Butik Pengantin Nada Bridal Menyediakan Pakej Perkahwinan Yang Eksklusif Cantik Dan Murah Untuk Raja Sehari


Butik Pengantin Nada Bridal Menyediakan Pakej Perkahwinan Yang Eksklusif, Cantik Dan Murah Untuk Raja Sehari || Salam semua, majlis perkahwinan yang indah adalah impian bagi setiap bakal pasangan pengantin. Siapa yang tak nak majlis kahwin impian di hari bahagia kan.


Detik -detik manis untuk diabadikan pada hari perkahwinan untuk tatapan pasangan pengantin, keluarga buat kedua belah pihak dan tidak lupa untuk keturunan kita nanti. Kesemuanya kita nak sempurna kan pada hari majlis perkahwinan.

Butik Pengantin Nada Bridal Merealisasikan Impian Perkahwinan Untuk Raja Sehari



Wani ada nak bagi tahu berita baik untuk korang semua, khususnya yang berada di Kelantan. Kepada bakal - bakal pengantin di luar sana yang sedang mencari pakej perkahwinan lengkap untuk hari bahagia, korang boleh tengok di Butik Pengantin Nada Bridal. 

Oklah ya, bagi yang masih tak tahu kat mana Butik Pengantin Nada Bridal ni, lokasi butik pengantin ini terletak di Bachok, Kelantan.

Scroll di facebook dan instagram Nada Bridal tak berkelip mata, cantik sangat pelamin. Kita sendiri pun tak berkelip atas bawah tengok gambar pelamin, kalau yang bakal pengantin lagi la. Macam tak tahu nak pilih yang mana satu dah. :D yang berkenan di hati.

Sekarang dah hujung jari kan, nak tengok pelamin kahwin yang dah siap pun hanya di hujung jari, kalau nak tengok yang secara langsung baju persalinan yang cantik - cantik semua tu, boleh singgah di Butik Nada Bridal . Macam - macam tema boleh request.

Nikmati Pakej Perkahwinan Yang Ekslusif, Cantik Dan Murah Dari Nada Bridal 



Untuk pengetahuan semua, Nada Bridal menawarkan pakej perkahwinan yang lengkap dengan  harga yang berbaloi untuk bakal pengantin di luar sana. Bukan setakat boleh request tema untuk pakej pelamin sahaja,  yang mana nak cari katering untuk majlis perkahwinan boleh dapatkan servis di Nada Bridal.

Buat korang yang tertanya - tanya apa lagi servis yang disediakan sekali dengan pakej perkahwinan ?. Nanti nak senarai satu - satu ya.

Di antara servis yang disediakan sekali dengan pakej perkahwinan penuh  adalah :

1. Pelamin ( new deco )
2. Hiasan untuk meja makan beradab
3. Pintu gerbang dan juga Red carpet
4. Baju sanding ( X 1 pasang )
5. Baju outdoor atau majlis bertandang (X 1 pasang )
6. Makeup untuk 1 sesi
7. Stage hantaran
8. Aksesori pakaian untuk lelaki dan perempuan
9. Bunga tangan
10. Alas duduk akad nikah

Wah ! banyak dah tu kan. Memang puas hati dah tengok senarai tu. Ada yang tak puas hati lagi ke hii.

Pakej Pelamin Untuk Majlis Perkahwinan Dari Nada Bridal 

Sebaik sahaja masuk cuti sekolah, memang  ramai pasangan yang akan mendirikan masjid, jadi, team Nada Bridal memang akan sibuk sebab ramai sangat yang booking untuk pakej pelamin. Macam yang Wani cakap tadi, pelamin nya semua tip top cantik. Tak berkelip mata ni.

Kesemuanya untuk memenuhi kepuasan pelanggan mereka dan memenuhi impian perkahwinan mereka menjadi realiti. Untuk pakej pelamin, bakal pengantin boleh request nak tema macam mana.

Team Nada Bridal akan usahakan sebaik mungkin untuk memenuhi impian bakal raja sehari. Nak bagi nampak sesuatu majlis berjalan dengan lancar untuk sehari tanpa cacat cela bukan mudah. Ke semuanya memerlukan komitmen yang tinggi.

Bukan senang nak jadi wedding planner kan, nak mencetuskan idea yang terhasil, pelanggan cakap - cakap, tapi mereka boleh olah menjadi sesuatu yang boleh dilihat dengan mata. Macam tu lah. Ok lah, jom kita tengok  gambar - gambar pelamin hasil dari kerja Nada Bridal.










Cantik kan pelamin, terpukau sekejap tengok dengan hasil kerja dari Nada Bridal. Pelamin cantik ,pengantin pun tersenyum bahagia bila tengok mahligai perkahwinan menjadi realiti.

Banyak lagi gambar - gambar pelamin yang cantik, nanti boleh tengok sendiri di facebook dan instagram Nada Bridal. Link semua dah ada kat bawah.

Servis Make Up Pengantin Dari Nada Bridal

Watak utama pada hari majlis perkahwinan mestilah pengantin perempuan. Kenalah bersolek nak bagi cantik kan dah nama raja sehari.

Pakej perkahwinan dari Nada Bridal termasuk sekali dengan servis make up. Pastinya pengantin perempuan nak kelihatan cantik dan manis di hari bahagia kan.

Gambar - gambar di bawah di antara hasil make up dari Nada Bridal, terserlah keayuan dan kemanisan di wajah setiap pengantin perempuan. Suka pulak tengok sebab nampak natural dan tak berat sangat make up nya. Orang kata simple is nice kan.




Pakej Lengkap Perkahwinan Dan Juga Katering

Untuk memenuhi permintaan daripada pelanggan, Nada Bridal juga ada menyediakan full pakej perkahwinan sekali dengan katering. Menu - menu yang disediakan pun nampak sedap dan menyelerakan.

Nampak menu - menu  sedap macam ini, tetamu pun makan terasa puas hati. :). Yang masih pening nak settlekan bab lauk - lauk kenduri ni, serahkan saja dekat Nada Bridal.






Testimoni Dari Pelanggan Yang Menerima Servis dari Nada Bridal 

Nada Bridal sudah berkecimpung dalam bidang ini dah masuk 7 tahun pengalaman, jadi banyak testimoni dari pelanggan - pelanggan yang berpuas hati dengan servis yang diberikan. Ada yang sudah 2 - 3 kali  mengambil servis dari Nada Bridal tandanya mereka sangat berpuas hati dengan segala hasil kerja dari Nada Bridal.

Nampak tak, sampai dah ada pelanggan sendiri. Apabila keikhlasan dalam melakukan kerja dalam masa yang sama dapat memuaskan hati ke semua pihak yang terlibat. Itu lah yang team Nada Bridal nak tunjukkan.

Ini di antara testimoni yang diterima dari pelanggan Nada Bridal.




Servis Pakej Pelamin Dan Juga Dekorasi Untuk Majlis - Majlis Yang Lain 

Pakej pelamin sekarang bukan terhad untuk majlis perkahwinan sahaja, sekarang ini kan dah ada majlis akikah atau majlis berendoi. Buat sesiapa yang nak mencari pakej pelamin untuk majlis  berendoi boleh lah contact Nada Bridal. Kita pulak yang dah jadi macam kanak - kanak ribena bila nampak pelamin untuk baby comel sangat. :D

Comel kan pelamin kat bawah tapi ini untuk baby lah ya. Baby pun nak naik pelamin juga. :). Ramai pulak yang tu request tanya sebab cantik sangat. Apa lagi bakal - bakal ibu, mesti teruja tengok pelamin untuk baby ni kan.




Selain itu, Nada Bridal juga ada menerima servis bagi menjayakan pelbagai majlis - majlis rasmi sama ada untuk majlis graduasi, majlis hari jadi, untuk majlis persaraan guru dan sebagainya. Ke semuanya untuk nampak majlis lebih ceria dan meriah dengan dekorasi yang ditonjolkan





Sesiapa bakal pengantin yang masih nak survey pakej perkahwinan dengan pelamin yang nampak eksklusif, mewah dan cantik, dengan harga berbaloi, cepat - cepat whatsapp nombor di bawah ya. Tak puas hati nak tengok gambar lagi, rajin - rajinkan diri klik laman sosial Nada Bridal seperti di bawah banyak lagi gambar - gambar cantik.

Untuk maklumat lanjut, boleh klik laman sosial Butik Pengantin NADA Bridal di bawah : 
Facebook : https://www.facebook.com/nada.riah.9
Instagram : nada_bridalkelantan
Whatsapp : www.wasap.my/60139150610

Alamat : Kampung Pintu Gerbang Tawang
16020 Bachok Kelantan



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.wanisukarno.com/2019/03/butik-pengantin-nada-bridal-menyediakan-pakej-perkahwinan-yang-eksklusif-cantik-dan-murah-untuk-raja-sehari.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cassa Detik Pakej Perkahwinan Lengkap Dan Dewan Eksklusif Sekitar Kuala Lumpur

Cassa Detik Pakej Perkahwinan Lengkap Dan Dewan Eksklusif Sekitar Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 19/3/2019 - jumlah : 740 hits
Cassa Detik Pakej Perkahwinan Lengkap Dan Dewan Eksklusif Sekitar Kuala Lumpur Assalamualaikum Bagi pasangan yang bercinta pastinya mahukan perhubungan tersebut menuju ke jinjang pelamin Bagi yang sedang merancang untuk mendirikan rumahtang...
Pakej Perkahwinan Lengkap Garden Wedding Lugar De La Boda Puchong

Pakej Perkahwinan Lengkap Garden Wedding Lugar De La Boda Puchong

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 770 hits
Pakej Perkahwinan Lengkap Garden Wedding Lugar De La Boda Puchong Iday rasa baru lagi ke tahun lepas Hanana Group Sdn Bhd sekarang dah lancarkan satu lagi dewan perkahwinan iaitu Lugar De La Boda Garden Wedding Puchong Memang terbaik la Tap...
Cantik Bak Bidadari Ini Suasana Sekitar Majlis Resepsi Perkahwinan Nelydia Senrose

Cantik Bak Bidadari Ini Suasana Sekitar Majlis Resepsi Perkahwinan Nelydia Senrose

papar berkaitan - pada 7/4/2019 - jumlah : 1089 hits
Setelah mengikat ikatan perkahwinan pada petang semalam aktres cantik manis Nelydia Senrose dan pasangan Mohd Hafez kini mengadakan majlis resepsi pertama mereka di Hotel JW Marriott Kuala Lumpur Majlis yang diadakan dengan penuh meriah dan...
Fasha Sandha Berdebar Menanti Hari Bahagia Bergelar Raja Sehari

Fasha Sandha Berdebar Menanti Hari Bahagia Bergelar Raja Sehari

papar berkaitan - pada 26/3/2019 - jumlah : 282 hits
Umum mengetahui selebriti terkenal tanah air Fasha Sandha bakal membina mahligai bersama tunang tercintanya Aidil Aziz hujung Mac ini Menanti hari yang The post appeared first on
Blaus Cantik Murah Dari Albiesta Co 2019

Blaus Cantik Murah Dari Albiesta Co 2019

papar berkaitan - pada 20/3/2019 - jumlah : 955 hits
Blaus Cantik Dari Albiesta co Salam Huwarghh dah lama baju ni sampai kat rumah tapi kisahnya time tu uzu bercuti dua minggu kat Kelantan duk rumah mertua Balik balik dari Kelantan terus kerja tak dapat nak bukak lagi parcel ni sebab uzu ker...
Day Trip Ke Pulau Redang Pakej Dari Alur Galley Suites Yang Eksklusif Dan Best Sangat

Day Trip Ke Pulau Redang Pakej Dari Alur Galley Suites Yang Eksklusif Dan Best Sangat

papar berkaitan - pada 5/4/2019 - jumlah : 395 hits
Assalamualaikum Hai CikSha ni anak jati Pulau Pinang dah biasa sebenarnya tengok laut sebab dulu masa kerja hari hari duk rempit merentas Jambatan Pulau Pinang takpun naik feri menyeberang laut dari Seberang Perai ke Pulau Pinang Jadi konon...
Pengantin Lelaki Sengaja Siar Video Curang Pasangan Masa Majlis Perkahwinan Berlangsung

Pengantin Lelaki Sengaja Siar Video Curang Pasangan Masa Majlis Perkahwinan Berlangsung

papar berkaitan - pada 1/4/2019 - jumlah : 474 hits
Apa yang akan anda lakukan sekiranya anda mendapati pasangan curang di belakang anda padahal segala persiapan perkahwinan telah disiapkan Mungkin anda akan membatalkan sahaja perkahwinan namun seorang lelaki ini mahu kisah curang tunangnya ...
Janji Prabowo Rumah Murah Harga Listrik Daging Bbm Dan Sembako Turun

Janji Prabowo Rumah Murah Harga Listrik Daging Bbm Dan Sembako Turun

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 208 hits
Janji Prabowo Rumah Murah Harga Listrik Daging BBM dan Sembako Turun Bahkan lanjut Prabowo tim pakarnya telah menghitung bahwa setelah 100 hari dirinya dilantik menjadi presiden harga tarif dasar listrik dapat diturunkan
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Crisis Management 101



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist