Cara Recharge Upgrade Dan Withdraw Isharefans


Cara Recharge, Upgrade dan Withdraw IShareFans | Assalamualaikum semua.. Tahniah IShareFans kerana telah mencecah 1 juta pengguna. Wow, ramai dah yang join dan ramai juga sis tengok yang dah mula mendapat income dari IShareFans. Pada yang masih lagi melaksanakan task, sabar tau. InshaAllah nanti korang pun akan dapat juga hasilnya. Baiklah, memandangkan ramai yang telah membaca entri sis yang lalu dan mendaftar, jadi di sini sis nak kongsikan pula bagaimana cara untuk Recharge, Upgrade dan Withdraw IShareFans. Sila baca satu persatu ye..


Apa Itu IShareFansOh ya sebelum sis menceritakan lebih lanjut, sis pasti masih ada yang belum mengetahui mengenai IShareFans ni kan. Ok, untuk pengetahuan korang, IShareFans ni adalah satu platform atau aplikasi di mana kita perlu membuat task setiap hari dan kita akan dibayar mengikut harga task yang diberi. Task pula sangat mudah iaitu hanya perlu like, follow/subscribe di social media sahaja. Dari segi bayaran kita akan dapat paling basic adalah : 
Level Ordinary (Percuma)
3 task sehari x RM1
Total = RM3 sehari / RM90 sebulan
Untuk daftar klik sini : http://m.isharefans.vip/home/register/?i=186699Referral Code : 186699
Untuk Tutorial Cara Daftar IShareFans klik sini :
http://www.dikbee.com/2020/10/tutorial-cara-daftar-income-isharefans.html

Walau bagaimanapun ramai yang bertanya kenapa ramai yang dapat beribu-ribu ringgit dari IShareFans ni? Ha, kalau korang nak tahu sebenarnya dalam IShareFans ni ada beberapa level tau. Semakin tinggi level, semakin banyak task yang perlu dilakukan. Tapi bayarannya pun setimpal. Ye la, macam kerja juga kan. Berikut sis tunjukkan carta Level yang ada di dalam IShareFans berserta dengan modal dan profitnya.


Dari carta ni boleh nampak kan setiap level perlukan modal. Tapi yang menariknya, setiap level tu kita akan dapat kembali modal dalam masa sebulan sahaja. Jadi sebab tu ramai yang mengambil keputusan untuk Upgrade Level. Ada 2 kaedah untuk upgrade level IShareFans ni iaitu :


Upgrade Level IShareFans Tanpa Modal1) Kumpul modal berdasarkan task harian - maknanya korang terukan je buat task setiap hari tanpa skip. Cukup sebulan dah dapat RM90 kan. Ha, jangan lupa buat Account Bidding, boleh dapat RM5. So total dah jadi RM95. Buat lagi task untuk bulan kedua selama 2 hari, maknanya dah jadi RM101 kan. Ha, dah boleh upgrade level Silver. Lepas tu, keep on buat sampai la cukup RM300 untuk upgrade level Gold pula dan seterusnya.
2) Mesti ramai yang cakap, "Ala lambat la nak naik level macam ni". Ha, jangan risau. Ada caranya lagi untuk naik level dengan lebih cepat. Caranya adalah mencari Team. Ha, ni yang korang boleh tengok ramai yang share link dan referral code tu kan. Setiap downline yang join, jika dia buat task maka kita pun akan dapat komisen (rujuk pengiraan di bawah). Link untuk Invite tu korang boleh dapat kat sini :
Klik Account 👉 Invite Good Friends


Task Commission*Ordinary (RM1.00 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM1 X 3tasks= RM0.15
Level 2 ➡️ 2.2% X RM1 X 3 = RM0.06
Level 3 ➡️ 1.1% X RM1 X 3 = RM0.03
*Silver (RM1.00 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM1 X 5 = RM0.25
Level 2 ➡️ 2.2% X RM1 X 5 = RM0.11
Level 3 ➡️ 1.1% X RM1 X 5 = RM0.05

*Gold (RM1.20 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM1.2 X 10 = RM0.6
Level 2 ➡️ 2.2% X RM1.2 X 10= RM0.26
Level 3 ➡️ 1.1% X RM1.2 X 10= RM0.13

