Culinaryschools Org Menawarkan Lebih 100 Online Games Memasak Untuk Kanak Kanak Secara Percuma


 Salam to all readers,
| CulinarySchools.org Menawarkan Lebih 100 Online Games Memasak Untuk Kanak-kanak Secara PERCUMA | Sekarang musim cuti sekolah, ramai juga yang mengambil kesempatan untuk clear leave spent time bersama keluarga. Budak-budaklah paling seronok, mana taknya lama tak bercuti setelah sekian lama duduk di rumah. Sekolah pun bakal dibuka awal Januari nanti, masing-masing mesti excited kan? Kalau nak ikutkan dah lama dah aku tinggalkan zaman sekolah. Pantas betul masa berlalu. Jangan lupa patuh SOP still kena jaga walaupun ada kelonggaran untuk bercuti.
 

Kalau orang lain tengah menghabiskan masa bercuti bersama keluarga, aku pula spent time di kampong sambil bekerja. Tambah-tambah tinggal berapa hari sahaja lagi kita bakal melangkah ke tahun baru, jadi mood tengah rajin room cleaning, me time with anak bulus, jaga rumah memandangkan sekarang musim hujan. Siapa sangka Selangor tak pernah banjir, tahun ni dalam sejarah banjir besar besaran berlaku 1 Malaysia. Moga ada hikmah dengan apa yang terjadi. Duduk di kampung pun banyak menghabiskan masa dalam rumah, nak keluar main konda kondi macam dulu pun still was-was tambah sekarang ada pula varian Omicron.

 

Even tak dapat bermain di luar rumah, ianya bukan 1 halangan untuk bermain games. Permainan dulu dengan sekarang banyak inovasi. Dulu ada juga permainan online games tapi tak banyak macam sekarang. Paling legend aku pernah main games boy, yang kena insert tape belakang dia. Dia ada banyak level games.

 

Ikutkan permainan video dalam kalangan kanak-kanak dah sebati dalam hidup mereka pendek cerita itulah teman setia mereka. Mana-mana kita pergi kalau lepak meja makan, kalau anak menangis atau meragam, mak ayah mesti akan hulurkan smartphone supaya anak-anak berhenti menangis. Betul tak?

 

Perkembangan video games online ini sedikit sebanyak mempengaruhi perkembangan kanak-kanak. Justeru, dikala anak-anak bermain games di smartphone mahupun computer riba, seboleh-bolehnya mak ayah pantau jugalah apa anak-anak main. Ada juga permainan games yang membolehkan anak-anak berfikir secara kreatif ada juga sebaliknya. Panjang pula mukadimahnya, sebenarnya aku nak kongsikan 1 laman web yang menawarkan permainan masak-masak untuk kanak-kanak atas talian secara PERCUMA.

 

Ia PERCUMA sahaja weyh gamesnya! Aku dah main dan sekarang tengah addicted nak main lagi, ialah zaman aku dulu tak terdedah dengan games online ni. Dah besar baru jumpa, free pula tu. Bila ada masa lapang, nak release tention bolehlah main kejap.

 

CulinarySchools.org – Menawarkan Free Online Kids Cooking Games
Culinary Schools ini merupakan laman sesawang yang menawarkan lebih 100 online games yang cenderung kanak-kanak untuk memasak, bertani, makanan, seni kulinari, uruskan perniagaan restoran, serta melebarkan sayap kerjaya yang berkaitan dengan perhotelan. Kadang-kadang dari permainan games inilah kita dapat melihat anak-anak kita cenderung kearah mana. Apa yang dia minat kita support dia selagi dia minat. Dekat sini korang boleh cuba pelbagai games yang menyeronokkan, tambah-tambah games masak-masak. Pada yang suka aktiviti games sebegini patut cuba permainan online games ini di Culinaryshools.org.


Mudah Bermain Games di CulinarySchools.org Secara PERCUMA Tanpa Perlu DownloadTidak perlu risau kalau 1st time beginner main games di website ini, sebab ada guideline sebelum teruskan permainan. Korang ken abaca guideline betul-betul, Insyallah senang catch up nanti. Paling best semua games dekat sini tiada sebarang iklan pun nak kena tunggu, terus tekan proceed untuk “PLAY”. Bukan itu sahaja, semua permainan yang ditawarkan di culinaryschools.org ini mudah diakses menggunakan smartphone dan juga desktop. Tak perlu risaulah kalau computer riba tertinggal dekat rumah, buka je smartphone dah boleh enjoy main games. Apa ada hal kan?



