Cermin Mata Anti Blue Light Saferoptics Lindungi Mata Anak Anda


Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics | Sejak PKP, anak-anak CN memang tidak lekang dengan handphone masing-masing. Kalau si abang dengan alasan kelas online, adiknya pulak sibuk nak tengok youtube sebab jeles abang asyik tengok handphone je. Walaupun CN bagi sorang satu handphone, tetap ada limit masa. Yela, bahaya terlalu lama dengan handphone, risau mata rosak.

Mujur baru-baru ni CN diperkenalkan oleh seorang rakan tentang cermin mata anti blue light dari SaferOptics. Apa lagi, terus ke website mereka dan terus order dua pasang cermin mata. Satu untuk abang Irfan dan satu lagi kaler pink sudah tentu untuk Dhia Zahra.

Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics - Lindungi Mata Anak Anda

Lindungi Mata Anak Dengan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics
Perkara utama yang membuatkan CN tertarik dengan cermin mata dari SaferOptics ni adalah kerana SaferOptics menawarkan kanta yang boleh menyekat cahaya biru berbahaya dari skrin digital dimana ia dapat membantu mengurangkan kesan negatif dari penggunaan peranti elektronik yang berpanjangan seperti komputer, tablet dan handphone. Jadi, bolehlah lindungi mata anak-anak CN dengan cermin mata anti blue light dari SaferOptics ni.


Irfan dan Dhia selesa dengan cermin mata dari SaferOptics

Nak beli cermin mata ni senang je dekat website. Pilih design frame mana yang berkenan dan jenis cermin. Ada beberapa bentuk frame yang menarik. Pada mulanya CN berkenan frame warna biru untuk Irfan, tapi stock habis. Maka jadi lah warna gray. Tetap cantik kan? Mujur warna frame pink available untuk Dhia, kalau tak jenuh lah merajuk tak ada warna favourite dia! Hehehe..


Bingkai cermin mata SaferOptics yang fleksibel

Menariknya frame cermin mata SaferOptics ni tak mudah patah kerana diperbuat daripada silikon yang sangat fleksibel dan tahan lama dimana ianya dapat bertahan walaupun anak kita bermain kasar. Bingkainya lembut, tidak beracun dan tidak mudah tergelincir. Best kan?

Mudahnya Beli Cermin Mata Anti Blue Light di SaferOptics Secara Online


Jika anda ingin membelikan cermin mata anti blue light dari SaferOptics ni, CN recommend anda beli di website sahaja. Sangat mudah dan pantas. Lamanwebnya juga mesra pengguna. Amat mudah untuk order dan membuat pembayaran. 


Kids Oval - Mercuri dengan add on 420 Blue Coat untuk Irfan

Untuk abang Irfan, CN belikan cermin mata Kids Oval-Mercury dengan add on 420 Blue Coat. Cuma tambah RM30 je. Menariknya 420 Blue Coat ni, ianya berwarna jernih dan sudah tentu lebih bagus dari basic blue coat. 

Beza antara 420 Blue Coat dan Basic Blue Coat adalah seperti di bawah. 


Perbandingan basic blue coat dengan 420 blue coat

Dhia Zahra yang sememangnya peminat warna pink, Kids Rectangle- Cherry Blossom menjadi pilihan. Untuk si adik CN memilih Basic Blue Coat je. Budak kecil kan, tak boleh pakai mahal-mahal! Hehehe..

Kids Rectangle- Cherry Blossom untuk Dhia Zahra


Apakah Kebaikan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics?
Kenapa cermin mata dari SaferOptics menjadi pilihan CN? 
>> Kanta non-powered yang sesuai untuk kanak-kanak.
>> Bingkai yang fleksibel dan tahan lasak selain terdapat dalam pelbagai warna yang menarik.
>> Mengurangkan masalah digital eye strain dan membantu mengurangkan sakit kepala, keletihan mata dan mata kering kesan pendedahan kepada gadget yang terlalu lama.
>> Harganya juga berpatutan dengan kualiti yang bagus.


Pembungkusan yang kemas di dalam kotak. Paling CN suka casingnya yang menarik

Selain itu, pembungkusannya sangat bagus. Kedua-dua cermin mata di dalam casing yang exclusive lengkap dengan pengelap kanta yang diletak dalam kotak seperti gambar di atas. Memang excited sangat semasa menerima parcel ni.

Dhia Zahra selesa dengan cermin mata baru dari SaferOptics
Irfan dan Dhia sangat sukakan Cermin Mata Baru dari SaferOptics
Sudah tentu yang paling excited dengan cermin mata baru adalah Dhia Zahra. Kemain bergaya ke mana-mana dengan cermin mata barunya. Apabila nak tengok handphone, terus pakai cermin mata baru hokay!

Irfan dengan cermin mata baru dari SaferOptics

Apabila di tanya kepada Irfan, seronok tak pakai cermin mata baru? 

Komen Irfan, "best dan selesa". CN sendiri tengok Irfan dan Dhia memang selesa dengan cermin mata dari SaferOptics ni. Jika sebelum ni ada merungut mata pedih duk tengok handphone. Sekarang tak dengar lagi rungutan tu. 
Handsome tak Irfan dengan cermin mata baru dari SaferOptics?
Video Fungsi Kanta Cermin Mata SaferOptics


Mana mana nak beli Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics?
Mudah sahaja, anda boleh terus membeli secara online di lamanweb SaferOptics di bawah. Memang puas hati beli di online sebab sentiasa dapat update di email tentang parcel kita dan sangat pantas. Paling best dapat free gift. Kotak pun exclusive tau. CN memang puas hati beli di website mereka. 
Buat ibu bapa diluar sana yang masih mencari alternatif untuk melindungi mata anak yang suka mengadap handphone, tap, laptop atau tv tu, CN syorkan  cermin mata anti blue light dari SaferOptics ni. CN dah cuba untuk Irfan dan Dhia dan puas hati. Jadi, apa tunggu lagi tu. Jom terjah laman web SaferOptics sekarang juga untuk dapatkan cermin mata anti blue light pada harga yang berpatutan dan banyak pilihan design yang menarik. 


Untuk lebih banyak maklumat lanjut boleh layari :-
Websitehttps://www.saferoptics.com/
Facebookhttps://facebook.com/saferoptics
Instagramhttps://instagram.com/saferoptics

~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cekgunorazimah.com/2020/08/cermin-mata-anti-blue-light-saferoptics.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saferoptics Anti Blue Light Glasses Melindungi Mata Anak Anda

Saferoptics Anti Blue Light Glasses Melindungi Mata Anak Anda

papar berkaitan - pada 5/9/2020 - jumlah : 661 hits
SaferOptics Anti Blue Light Glasses Melindungi Mata Anak Anda Dalam dunia serba moden hari ini boleh dikatakan semua orang mempunyai dan menggunakan telefon pintar Penggunaan telefon ini tidak terhad kepada kepada golongan dewasa sahaja mal...
Cermin Mata Murah Dengan Alpha Blue 420 Lens Di Eye Pro Vision Patutlah Jadi Kedai Spek Viral Di Malaysia

Cermin Mata Murah Dengan Alpha Blue 420 Lens Di Eye Pro Vision Patutlah Jadi Kedai Spek Viral Di Malaysia

papar berkaitan - pada 5/9/2020 - jumlah : 936 hits
Cermin Mata Murah Dengan Alpha Blue 420 Lens di Eye Pro Vision Patutlah Jadi Kedai Spek Viral di Malaysia l Assalamualaikum Akhirnya selesai juga Ana buat cermin mata baru setelah lama dok bertangguh Bukan apa nak buat cermin mata ni bukan ...
Anak Mua Bella Di Kecam Kerana Bermata Hazel Jom Ketahui Punca Warna Anak Mata Jadi Berbeza

Anak Mua Bella Di Kecam Kerana Bermata Hazel Jom Ketahui Punca Warna Anak Mata Jadi Berbeza

papar berkaitan - pada 24/8/2020 - jumlah : 1687 hits
Rasanya ramai yang kenal dengan makeup artist Bella ni Selalu buat live tutorial makeup dengan loghat utara dia yang pekat Selain pandai bercoleteh dapat bercakap berjam jam tanpa henti kering idea Makeup makeup dari bella ni tak di nafikan...
Cermin Mata Murah Dan Berkualiti Eye Smart Optical Sungei Wang Plaza

Cermin Mata Murah Dan Berkualiti Eye Smart Optical Sungei Wang Plaza

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 382 hits
Sebenarnya sejak dulu lagi saya ada masalah silau Namun sebab malas nak pakai cermin mata saya biarkan saja Kesannya ia beri ketidakselesaan bila memandu lebih lebih lagi pada waktu malam Minggu lepas saya tekad nak kena pakai juga Ada raka...
Kelahiran Yang Dinanti Tahniah Hairi Safwan Isteri Timang Cahaya Mata Perempuan Setelah Dua Anak Lelaki

Kelahiran Yang Dinanti Tahniah Hairi Safwan Isteri Timang Cahaya Mata Perempuan Setelah Dua Anak Lelaki

papar berkaitan - pada 19/8/2020 - jumlah : 330 hits
Tahniah diucapkan kepada pelakon dan ahli perniagaan Hairi Safwan yang menyambut kelahiran puteri sulung pada jam 2 52 13 Ogos yang lalu Bayi seberat 2 7 kilogram itu dilahirkan di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur menurut laporan Beri...
Ibu Dan Anak Sihat Dipermudahkan Kelahirannya Zul Yahya Kongsi Berita Gembira Selamat Timang Cahaya Mata Ke 6

Ibu Dan Anak Sihat Dipermudahkan Kelahirannya Zul Yahya Kongsi Berita Gembira Selamat Timang Cahaya Mata Ke 6

papar berkaitan - pada 1/9/2020 - jumlah : 342 hits
Pelakon Zul Yahya sekali lagi menerima berita gembira apabila menimang cahaya mata keenamnya Jumaat lalu Lalu bintang yang kini bergiat aktif dalam bidang keagamaan itu turut menzahirkan rasa syukur apabila isterinya Siti Raihan Mohd Rodzi ...
Kedai Cermin Mata Viral Eye Pro Vision Pilihan Hati Pengguna Cermin Mata

Kedai Cermin Mata Viral Eye Pro Vision Pilihan Hati Pengguna Cermin Mata

papar berkaitan - pada 24/8/2020 - jumlah : 853 hits
Assalamualaikum Baru baru ni YF ada membeli sebuah cermin mata untuk kegunaan harian YF YF bukanlah seorang yang ada rabun teruk Rabun tu ada Cuma tak tinggi sangat macam orang lain Masalah YF sekarang lebih kepada silau Terutamanya kalau n...
Mata Papa Masuk Habuk Isteri Sakit Fizz Fairuz Syukur Anak Sulung Bantu Jaga Adik2

Mata Papa Masuk Habuk Isteri Sakit Fizz Fairuz Syukur Anak Sulung Bantu Jaga Adik2

papar berkaitan - pada 27/8/2020 - jumlah : 341 hits
Terdahulu kita mendapat khabar bahawa isteri kepada pelakon Datuk Fizz Fairuz yang juga merupakan seorang pelakon Datin Almy Nadia dimasukkan ke hospital kerana mempunyai batu karang dalam hempedu Difahamkan Almy yang kini dirawat di Hospit...
Berniat Lindungi Cucu Seorang Ibu Malah Dianiaya Anak Kandung

Berniat Lindungi Cucu Seorang Ibu Malah Dianiaya Anak Kandung

papar berkaitan - pada 28/8/2020 - jumlah : 307 hits
Seorang ibu berinisial IB menjadi korban penganiayaan anak kandungnya sendiri bernama Hamzah karena persoalan cicilan sepeda motor Kasi Humas Polsek Panakkukang Bripka Ahmad Halim mengatakan bahwa penganiayaan tersebut terjadi di Jalan Bara...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Isteri Bersubahat Dengan Suami Melakukan Amang Seksual Terhadap Remaja 17 Tahun

Mb S Son Five Others Remanded In Rm600 000 False Claim Probe Under Macc

Dilema Calun Prk Kkb Melayu Atau Cina

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

The Friendly S Music Pub By Kvadrat Architects In Astana Kazakhstan