Dapat Rasa Gangguan Lain Pada Siti Sarah Fadzilah Kamsah


FADZILLAH KAMSAH mencadangkan Shuib meminta keizinan pihak hospital untuk memasang ayat-ayat Ruqyah untuk diperdengarkan kepada Siti Sarah walaupun sedang koma bagi menggelakkan sebarang gangguan paranormal.


PETALING JAYA – Pakar motivasi terkenal, Datuk Dr. Mohd. Fadzillah Kamsah dapat berasakan terdapat gangguan paranormal sedang mengganggu penyanyi Siti Sarah yang kini masih berada dalam keadaan koma dan dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU), Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), Cheras sejak dua hari lalu.

Perkara berkenaan didedahkan Fadzillah usai sesi bacaan Yassin dan doa selamat buat Siti Sarah yang anjuran suaminya, pelawak Shuib Sepahtu sebentar tadi.

Dalam sesi berkenaan, penceramah bebas itu turut menyarankan Shuib agar meminta kebenaran daripada pihak hospital untuk membuka bacaan ayat-ayat Ruqyah di sisi Siti Sarah.

“Saya sarankan kepada Shuib, minta kebenaran daripada pihak hospital untuk membuka bacaan ayat-ayat Ruqyah di katil Siti Sarah. Sebab saya dapat rasakan ada gangguan lain pada dia. Gangguan tersebut agak mengganggu dia,” dedah Fadzilah.

Fadzilah turut berkongsi kaedah terbaik merawat penyakit selain bergantung dengan ubat-ubatan dan teknologi moden iaitu bacaan Asma al-Husna.

“Kaedah merawat selain ubat dan teknologi moden adalah Asma al-Husna. Itu adalah terapi untuk semua jenis gangguan.

“Selain itu saya minta semua orang yang ada di sini, tengok gambar Siti Sarah dan bacakan al-Fatihah. Boleh juga baca apa sahaja doa.

“Kemudian hembuskan kepada gambarnya. Dengan niat supaya Allah sembuhkan dia. Mana tahu dalam lebih 1,000 orang yang berbuat demikian, ada seseorang yang Allah angkat doanya,” katanya lagi.

Pada masa sama, Fadzilah turut memberitahu Shuib bahawa bayi yang dilahirkan Siti Sarah pada Jumaat lalu memerlukan sentuhan daripada bapanya untuk terus kuat dan sihat.

“Saya tidak pasti juga macam mana dengan keadaan bayi dalam inkubator, tapi cari jalan dan minta izin untuk jumpa dengannya. Sebab kajian juga menunjukkan, sentuhan ibu bapa sangat berkesan.

“Sentuhlah bayi itu dengan doa, agar dia 100 peratus cepat kuat dan sihat. Itulah terapi paling mustajab,” katanya.

Sehingga kini, pelantun lagu Kesetiaanku itu masih belum sedarkan diri setelah ditidurkan sejak petang Jumaat lalu untuk menjalani pembedahan mengeluarkan bayi dalam kandungannya yang berusia lapan bulan.

Biarpun dilahirkan pra matang dan menggunakan bantuan pernafasan, bayi yang dinamakan sebagai Ayash Affan atas pilihan Sarah itu berada dalam keadaan stabil.

Siti Sarah, 37, sebelum ini dikejarkan ke PPUKM pada Selasa lalu berikutan tahap oksigen dalam badannya yang semakin merosot.

Sarah dan Shuib sekeluarga disahkan positif Covid-19 sejak 25 Julai lalu selepas menjalani saringan setelah pembantu rumah disahkan positif virus maut tersebut.

Pasangan itu bernikah pada 2011dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://beritaup2date.blogspot.com/2021/08/dapat-rasa-gangguan-lain-pada-siti.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fadzilah Kamsah Dakwa Ada Gangguan Paranormal Lain Pada Siti Sarah

Fadzilah Kamsah Dakwa Ada Gangguan Paranormal Lain Pada Siti Sarah

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 184 hits
Tahap oksigen dalam badan Siti Sarah dikatakan semakin merosot hingga ke paras 40 peratus pada 8 malam semalam Menurut pandangan pakar motivasi terkenal Datuk Dr Fadzilah Kamsah mendakwa yang ianya mungkin disebabkan gangguan paranormal lai...
Hiburan Saya Rasa Dunia Ini Macam Sesepi Sepinya Bapa Allahyarham Siti Sarah Raisuddin Kongsi Duka Di Hati

Hiburan Saya Rasa Dunia Ini Macam Sesepi Sepinya Bapa Allahyarham Siti Sarah Raisuddin Kongsi Duka Di Hati

papar berkaitan - pada 11/8/2021 - jumlah : 441 hits
Bapa kepada penyanyi Allahyarhamah Siti Sarah iaitu Raisuddin Hamzah baru baru ini ada berkongsi rasa duka di hati apabila kehilangan anak perempuan tersayang yang pergi menuju dunia abadi pada hari Isnin yang lalu ARTIKEL BERKAITAN Adverti...
Nabila Huda Luah Rasa Ralat Tak Tahu Siti Sarah Sekeluarga Positif Covid 19

Nabila Huda Luah Rasa Ralat Tak Tahu Siti Sarah Sekeluarga Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 11/8/2021 - jumlah : 395 hits
Berita pemergian Isteri kepada pelakon dan pelawak Shuib Sepahtu telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada jam 5 13 pagi ini di Hospital Canselor Tuanku Muhriz Universiti Kebangsaan Malaysia
Kembar Arwah Siti Sarah Tular Dalam Facebook

Kembar Arwah Siti Sarah Tular Dalam Facebook

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 474 hits
FOTO wanita bernama Bunga April yang dikatakan seiras Allahyarham Siti Sarah kini tular dalam Facebook PETALING JAYA Seorang wanita yang menggunakan nama akaun Facebook Bunga April menjadi tular dalam laman sosial apabila memiliki wajah yan...
Seluruh Paru Paru Siti Sarah Dipenuhi Virus Covid 19 Shuib

Seluruh Paru Paru Siti Sarah Dipenuhi Virus Covid 19 Shuib

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 300 hits
Shuib kelihatan sedih selepas selesai menguruskan pengkebumian jenazah isterinya penyanyi Siti Sarah Raisuddin di Tanah Perkuburan Islam Kampung Sungai Pusu Gombak Kuala Lumpur Pelawak Shuib menasihatkan masyarakat supaya mengambil serius m...
Siti Sarah Kesetiaan Chord

Siti Sarah Kesetiaan Chord

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 825 hits
Dm Gm C CDm Gm C C Dm Gm CKesetiaan menghalangi F A Kupindah ke lain hati Gm A ADan tak ingin ku melukai Dm Gm CMendambakan cinta ini F A Hanya kekalnya denganmu Gm A A Tapi kudrat tak di tanganku Gm C FPadamu kualunkan rinduku A GmSayang j...
Moga Syurga Tempatmu Siti Sarah Raissuddin

Moga Syurga Tempatmu Siti Sarah Raissuddin

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 202 hits
Assalamualaikum dan Selamat Malam sejak hari Jumaat yang lepas Bonde dapat tahu mengenai update Suib situasi Siti Sarah di ward dan berdoa semoga Siti Sarah kuat melawan penyakit dan segera This is a content summary only Visit my website fo...
Banyak Kebaikan Dibuat Siti Sarah Secara Senyap Duit Bulanan Diguna Untuk Sedekah Shuib

Banyak Kebaikan Dibuat Siti Sarah Secara Senyap Duit Bulanan Diguna Untuk Sedekah Shuib

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 211 hits
Banyak kebaikan dibuat Siti Sarah secara senyap duit bulanan diguna untuk sedekah Ketika mendirikan rumah tangga dengan Siti Sarah pada 2011 Shuib tidak memiliki apa apa sehinggakan dia terpaksa berhutang pemberian mas kahwin kepada isterin...
Siti Sarah Hadir Dalam Mimpi Rebecca Anggap Ia Lambaian Terakhir Sarah Pakai Telekung Putih Senyum Dekat Saya

Siti Sarah Hadir Dalam Mimpi Rebecca Anggap Ia Lambaian Terakhir Sarah Pakai Telekung Putih Senyum Dekat Saya

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 623 hits
PERNAH berdepan dvgaan yang sama apabila sekeluarga disahkan pos1tif c0v1d 19 pelakon Rebecca Nur Al Islam mended4hkan Allahy4rham Siti Sarah pernah menghubunginya bagi bertanyakan khabar
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Infinix Gt 20 Pro Antara Golongan Pertama Telefon Pintar Di Seluruh Dunia Yang Menyokong Pubg Mobile Dalam 120fps

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh