Carsome Malaysia Panduan Pengalaman Jual Beli Kereta Terpakai


Sekiranya anda sedang mencari kereta terpakai untuk dibeli atau menjual kereta anda sebagai kereta terpakai, anda pastinya akan perasan iklan-iklan oleh pihak Carsome Malaysia.
Tahukah anda bagaimanakah cara untuk menggunakan aplikasi ini dan mendapatkan kereta idaman?
Jom baca selanjutnya!
Apakah Carsome Malaysia? Syarikat yang berasal dari Malaysia dan ditubuhkan pada tahun 2015 ini sedang mengukuhkan kedudukan mereka di Malaysia dan mengembangkan operasi di beberapa negara di Asia Tenggara antaranya Indonesia, Thailand dan Singapura.
Sehingga kini, menurut laman Carsome Malaysia sendiri terdapat lebih 8000 pengedar, 50 pusat Carsome di lebih 50 buah bandar di Asia Tenggara.
Carsome menyediakan penyelesaian hujung ke hujung kepada pengguna dan pengedar kereta terpakai, daripada pemeriksaan kereta kepada pemindahan hak milik kepada pembiayaan, menjanjikan perkhidmatan yang dipercayai, mudah dan cekap.
Kelebihan Jual Beli Kereta Di Carsome Ramai yang tak tahu apakah langkah yang perlu diambil semasa membuat pembelian kereta terpakai. Carsome ingin membantu anda membeli kereta terpakai dengan mudah dan senang.
Kelebihan membeli kereta terpakai dengan Carsome:
1. Pandu Uji – Untuk anda merasai sendiri pengalaman memandu kereta yang ingin dibeli sekali gus menjamin kepuasan anda sebagai pembeli dan kualiti kereta yang ditawarkan.
2. Laporan Pemeriksaan Teliti – Supaya anda mengetahui sejarah kereta jika pernah terlibat kemalangan, terbakar atau ditenggelami banjir sehingga menjejaskan struktur kereta.
3. Waranti – Kereta terpakai Carsome Certified dilengkapi dengan jaminan satu tahun yang merangkumi kerosakan seperti enjin, sistem transmisi dan sistem penyaman udara.
4. Jaminan Pulangan – Mereka juga menawarkan jaminan pulangan wang dalam 5 hari jika pelanggan berubah fikiran dalam tempoh pandu milik.
Cari kereta idaman anda di https://bit.ly/CarsomeHM2 sekarang!
Valued at almost RM8.8 billion, Carsome is Malaysia’s first unicorn.

From a small office in Kelana Jaya, to having presence in 4 major ASEAN countries.

We must start recognising & investing in Malaysian start ups.

We can’t miss this opportunity.

Truly an inspiration for all. pic.twitter.com/NIFHUFMG5x
— Syed Saddiq (@SyedSaddiq) June 10, 2022 Panduan Jual Kenderaan Terpakai Anda mempunyai kenderaan yang tidak digunakan dan mahu menjual kenderaan tersebut?
Dengan laman web atau aplikasi ini, proses menjual kenderaan terpakai anda tidaklah rumit dengan hanya mengikuti langkah-langkah berikut:
Tempah Pemeriksaan Percuma – Hantar butiran anda dan dapatkan harga anggaran segera untuk kereta anda sebelum membuat temujanji.Periksa Kereta Anda – Pemeriksa mahir kami akan menjalankan pemeriksaan menggunakan skor 175 mata dan membuat tawaran harga yang sewajarnya kepada anda Jual Kereta Anda – Sekiranya anda berpuas hati dengan tawaran pihak Carsome, anda boleh jual terus kepada Carsome atau pilih untuk lakukan jualan melalui pembidaan secara langsung. Panduan beli kenderaan terpakai Dengan laman web / aplikasi ini, anda boleh menempah & membeli kereta dalam talian tanpa perlu bersusah payah kerana pihak Carsome mengendalikan segala-galanya untuk anda.
Pihak Carsome_Malaysia menyediakan halaman khas yang menyenaraikan kereta-kereta terpakai yang boleh dibeli oleh anda di pautan https://www.carsome.my/buy-car/
Berikut merupakan langkah-langkah membeli kenderaan terpakai dari pihak Carsome:
Semak dan imbas inventori tentang kereta terpakai berkualitiPeriksa dalaman & luaran dengan pandangan 360 darjah, lengkap dengan laporan pemeriksaan penuhPadankan bajet anda & ketahui jumlah pembayaran anda dengan kalkulator pinjaman kereta yang disediakan Laman tersebut juga menyediakan beberapa fungsi menarik seperti kebolehan membuat carian berdasarkan model kenderaan, tahun dibuat, harga, warna, transmisi dan pelbagai kriteria lain.
Syarat Menjual Kereta Setiap kereta yang ingin dijual melalui platform ini akan diperiksa ketat untuk memastikan ianya mematuhi kriteria pematuhan kualiti yang ditetapkan oleh pihak Carsome.
Pemeriksaan 175 mata kami mematuhi garis panduan yang ketat untuk memastikan setiap kereta bebas daripada kemalangan besar atau kerosakan banjir, manakala semua kereta dibaik pulih untuk meningkatkan kelayakan berada atas jalan raya.
Pengalaman Jual Beli Di Carsome Di halaman Facebook Carsome, anda boleh lihat rata-rata pelanggan sangat berpuas hati dengan servis yang ditawarkan oleh pihak Carsome.
Antara reviu positif yang diberikan adalah:
Carsome lebih cepat info dan terkini, dan mudah lihat pilihan individu untuk membeli kereta.
– Dazile Lie Good staff, good service. Nice price offer, recommended or sell and buy cars.
Shafarul Mustafa Buying from Carsome because of the warranty given for the first which give me confidence of your quality given
James Kuan Baca juga:
Geran Hilang? Cara Mohon Geran Kereta / Motor Yang Hilang Atau RosakMyEG Login: Daftar & Renew Lesen Memandu / Roadtax / Insurans Kereta

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/carsome-malaysia/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=carsome-malaysia

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dulu Sewa Rumah Biasa Guna Peti Ais Burvk Usia 26 Tahun Dah Mampu Beli Kereta Mewah Banglo 2 Tingkat Hasil Jual Kasut

Dulu Sewa Rumah Biasa Guna Peti Ais Burvk Usia 26 Tahun Dah Mampu Beli Kereta Mewah Banglo 2 Tingkat Hasil Jual Kasut

papar berkaitan - pada 15/7/2022 - jumlah : 155 hits
BANYAK dugaan terpaksa ditempuhi dalam kehidupan berumahtangga terutama sekali bagi pasangan yang baru berkahwin Turut merasai pengalaman ini Amirul Apeez 26 dan isteri yang disatukan pada 2019 namun hidup dalam serba kekurangan di rumah se...
Kereta Baru Atau Terpakai Cara Pengiraan Bayaran Bulanan

Kereta Baru Atau Terpakai Cara Pengiraan Bayaran Bulanan

papar berkaitan - pada 12/7/2022 - jumlah : 204 hits
Kereta baru atau terpakai Cara pengiraan bayaran bulanan Korang pernah terfikir tak waktu nak beli kereta sama ada nak beli kereta yang baru atau pun yang terpakai Kalau nak tahu saya ada pengalaman beli kedua dua jenis kereta ni Dulu saya ...
Hasil Penat Lelah Bersama Akhirnya Alieff Irfan Dapat Beli Kereta Sport Mclaren 720s Bernilai Rm2 Juta

Hasil Penat Lelah Bersama Akhirnya Alieff Irfan Dapat Beli Kereta Sport Mclaren 720s Bernilai Rm2 Juta

papar berkaitan - pada 5/7/2022 - jumlah : 217 hits
Personaliti media sosial yang berjaya iaitu Alieff Irfan atau nama sebenarnya adalah Mohd Alieff Irfan Aziki menganggap rezeki yang diperolehnya selama ini adalah hasil usaha dirinya selama beberapa tahun menjadi You Tuber Impian bagi Alief...
Pernah Nangis Lihat Kereta Arwah Abam Kini Hidayah Beli Vellfire Hasil Usahanya

Pernah Nangis Lihat Kereta Arwah Abam Kini Hidayah Beli Vellfire Hasil Usahanya

papar berkaitan - pada 16/7/2022 - jumlah : 300 hits
Betullah orang kata semangat seorang wanita ni kuat Walaupun diuji dengan pelbagai dugaan namun berkat kesabaran itu akhirnya pasti dapat kemanisan dipenghujungnya Tambah pula bila dah ada anak ia menjadi sumber kekuatan buat wanita bergela...
Adakah Rakan Kongsi Syarikat Atau Bisnes Anda Sesuai Baca Panduan Dari Pengalaman Ini

Adakah Rakan Kongsi Syarikat Atau Bisnes Anda Sesuai Baca Panduan Dari Pengalaman Ini

papar berkaitan - pada 7/7/2022 - jumlah : 201 hits
Bab nak cari dan pilih rakan kongsi perniagaan ni anda perlu berikan perhatian yang serius Ramai sangat usahawan yang saya jumpa hadapi masalah berat ini Mereka tersilap pilih rakan kongsi perniagaan Bukan disengajakan nak buat kesilapan ya...
Semakin Ramai Pelabur Asing Lari Keluar Jual Saham Di Bursa Malaysia

Semakin Ramai Pelabur Asing Lari Keluar Jual Saham Di Bursa Malaysia

papar berkaitan - pada 14/7/2022 - jumlah : 289 hits
Pelabur asing terus lari keluar jual saham di Bursa Malaysia Trend aliran keluar dana asing di Bursa Malaysia berterusan untuk minggu kelima berturut turut dengan pelabur asing menjual ekuiti Malaysia berjumlah RM120 6 juta pada minggu lalu...
Macammana Cara Nak Trade In Kereta Lama Untuk Beli Kereta Baru

Macammana Cara Nak Trade In Kereta Lama Untuk Beli Kereta Baru

papar berkaitan - pada 6/7/2022 - jumlah : 239 hits
Cara Trade in Kereta Lama Alkisahnya kereta pertama yang saya beli tahun 2010 dulu kini dah berusia 12 tahun Kereta yang diberi nama Sophie ini masih elok dan selesa digunakan untuk ambil dan hantar anak ke sekolah atau untuk dibawa pulang ...
Viral Di Instagram Setengah Juta View Pakcik Ini Jual Mee Goreng Termurah Di Malaysia

Viral Di Instagram Setengah Juta View Pakcik Ini Jual Mee Goreng Termurah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 13/7/2022 - jumlah : 132 hits
Lokasi Taman Chepor Jaya 31200 Chemor Perak Untuk tempahan 011 5759 9712 MalaysianStreetfood RacunAzfarBadrul PasukanAsik Lanjut
Ibu Tujuh Anak Berdepan 25 Tuduhan Menipu Pakej Jual Beli Emas Gold Ventures Di Kuantan

Ibu Tujuh Anak Berdepan 25 Tuduhan Menipu Pakej Jual Beli Emas Gold Ventures Di Kuantan

papar berkaitan - pada 6/7/2022 - jumlah : 133 hits
KUANTAN Ibu kepada tujuh anak dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini pada Isnin atas 25 tuduhan menipu membabitkan tawaran pakej pembelian emas 916 ke atas empat mangsa tahun lalu dan awal tahun ini Tertuduh Wan Noraini Wan Abdullah 43 ba...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Pemilik Kafe Tanah Aina Fareena Nafi Terima Notis Rasmi Peringatan Penutupan Parkir Restorannya



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Linkedin Menjadi Mitra Plan Indonesia Buka Peluang Kerja Bagi 400 Pencari Kerja Baru Di Jawa Tengah

5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats