Buffet Ramadhan 2021 Di S Lasih Padang Asian Cuisine Menawarkan 100 Jenis Pilihan Juadah Memikat


 
Pejam celik pejam celik eh kejap je dah nak masuk bulan Ramadhan kan? Kalau bercakap pasal bulan Ramadhan ni, apa memori yang korang boleh recall semula?


Mesti teringat memori liat nak bangun sahur, memori mak marah pagi pagi sebab masing masing susah nak bangun, memori minum air paip masa kecik kecik (aku lah tu haha), memori pergi jalan jalan dekat bazaar ramadhan, memori semangat tunggu keluar senarai waktu berbuka puasa dekat tv lepastu jeles dengan sabah sarawak sebab berbuka awal.. lol !


dan banyak lagi!
















Walaupun tahun lepas sambutan bulan Ramadhan kita memang totally berubah, Alhamdulillah tahun ni telah dikhabarkan banyak aktiviti aktiviti 'wajib' bulan Ramadhan dah pun diberi kebenaran untuk dijalankan. Solat tarawikh, bazaar ramadhan, buffet ramadhan... finally! Sebab benda benda ni la yang memeriahkan suasana kita sambutan bulan Ramadhan tu kan?




Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine sajikan masakan 'Padang' authentic


Walaupun nak balik kampung, berbuka dengan keluarga dan menikmati masakan kampung tu masih belum dapat direalisasikan, tapi bagi kita anak anak perantau di kota raya ni (ecehceh) jangan risau gais,  aku ada port baik untuk korang nikmati juadah masakan kampung yang authetic. Kalini, dengan gabungan citarasa dari seberang.





Korang penggemar masakan Padang? Kalau ya, korang wajib cuba masakan di Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine. Terdapat 2 cawangan; di Bangsar Shopping Centre dan Sunway Putra Mall. Dan bersempena bulan Ramadhan yang bakal tiba, Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine turut akan menawarkan konsep buffet.


Kalau dah namanya buffet, mestilah ada macam macam pilihan menu kan? Yass bethol tu wakk. Terdapat 100 jenis pilihan hidangan tau! sampai taktahu nak mula dengan yang mana haha.  Walaupun tak nyempat nak cuba setiap satu, tapi dari beberapa menu yang aku dah cuba, satu kesimpulan dan kata sepakat yang dapat dicapai, iaitu .... sedap!


Rasa masakannya serba serbi cukup. Aku ni walaupun asalnya bukan la orang kampung, dan tak reti nak compare masakan kampung sangat, tapi tekak aku masih boleh menganalisa bilamana sesuatu makanan itu sedap haha. Bila tanya kawan kawan yang lain pun rata rata nya setuju dan diorang cakap "kena dengan tekak" . 




Apa yang ditawarkan di Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine?





Yang membezakan Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine dengan restoran lain yang turut tawarkan menu masakan kampung ialah, di S'Lasih , tak terhad pada masakan melayu sahaja, terdapat juga pilihan masakan Padang dan masakan masakan Asia yang lain . 








Jadi dekat sini la korang berpeluang untuk mencuba semua jenis masakan ni. Antara menu yang wajib korang cuba dan menjadi signature S'lasih ialah Nasi Goreng Kambing Panas , Nasi Lemak Ayam Rendang Terjungkit, Ayam Gulai, Ayam Goreng Berempah dan Dendeng Balado Cabe Merah Kering. 












Lagi satu, biasa kita makan sate dengan kuah kacang kan? Ha dekat sini, Sate Kambing dihidangkan dengan kuah kicap manis pedas tau. Menarik kan? 


Lagi menu menarik untuk korang cuba di buffet Ramadhan S'Lasih Padang & Asian Cuisine ini ialah Roti Canai Burrito dan Rendang Daging. Rendang Daging ni di sediakan dengan penuh kasih sayang tau. Direbus selama lapan jam dalam santan dan dimasak perlahan sehingga kering. Haa baru la dapat hasilkan rendang daging yang terbaik.







Senarai Harga Buffet Ramadhan Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine


Banyak lagi menu best yang tersedia untuk korang nikmati di Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine ni. Tapi make sure untuk ambil pakej buffet la. Baru berbaloi dapat cuba semua jenis menu. Sekarang ni tengah ada promosi harga early bird tau. Jadi kalau korang berminat untuk booking makan sendiri ke, dinner company ke, kena book cepat. Baru la dapat jimat banyak. 
Harga buffet ramadhan di Restoran S'Lasih Padang & Asian Cuisine ni berbeza mengikut outlet. Di Bangsar Shopping Centre :


HARGA EARLY BIRD:
Dewasa: RM75.00
Kanak-Kanak: RM25.00


HARGA NORMAL:
Dewasa: RM89.00
Kanak-Kanak: RM40.00




Manakala di Sunway Putra Mall :


HARGA NORMAL (tiada Early Bird Promo)
Dewasa: RM30.00
Kanak-Kanak: RM10.00




**Dari segi variasi menu, cawangan di Sunway Putra Mall menyediakan pilihana menu yang lebih terhad.






Buffet Ramadhan 2021 Restoran S'Lasih bermula dari 13/4/2021 hingga 3/5/2021 dari jam 5.30pm hingga 9.00pm setiap hari. 


=====================================


S'lasih Padang & Asian Cuisine 
Bangsar Shopping Centre
Lot T3, 3rd Floor,
Jalan Maarof,
59000 Bangsar,
Kuala Lumpur.


S'lasih Padang & Asian Cuisine 
Sunway Putra Mall
Level 4- 43C,
Kuala Lumpur.


Hubungi:
+60320115444
+60145114769 (Whatsapp)


www.instagram.com/slasih.cuisine | www.facebook.com/slasih.cuisine



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://blog.farahdafri.com/2021/04/buffet-ramadhan-2021-di-slasih-padang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
S Lasih Padang Asian Cuisine Menyajikan 100 Juadah Berbuka Puasa Sepanjang Bulan Ramadan Ini

S Lasih Padang Asian Cuisine Menyajikan 100 Juadah Berbuka Puasa Sepanjang Bulan Ramadan Ini

papar berkaitan - pada 3/4/2021 - jumlah : 697 hits
S lasih Padang Asian Cuisine Menyajikan 100 Juadah Berbuka Puasa Sepanjang Bulan Ramadan Ini Assalammualaikum semua Lagi beberapa hari kita akan memasuki bulan Ramadan dan berpuasa selama 30 hari Rindunya suasana di bulan Ramadan kan Sahur ...
Buffet Ramadhan 2021 Merentasi Destinasi Di Dewan Perdana Felda D Saji Kuala Lumpur

Buffet Ramadhan 2021 Merentasi Destinasi Di Dewan Perdana Felda D Saji Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 9/4/2021 - jumlah : 493 hits
Hi Korang Kita sambung lagi senarai entri buffet ramadhan 2021 di ini Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid 19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan Kali ini kak lily...
Buffet Ramadhan 2021 Bufet Antarabangsa Di Mardhiyyah Hotel Suites Shah Alam

Buffet Ramadhan 2021 Bufet Antarabangsa Di Mardhiyyah Hotel Suites Shah Alam

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 645 hits
Hi Korang Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di ini Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid 19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan Mardhiyyah Hotel Suites men...
Buffet Ramadhan Menara Kuala Lumpur 2021 Nostalgia Santapan Keluarga

Buffet Ramadhan Menara Kuala Lumpur 2021 Nostalgia Santapan Keluarga

papar berkaitan - pada 9/4/2021 - jumlah : 777 hits
Alhamdulillah finally guys Sebelum ni nak cuba berbuka puasa di Menara KL tapi tak dapat ekoran PKP Covid19 Akhirnya Mar dapat juga cuba hidangan Buffet Ramadhan di Menara KL yang bertemakan Nostalgia Santapan Keluarga Konsep Nostalgia Sant...
Buffet Ramadhan 2021 Di Marriot Putrajaya Hotel Putrajaya

Buffet Ramadhan 2021 Di Marriot Putrajaya Hotel Putrajaya

papar berkaitan - pada 9/4/2021 - jumlah : 421 hits
Hi Korang Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di www ciklilyputih com ini Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid 19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan Mari k...
Forest City Golf Hotel Ramadhan Buffet 2021 Warisan Lagenda

Forest City Golf Hotel Ramadhan Buffet 2021 Warisan Lagenda

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 676 hits
Forest City Golf Hotel Ramadhan Buffet 2021 Warisan Lagenda Forest City Golf Hotel Ramadhan Buffet kembali lagi forestcitygolfhotel Tema tahun ini Warisan Lagenda dimana ianya menampilkan lebih kurang 200 jenis masakan tradisional kampung y...
Buffet Ramadhan 2021 Citarasa Warisan Malaysia Di Best Western I City Shah Alam

Buffet Ramadhan 2021 Citarasa Warisan Malaysia Di Best Western I City Shah Alam

papar berkaitan - pada 6/4/2021 - jumlah : 482 hits
Hi Korang Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di ini Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid 19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan Bertemakan Citarasa Warisan...
Buffet Ramadhan 2021 Di Me Nate Steak Hub Enak Dan Berpatutan Harganya

Buffet Ramadhan 2021 Di Me Nate Steak Hub Enak Dan Berpatutan Harganya

papar berkaitan - pada 3/4/2021 - jumlah : 315 hits
Hi Korang Saban tahun kak lily akan ke Me nate Steak Hub untuk berbuka puasa tau Sebab ape Sebab pilihan menu makanan barat yang unlimited yelah kata pun buffet kan hehehehe so makanlah selagi mampu Kalau korang nak tahu yang Me nate Steak ...
Buffet Ramadhan 2021 Citarasa Nusantara Di Palm Garden Golf Club Putrajaya

Buffet Ramadhan 2021 Citarasa Nusantara Di Palm Garden Golf Club Putrajaya

papar berkaitan - pada 6/4/2021 - jumlah : 384 hits
Hi Korang Bermula senarai entri buffet ramadhan 2021 di ini Setelah setahun lebih kita berehat dari buffet ramadhan akibat Pandemik Covid 19 ini sekarang ianya muncul kembali seperti cendawan tumbuh selepas hujan Kali ni kak lily bawa koran...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan