Bukan Hanya Satu Tapi 2x Samsung Galaxy Note 10 Boleh Anda Miliki Dengan Pratempahan Melalui Celcom


Pelan Celcom Easyphone membolehkan anda untuk melanggan pelan internet bersama telefon pintar terkini. Memandangkan Samsung telah melancarkan telefon pintar terkini mereka baru-baru ini, Celcom telah membuka pratempahan untuk peranti terbaru Samsung, iaitu Samsung Galaxy Note10 dan juga Samsung Galaxy Note10+ bermula 8 hingga 18 Ogos ini.

Kedua-dua telefon pintar ini hadir dengan rekaan yang hampir sama, namun apa yang membezakannya adalah saiz skrin yang ditawarkan, iaitu 6.3 inci untuk Samsung Galaxy Note10 dan 6.8 inci untuk Samsung Galaxy Note10+. Di Malaysia, telefon pintar ini boleh dimiliki pada harga bermula daripada RM3,699.
Jadi, sekiranya ada sedang mencari cari telefon pintar terkini bersama pelan internet yang baik, Celcom mempunyai cara bagaimana untuk membolehkan anda untuk memiliki Samsung Galaxy Note10 dan juga Samsung Galaxy Note10+ yang baru sahaja dilancarkan pada harga yang sangat berbaloi untuk dua telefon pintar.

Apa yang anda perlu lakukan adalah membuat pratempahan untuk mana-mana daripada kedua-dua telefon pintar ini melalui pelan Celcom Easyphone bermula 8 Ogos hingga 18 Ogos 2019. Melalui pratempahan ini, anda berpeluang untuk memiliki hadiah eksklusif bernilai RM1,159 untuk Samsung Galaxy Note10 dan juga Samsung Galaxy Note10+.
Samsung Galaxy Note10 hadir dengan rekaan skrin 6.3 inci Dynamic AMOLED hampir nirbingkai, dijana denga cip pemprosesan Exynos 9825 (7nm), kamera utama gabungan 12+12+16 Megapixel bersama kamera swafoto 10 Megapixel. Samsung Galaxy Note10 ini dilengkapi dengan memori sebesar 8GB dan storan sebesar 256GB sahaja bersama bateri sebesar 3400mAh.
Jadi, bagi anda yang ingin memiliki 2x Samsung Galaxy Note10 melalui Celcom, anda hanya perlu membayar RM247 setiap bulan dan berpeluang untuk mendapatkan aksesori aksesori tambahan lain, seperti Galaxy Buds secara percuma yang pada asalnya bernilai RM499.

Bagi Samsung Galaxy Note10+, telefon pintar ini dilengkapi dengan rekaan skrin 6.8 inci Dynamic AMOLED, dijana dengan cip pemprosesan Exynos 9825 (7nm), kamera utama gabungan 12+12+16+3D TOF Megapixel, bersama kamera swafoto 10 Megapixel. Pada Samsung Galaxy Note10+ pula ia ditawarkan dengan memori sebesar 12GB dan storan sebesar 256/512GB bersama kapasiti bateri sebesar 4100 mAh.
Sekiranya anda yang berminat untuk membuat pratempahan Samsung Galaxy Note10+ melalui langganan Celcom Easyphone, anda juga berpeluang untuk menaik taraf ruangan storan daripada 256GB kepada 512GB secara percuma. Anda hanya perlu membayar harga langganan telefon pada harga serendah RM288 setiap bulan sahaja. Bukan itu sahaja, anda juga akan menerima Wireless Battery Pack secara percuma yang bernilai RM279 melalui setiap pembelian, dan juga perlindungan peranti (Protection Plus) bernilai RM280.

Jadi, melalui pratempahan dan langganan pelan Celcom Easyphone, anda berpeluang untuk mendapatkan Samsung Galaxy Note10 dan Samsung Galaxy Note10+ pada harga yang sangat berbaloi bersama aksesori aksesori tambahan lain untuk peranti ini. Terdapat empat pilihan warna, iaitu Aura Glow, Aura Pink, Aura Black, dan juga Aura White.
Jadi bagi anda yang berminat, boleh ke cawangan Blue Cube terdekat untuk membuat pratempahan Samsung Galaxy Note10 dan Samsung Galaxy Note10+ melalui langganan pelan Celcom Easyphone sebelum 18 Ogos dan boleh memilikinya pada 22 Ogos ini, sementara stok masih ada.
PraTempah: Celcom EasyPhone Samsung Galaxy Note10 
Penafian: Advertorial Dari Celcom





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2019/08/bukan-hanya-satu-tapi-2x-samsung-galaxy.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Celcom Mendedahkan Harga Rasmi Samsung Galaxy Note 10 Di Malaysia

Celcom Mendedahkan Harga Rasmi Samsung Galaxy Note 10 Di Malaysia

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 955 hits
Celcom hari ini telah mendedahkan harga rasmi Samsung Galaxy Note 10 dan telah membuka pra tempahan buat peranti berikut dengan harga jualan seperti Galaxy Note 9 pada awal ia diperkenalkan Pra tempahan bermula pada 8 Ogos ini sehingga 18 O...
Samsung Galaxy Note 10 Memang Canggih Tapi Aduhai

Samsung Galaxy Note 10 Memang Canggih Tapi Aduhai

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 362 hits
Samsung Galaxy Note 10 dah dilancarkan di Malaysia Memang canggih telefon ini apalagi yang perlu dikatakan tentang telefon pintar terbaru ni Ada pelbagai fungsi yang diperlukan seperti fast charging wireless charging camera depan belakang y...
Dong Zong Tak Pernah Berjuang Untuk Malaysia Tapi Hanya Satu Bangsa Sahaja

Dong Zong Tak Pernah Berjuang Untuk Malaysia Tapi Hanya Satu Bangsa Sahaja

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 303 hits
Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mempertahankan kenyataannya melabel Persekutuan Persatuan Persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia sebagai rasis JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com chan...
Samsung Galaxy Note 10 Plus Punya Empat Kamera Utama

Samsung Galaxy Note 10 Plus Punya Empat Kamera Utama

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 227 hits
Di bagian belakang bodi Samsung Galaxy Note 10 Plus tertanam kamera Ultra Wide 16MP dengan bukaan f2 2 Wide angle 12MP f1 5 f2 4 Telephoto 12MP f2 1 dan DepthVision Camera VGA
Perbandingan Samsung Galaxy Note 10 Xiaomi Mi 9 Dan Iphone Xr

Perbandingan Samsung Galaxy Note 10 Xiaomi Mi 9 Dan Iphone Xr

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 277 hits
Samsung Galaxy Note 10 dilancarkan sebagai peranti lebih mampu milik berbanding Note 10 Plus Ia tidak mempunyai bicu audio dan tiada lagi slot Mikro SD Mari bandingkan spesifikasi peranti ini dengan Xiaomi Mi 9 dan iPhone XR
Ini Harga Samsung Galaxy Note 10 Dan Galaxy Note 10 Plus Di Indonesia

Ini Harga Samsung Galaxy Note 10 Dan Galaxy Note 10 Plus Di Indonesia

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 783 hits
Head of Product Marketing IT and Mobile Samsung Electronics Indonesia Denny Galant menjelaskan soal harga kedua smartphone tersebut di Indonesia Berapa harganya
Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Nostalgia Bedak Sejuk

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Unveiling The Efficiency Of Delta 8 Gummies An Extensive Guideline

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari

Adira Suhaimi Kasih Chord

Bila Duit Nak Masuk

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats