Cara Memikat Wanita Idaman Agar Jatuh Cinta



Memikat wanita dengan pertanyaa, “Pukul berapa sekarang?” itu sangat lapuk. Juga dengan cara “Ppeeeeeewitttt” yang geli-geleman bila kita dengar. Berjalan sebelah wanita dan mula ‘mengorat‘ mereka dengan berjalan seiringan bersama mereka juga sangat menjengkelkan.

Cara Memikat Wanita Idaman Agar Jatuh Cinta
Credit Pic : SUMBER
Ada wanita yang mahu didekati cara begitu. Ada yang tidak. Golongan yang tidak mahu didekati cara sebegini ialah golongan yang mementingkan kualiti bukan kuantiti.

Cara Memikat Wanita Idaman Agar Jatuh Cinta
BUKANNYA MEMILIH

Kita golongkan kumpulan wanita jenis ini golongan yang sofistikated, kreatif dan seorang yang berkeyakinan tinggi. Wanita yang berkeyakinan tinggi dan kreatif tidak sama dengan wanita yang lain. Mereka juga berfikir di luar kotak serta sentiasa mahukan perubahan baru.

Mereka tidak suka berada dalam dunia stereotaip, hidup terkongkong dalam protokol yang menentukan cara hidup mereka. Mereka mahu mencorak hidup mereka sendiri. Cara mereka melihat isi dunia adalah berlainan dengan pandangan orang lain.


INSTAGRAM

Kebanyakan wanita seperti ini tidak mengadu-domba di Facebook. Mereka lebih gemar berada di Instagram dan Twitter. Lebih bebas katanya.

Tanda-tanda wanita yang sebegini adalah mereka selalu memakai pakaian atau aksesori yang dibuat dengan sendiri, atau pakaian mereka adalah jenis custom-made. 

Mereka juga akan bercakap banyak topik tentang trend terkini dan juga cerita-cerita wayang yang mempunyai kesan efek khas atau sinematografi yang kreatif. Barang-barang yang dibeli juga kebanyakannya dari Instagram !!

Mereka tidak suka bergosip dan bercakap kosong seperti wanita-wanita biasa. Sifat mereka lebih berdikari dan lebih bergantung pada diri sendiri daripada bergantung pada orang lain.


CARA MEMIKAT HATI WANITA YANG SEBEGINI

1. SENTIASA MEMBUAT JENAKA INTELEK, LAWAK ‘PANDAI‘

Wanita memang suka pada lawak jenaka dan gelak ketawa. Ianya menunjukkan mereka selesa dengan kita. Walaubagaimanapun, wanita yang kreatif adalah sedikit berlainan dari wanita biasa. Mereka menyukai lawak jenaka yang intelektual, atau berkaitan dengan minat mereka.

Anda perlu pandai menyusun lawak jenaka anda secara selamba, dan selain itu juga berinformasi. Sedikit lawak juga akan membuatkan jenaka itu lebih berkesan. Ingat, lawak ‘pandai‘ ya, bukan lawak ‘bodoh‘. Hahahahaha !!!!


2. SENTIASA BUATKAN MEREKA SELESA

Wanita sebegini amat terbuka tentang jantina, namun ada  juabatas-batasnya. Pemikiran mereka agak selari dengan lelaki, jadi topik-topik lelaki boleh dibincangkan dengan mereka asalkan tidak melanggar batas-batas.

Jangan biarkan mereka terasa terasing dalam topik perbualan anda, ketika dalam perbualan kumpulan atau perseorangan. Mereka mungkin akan cuba masuk dalam perbualan anda, tetapi ada golongan wanita yang agak malu ketika berbual dengan lelaki, jadi anda perlu memberi ruang untuknya.


3. HADIAHKAN SESUATU YANG UNIK

Jika anda hendak menghadiahkan sesuatu yang unik pada teman wanita anda yang kreatif, jangan berikan sesuatu yang biasa seperti bunga atau aksesori.

Berikan sesuatu yang luar biasa bergantung pada minat teman wanita anda. Jikalau anda hendak menghadiahkan sesuatu yang biasa juga, sampaikan dengan cara yang unik dan luar biasa. Wanita yang kreatif amat menghargai kreativiti dan usaha yang dilakukan oleh teman lelaki mereka.


4. TONTON CERITA WAYANG LAIN DARI YANG LAIN

Jikalau anda mempunyai teman wanita yang kreatif, pastikan cerita wayang itu menarik dan mempunyai teknik sinematografi dan efek visual yang lain dari yang lain.

Cerita romantik atau hantu seram yang biasa membuatkan teman wanita anda berasa cepat bosan, dan mereka mungkin akan rasa mengantuk, atau mahu keluar cepat dari panggung wayang. Selain itu, jika cerita wayang itu amat menyakinkan dan memukau teman wanita anda, mereka akan bercerita topik wayang tersebut selepas keluar panggung wayang.

Pastikan anda membuat kajian terlebih dahulu terhadap wayang tersebut sebelum menontonnya, kerana teman wanita anda mungkin akan bertanya soalan trivia tentang wayang tersebut.


5. FAHAMI BIDANG YANG MEREKA CEBURI

Jikalau teman anda seorang yang kreatif, pastikan anda mengetahui atau cuba mendalami apakah bidang yang mereka minat untuk diceburi. Walaupun anda mungkin tidak mengetahuinya, namun mereka amat gembira dan tertarik pada anda apabila anda mengambil tahu apa yang mereka buat ataupun cuba untuk mengetahuinya.

Mereka juga akan sentiasa cuba untuk menerangkan pada anda bidang yang mereka lalui, jadi cubalah menambat hati mereka dengan mengambil perkara yang diminati mereka.


6. ROMANTIK

Jika anda seorang yang romantik, ianya akan memberi kelebihan pada anda. Sajak dan kata-kata puitis juga dapat menambat hati wanita yang kreatif. Namun ianya perlu ikhlas dan lahir dari hati.

Jika anda berniat sesuatu yang tidak baik, mereka akan segera mengesannya kerana hati mereka yang sensitif.


7. SENTIASA AMBIL BERAT

Hati wanita yang kreatif adalah sensitif. Jadi sentiasalah mengambil berat soal mereka,  tentang perasaan mereka dan pendapat mereka. Sifat hormat pada satu sama lain juga adalah bagus untuk perhubungan.


AKHIR KATA

Namun begitu, apa yang penting dalam hubungan adalah kejujuran dan keikhlasan. Kerana sifat wanita yang kreatif adalah sensitif dan lembut, mereka akan cepat mengetahui apa yang tersirat dalam fikiran anda. Imaginasi mereka melangkaui apa anda jangkakan, jadi mereka juga cepat cemburu.

Jagalah hati mereka dengan lembut dan ikhlas, dan mereka akan menerima anda seadanya.

SUMBER

Baca Juga : Benarkah Cinta Pertama Susah Untuk Dilupakan?



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://dakcaii.blogspot.com/2020/07/cara-memikat-wanita-idaman-agar-jatuh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bila Jatuh Cinta Hati Jadi Buta

Bila Jatuh Cinta Hati Jadi Buta

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 115 hits
Hamdan TahaDap dan Amanah sudah jatuh hati dan cinta pada Dr Mahathir Muhamad Bila jatuh cinta ini maka hati dan mata jadi BUTA yang di ingat hanya keindahan dan keseronokan Itu lah Amanah dan Dap sekarang mereka nampak hanya tun m sahaja y...
Drama Bila Cupid Jatuh Cinta Lakonan Aiman Hakim Oktovia Manrose

Drama Bila Cupid Jatuh Cinta Lakonan Aiman Hakim Oktovia Manrose

papar berkaitan - pada 4/7/2020 - jumlah : 100 hits
Drama bersiri Bila Cupid Jatuh Cinta akan menemui penonton mulai 4 Julai 2020 setiap Sabtu pukul 9 malam di TV3 Dibintangi oleh Aiman Hakim Oktovia Manrose Ikmal Amry Bella Dowanna dan ramai lagi JUDUL BILA CUPID JATUH CINTAEPISOD 10TARIKH ...
Cara Simpan Kelapa Parut Agar Tidak Mudah Rosak

Cara Simpan Kelapa Parut Agar Tidak Mudah Rosak

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 70 hits
Kelapa parut memang ada pelbagai kegunaan Selain diperah untuk dijadikan santan kelapa parut juga boleh digunakan untuk membuat kerisik membuat kuih dan banyak lagi Disebabkan itu ada yang membeli kelapa parut dengan jumlah yang banyak supa...
Cara Agar Burung Merpati Cepat Jodoh Giring Keras

Cara Agar Burung Merpati Cepat Jodoh Giring Keras

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 106 hits
CARA AGAR BURUNG MERPATI CEPAT JODOH PALING MUDAH Halo selamat siang kawan semoga selalu sehat dan berbahagia yaa Seperti bahagianya burung merpati yang mendaatkan jodohnya Hehe Ngomongin soal burung merpati memang tak bisa lepas dari keind...
Kakek 73 Tahun Menikah Lagi Dengan Wanita Idaman Lain Istri Sah Berang Begini Akhirnya

