Untuk Anak Anak Lebih Hargai Kita

You Re The Best Bonda Ayah Cuba Luangkan Masa Bersama Untuk Anak Anak Lebih Hargai Kita

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 455 hits
Setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak anaknya lebih lebih lagi untuk merasai kasih sayang sepenuhnya dari mereka Sibuk manapun ibu dan ayah penting untuk anda meluangkan masa bersama anak anak agar mereka tidak rasa terkongkong di...
Tempat Makan Best Di Mentakab Pahang Tuned Up Cafe

Tempat Makan Best Di Mentakab Pahang Tuned Up Cafe

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 1170 hits
Assalamualaikum dan Hai Masih mood bercuti ke tu Untung bulan ni sebab tiga kali berturut turut Isnin cuti Jadi cuti hujung minggu jadi panjang la dari biasa kan Kali ni Cik Renex nak berkongsi satu tempat makan atau cafe yang hipster dan s...
Kisah Kerja Supermarket Yang Memang Best

Kisah Kerja Supermarket Yang Memang Best

papar berkaitan - pada 5/9/2019 - jumlah : 360 hits
Kisah kerja supermarket yang memang bestBest kan tajuk yang aku pilih ni Direct to the point Kisah kali ini lain sikit Yang ini undur masa semula kira kira lepas habis SPM Time nak tunggu result ni biasala budak budak zaman dulu akan bekerj...
Sedap Mudah Ni Resipi Ayam Percik Kuah Putih Paling Best Boleh Cuba Buat

Sedap Mudah Ni Resipi Ayam Percik Kuah Putih Paling Best Boleh Cuba Buat

papar berkaitan - pada 4/9/2019 - jumlah : 646 hits
Sedapnya Ayam Percik Kuah Putih ni Ramai yang beranggapan menu ni susah nak masak Tapi sebenarnya kalau jumpa resipi yang mudah senang je Bagi anda yang menggemari hidangan dari Kelantan ni bolehlah cuba masak sendiri Ringkas dan pasti sang...
Ph Perlu Fokus Lima Perkara Jika Mahu Kekal Sebagai Kerajaan

Ph Perlu Fokus Lima Perkara Jika Mahu Kekal Sebagai Kerajaan

papar berkaitan - pada 30/8/2019 - jumlah : 192 hits
Pakatan Harapan perlu fokus kepada lima perkara yang menjadi isu utama dalam negara sekiranya parti pemerintah itu mahu mengekalkan kedudukannya sebagai kerajaan pada Pilihan Raya Umum ke 15 kelak Ketua Dasar dan Strategi Bersatu Datuk Dr R...
10 Perkara Percuma Untuk Lihat Lakukan Di Seoul

10 Perkara Percuma Untuk Lihat Lakukan Di Seoul

papar berkaitan - pada 31/8/2019 - jumlah : 473 hits
Seoul adalah sebuah bandar yang kita tidak akan bosan Sejarah budaya dan riuh jalan jalannya dan sama ada anda melawat istana Raja Sejong atau mencuba beberapa kimchi yang baru anda pasti mempunyai kenangan indah bagi percutian anda Tetapi ...
5 Perkara Jom Buat Bulan Muharram

5 Perkara Jom Buat Bulan Muharram

papar berkaitan - pada 1/9/2019 - jumlah : 757 hits
hi there salam semua macam tahun tahun yang lalu hari merdeka aku duduk jak di rumah dengan anak anak siang kasi kawan mr Husband beli barang keperluan utk family day 1 Sept ni lepas tu aku duduk rumah dgn anak2 asben pula pigi gotong royon...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Kempen Ramadan Dan Raya 2024 Kuskop Mari Beli Lokal Kembali Lagi

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024

Suspek Simbah Asid Faisal Halim Ditahan Direman Hari Ini

Kita Berada Di Dalam Kubur Lebih Lama Daripada Hidup Di Atas Dunia