Cara Untuk Membetulkan Masalah Penggunaan Cpu Dan Ingatan Wordpress


Blogging dengan platform WordPress adalah yang terbaik. WordPress mempunyai ruang fleksibel dan kreatif yang cukup besar tetapi jika anda menggunakan pelan shared hosting, ianya mungkin menjadikan masalah untuk anda. Dan laman web anda mungkin digantung kerana menyebabkan laman web lain lambat kerana kesemua laman web dalam pelan shared hosting menggunakan sumber yang sama seperti anda.
Masalah penggunaan CPU dan ingatan tinggi WordPress memandu anda gila, maka artikel ini dapat membantu anda. Apabila laman web anda menggunakan terlalu banyak sumber, ia menjadikan laman web anda perlahan untuk pelawat anda dan ia menjejaskan kedudukan carian anda. Dan anda mungkin mendapat amaran daripada pembekal hosting anda atau mereka mungkin tiba-tiba mengantungkan laman web anda tanpa amaran.
Jadi dari sini, berikutnya adalah beberapa perkara pertama yang perlu anda periksa dahulu dan ianya mungkin terdapat pelbagai sebab penggunaan CPU dan Ingatan tinggi pada WordPress anda.
Kemaskini WordPress WordPress membolehkan anda mengemas kini dengan satu klik butang. Anda boleh melancarkan kemas kini dengan mengklik pautan dalam versi baru (jika ia berada di sana) atau dengan pergi ke skrin “Dashboard > Updates” anda. Sebaik sahaja anda berada di halaman “Update WordPress”, klik butang “Update Now” untuk memulakan proses itu. Anda tidak perlu berbuat apa-apa dan apabila ia selesai, anda telah buat yang terkini.
Kemaskini plugin dan tema Plugin dan tema adalah yang terbaik. Mereka boleh membantu anda menambah apa sahaja yang anda mahu ke laman web anda tanpa perlu membayar pemaju. Tetapi jika anda menggunakan plugin dan tema yang berkod lapuk atau menggunakan terlalu banyak, ia boleh menjadikan laman web anda seperti neraka.
Versi yang lebih baru diketahui untuk membetulkan kesilapan yang berada dalam versi sebelumnya dan dapat membantu anda untuk jangka masa yang panjang. Amalan yang terbaik adalah untuk menggunakan versi plugin yang stabil, (versi Alpha dan Beta plugin tidak boleh dipertimbangkan)
Gunalah plugin dan tema yang perlu saja Jika anda mempunyai plugin atau tema yang tidak diperlukan dan dipasang hanya untuk menguji mereka dan anda tidak gembira dengan mereka maka terus menyingkirkan mereka. Adakah anda benar-benar memerlukan semua plugin yang telah anda pasang di laman web anda? Apabila saya mempunyai laman WordPress pertama saya, saya mempunyai 108 plugin yang telah dipasang, tetapi selepas saya telah digantung oleh pembekal hosting saya, saya menyedari bahawa kebanyakan plugin sebenarnya tidak diperlukan, jadi saya dengan cepatnya segera melumpuhkannya dan memadamkan semua dan berakhir dengan 23 plugin. Laman web saya berjalan lebih cepat dan lebih minimalis.
Carilah plugin yang makan sumber Menguji kelajuan laman WordPress anda, menguji laman web anda dengan tanpa plugin. Nyahdayakan plugin satu demi satu, kemudian uji laman web anda. Jika anda mendapati bahawa dengan menyahaktifkan plugin yang tertentu, laman web anda berjalan lebih baik, maka anda baru sahaja mengenal pasti plugin yang bermasalah. Cubalah anda mencari alternatif yang menawarkan ciri plugin yang sama ataupun cuba yang plugin terbaru.
Gunakan plugin caching Plugin caching akan membantu memuatkan kandungan dengan lebih cepat. Secara umumnya, apabila seseorang melawat laman WordPress anda, pelayar mereka akan mengambil fail HTML, yang diperlukan oleh skrip PHP atau data diperlukan dari pangkalan data WordPress.
Saya akan mengesyorkan WP Super Cache. Plugin cache ni membantu mengurangkan penggunaan CPU secara drastik, cache salinan statik halaman anda, memastikan anda berada dalam had limit shared hosting.
Sesetengah plugin caching juga berfungsi dengan CDN (lihat di bawah) atau GZIP. Sesetengah plugin caching WP yang popular untuk dipertimbangkan ialah:
W3 Total CacheWP Super CacheWP RocketWP Fastest Cache Gunakan CDN Melakukan perkara ini menjaminkan prestasi laman web anda berjalan lebih cepat dan lancar, iaitu menggunakan content delivery network (CDN). Dengan menggunakan CDN, fail statik, terutamanya fail media, dimuatkan daripada pelayan CDN dan bukan pelayan hos anda. Dan kemungkinan, mereka mempunyai pelayan yang lebih dekat dengan pelawat anda.
Cloudflare adalah CDN yang paling terkenal, dengan 102 pusat data di seluruh dunia setakat ini. Mereka menawarkan kedua-dua versi percuma dan tiga peringkat pelan berbayar premium.
Mampatkan imej Pemampatan imej memainkan peranan yang besar dalam kadar masa berapa cepat laman web anda dapat dimuatkan, terutamanya jika anda mempunyai banyak imej. Khasnya dalam zaman moden ini, imej resolusi yang tinggi. Malangnya, banyak plugin dan perkhidmatan yang anda dapati hari ini hanya menawarkan sebahagian kecil daripada ciri-ciri pemampatan imej secara percuma.
Smush adalah sangat mudah digunakan, tiada seting mampatan yang mengelirukan. Versi percuma smush imej dapat memampatkan sehingga 50 imej pada satu masa. Selain itu, konfigurasikan auto-smush secara automatik dan mampatkan imej juga automatik apabila imej sedang dimuat naik. Ia sangat cepat.
Jika Segala-galanya Gagal Saya cadangkan anda mencari tema yang lebih mudah digunakan, memasang tema tersebut dan memeriksa penggunaan CPU anda, anda akan memdapati CPU akan dikurangkan. Kebanyakan tema yang dinamik mungkin bukan untuk anda, melainkan anda menggunakan pelayan VPS, Pelayan Berdedikasi atau Managed WordPress Hosting Terurus kami.
Ini mungkin kelihatan anda perlu lakukan pelbagai perkara yang banyak, tetapi jika anda melakukan mana-mana satu atau dua perkara di atas, anda mungkin akan melihat prestasi yang lebih baik dicapai untuk laman web anda. Jika anda melakukannya semua, anda mungkin mempunyai laman WordPress yang lebih cepat pada akhirnya. Jika anda masih menghadapi masalah maka mungkin sudah tiba masanya untuk bercakap dengan pelayan hos anda, kerana mereka mungkin dapat membantu anda.
The post Cara untuk Membetulkan Masalah Penggunaan CPU dan Ingatan WordPress appeared first on Wordpress Tip Guide Support Solution.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.jonloh.com/cara-untuk-membetulkan-masalah-penggunaan-cpu-dan-ingatan-wordpress/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Guideline Ringkas Cara Penggunaan Essential Oil Mengikut Tujuan

Guideline Ringkas Cara Penggunaan Essential Oil Mengikut Tujuan

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 290 hits
Kat mana nak sapu Essential Oil Artikel ini merupkan simple guideline cara penggunaan Essential Oil Actually common sense cara penggunaan ini mengikut tujuan dengan kesesuaian EO yang digunakan 1 Untuk Otak Fokus Sapu pada bahagian Brain st...
How To Fix Wordpress Cpu And Memory Usage Problem

How To Fix Wordpress Cpu And Memory Usage Problem

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 233 hits
Blogging with WordPress is incredible the best WordPress creates room for enough flexibility and creativity but if you are using shared hosting plan which might become a problem for you And your site could get suspend because of the risk it...
Cara Terbaik Nak Selesaikan Masalah Atau Konflik Dalam Rumahtangga Ustaz Kazim Elias

Cara Terbaik Nak Selesaikan Masalah Atau Konflik Dalam Rumahtangga Ustaz Kazim Elias

papar berkaitan - pada 1/1/2021 - jumlah : 333 hits
Cara Terbaik Nak Selesaikan Masalah Atau Konflik Dalam Rumahtangga Ustaz Kazim Elias Daripada Abdullah bin Amr r a bahawa Nabi Muhammad SAW bersabda Maksudnya SAMPAIKANLAH DARIKU WALAU HANYA SATU AYAT
Cara Terbaik Untuk Atasi Masalah Kurang Keyakinan Diri Adalah Dengan Dapatkan Bantuan Seorang Coach

Cara Terbaik Untuk Atasi Masalah Kurang Keyakinan Diri Adalah Dengan Dapatkan Bantuan Seorang Coach

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 444 hits
Apa cara mudah nak tahu samada anda punya masalah kurang keyakinan diri Ramai yang tak sedar dia ada masalah kurang keyakinan diri Anda mungkin salah seorang darinya Bila anda tak The post appeared first on
Cara Buat Cream Puff Inti Kastard

Cara Buat Cream Puff Inti Kastard

papar berkaitan - pada 1/1/2021 - jumlah : 418 hits
Cara Buat Cream Puff Inti Kastard Langkah Demi Langkah Siapa tak suka dengan cream puff lebih lebih lagi dengan inti kastard yang meleleh apabila masuk di mulut Kalau dapat saiz yang comel sekali ngap terus habis Saya kongsikan resepi ni de...
Cara Kira Bmi Orang Dewasa Menggunakan Kalkulator Bmi Online

Cara Kira Bmi Orang Dewasa Menggunakan Kalkulator Bmi Online

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 387 hits
Cara Kira BMI Orang Dewasa Menggunakan Kalkulator BMI Online Salah satu perkara yang senantiasa terselit dalam azam setiap tahun adalah untuk menjaga BMI supaya tidak tersasar dari landasan untuk sihat Malangnya di penghujung tahun 2020 BMI...
Nasdem Ajak Mantan Anggota Fpi Berdakwah Dengan Cara Santun

Nasdem Ajak Mantan Anggota Fpi Berdakwah Dengan Cara Santun

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 146 hits
Pada masa mendatang Irma berharap tidak ada lagi hal hal seperti provokasi intimidasi dan radikalisme
Beribu Bungkus Laksam Dijual Guna Resipi Ni Begini Cara Masaknya

Beribu Bungkus Laksam Dijual Guna Resipi Ni Begini Cara Masaknya

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 260 hits
Sedapnya kalau dapat menikmati semangkuk Laksam yang lembut Ada pula kuah yang lemak serta penuh rasa ikan Memang sempurna Namun ramai yang gerun nak cuba masak sendiri kerana mi Laksamnya tu kadang kadang tak menjadi Jangan risau kerana sa...
Bayi Kerap Menangis Bukan Sebab Ada Gangguan Ini Penjelasan Saintifik 16 Cara Pujuk Si Manja

Bayi Kerap Menangis Bukan Sebab Ada Gangguan Ini Penjelasan Saintifik 16 Cara Pujuk Si Manja

papar berkaitan - pada 1/1/2021 - jumlah : 187 hits
Bayi kerap meragam selalu dikaitkan dengan gangguan tapi benarkah dakwaan itu Pakar kata bayi menangis kerana masalah kolik bayi Ikuti penjelasannya dalam artikel ini Memahami apa itu kolik Bagaimana untuk tahu bayi menangis bukan kerana ga...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor