Chef Wan Dakwa Najib Razak Putar Belit Kenyataannya


Terkilan dengan sindiran DS Najib Razak, Chef Wan tampil meluahkan rasa geram dengan kenyataan mantan perdana menteri itu yang memutarkan belitkan kenyataanya sebelum ini mengenai anak Felda.


“How sad and stupid apa yang saya tegur disensasikan, disalah tafsir lalu difitnah kan balik supaya i look so bad in the eye of the public. Siapa pulak yg nak kena minta maaf balik kepada siapa ini?”

“Kita jika bodoh sekali mana pun jangan sombong dan sakit hati pada apa yang Allah sudah anugerahkan kepada seseorang itu. They think they can kill my spirit just like that by memutar belit cerita saya? Cakap mcm tak pergi sekolah!”

“Banyak bezanya bila saya katakan sebahagian orang Felda yang malas, suka kahwin isteri lebih dari satu dan tidak bertanggung jawab ke atas welfare and growing up of their kids as to saya kata “Semua orang Felda”!”

“Bila saya kata “Beranak mcm kucing ini” is not to hina orang Felda cuma bahasa gurauan orang Melayu kita made references to “segelintir” lelaki yang kawin tak sudah-sudah tetapi welfare anak dan pelajaran anak tak di jaga”

“Saya nak tanya Najib jika saya ini manusia yang tak baik dan tidak berjaya di dalam kerjaya saya why sent me to assist him and his ministry?”. Menuduh saya Jilat Tun M to receive that anugerah padahal Tun M pun tak tahu saya akan menerima anugerah tu pun!”

“Batu-batu api ni then viral them in social media supaya semua orang yang baca akan percaya bulat-bulat dengan tujuan nak jatuhkan credibility saya sebagai Ikon Felda! Mana yang baca IG saya dari awal akan faham cerita yang sebenarnya”

“Saya pula dijadikan mangsa because they are not happy to see me terima anugerah itu. Macam la saya kebulur sangat nak anugerah itu. Sungguh muka tak tahu malu Najib ni. Kau jahanamkan FELDA sampai fail dah boleh pulak ada hati nak bersuara lagi?”

“Panggil Isa Samad tu esok jugak saya nak serah kan Anugerah Icon FELDA itu kepada beliau dan Najib! Lepas tu boleh pulak solat 5 waktu mengadap Allah. How do all this hippocrite do it?,” tulisnya di Instagram.

Bagaimanapun kenyataan Najib yang dimuat naik di twitter itu sudah dipadamkan. Menurut Chef Wan, tindakan Najib itu berpunca kerana tidak berpuas hati dengan gelaran Ikon Felda yang baru saja diperolehinya.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://gosipsocmed.blogspot.com/2019/07/chef-wan-dakwa-najib-razak-putar-belit.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Chef Wan Dikecam Netizen Dakwa Peneroka Felda Malas

Chef Wan Dikecam Netizen Dakwa Peneroka Felda Malas

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 252 hits
Baru sahaja dilantik sebagai Ikon Anak Felda Chef Wan telah mencetuskan kontroversi dengan melontarkan kritikan pedasnya terhadap golongan peneroka Felda yang dikatakan malas bekerja serta menyamakan golongan berkenaan seperti kucing Chef W...
Chef Wan Dirasuk Syaitan Lagi Najib

Chef Wan Dirasuk Syaitan Lagi Najib

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 517 hits
MALAYSIAKINI Najib Razak yang pernah dikritik keras Chef Wan membangkitkan kenyataan selebriti tukang masak itu terhadap segelintir peneroka Felda semalam Bekas perdana menteri secara sinis percaya Chef Wan akan sekali lagi memohon maaf ata...
Dikritik Bertubi Tubi Ini Jawapan Chef Wan Kepada Najib

Dikritik Bertubi Tubi Ini Jawapan Chef Wan Kepada Najib

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 655 hits
Sosmed Sungguhpun nama portal tak disebutkan ketika Chef Wan dilaporkan mahu ambil tindakan undang undang ramai percaya kenyataan itu ditujukan kepada Sinar Harian Sebelum ini Malaysiakini melaporkan Chef Wan mungkin akan mengambil tindakan...
Chef Wan Hampir Bersemuka Dengan Najib Di Restoran Tapi Tak Berani

Chef Wan Hampir Bersemuka Dengan Najib Di Restoran Tapi Tak Berani

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 315 hits
Chef selebriti Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan mendedahkan nyaris bertemu dengan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika sedang menjamu selera di sebuah restoran Jepun di ibu kota Berkongsi cerita...
Chef Wan Di Nobatkan Sebagai Tokoh Ikon Felda 2019 Hari Ini

Chef Wan Di Nobatkan Sebagai Tokoh Ikon Felda 2019 Hari Ini

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 413 hits
ROMPIN Generasi kedua Felda yang berjaya membawa nama negara ke seluruh pelusuk dunia menerusi masakan Datuk Redzuawan Ismail dinobatkan sebagai Tokoh Ikon Felda 2019 di sini hari ini Redzuawan atau lebih dikenali sebagai Chef Wan menerima ...
Peneroka Felda Tersinggung Dengan Penghinaan Chef Wan

Peneroka Felda Tersinggung Dengan Penghinaan Chef Wan

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 436 hits
Kami tersinggung Peneroka Kenyataan chef selebriti Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan yang menyifatkan golongan peneroka sebagai malas berusaha dan hanya berharap dengan bantuan kerajaan telah menyinggung hati warga Felda Malah kenyataan ...
Ramai Peneroka Felda Malas Membiak Seperti Kucing Chef Wan

Ramai Peneroka Felda Malas Membiak Seperti Kucing Chef Wan

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 516 hits
Chef Wan yang baru sahaja dinamakan Ikon Felda oleh Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di Rompin semalam hari ini sudah menghina peneroka Felda Setelah menerima Anugerah Ikon Felda Chef Wan telah memuat naik perkataan menghina peneroka...
Chef Wan Named 2019 Felda Icon

Chef Wan Named 2019 Felda Icon

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 316 hits
The second generation of Felda who has taken Malaysia to every corner of the world through cooking Redzuawan Ismail was named the 2019 Felda Icon today Redzuawan who is popularly known as Chef Wan received the award from Prime Minister Dr M...
Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

218 Fibonaci

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Persediaan Awal Haji

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Zayn Rayyan Murder Case My Debt To People Says Cid Chief

Forest City Casino Misreporting Pas Leader Wants Brave Pmx To Teach Bloomberg A Lesson At Qatar Economic Forum

2 Direman Kemuka Butiran Palsu Pelaburan Rm38 Juta

Pusing Jalan

Pentingnya Muhasabah Diri

Huawei Announce Upcoming Launch Two Products On 13 May 2024