*Platinum (RM2 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM2 X 12 = RM1.2
Level 2 ➡️ 2.2% X RM2 X 12 = RM0.52
Level 3 ➡️ 1.1% X RM2 X 12 = RM0.26

*Diamond (RM2.65 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM2.65 X 15 = RM1.98
Level 2 ➡️ 2.2% X RM2.65 X 15 = RM0.87
Level 3 ➡️ 1.1% X RM2.65 X 15 = RM0.44

*2⭐️ Diamond (RM3.00 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM3 X 40 = RM6
Level 2 ➡️ 2.2% X RM3 X 40 = RM2.64
Level 3 ➡️ 1.1% X RM3 X 40 = RM1.32

*3⭐️ Diamond (RM3.30 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM3.3 X 60 = RM9.90
Level 2 ➡️ 2.2% X RM3.3 X 60 = RM4.35
Level 3 ➡️ 1.1% X RM3.3 X 60 = RM2.17

*4⭐️ Diamond (RM3.80 per task)*
Level 1 ➡️ 5% X RM3.8 X 101 = RM19.19
Level 2 ➡️ 2.2% X RM3.8 X 101 = RM8.44
Level 3 ➡️ 1.1% X RM3.8 X 101 = RM4.22

*5⭐️ Diamond*
COMING SOON

Contoh : RM1 satu task bersamaan 5sen. Jadi akaun percuma 3 task, so sehari 15 sen dari seorang downline. Jika downline upgrade level lebih besar, makin mahal dan banyak task dia kan? So darab la 5% . Masyukkk. Kalau nak tau lebih lanjut pasal komisen ni boleh baca dalam IShareFans App bahagian Profit.


Upgrade Level IShareFans Berbayar (Recharge)Jika korang berkeyakinan untuk menggunakan kaedah berbayar ni, di IShareFans korang boleh menambah wang sendiri untuk upgrade level. Kaedah ini dipanggil Recharge iaitu proses topup dalam wallet apps, kemudian dah ada duit barulah boleh upgrade level. Bila dicongak, dalam masa sebulan akan dapat balik duit modal + dengan profit sekali dan level kita juga akan tinggi. Cara untuk Recharge ada 2 iaitu menggunakan Bank Transfer dan Online Banking. Berikut panduan untuk buat recharge :
Klik Account 👉 My Wallet 👉 Recharge
Recharge (Online Banking)
Sis suka cara ni sebab prosesnya sangat cepat tapi kaedah Online Banking ni hanya ada masa office hour. Waktu malam dan weekend takde butang tu tau. So, kalau pilih kaedah ni, korang hanya perlu isi maklumat seperti di bawah dan tekan Confirm Recharge. Nanti akan keluar paparan online banking korang untuk login. So, masukkan je maklumat diminta. 


Recharge (Bank Transfer)
Jika tiada butang Online Transfer, korang boleh je guna kaedah Bank Transfer. Tapi kaedah ni lambat sikit proses dia sebab kena tunggu approval. Tapi ok je, sis tengok ramai yang guna kaedah ni. Sis tak pernah guna tapi ni sis tunjuk apa yang perlu korang isi masa nak buat Bank Transfer.


Ni info untuk isi masa nak nak transfer duit :
Beneficiary Name : nama syarikat
Beneficiary Account number : Account number syarikat
Receiving Bank : bank syarikat Contoh PUBLIC BANK 
Recipient Referrence : Invite code atau number telefon
Payment details : Contoh Upgrade VIP
*ini info untuk sesiapa Nak Recharge*
Note : Diingatkan sila isi maklumat dengan betul untuk mengelakkan proses Recharge Reject ye. Bahagian Name Of Transferer tu sila isi nama betul korang kalau guna bank account korang. Tapi kalau guna bank acoount adik, sila isi nama penuh adik. Sama juga kalau guna bank account orang lain ye. Isi nama penuh orang tu.


Cara Untuk Upgrade Level IShareFansBila dah cukup duit dalam wallet maka boleh la upgrade level. Korang boleh pilih mana-mana level yang korang nak dan yakin. Modal bagi setiap level boleh rujuk carta kat atas. Cuma satu je nasihat sis, better jangan pilih level Silver sebab rugi tau. Level silver ni beza 2 task je dari ordinary dan kalau nak withdraw pun minimum RM199. Why not naik terus level Gold, jumlah task akan dapat lebih banyak dan nak withdraw pun minimum RM100. Kan berbaloi tu.
 Klik Home 👉 VIP Area 


Note : Untuk Upgrade, ada sedikit nasihat untuk korang semua. Jangan upgrade banyak kali, sebab setiap kali upgrade, kena bayar full amount. Jadi ada rezeki, upgrade tinggi terus. Jangan risau, bayaran untuk upgrade ni sekali je seumur hidup, maknanya korang tak perlu renew setiap tahun. Jadi pilih la level yang tinggi supaya korang tak bazir wang setiap kali nak upgrade.


WithdrawIni part yang paling ramai orang suka. Ye la, bila dah buat kerja mesti lah nak hasilnya kan. Kira gaji la.. hehe. Ok, setelah duit yang terkumpul mencukupi, kita boleh buat pengeluaran. Perlu diingatkan bahawa Info mengenai bank adalah tepat dan benar ye. Jika salah, pengeluaran wang akan direject. Nanti susah tau. Sila elakkan kecuaian masa mengisi maklumat bank. Sekiranya semua ok, InshaAllah pengeluaran akan diproses dalam masa 24jam hingga 48 jam. Tapi biasanya lebih cepat jika tiada apa-apa masalah. Berikut cara untuk withdraw IShareFans :
 Klik Account 👉 My Wallet 👉 Withdraw 


MINIMUM WITHDRAWAL ISHARE
🌼 VIP 1 ※ ORDINARY ( WD RM 199 )
🌼 VIP 2 ※ SILVER ( WD RM 199 )
🌼 VIP 3 ※ GOLD ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 4 ※ PLATINUM ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 5 ※ DIAMOND ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 6 ※ DIAMOND 2⭐️ ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 7 ※ DIAMOND 3⭐️ ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 8 ※ DIAMOND 4⭐️ ( WD RM 100 KE ATAS )
🌼 VIP 9 ※ COMING SOON

Sis pasti ramai yang telah berjaya withdraw IShareFans kan. Sis sendiri pun dah berjaya membuat pengeluaran pertama hasil dari pengumpulan dengan IShareFans ni. Seronok tau, dah lama tak rasa dapat gaji. So, boleh la menampung buat bayar bil dan juga barang keperluan harian. Tapi dalam pada seronok tu, sis nak bagi sedikit peringatan untuk semua. Setiap benda ada peraturan kan so sama juga dengan IShareFans ni. Jika ada yang membuat onar maka satu team kena tau. So, ini peringatan untuk semua :
PERINGATAN BUAT SEMUA PENGGUNA APPS ISHAREFANS ‼️‼️APLIKASI INI NAMPAK SIMPLE SEKALI BERMODAL SEUMUR HIDUP, UNTUNGNYA BERKALI KALI TAPI SYARAT KENA PATUHI YA
▪️ Jangan suruh downline kita buat benda yang melanggar syarat 
▪️ Jangan buat fake account▪️ Jangan buat 2 atau 3 account dalam satu handphone
▪️ Jangan buat task dengan salah. Ikut cara yang ditunjukkan 
▪️ Jangan upload gambar screenshoot yang salah 
▪️ Jangan unsubscribe/unfollow balik jika sudah follow atau subscribe
▪️ Jangan unlike video/gambar 
▪️ Jangan bertukar-tukar handphone nanti IP address kena detect auto banned permanently
▪️ Jangan guna no telefon yang tak terikat dengan apps
▪️ Sila guna data internet sendiri
▪️ Jangan bertukar-tukar data internet/wifi (boleh tapi kena hati-hati) 
▪️ Jangan sampai credit score turun pada 60 point ke bawah 
KALAU MELANGGAR SYARAT DI ATAS TU TANGGUNG SENDIRI YA SEMUA PASTI ADA RISIKO, SO KENA BERHATI² DALAM MEMBUAT TUGASAN DI APPS INI 😊

Semoga dengan perkongsian Cara  Recharge, Upgrade dan Withdraw IShareFans ni dapat memudahkan urusan korang untuk terus menjana income bersama IShareFans. Jika ada persoalan boleh rujuk sis melalui link di bawah. Jadi, apa tunggu lagi. Ini la peluang untuk kita menjana income sampingan tambah pula time sekarang ni ramai yang terjejas pendapatan kan. So sesiapa yang belum daftar lagi boleh rujuk link di bawah :
Untuk daftar klik sini : http://m.isharefans.vip/home/register/?i=186699Referral Code : 186699
Untuk Tutorial Cara Daftar IShareFans klik sini :
http://www.dikbee.com/2020/10/tutorial-cara-daftar-income-isharefans.html
Sebarang pertanyaan boleh DM sis di Instagram :@DIKBEE




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.dikbee.com/2020/11/isharefans-recharge-upgrade-withdraw.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Daftar Isharefans Step By Step Mudah

Cara Daftar Isharefans Step By Step Mudah

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 790 hits
Cara Daftar isharefans Salam sejahtera kepada semua pembaca yang aku kasihi sekalian Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya Baiklah untuk entri kali ini aku akan kongsikan cara daftar isharefans dengan mudah step b...
Isharefans Cara Mudah Daftar Buat Task Jana Income Setiap Hari

Isharefans Cara Mudah Daftar Buat Task Jana Income Setiap Hari

papar berkaitan - pada 20/11/2020 - jumlah : 417 hits
Tutorial Cara Daftar Dan Jana Income Dengan IShareFans Assalamualaikum semua Berita baik untuk semua Korang tahu tak mengenai IShareFans Ok bagi yang belum tahu sekarang ni tengah viral tau di mana ramai yang dah join dan berjaya menjana pe...
Video Lengkap Cara Buat Task Di Isharefans

Video Lengkap Cara Buat Task Di Isharefans

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 281 hits
Sebelum ni saya ada kongsikan bagaimana cara untuk daftar aplikasi jana pendapatan secara online tanpa menggunakan modal iShareFans secara bertulis dalam artikel berikut di blog Di atas permintaan ramai untuk artikel kali ni saya akan kongs...
Pendaftaran Bpn 2 0 Perlu Dibuat Selewat Lewatnya 15 November Ini Cara Untuk Memohon

Pendaftaran Bpn 2 0 Perlu Dibuat Selewat Lewatnya 15 November Ini Cara Untuk Memohon

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 282 hits
UNTUK pengetahuan semua hari ini semakan untuk status dan permohonan baru bagi BPN 2 0 telah pun dibuka Lembaga Hasil Dalam Negeri meminta orang ramai bukan penerima Bantuan Prihatin Nasional 2020 sebelum ini dan memenuhi syarat kelayakan d
Cara Buat Duit Dengan Klikjer

Cara Buat Duit Dengan Klikjer

papar berkaitan - pada 23/11/2020 - jumlah : 393 hits
PENDAHULUAN Anda pernah dengar berkenaan satu platform produk digital atau ebook popular di Malaysia iaitu KLIKJER Sebenarnya platform ini dah lama ada dan ramai sebenarnya pernah membeli tanpa sedar daripada mereka Betul Saya sendiri dah b...
Petua Buat Kek Kukus 3 Bahan Tak Bantat Ini Cara Perlu Ikut Kalau Nak Kek Lembut Gebu

Petua Buat Kek Kukus 3 Bahan Tak Bantat Ini Cara Perlu Ikut Kalau Nak Kek Lembut Gebu

papar berkaitan - pada 9/11/2020 - jumlah : 337 hits
Kek Milo Kukus 3 Bahan ni antara kek viral yang menjadi kegilaan ramai Namun ada kisah disebalik popularitinya Bila dicuba ada yang menjadi ada yang tidak Ada yang kata hasilnya gebu dan lembut namun ada yang kata kek yang dimasak menjadi b...
Tata Cara Menolak Halus Kerjaan Di Kantor Yang Bukan Job Desc Utamamu Jangan Apa Apa Mau

Tata Cara Menolak Halus Kerjaan Di Kantor Yang Bukan Job Desc Utamamu Jangan Apa Apa Mau

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 232 hits
Kerja sih kerja tapi kalau disuruh ngerjain semua kerjaan yang bukan bidangmu ya pusing juga
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Utilizing Crowdfunding For Business

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024