Cara Buat Iklan Lead Facebook




Iklan Utama Facebook adalah iklan yang direka untuk membantu pemasar menangkap maklumat pelanggan dengan mengisi secara automatik maklumat kenalan pengguna Facebook apabila mereka mengklik pada iklan dengan tawaran ikut serta. Inilah kebaikan dan keburukan jenis iklan Facebook ini.
Iklan Facebook boleh menjadi taktik pemasaran pintar untuk membina senarai mel anda. Keupayaan untuk menyasarkan iklan anda kepada jenis pelanggan tepat yang anda inginkan dalam senarai anda menjadikannya cara yang baik untuk menjangkau orang baru yang boleh menjadi pelanggan yang baik untuk perniagaan anda.
Program Iklan Utama Facebook yang baru membolehkan perniagaan untuk membuat iklan yang menangkap maklumat hubungan apabila pengguna Facebook mengklik panggilan ke butang tindakan. Maklumat hubungan mereka dipenuhi apabila mereka mengklik dari pembuatan peranti mudah alih
lebih mudah untuk pengguna mendaftar. Ini boleh menjadi cara terbaik untuk menggunakan iklan Facebook untuk mengembangkan senarai mel anda, tetapi mungkin tidak menjadi cara yang paling mudah bergantung kepada program CRM / mailing list yang anda gunakan.

Cara Buat Iklan Lead Facebook
SIgn ke dalam akaun Power Editor anda dan pergi ke Cipta Kempen. Pilih Generasi Utama dari senarai Objektif. Anda perlu membuat set Ad juga. Satu perkara yang berbeza dari jenis iklan lain ialah anda mesti menyasarkan penonton yang berumur 18 tahun ke atas. Anda membuat iklan yang sama seperti jenis iklan lain dan kemudian anda menambah dalam bentuk generasi utama anda.
Anda boleh meminta sehingga tiga soalan atau bentuk hubungan dalam borang anda. Ia sangat mungkin anda akan menggunakan nama dan e-mel sebagai dua yang pertama, jadi anda boleh memutuskan apa maklumat lain, jika ada, anda ingin berkumpul. Anda boleh pergi dengan kenalan tambahan seperti telefon kerja, nama syarikat atau e-mel kerja. Atau anda boleh mengetahui jantina, usia atau status hubungannya.
Terdapat pilihan untuk membuat soalan adat juga. Ini akan menjadi sesuatu yang khusus untuk perniagaan anda atau sekeping maklumat yang akan membolehkan anda melangkah lebih khusus. Gunakanlah dengan hati-hati dengan soalan ini apabila semakin banyak yang anda tanya, biasanya, kadar tindak balas anda akan lebih rendah. Tetapi jangan kalahkan peluang untuk menangkap sekeping maklumat yang sangat berguna sama ada.
Anda boleh menggunakan mana-mana panggilan berikut untuk butang tindakan pada tambah anda.
• Daftar
• Langgan
• Ketahui Lebih Lanjut
•Mohon sekarang
• Dapatkan Petikan
• Muat turun
Iklan Lead Facebook berfungsi dengan baik untuk membina senarai e-mel, mendapatkan pendaftaran untuk webinar atau meminta kertas putih. Mereka boleh menjana pertanyaan untuk maklumat tambahan atau produk sampel atau bahkan pendaftaran untuk acara. Apa-apa sahaja yang anda perlukan maklumat hubungan dan panggilan ringkas kepada tindakan akan berfungsi.
Bagaimana untuk Mendapatkan Leads Anda dari Facebook
Apabila seseorang mendaftar untuk senarai mel anda menggunakan borang web yang dibuat oleh program senarai mel anda, mereka secara automatik di dalam senarai mel anda. Hubungan baru itu boleh dihantar dengan autoresponder serta-merta dan akan mula menerima e-mel anda apabila anda menghantar ke senarai anda. Proses pendaftaran itu menambahkannya ke senarai anda.
Leads yang ditangkap oleh Facebook masih perlu dimasukkan ke dalam CRM anda kerana proses pendaftaran hanya menangkap maklumat mereka di Facebook. Sekiranya anda menggunakan salah satu sistem CRM yang terintegrasi sepenuhnya dengan program Facebook Lead Ad (kini: Driftrock, Marketo, Maropost, Sailthru) maka anda boleh menetapkan sambungan dan petunjuk dari iklan Facebook akan dimasukkan ke dalam senarai anda secara automatik. Inilah keadaan yang optimum.
Jika anda tidak menggunakan salah satu sistem CRM ini, maka anda boleh menyediakan integrasi melalui API dan CRM anda atau anda boleh memuat turun secara manual sebagai fail CSV. Opsyen API akan memerlukan anda untuk mengupah seseorang yang berpengetahuan dalam jenis teknologi ini (kecuali jika anda mengalami pengalaman API).
Muat turun fail CSV secara manual tidak begitu teknikal, tetapi ia memerlukan perhatian yang konsisten. Anda akan ingin memuat turun selalunya dan mendapatkan petunjuk baru ini ke dalam program CRM / sistem mailing list anda. Lagipun, sehingga anda melakukan ini, mereka tidak akan menerima sebarang kenalan daripada anda.
Jika sistem CRM / e-mel anda tidak diintegrasikan dengan Facebook, ia akan menjadi lebih mudah dan lebih berkesan untuk menggunakan iklan Facebook biasa yang menghubungkan ke bentuk mesra mudah alih dalam bentuk di laman web anda. Dengan cara itu, hubungan baru anda tidak perlu menunggu untuk mendapatkan maklumat mereka dan anda tidak perlu melalui proses memuat turun dan mengimport petunjuk anda.
Ia mungkin bernilai menjalankan ujian untuk melihat jenis iklan yang paling sesuai untuk perniagaan anda. Sekiranya anda mendapati bahawa anda mendapat petunjuk yang lebih banyak dengan menggunakan Iklan Lead Facebook maka kerumitan memuat turun dan memuat naik petunjuk anda mungkin berbaloi. Jika tidak, maka anda hanya boleh kembali menggunakan iklan untuk mengarahkan lalu lintas ke bentuk opt-friendly mesra anda.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://inspirasi2025.com/2018/07/20/cara-buat-iklan-lead-facebook/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mudahnya Posting Iklan Ke Group Facebook Dengan Software Viral 2 0

Mudahnya Posting Iklan Ke Group Facebook Dengan Software Viral 2 0

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 334 hits
Bismillah Sejak beberapa minggu yang lepas azam tahun baru 2019 antaranya ialah melepaskan barang barang di rumah yang tidak digunakan lagi Bila saya cek semula banyaknya barang di rumah kami yang kami tidak gunakan Jadi saya fikir untuk ap...
10yearschallenge Cara Terbaharu Facebook Curi Data Pengguna

10yearschallenge Cara Terbaharu Facebook Curi Data Pengguna

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 203 hits
Baru baru ini menjadi satu trend buat warganet berkongsikan dua gambar bersebelahan membandingkan diri mereka 10 tahun lalu dengan keadaan mereka sekarang dan trend ini dikenali sebagai 10YearChallenge mula menjadi ikut ikutan oleh warganet...
Gadis Cantik Tidak Lokek Ilmu Ini Kongsi Cara Delete Akaun Facebook Apabila Pemiliknya Meninggal Dunia

Gadis Cantik Tidak Lokek Ilmu Ini Kongsi Cara Delete Akaun Facebook Apabila Pemiliknya Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 27/1/2019 - jumlah : 353 hits
Buat waris atau ahli keluarga pemilik facebook yang dah mening gal dunia tapi tak tahu cara macam mana nak delete akaun facebook arwah ini cara mudah nak lakukannya Cuma pesan Nur Aliah Mohd Nor Kalau boleh password facebook kita biar kelua...
Cara Tukar Alamat Dekat Maybank2u

Cara Tukar Alamat Dekat Maybank2u

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 1058 hits
Hai k0rang Hari ni nak share cara cara tukar address maybank2u First l0g in maybank2u kat bawah ni 2nd g kat utilities klik Pers0nal Details 3rd klik Update C0ntact Inf0 4th pilih update C0ntact Address Pastuh masuk kan n0 tac C0ntinue 5th ...
Anak Anda Akan Jadi Lebih Beradab Apabila Ibu Bapa Didik Anak Dengan Cara Ini

Anak Anda Akan Jadi Lebih Beradab Apabila Ibu Bapa Didik Anak Dengan Cara Ini

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 668 hits
14 TIPS MENGAJAR ADAB PADA ANAKSince viral baru ni video anak pukul ibu dia tu Saya nak share 15 tips ajar adab pada anak Moga bermanfaat 1 Sentiasa masuk rumah dengan salam dan ciuman Cium anak anak cium isteri anda depan mereka Ini akan b...
Cara Dan Gaya 9081

Cara Dan Gaya 9081

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 308 hits
Diterbitkan pada 14 Sep 2018GENIUS HOMEMADE INVENTIONS Diterbitkan pada 21 Jul 2018amazing homemade toolDiterbitkan pada 4 Sep 2018Make A Metal Bender Homemade Roller BenderHello Friends Today I Make A Roller Bender From Metal This Is Reall...
Inilah Cara Paling Mudah Pecahkan Cermin Kereta Dari Dalam Jika Berlaku Kecemasan

Inilah Cara Paling Mudah Pecahkan Cermin Kereta Dari Dalam Jika Berlaku Kecemasan

papar berkaitan - pada 23/1/2019 - jumlah : 829 hits
Sekiranya anda berada dalam situasi kecemasan seperti kereta terjunam ke dalam air perkara pertama anda harus cuba adalah membuka pintu atau tingkap tingkap beberapa saat selepas kereta menyentuh air Malangnya jika anda tunggu lebih lama da...
Cara Semak Baki Loan Aeon Kredit Secara Sms

Cara Semak Baki Loan Aeon Kredit Secara Sms

papar berkaitan - pada 23/1/2019 - jumlah : 1303 hits
Cara Semak Baki Loan AEON Kredit Secara SMS Kebetulan ada rakan saya baru saja membeli motosikal Beli bukan cash tapi melalui pinjaman loan AEON Kredit Melalui AEON Kredit hanya deposit serendah RM300 pun boleh buat loan motosikal dah So bi...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik