Borneofood Store Belanja Daging Murah Cukup Dirumahaja


Borneofood Store merupakan platform belanja online khusus yang dibuat oleh Borneofood Indotama dengan tujuan untuk memberi kemudahan bagi masyarakat di Kota Pontianak dan sebagian Kabupaten Kubu Raya dalam memenuhi beberapa kebutuhan dapurnya, seperti: Daging, Tulang, Ayam, Bebek, Sayuran, Kambing, Telur, dan sejenisnya.
Alhamdulillah Borneofood Store sudah bisa diakses secara penuh per hari ini, Jum’at (09/10/2020) dengan alamat website www.borneofoodstore.com. 
Dalam rangka mengucapkan rasa syukur atas diluncurkannya website belanja kebutuhan dapur online ini, kami akan memberikan penawaran khusus dalam bentuk DISKON 10% UNTUK SEMUA PRODUK yang dijual di Toko Online Resmi Borneofood Indotama mulai tanggal 10 Oktober 2020 dari jam 00.01 sampai tanggal 11 Oktober 2020 jam 23.59 WIB.
Borneofood Store Di sesi peluncurannya, Borneofood Store menyediakan beberapa jenis kebutuhan dapur yang biasa dikonsumsi, seperti: Daging Kerbau Semur, Daging Rendang Kerbau, Daging Rendang Sapi, Daging Steak Tenderloin, Lemak Tetelan (Fat Trimming), Tulang Iga, Kentang Goreng (French Fries), Ayam Utuh (Carcase), Ayam Fillet Dada/Sayap, Tunggir Ayam (Brutu), dan lain sebagainya.
Sedangkan untuk produk hasil olahannya, tersedia antara lain: Bakso Frozen Borneofood Polos (Reguler dan Premium), Bakso Varian Isi Urat Sapi, Isi Daging Cincang, Isi Keju Mozarella, dan Isi Telur Asin, Daging Cincang Kasar Kemasan 1 Kilogram (bisa digunakan sebagai bahan pembuat martabak dan patty), dan sejenisnya.
Harga Murah Borneofood Indotama memberikan penawaran harga terbaik untuk semua produk yang dipajang di www.borneofoodstore.com. Jika tidak percaya langsung saja klik website toko daging murah dan halal Pontianak ini dan bandingkan harga semua produknya.
Sudah sampai tahap melihat dan membandingkan, langsung saja lanjutkan ke tahap selanjutnya yaitu MELAKUKAN PEMESANAN. Pilih produk yang ingin dibeli, tentukan jumlahnya, dan selesaikan proses pembayarannya. Anda tinggal duduk manis, tak lama bagian pengantaran kami akan tiba ke alamat tujuan.
Produk Lengkap Untuk saat ini, Borneofood Store telah menyediakan beberapa jenis pilihan produk yang umumnya digunakan oleh masyarakat khususnya kaum mama muda dan ibu rumah tangga.
Kedepannya Borneofood Indotama akan terus berupaya untuk melengkapi produk baru yang sekiranya diminati oleh masyarakat di kota Pontianak dan sekitarnya.
Jaminan Halal Sebelum membeli sebuah produk, khusus kaum muslim harus memperhatikan status kehalalan apakah sudah mendapatkan izin sertifikasi halal atau belum. Jika sebelumnya proses sertifikasi halal dilakukan sepenuhnya oleh LPPOM MUI, maka per awal tahun 2020 prosesnya dilakukan oleh BPJTH dari Kementerian Agama.
Alhamdulillah semua produk yang tersedia di website Borneofood Store dijamin HALAL dan AMAN. Ya kita ketahui sendiri untuk jenis produk yang menggunakan bahan baku daging masuk dalam kategori high risk (resiko tinggi). Semua izin yang dibutuhkan, seperti: NKV (Nomor Kontrol Veterineer), Halal MUI, dan BPOM RI sudah dimiliki.
Promo Khusus Seperti yang telah dijelaskan pada paragraf pembuka diatas bahwa di bulan ini tepatnya mulai dari tanggal 10 dan 11 Oktober 2020, Borneofood Store akan memberikan harga istimewa dalam bentuk promo diskon harga sebesar 10%. Pastikan Anda berbelanja melalui website Borneofood Store. (DW)


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://bloggerborneo.com/borneofood-store/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=borneofood-store

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Deleted Scene The New Mutants Paparkan Pertemuan Yang Cukup Tegang Antara Magik Wolfsbane Mirage

Deleted Scene The New Mutants Paparkan Pertemuan Yang Cukup Tegang Antara Magik Wolfsbane Mirage

papar berkaitan - pada 12/10/2020 - jumlah : 252 hits
Agak hairan sebenarnya kenapa filem The New Mutants tidak ditayangkan di Malaysia Sudah tentu pasti ada peminat yang kecewa kerana tidak dapat menonton filem terakhir francais X Men itu Walaupun terdapat desas desus yang mengatakan The New ...
Wudhu Dengan Air Yang Tidak Cukup

Wudhu Dengan Air Yang Tidak Cukup

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 211 hits
Wudhu dengan Air yang Tidak Cukup Jika ada orang yang hanya memiliki sedikit air sehingga jika digunakan untuk wudhu hanya bisa untuk sebagian anggota wudhu Sementara anggota badan lainnya tidak bisa dicuci Apa yang harus dilakukan Jawab Bi...
Tak Perlu Kerap Periksa Telefon Pasangan Cukup Tahu Password Sahaja

Tak Perlu Kerap Periksa Telefon Pasangan Cukup Tahu Password Sahaja

papar berkaitan - pada 15/10/2020 - jumlah : 263 hits
Meskipun sering menerima pelbagai kecaman dan kata kata negatif daripada netizen namun ia tidak mematahkan semangat pelakon Syifa Melvin untuk berjaya untuk mencapai impiannya sehinggakan kini sudah bergelar jutawan muda Syifa berkata dia m...
Ayam Panggang Ala Dominos Rasa Cukup Padu Anak Confirm Suka

Ayam Panggang Ala Dominos Rasa Cukup Padu Anak Confirm Suka

papar berkaitan - pada 12/10/2020 - jumlah : 331 hits
Menu berasaskan ayam antara menu kegemaran anak anak kita Jika bosan dengan ayam goreng jadikan ayam panggang sebagai pembuka selera anak Kali ini lebih istimewa dengan Ayam Panggang Ala Dominos yang cukup enak rasanya Sama seperti di resto...
Hampir Gugur Jantung Tak Cukup Tumpang Tidur Di Rumah Suami Terkejut Bila Rakan Tiba Tiba Minta

Hampir Gugur Jantung Tak Cukup Tumpang Tidur Di Rumah Suami Terkejut Bila Rakan Tiba Tiba Minta

papar berkaitan - pada 12/10/2020 - jumlah : 348 hits
Sebagai pasangan berumahtangga komunikasi adalah penting untuk mengelakkan salah faham dan bermasam muka Sebelum membuat keputusan pasangan hendaklah berbincang untuk mencari jalan penyelesaian Seperti kisah yang dikongsi saudara ini seoran...
Jika Anwar Cukup Majoriti Tiada Pilihan Selain Dilantik Pm9

Jika Anwar Cukup Majoriti Tiada Pilihan Selain Dilantik Pm9

papar berkaitan - pada 11/10/2020 - jumlah : 326 hits
Kemelut politik menjelang majlis mengadap Presiden KEADILAN Datuk Seri Anwar Ibrahim bertemu Yang di Pertuan Agong pada 13 Oktober ini bagi mempersembahkan majoriti Ahli ahli Parlimen yang menyokongnya tidak perlu dikecamukkan oleh pandanga...
Belikan Mainan Saja Tak Cukup Bonding Emosi Lagi Penting Anak Ingat Sampai Besar

Belikan Mainan Saja Tak Cukup Bonding Emosi Lagi Penting Anak Ingat Sampai Besar

papar berkaitan - pada 11/10/2020 - jumlah : 277 hits
Kita rasa dengan membelikan mainan belikan makanan kesukaan dan bawa anak anak bercuti setiap musim cuti sudah memadai Hakikatnya ini semua luaran semata Berbanding bonding fizikal anak lebih memerlukan bonding emosi kerana inilah bekalan y...
Jika Anwar Cukup Sokongan Tidak Perlu Pilihan Raya Mengejut

Jika Anwar Cukup Sokongan Tidak Perlu Pilihan Raya Mengejut

papar berkaitan - pada 11/10/2020 - jumlah : 373 hits
Timbalan Pengerusi DAP Pahang M Manogaran berpendapat tiada keperluan untuk negara mengadakan Pilihan Raya Umum secara mengejut sekiranya Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai majoriti secukupnya pada pertemuan dengan Yang di Pert...
Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Antara Momen Yang Umi Akan Rindu

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku

Perlis Tak Ada Airport Tapi Ada Flight