Kalau korang berminat main games di website Culinary Schools ni hanya klik sahaja pautan games tersebut, nanti akan keluar pada tab baru untuk akses games tersebut. Inilah dia koleksi permainan yang ditawarkan CulinaryShools.org untuk membantu kanak-kanak berseronok sambil belajar dalam persekitaran yang lebih interaktif, bukan sahaja terbuka untuk kanak-kanak, orang dewasa nak cuba main pun boleh:


 Cooking and Kitchen Work - track multiple tasks in the kitchen and learn how to follow a basic recipe        Food Education Games - learn about healthy foods versus unhealthy foodsServing Eaters - make sandwiches or play a waiter   Farming - familiarizes players with farms, farm animals and farming.Other Fun Food-themed Games - described by category below.
o    Arcade Classic Games - Fruit Snake, Airport Rush, Food Delivery Rush

o    Platform Games - Candy Girl Adventure, Fruit Adventure, The Greedy Chef & more

o    Glass Filling Games - Happy Filled Glass, all 3 Filled Glass games, Fruit Splash, Liquid Orange

o    Physics Puzzle Games - Candy Pig, Milk for Cat, Cut for Cat, Jelly in Portal, Mortar Watermelon

o    Slicing Games - Cut Fruit, Fruit Slasher, Fruit Boom & more

o    Memory Card Games - Fruit Memory, Sweet Memory & more

o    Mahjong Games - Mahjong Solitaire & Mahjong Connect

o    Paint by Number Games - simple pixelated nonograms

o    Logic Puzzle Games - Fruit Tiles & Plumber Soda logic puzzles

o    Match 3 Games - Candy Fiesta, Donuts, Ice Cream Frenzy & more

o    Idle Games - Merge Cakes, Pancake Pileup, Spaghetti, Mummy Candies & More


Sweety Cooking Chocolate Cake - One of My Favourite Games!

Salah satu permainan games yang menjadi favourite aku dalam web Culinary Schools ini tak lain dan tak bukan Sweety Cooking Chocolate Cake. Ini games paling basic bagi aku tapi still enjoy bila mainnya. Senang cerita games ini memberi ruang kepada korang baking cake sendiri, tak pandai? Tak mengapa, follow the instructions, tools mana kena guna, apa bahan nak masuk dulu semua dia tunjukkan. Kita hanya follow instructions. Aku rasa, mana-mana kanak-kanak yang suka memasak boleh try main games baking chocolate cake ni. Sumpah best! 

Once dah tekan button play nanti, korang terus akan proceed untuk ambil tools yang patut digunakan untuk baking. Then ambil pula senarai bahan-bahan yang diperlukan, Klik pada arrow yang ditunjukkan, itu dikira step utama yang perlu dimasukkan terlebih dahulu dan seterusnya. Orang tak pandai baking pun boleh pandai tau lepas ni main games sebegini


Sementara tunggu kek masak dalam oven pula, stanby untuk topping cake pula. Sambil memasak, diiringi pula dengan alunan muzik rancak bertambah enjoylah baking cake secara online ini




Yeahhh!! Finally my cake siap juga untuk dihidangkan. Sekarang dah boleh upgrade jadi chef bakery la kan? hahaha... Aku nejoy gila main games gini, dapat chills sikit, sementara tunggu member datang lepak ke bolehlah spent time main game di Culinary Schools ini. Macam-macam games boleh main, tanpa sekatan iklan, susah okay nak jumpa games yang tanpa iklan. Mostly memang kena layan ads dulu baru boleh main. Sini tak perlu, terus je play games mana kita nak main

Tunggu apa lagi, ayuhlah serbu website untuk bermain games secara PERCUMA. Korang boleh akses dimana-mana sahaja dan bila-bila masa pun boleh. Paling penting tak perlu download hanya akses website Culinary Schools sahaja. Korang mesti cuba, aku pasti korang juga turut akan seronok bermain online games di sini. 
Enjoy your playing online games!


Thank you for reading!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.missazwarsyuhada.com/2021/12/culinaryschoolsorg-menawarkan-lebih-100.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
100 Online Kids Cooking Games Secara Percuma Untuk Kanak Kanak

100 Online Kids Cooking Games Secara Percuma Untuk Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 29/12/2021 - jumlah : 212 hits
100 Online Kids Cooking Games Secara Percuma untuk Kanak Kanak Sebelum ni TB pernah share tentang website yang menghimpunkan lebih dari yang menjadi pilihan ramai peminat games Online iaitu website Plays orgKali ni TB nak share juga satu we...
Main Online Games Percuma Di Plays Org

Main Online Games Percuma Di Plays Org

papar berkaitan - pada 30/12/2021 - jumlah : 189 hits
Main Online Games PERCUMA di plays org Hai korang Korang suka main online games tak Elehhhh jangan tipu mesti korang pun sama macam Ummi suka The post appeared first on
Jom Ajak Anak Main Permainan Online Di Culinaryschools Org

Jom Ajak Anak Main Permainan Online Di Culinaryschools Org

papar berkaitan - pada 31/12/2021 - jumlah : 220 hits
Seperti yang kita sedia maklum KPM telah membuat pengumuman tentang pengangguhan sesi persekolahan Jadi ini bermakna cuti sekolah akan dilanjutkan lagi Sudah pasti anak anak anda akan berasa bosan Riss nak kongsi satu berita kepada ibubapa ...
Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar

Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 213 hits
Culinary Schools Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar Permainan dalam talian memang sudah tidak asing lagi Ada bermacam jenis permainan secara online ini sama ada yang berbayar atau percuma Jika anak ada cita cita ...
Plays Org Main Game Online Percuma Yang Menyeronokkan Tanpa Gangguan Iklan

Plays Org Main Game Online Percuma Yang Menyeronokkan Tanpa Gangguan Iklan

papar berkaitan - pada 3/1/2022 - jumlah : 230 hits
Plays org Main Game Online Percuma yang Menyeronokkan Tanpa Ganguan Iklan Rasanya semua orang memiliki hobi bermain game tak kisahlah sama ada di smartphone atau PC Bermain game ni sebenarnya dapat juga release tension setelah penat bekerja...
13 000 Mangsa Banjir Masih Berada Di Lebih 100 Pps

13 000 Mangsa Banjir Masih Berada Di Lebih 100 Pps

papar berkaitan - pada 29/12/2021 - jumlah : 212 hits
Jumlah mangsa banjir di dua negeri menurun tiga negeri kekalRakaman gambar sebuah rumah yang musnah akibat banjir lumpur di Sungai Telemong Pahang Gambar Bernama Jumlah mangsa banjir merekodkan penurunan di dua negeri manakala tiga negeri k...
Dapatkan Game Pc Percuma Edisi Tomb Raider Epic Games

Dapatkan Game Pc Percuma Edisi Tomb Raider Epic Games

papar berkaitan - pada 1/1/2022 - jumlah : 241 hits
Jika anda seorang PC gamer inilah masa yang sesuai dan amat berbaloi kerana Epic Games menghadiahkan pengguna keseluruhan trilogi Tomb Raider Game of the Year Hadiah trilogi Arkham pada tahun 2019 telan menelan belanja 1 5 juta manakala jum...
Permohonan Kursus Online Percuma 5 Hari Bagi Yang Diberhentikan Kerja Elaun Disediakan

Permohonan Kursus Online Percuma 5 Hari Bagi Yang Diberhentikan Kerja Elaun Disediakan

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 365 hits
Di bawah Sistem Insurans Pekerjaan PERKESO pencarum Perkeso yang ditawarkan VSS atau diberhentikan kerja oleh majikan LAYAK memohon manfaat kursus yang DIBIAYAI SEPENUHNYA Pencarum Perkeso yang diberhentikan kerja ATAU ditawarkan VSS MSS ol...
Lebih 100 Lokasi Tanah Runtuh

Lebih 100 Lokasi Tanah Runtuh

papar berkaitan - pada 30/12/2021 - jumlah : 159 hits
BH ONLINE Orang Asli membawa bekalan makanan dan keperluan harian menuju ke kampung di Genting Peras yang terputus hubungan kerana runtuhan cerun dekat Kuala Klawang Foto NSTP AIZUDDIN SAAD KUALA LUMPUR Sebanyak 121 tanah runtuh berlaku di ...
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Utilizing Crowdfunding For Business



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Reaching Out

Iddah Wanita Kematian Suami

Berebut Kasih

Tinggi Protein Dan Mikronutrien Ini Manfaat Ikan Susu Untuk Kesihatan

Upiak Hari Raya Duit Tak Ada Chord