Jom Ajak Anak Main Permainan Online Di Culinaryschools Org


 Seperti yang kita sedia maklum, KPM telah membuat pengumuman tentang pengangguhan sesi persekolahan. Jadi, ini bermakna cuti sekolah akan dilanjutkan lagi. Sudah pasti anak-anak anda akan berasa bosan.
Riss nak kongsi satu berita kepada ibubapa yang mempunyai anak perempuan atau lelaki yang mempunyai minat memasak atau bermain game secara online. Minggu lepas anak buah Riss mengamuk nak permainan masak-masak dalam talian. Jadi, Riss pun Google "games masak-masak online". Lepas itu, Riss pun terjumpa satu laman sesawang mengenai permainan memasak ni. Anak buah punyalah excited. 
Yang paling best, Kita sebagai orang dewasa pun boleh main permainan ini sekali. Maknanya laman web ini bukan sahaja diciptakan khas untuk kanak-kanak sahaja tau. Ramai di antara kita tidak tahu bahawa sebenarnya permainan secara online boleh mengasah kreativiti anak-anak anda. 
Jom main masak-masak di culinaryschools.org 
culinaryschools.org menawarkan koleksi lebih 100 permainan dalam talian untuk membantu membiasakan kanak-kanak dengan makanan, bertani, memasak, seni kulinari, perniagaan restoran dan kerjaya yang berkaitan dengan perhotelan. yang paling best, culinaryschools.org  tak mengandungi sebarang iklan tau. Bebas tanpa iklan.



Selain itu, web ini juga menggunakan reka bentuk web HTML5 yang mesra handphone dan desktop. Pautan kepada setiap permainan dibuka dalam tab baharu tertumpu secara eksklusif pada permainan yang berkaitan sahaja.
5 Koleksi Permainan Memasak Online Yang Best Mengikut Pandangan Anak-Anak Buah Riss
Berikut ialah koleksi permainan yang Anak-anak buah Riss paling suka dan minat sambil  belajar dalam persekitaran interaktif:
1. The Boiled Eggs


Cara Permainan ini senang sahaja. Dimana Pemain perlu merebus telur dalam beberapa periuk berbeza pada masa yang sama dengan menjejaki suhu periuk yang berbeza dan melaraskannya mengikut keperluan. 
2. Sweety Cooking Chocolate Cake
Permainan sweety cooking chocolate sesuai untuk kanak-kanak yang berusia 7 tahun ke bawah. Permainan ini lebih kepada video pengajaran yang boleh dimainkan berbanding permainan.
3. Tap Supermarket
Permainan ini paling best. Sebab ia menguji minda dan ketangkasan kita. Pemain mesti menguruskan kedai runcit termasuk menyimpan semula hasil, mengembangkan lagi barangan yang dijual dan memeriksa pelanggan.
4. Can I Eat It?
Ada anak-anak berusia 6 tahun ke bawah? Permainan ini merupakan pembelajaran asas di mana mereka dengan cepat mengklik ya atau tidak jika mereka fikir sesuatu item boleh dimakan. Permainan termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, biskut, sosej, stoking, kayu, kaca, bateri, pepijat dan banyak lagi.
5. Burger Maker
Permainan ini menyusun bahan mengikut senarai pesanan dan perlu siap dalam masa 10 hingga 15 saat. Apabila selesai dengan senarai tersebut, anda perlu menghidangkan burger untuk menghantarnya kepada pelanggan. Permainan ini cukup mudah dan seronok.
antara permainan yang ada di culinaryschools.orgAda banyak lagi permainan yang best dan menyeronokkan di culinaryschools.org. Anda boleh ke laman sesawang mereka di https://www.culinaryschools.org/kids-games/ untuk makluman lanjut. Dan paling penting, jangan sia-siakan masa cuti sekolah anak-anak anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.kisahrissaziela.com/2021/12/jom-ajak-anak-main-permainan-online-di.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Culinaryschools Org Menawarkan Lebih 100 Online Games Memasak Untuk Kanak Kanak Secara Percuma

Culinaryschools Org Menawarkan Lebih 100 Online Games Memasak Untuk Kanak Kanak Secara Percuma

papar berkaitan - pada 28/12/2021 - jumlah : 237 hits
Salam to all readers CulinarySchools org Menawarkan Lebih 100 Online Games Memasak Untuk Kanak kanak Secara PERCUMA Sekarang musim cuti sekolah ramai juga yang mengambil kesempatan untuk clear leave spent time bersama keluarga Budak budakla...
Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar

Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 213 hits
Culinary Schools Main Permainan Masak Kanak Kanak Percuma Online Sambil Belajar Permainan dalam talian memang sudah tidak asing lagi Ada bermacam jenis permainan secara online ini sama ada yang berbayar atau percuma Jika anak ada cita cita ...
Plays Org Main Game Online Percuma Yang Menyeronokkan Tanpa Gangguan Iklan

Plays Org Main Game Online Percuma Yang Menyeronokkan Tanpa Gangguan Iklan

papar berkaitan - pada 3/1/2022 - jumlah : 230 hits
Plays org Main Game Online Percuma yang Menyeronokkan Tanpa Ganguan Iklan Rasanya semua orang memiliki hobi bermain game tak kisahlah sama ada di smartphone atau PC Bermain game ni sebenarnya dapat juga release tension setelah penat bekerja...
Main Online Games Percuma Di Plays Org

Main Online Games Percuma Di Plays Org

papar berkaitan - pada 30/12/2021 - jumlah : 189 hits
Main Online Games PERCUMA di plays org Hai korang Korang suka main online games tak Elehhhh jangan tipu mesti korang pun sama macam Ummi suka The post appeared first on
Main Masak Masak Online

Main Masak Masak Online

papar berkaitan - pada 27/12/2021 - jumlah : 246 hits
Main Masak masak Online Main masak masak satu permainan yang tak asing bagi kanak kanak perempuna terutamanya MF zaman kecik dulu sampai tingkatan 3 dok main masak masak lagi sebab teman adik main Jarak umur adik 6 tahun buatkan MF kenalah ...
Buat Kerja Rumah Ajak Anak Sekali Bukan Nak Sempurna Tapi Boleh Berdikari

Buat Kerja Rumah Ajak Anak Sekali Bukan Nak Sempurna Tapi Boleh Berdikari

papar berkaitan - pada 5/1/2022 - jumlah : 217 hits
Penting untuk anak tahu berdikari urus diri Supaya tidaklah anak kita ni panggil ibu dan ayahnya sahaja bila nak buat sesuatu Sedangkan kalau diajar mereka boleh buat Dan sebenarnya kanak kanak ni suka sangat buat sendiri tau Seperti yang d...
Jangan Biar Anak Main Air Banjir Dr Izzar Kongsi Kotornya Air Banjir Boleh Jadi Punca Penyakit

Jangan Biar Anak Main Air Banjir Dr Izzar Kongsi Kotornya Air Banjir Boleh Jadi Punca Penyakit

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 209 hits
Doktor selebriti Dr Izzar Anwar berkongsi beberapa pesanan berkenaan penjagaan kesihatan buat semua masyarakat memandangkan sekarang ini merupakan musim hujan dan banjir Menurutnya jangan bertangguh untuk mendapatkan rawatan jika terdapat s...
Seronok Betul Tu Video Anak Cucu Kasi Can Tok Ayah Main Gelongsor Air Senyum Sampai Ke Telinga

Seronok Betul Tu Video Anak Cucu Kasi Can Tok Ayah Main Gelongsor Air Senyum Sampai Ke Telinga

papar berkaitan - pada 28/12/2021 - jumlah : 323 hits
Dulu masa min kecil kecil mandi dalam kolam biasa je kat depan rumah lepastu suka hati lah kuak lentang ke kuak dada ke Ibarat kolam tu ana yang punya Hahaha Lain pula dengan zaman sekarang ni dik Makin advance kolam air siap boleh buat gel...
Anak Popular Daripada Mak Cik B Agih Bantuan Di Kampung Orang Asli Tarik Perhatian Ramai Penduduk Ajak Bergambar

Anak Popular Daripada Mak Cik B Agih Bantuan Di Kampung Orang Asli Tarik Perhatian Ramai Penduduk Ajak Bergambar

papar berkaitan - pada 30/12/2021 - jumlah : 277 hits
Anak kepada usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Vida Cik B tidak melepaskan peluang menyertai dan menghulurkan pertolongan dalam misi bantuan banjir yang dianjurkan oleh ibunya Menerusi laman sosial Instagram Cik B atau nama lengkapnya Nu...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Masdo Perih Jerih Chord

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Saat Jenazah Berada Di Liang Lahad