Kakek 73 Tahun Menikah Lagi Dengan Wanita Idaman Lain Istri Sah Berang Begini Akhirnya

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 58 hits
Polres Nagan Raya mengamankan seorang kakek berusia 73 tahun berinisial TP warga Desa Blang Bayu Kecamatan Seunagan Timur Kabupaten Nagan Raya Aceh karena diduga menikah secara siri tanpa sepengetahuan istrinya Dari tangan tersangka polisi ...
Cerita Perjalanan Karierku Jadi Guru Paud Awalnya Nggak Sengaja Sampai Akhirnya Jatuh Cinta

Cerita Perjalanan Karierku Jadi Guru Paud Awalnya Nggak Sengaja Sampai Akhirnya Jatuh Cinta

papar berkaitan - pada 10/7/2020 - jumlah : 56 hits
Ternyata gaji guru PAUD ada yang kecil banget bensin sebulan juga kurang Semoga semua guru hidupnya makin sejahtera ya
Anda Setting Iklan Bagi Cantik Agar Kos Fb Ads Jatuh Lebih Murah

Anda Setting Iklan Bagi Cantik Agar Kos Fb Ads Jatuh Lebih Murah

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 140 hits
Cara buat fb ads yang murah ialah dengan memilih target yang betul betul minat sahaja Ramai yang beranggapan bahawa apabila setting fb ads ialah bertujuan untuk target seramai mungkin Benar memang kita nak exposure yang lebih besar tapi kit...
Modal Tak Sampai Rm100 Wanita Kongsi Step By Step Cara Deko Dinding Guna Daun Plastik Bingkai Gambar

Modal Tak Sampai Rm100 Wanita Kongsi Step By Step Cara Deko Dinding Guna Daun Plastik Bingkai Gambar

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 88 hits
Menghias dinding menggunakan bingkai gambar atau kertas dinding bercorak itu mungkin agak biasa dan klise Apatah lagi bahan bahan tersebut menggunakan kos yang agak tinggi melebihi RM100 misalnya Tapi bagi wanita bernama Raden Eyranie ini d...
Cara Kecilkan Peha Dalam Masa Seminggu Untuk Wanita

Cara Kecilkan Peha Dalam Masa Seminggu Untuk Wanita

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 123 hits
Cara Kecilkan Peha Dalam Masa Seminggu Untuk WanitaTopik kali ni khas untuk wanita diluar sana yang mengalami nasib sama macam aku yang mempunyai masalah peha besar Sep sikit kita geng Yeah kita sendiri je rasa peha kita besar mana sebab se...
Terbongkar Rahsia Hubungan Seks Anwar Ibrahim Dengan Aidil Azim A K A Raja Goyang

King Of Bahrain Arrives In Dubai With Robot Bodyguard

Gambar Abu Bakar Juah Tenat Mulut Senget Tolong Jangan Sebar Aris Ariwatan

Hiburan Saya Dah Tak Bersuamikan Peti Ais Ika Nabella Gembira Berat Badan Suami Turun 30 Kg

Suami Tega Jual Istri Rp 700 000 Sekali Kencan Tawarkan Kamar Kos Jadi Tempat Prostitusi

Dakwaan Pukul Isteri Asri Janggut Akui Kejadian Itu Ketika Zaman Jahiliah

Tedia Wanita Terkejut Diintip Ketika Mandi Rupa Rupanya Kawan Baik Suami Pasang Kamera Bawah Sinki

Dr Mahathir Selalu Spin Langkah Sheraton Apa Sebenar Yang Berlaku Dan Siapa Dalang Sebenar Langkah Sheraton



Info Penuh Program Big Stage Musim 3 2020

6 Permainan Tradisional Kanak Kanak Malaysia Yang Semakin Dilupakan

Senarai Lagu Tugasan Konsert Pertama Big Stage 2020 Minggu 1

5 Pengurus Bola Sepak Terkenal Tak Pernah Main Tahap Pro

Bagaimana TikToker Menjana Pendapatan


Bn Dicabar 2 Calon Bebas Di Prk Slim

Pemuda Ppbm Kena Boo Berulang Kali Pada Majlis Pemuda Bn

Parti Pejuang Atok Tiada Hala Tuju Shamsul Anuar

6 Best Small Dressing Room Ideas We Ve Found For You

Polisi Sebut Pelaku Bullying Di Solo Diduga 8 Anak Sekolah Dasar

Aksi Dermawan Batman Asal Chile Berbagi Makanan Untuk Tunawisma