Buat Pengamal Yang Selalu Mengamalkan Bacaan Bismillah Rileks Media


Khasiat Bismillahirrahmanirrahim
Apabila dibaca 21 kali menjelang tidur malam, maka aman daripada gangguan setan, selamat daripada kecurian, kebakaran, serta mening gal secara mendadak.
Apabila dibaca 41 kali diatas telinga orang yang kemasukan jin, maka insyaallah segera sembuh.
Apabila dibaca 50 kali dihadapan orang yang zalim atau hakim yang tidak adil, insyaallah tidak zalim dan jujur, dan orang yang membaca selamat dari kejahatan orang yang zalim atau hakim yang tidak adil itu.
Apabila dibaca sebanyak 313 kali pada waktu terbit matahari sambil menghadap kiblat. Setelah itu baca sholawat 100 kali, insyaallah mudah mendapatkan rizki tanpa diduga sebelumnya. Tapi hal ini harus dilakukan secara terus menerus.
Apabila dibaca setiap hari siang dan malam sebanyak 100 kali, maka insyaallah tercapai segala cita-citanya baik urusan dunia atau akhirat.
Barang siapa banyak membaca Bismillah setiap hari dengan tidak ada batasnya sambil usaha mencari rezki yang halal, insya allah karuniakan rezki yang halal serta tidak bangkrut perniagaannya
Jika kita membaca Bismillah setiap hari 100 kali selama tiga hari berturut – turut untuk menghilangkan sa kit apapun, InsyaAllah, Sa kit itu akan hilang.
Sesiapa yang menulis kalimat BISMILLAH (dalam bahasa Arab) dengan lengkap di atas kertas sebanyak Dua Puluh Satu Kali dan mengalungkan pada orang yang sa kit kepala, Maka sakitnya InsyaAllah akan hilang dan InsyaAllah sa kitnya tidak akan datang lagi.
Tulis diatas kertas sebanyak 100 kali dan menanamnya di bawah tanaman, maka tanaman itu menjadi su bur, dijauhkan dari segala mala pe taka dan mendapat berkat.
Sesiapa yang membaca BISMILLAH dengan sempurna sebanyak 786 kali pada segelas air, lalu diminumkan kepada orang yang dicintai, maka orang itu akan sangat mencintainya.
Jika orang yang bodoh atau tumpul kefahamannya, minum air yang dibaca BISMILLAH sebanyak 786 kali kepada segelas air dan meminum air tersebut selama tujuh hari, maka hilanglah kebodohannya, dan hafal setiap yang didengar.
Dzikir kalimat basmalah ini mengandung keutamaan, diantaranya sebagai berikut: Dilindungi Allah dari gangguan Jin dan Setan Dan sabda Rasulullah: “
Penghalang antara mata jin dan aurat Bani Adam, apabila salah seorang dari mereka melepas pakaiannya, ialah dengan membaca Bismillah.”
Dilindungi Allah dari gangguan orang yang bermaksud jahat Ketika Khalid bin Walid tertimpa kebimbangan, mereka berkata kepadanya, “Berhati-hatilah dengan ra cun, jangan sampai orang asing memberikan minum padamu,” maka ia berkata, “berikanlah kepadaku,” dan ia pun mengambil dengan tangannya dan membaca: “Bismillah,” lalu ia meminumnya. Maka sedikitpun tidak memberikan bahaya kepadanya.
Bila kalimat bismillah (huruf arab) ditulis pada kertas sebanyak 600 kali dengan tatacara yang benar. Kemudian dilipat dan dibawa kemana pun anda pergi, InsyaAllah tidak ada orang yang akan mencelakai anda, pancaran aura anda akan terlihat berkali lipat lebih berwibawa dihadapan kawan maupun lawan.
Menghindarkan dari sesuatu yang tidak diinginkan. Bila kalimat bismillah (huruf arab) ditulis pada kertas atau kain sebanyak 113 kali pada permulaan bulan Muharam disertai dengan tatacara yang benar kemudian dibawa kemana saja anda pergi. InsyaAllah anda akan terhindar dari sesuatu yang anda benci. 
Mendatangkan Bermacam Hajat. Bacalah bacaan basmallah sebanyak 12000 kali dan setiap selesai 1000 kali baca shalawat:”Allahumma sali wa sallim ala sayyidina Muhammad.” Lalu berdoalah pada Allah apa yang diminta, InsyaAllah segera terkabul. Selama isi doa itu baik (positif). 
Melariskan Dagangan. Karomah / khasiat basmallah dapat juga untuk tujuan melariskan dagangan, selama barang dagang tersebut HALAL, dengan cara membaca kalimat basmallah sebanyak 786 kali, setiap hari selama 7 hari berturut-turut. InsyaAllah dagangan anda dalam waktu cepat atau lambat akan semakin laris.
Mencerdaskan akal. Bacakan kalimat basmallah pada segelas air yang biasa kita minum (banyaknya air sesuai kebutuhan) sebanyak 786InsyaAllah akan mudah menghafal sesuatu dan otaknya bertambah cerdas. Lakukan ikhtiar ini selama 7 hari berturut-turut. Bisa untuk diri pribadi, anak, atau orang lain. kali pada saat matahari sedang terbit atau menjelang terbit. Kemudian minumkan pada orang yang dikehendaki .
Memperlancar Persalinan. Caranya kalimat basmallah ditulis di dalam gelas, lalu dituang dengan air zam-zam atau air tawar kemudian diminumkan kepada orang yang susah melahirkan. InsyaAllah akan mempermudah melahirkan.
Dan diantara khasiat ‘BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM” dan ‘LA HAU LAWALA QHU WATAILLA BILLAHI ALIYIL AZIM” maka ia dihindarkan daripada tujuh puluh musibah diluar keperihatinan, kesusahan, penya kit akal dan membebel.
Barangsiapa membaca ‘BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM’ 41 kali pada telinga orang yang pingsan maka ia akan segera siuman (sadar).
Barangsiapa menulis ‘BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM” 101 kali diatas kertas lalu diletak disawah padinya maka sawahnya akan su bur dan terpelihara dari bencana dan kalau dituliskan pada kain kafan 70 kali maka ma yatnya yang berselimutkan kain kafan itu akan aman dari ba haya Munkar dan Nakir juga ia terlindung dari sik sa ku bur.
Ikhtiar mohon anaknya hidup dan sihat: tulislah ‘BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM’ dengan huruf Arab lalu dipakaikan kepada perut perempuan yang sedang hamil itu. 
Ikhtiar mendapat ikan dengan cepat: Tulislah ‘BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM’ diatas timah. 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Sumber: Rahsiarumahtangga
Source link
The post Buat Pengamal Yang Selalu Mengamalkan Bacaan “Bismillah” – Rileks Media appeared first on Rilekslah.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rilekslah.my/buat-pengamal-yang-selalu-mengamalkan-bacaan-bismillah-rileks-media/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Di Sebalik Bacaan Doa Selepas Azan Amalan Tak Sampai 60 Saat Manfaat Berganda Rileks Media

Di Sebalik Bacaan Doa Selepas Azan Amalan Tak Sampai 60 Saat Manfaat Berganda Rileks Media

papar berkaitan - pada 2/3/2019 - jumlah : 367 hits
Semenjak kecil kita diajar untuk membaca doa selepas azan Setiap kali masuk waktu solat televisyen akan menyiarkan alunan azan yang mendayu dayu diikuti bacaan doa selepas azan Saya akan tekun mendengar Lama kelamaan tanpa sedar doa tersebu...
Khasiat Bismillah 5 Pendinding Dan Ayat Penyembuh Segala Penya Kit Rileks Media

Khasiat Bismillah 5 Pendinding Dan Ayat Penyembuh Segala Penya Kit Rileks Media

papar berkaitan - pada 12/2/2019 - jumlah : 608 hits
Bismillah 5 adalah pendinding dan ayat penyembuh segala penya kit serta amat bermanfaat dan amat baik dijadikan sebagai amalan seharian Fadhilat Bismillah 5 Kelebihan dan kebaikan Bismillah 5 adalah seperti berikut 1 Menghalang jin dan syai...
Jom Amalkan Air Rebusan Ini Jika Selalu Lenguh Lenguh Badan S4 Kit Saraf Dan Koles Trol Tinggi Rileks Media

Jom Amalkan Air Rebusan Ini Jika Selalu Lenguh Lenguh Badan S4 Kit Saraf Dan Koles Trol Tinggi Rileks Media

papar berkaitan - pada 28/2/2019 - jumlah : 346 hits
Umum tahu bahawa stress kerja boleh menyebabkan tubuh turut berasa lesu dan tidak bermaya Ditambah pula dengan keadaan badan yang mula berasa sengal dan berangin sana sini Ketahui penyebab anda mula berasa sengal seluruh badan Kebarangkalia...
Ayat Pelaris Cara Islam Ramai Peniaga Yang Jarang Nak Amalkan Rileks Media

Ayat Pelaris Cara Islam Ramai Peniaga Yang Jarang Nak Amalkan Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 449 hits
Berniaga merupakan jenis usaha yang paling banyak diceburi oleh masyarakat Malaysia hampir majoriti umat muslim di Malaysia sebahagian besar memilih profesional sebagai peniaga Nabi Muhammad SAW sendiri pernah menganjurkan kita sebagai umat...
Doa Nabi Muhammad Memohon Untuk Sembuhkan Bahagian Badan Yang Sa Kit Rileks Media

Doa Nabi Muhammad Memohon Untuk Sembuhkan Bahagian Badan Yang Sa Kit Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 333 hits
Di Saat sa kit tubuh menjadi lemah dan kosentrasi pun menjadi menurun sehingga semua pekerjaan menjadi terbengkalai Semakin pa rah penya kit semakin mende rita kita Doa Nabi Muhammad Memohon Untuk Sembuhkan Bahagian Badan Yang Sa kit Dan sa...
Sayur Brokoli Sebenarnya Penuh Ulat Rendam Cara Ini Untuk Hapuskannya Rileks Media

Sayur Brokoli Sebenarnya Penuh Ulat Rendam Cara Ini Untuk Hapuskannya Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 381 hits
Sayur brokoli memang jadi kegemaran ramai Melihat warna hijau nan segar kita pasti teringin menikmatinya Malah brokoli ini juga jadi sajian anak anak kecil dengan mengolahnya menjadi puri Tapi sayangnya ramai para ibu tidak akan mengamalkan...
Hasil Campuran Cuka Jalen Dan Softener Daia Ini Buat Ramai Surirumah Tersenyum Puas Rileks Media

Hasil Campuran Cuka Jalen Dan Softener Daia Ini Buat Ramai Surirumah Tersenyum Puas Rileks Media

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 260 hits
Dari FB Rosma Abdul Rahman HASIL Campuran Cuka JALEN Dan Softener DAIA Ini Buat Ramai Surirumah TERSENYUM PUAS Dikongsikan oleh FB Rosma Abdul Rahman Dulu saya selalu guna pelembut pakain softener berjenama agak mahal disebabkan bau harumny...
Surah Ad Dhuha Boleh Ubah Hidup Kita Seharian Percaya Atau Tidak Kena Amalkan Rileks Media

Surah Ad Dhuha Boleh Ubah Hidup Kita Seharian Percaya Atau Tidak Kena Amalkan Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 449 hits
Kebanyakan daripada kita tahu dan hafal Surah Ad Dhuha dan makna yang disampaikan agak mudah untuk difahami apabila berulang kali membacanya Namun adakah kita pernah sedar bahawa surah Ad Dhuha sebenarnya telah memberi pendedahan berupa pen...
Waktu Disarankan Rasulullah Saw Untuk Amalkan 4 Qul Rileks Media

Waktu Disarankan Rasulullah Saw Untuk Amalkan 4 Qul Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 336 hits
Waktu yang disarankan Nabi SAW untuk mengamalkan 4 Qul ini ialah 1 Baca setiap kali lepas solat 2 Baca setiap pagi dan petang 3 Baca setiap kali sebelum tidur dan sapu muka dan badan 4 Baca ketika merukyah orang sakit 1 Baca setiap kali lep...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Wordpress Block Patterns Give You Superpowers

Video 2 Helikopter Bertembung Ketika Raptai Di Pangkalan Tldm Lumut

9 Tips Mengajar Murid Kelas Belakang

Status Puasa Qadha Puasa 6 Syawal

Pesawat Helikopter Tldm Di Lumut Terhempas

Lirik Lagu Kembali Pulang Feby Putri Ft Suara Kayu